Môgge!quote:Op zondag 4 december 2005 10:00 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen Muerte.
Nou, wat ik heb begrepen is dat Roel op de mannenslaapkamer verblijft en Dido bij Naat in bed lligt, da's toch wel een verschuiving. Of heb ik gisteren weer een ruzie gemist ?quote:Op zondag 4 december 2005 10:34 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen![]()
Lekker bakkie![]()
Ik ben dus weer eerder wakker dan de bewoners![]()
Vannacht ook niet veel gebeurd lees ik, alleen Naat heeft zichzelf geholpen?
dat komt door die topopdracht om Dido en Roel uit elkaar te houdenquote:Op zondag 4 december 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, wat ik heb begrepen is dat Roel op de mannenslaapkamer verblijft en Dido bij Naat in bed lligt, da's toch wel een verschuiving. Of heb ik gisteren weer een ruzie gemist ?![]()
Dido en Roel mogen van bb niet alleen bij elkaar in bed liggen... de andere bewoners hebben een geheime opdracht om dat te voorkomen...quote:Op zondag 4 december 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, wat ik heb begrepen is dat Roel op de mannenslaapkamer verblijft en Dido bij Naat in bed lligt, da's toch wel een verschuiving. Of heb ik gisteren weer een ruzie gemist ?![]()
Ik moest ineens aan je denken, toen ik de haan wilde zienquote:
ik vind t wel eng die jomanda-praktijken van jou!!!quote:Op zondag 4 december 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan je denken, toen ik de haan wilde zien![]()
![]()
En prompt kwam je erzelf ook mee![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 10:43 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik vind t wel eng die jomanda-praktijken van jou!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |