quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
In principe ben je dus gewoon gepwned ?
Als jij je mannelijkheid bewijst door naar voetbal te kijken, zegt dat meer over jou dan over mij..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straks wil je nog dat hij z'n benen gaat scheren ook, bemoeding zijn vrouwelijke kanten eens niet zo!
Het is 1 van de 3 dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als jij je mannelijkheid bewijst door naar voetbal te kijken, zegt dat meer over jou dan over mij..
Zoals ik net zei.... als dat jouw 3 mannelijke eigenschappen zijn, zegt dat meer over jou dan over mij...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is 1 van de 3 dingen.
Voetbal
bier
sex
Je mag blij zijn dat je er nog 2 goed hebt zitten..
DD zei dat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zoals ik net zei.... als dat jouw 3 mannelijke eigenschappen zijn, zegt dat meer over jou dan over mij...
Wat wil je.... de helft is weg en C is gebannedquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Tis me hendig saai hier
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat wil je.... de helft is weg en C is gebanned
Ha da's een tijdje terug inderdaad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik ben er nog![]()
Niet dat ik nog vaak de behoefte heb om hier te posten![]()
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik ben er nog![]()
Niet dat ik nog vaak de behoefte heb om hier te posten![]()
Ik ben die ene die jij graag zwart maaktquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 00:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik ben die ene die jij graag zwart maakt![]()
Tevens de reden waarom ik hier niet zo vaak meer post......
Waarom haat je zwart, ben je racist ofzo?quote:Op zondag 4 december 2005 00:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik ben die ene die jij graag zwart maakt![]()
Tevens de reden waarom ik hier niet zo vaak meer post......
Daarmee insinueer je dat ik wigger zou zijn omdat ik graag mensen zwart maak.....quote:Op zondag 4 december 2005 00:15 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Waarom haat je zwart, ben je racist ofzo?![]()
In het begin niet nee, maar als je tegen mij zecht dat ik me moet schamen dat ik nog thuis woon met 28 levensjaren , zonder dat ik daar iets aan kan doen, dan kan het best hard overkomen jaquote:Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]dacht je echt dat het persoonlijk was
Ik ben zelf een mede-landerquote:Op zondag 4 december 2005 00:15 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Waarom haat je zwart, ben je racist ofzo?![]()
Delen ze niet eens gratis bier uit daar??quote:Op zondag 4 december 2005 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Vanmiddag 2 suikerspinnen gegetenwant die deelde ze gratis uit voor de C1000
Je begon zelf over m'n piercings en dat ik nog niks van de wereld gezien heb..... en dan kan je niet van mij verwachten dat ik aardig blijf doenquote:Op zondag 4 december 2005 00:17 schreef zapsel het volgende:
[..]
In het begin niet nee, maar als je tegen mij zecht dat ik me moet schamen dat ik nog thuis woon met 28 levensjaren , zonder dat ik daar iets aan kan doen, dan kan het best hard overkomen ja
Het is niet zo dat ik het leuk vind en als je daarover begint in een topic dan heb ik zoiets van..... wat doe ik hier nog
Ben ik eens met je, ik deed er net zo hard aan mee idd.quote:Op zondag 4 december 2005 00:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je begon zelf over m'n piercings en dat ik nog niks van de wereld gezien heb..... en dan kan je niet van mij verwachten dat ik aardig blijf doen
Pijn is nür lichamelijk...quote:Op zondag 4 december 2005 00:21 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ben ik eens met je, ik deed er net zo hard aan mee idd.
alleen denk ik niet dat ik je pijn doe door over je piercings te praten , of over dat je nog niet veel gezien hebt, ik ken je niet eens en weet niet wat je meegemaakt hebt en ben de laatste die daar over kan oordelen
Whehehe , die zijn volgens mij niet eens te koop , die Beneful delen ze alleen maar uitquote:Op zondag 4 december 2005 00:19 schreef Maikuuul het volgende:
Neeen ik had ook nog een zak gratis hondenvoer gekregen van Beneful, want dat deelden ze ook uit whehe
Sla die kat en zeg dat het gratis wasquote:Op zondag 4 december 2005 00:23 schreef zapsel het volgende:
[..]
Whehehe , die zijn volgens mij niet eens te koop , die Beneful delen ze alleen maar uit![]()
en mijn kat mot t niet, ruikt eraan , kijkt naar mij,.. zo van "hoe kan je deze sjit kopen en het mij voeren"
![]()
Wasdat maar zoquote:
Mijn kat komt uit frankrijk , ik kan m hard meppen als t moet (doe ik niet want ik ben een dierenvrind) maar als ik m mep , dan snapt hij het niet... alleen als ik met stokbroden ga meppenquote:Op zondag 4 december 2005 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sla die kat en zeg dat het gratis was
Welterustenquote:Op zondag 4 december 2005 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben slapen laters !
Lekker!quote:Op zondag 4 december 2005 00:58 schreef Misstique het volgende:
Drinks on me!
Ik heb alleen bier, mag dat ook?quote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef zapsel het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Doe maar een droge martini, on the rocks![]()
Dat mag júistquote:
Doe dan maar een cola'tje , ik lust geen bier sollyquote:
Mi amore! Een lekker biertje om mee te beginnenquote:Op zondag 4 december 2005 00:58 schreef Misstique het volgende:
Drinks on me!
*taptquote:Op zondag 4 december 2005 01:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mi amore! Een lekker biertje om mee te beginnen
Moest jij niet slapen?quote:Op zondag 4 december 2005 01:15 schreef Dagonet het volgende:
Bier is okay.
griep moet je verdrinken toch? Het was toch drown a cold, feed a fever?
Bier is nog niet op, bed is toch leeg.quote:
Als je Hollandia had gezegd, had ik nog geloofd dat je een kloon van cerror was.quote:Op zondag 4 december 2005 01:10 schreef Blazkowich het volgende:
Ik heb hier tenminste echt Euroshopper bier! Beat that![]()
Mooi! Tijd voor een goed gesprek!quote:Op zondag 4 december 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bier is nog niet op, bed is toch leeg.
Ik zat ook al naar z'n usernummer te kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 01:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je Hollandia had gezegd, had ik nog geloofd dat je een kloon van cerror was.
Nee, bier is bijna op, peuk ook en ik heb er niet genoeg voor een lange nacht. morgen?quote:Op zondag 4 december 2005 01:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi! Tijd voor een goed gesprek!![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 01:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, bier is bijna op, peuk ook en ik heb er niet genoeg voor een lange nacht. morgen?
Is goed, spreek je dan!quote:Op zondag 4 december 2005 01:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Morgenmiddag dan maar? Ben er 's avonds niet
Dealquote:
G'night!quote:
quote:
Hey je blijft van mijn usernummer af ja!quote:Op zondag 4 december 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zat ook al naar z'n usernummer te kijken
Bloeit hier iets op?quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Asbak volquote:Op zondag 4 december 2005 01:55 schreef Misstique het volgende:
Iedereen weg dus?
Bier op?
Asbak overvol?
Ja een beetje met FA's aanpappen doet je populariteit geen goed hoorquote:Op zondag 4 december 2005 01:55 schreef Misstique het volgende:
Iedereen weg dus?
Bier op?
Asbak overvol?
En met modjes?quote:Op zondag 4 december 2005 01:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja een beetje met FA's aanpappen doet je populariteit geen goed hoor
Roken is goedquote:
Dat welquote:
Voorspelbaarquote:
No such chance, net een heel slof gekochtquote:Op zondag 4 december 2005 02:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Behalve als je sigaretten op zijn.....
Ja, zo'n vermoeden had ik alquote:
Trustequote:
Disagree...quote:
quote:
Van cafeïne óók alquote:
quote:
Topickillerquote:Op zondag 4 december 2005 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vlinderke van me
* Vikingsmeisje heeft een beetje last van dezelfde ziekte
zit jij dan ook al vunzige details over vlinders te delen met iemand??quote:
Neuh geen vuige taal voor mij deze avond.....quote:Op zondag 4 december 2005 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zit jij dan ook al vunzige details over vlinders te delen met iemand??
o, en ik heb liever duiven
pardon?? die lees ik vast fout...quote:Op zondag 4 december 2005 02:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neuh geen vuige taal voor mij deze avond.....
Ik heb zelfs nog niet gebashed, njah niet echt gebashed vandaag.....quote:Op zondag 4 december 2005 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pardon?? die lees ik vast fout...![]()
o, dan blijf ik wel even uit je buurt..quote:Op zondag 4 december 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog niet gebashed, njah niet echt gebashed vandaag.....
Ja lok het even uitquote:Op zondag 4 december 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o, dan blijf ik wel even uit je buurt..
Ik ben mijn leven aan het beteren endezo, ik heb zelfs m'n ex gebeld.....quote:Op zondag 4 december 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan blijf ik wel even uit je buurt..
en die heb je even de huis volgescholden?quote:Op zondag 4 december 2005 02:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben mijn leven aan het beteren endezo, ik heb zelfs m'n ex gebeld.....
Waag het eensch!quote:Op zondag 4 december 2005 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik geef alleen maar aan dat ik zo hardlopend weg ben![]()
Nee ik heb m'n charmes in de strijd gegooit en ze mist me weer nadat ik reageerde met eigenschuld had je het niet uit moeten maken doos.... toen ze 2 weken terug zei dat ze me misttequote:Op zondag 4 december 2005 02:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en die heb je even de huis volgescholden?
dus je hebt even wat zout in die wond gestrooid.. altijd leukquote:Op zondag 4 december 2005 02:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n charmes in de strijd gegooit en ze mist me weer nadat ik reageerde met eigenschuld had je het niet uit moeten maken doos.... toen ze 2 weken terug zei dat ze me mistte
Nee.... want ik zou der best wel nog een keertje willen terugwillenquote:Op zondag 4 december 2005 02:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dus je hebt even wat zout in die wond gestrooid.. altijd leuk![]()
en dat vind je eerlijk ten opzichte van dat projectje wat je hebt lopen, of heb je daar alweer afstand van gedaan?quote:Op zondag 4 december 2005 02:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee.... want ik zou der best wel nog een keertje willen terugwillen
(bijna) Goeie Smoes.quote:Op zondag 4 december 2005 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik zit hier onwijs te gapen en zo
Wie precies?quote:Op zondag 4 december 2005 02:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee.... want ik zou der best wel nog een keertje willen terugwillen
Dat is alweer over.... mjah kansspreiding heerscht welquote:Op zondag 4 december 2005 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dat vind je eerlijk ten opzichte van dat projectje wat je hebt lopen, of heb je daar alweer afstand van gedaan?
zo dan, ik loop achterquote:Op zondag 4 december 2005 02:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is alweer over.... mjah kansspreiding heerscht wel
Voor mezelf.quote:Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
spreek jij nu voor jezelf of voor DL?
quote:Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:
dacht dat JDude antwoord gafquote:Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik dacht alquote:Op zondag 4 december 2005 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dacht dat JDude antwoord gaf
tijd om naar bed te gaan, lijkt me
Trustenquote:Op zondag 4 december 2005 02:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, zag het ook..
*slapen gaat
dag poppies![]()
Ah ben jij er ook nogquote:Op zondag 4 december 2005 03:21 schreef ma_jojo het volgende:
Silence.
Immahhh.quote:
Mayo wel... bijna altijd geloof ik.quote:
Hee, au!quote:Op zondag 4 december 2005 03:32 schreef Aurelianus het volgende:
"Jo".
En zelfsch dan 14.hivquote:Op zondag 4 december 2005 03:29 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Mayo wel... bijna altijd geloof ik.
Tenzij ze hoofdpijn heeft.
Te lang al. Dadelijk maar eens gaan ronken. Alles puik alhier?quote:
Puikend stil.quote:Op zondag 4 december 2005 03:34 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Te lang al. Dadelijk maar eens gaan ronken. Alles puik alhier?
Tjah... J is zuipen ergens en hans is er ook niet.....quote:
quote:
Het zal het tijdstip we zijn. Tegen deze tijd zit iedereen bij zijn of haar oma thee te drinken en de dingen des levens te bespreken.quote:
[geforceerd toontje] Wat wist je? [/geforceerd toontje]quote:
quote:
was het vet??quote:Op zondag 4 december 2005 03:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..].
Exept when headache.
Hetgeen dat ik nu heb. Door Opgezwolle..
Die wonen wel 100 meter van me vandaan.quote:Op zondag 4 december 2005 03:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..].
Exept when headache.
Hetgeen dat ik nu heb. Door Opgezwolle..
Super! De sfeer zat er lekker in!! Vooral Jawat! Z'n duim naar me opsteken omdat ik z'n lyrics zo lekker mee kan rappen.quote:
Jij woont echt in een achterstands buurt daar in Zwolle hequote:Op zondag 4 december 2005 03:41 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Die wonen wel 100 meter van me vandaan.
Erg vlakbij de monteverdiflat ja.quote:Op zondag 4 december 2005 03:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij woont echt in een achterstands buurt daar in Zwolle he
Dus je hebt hoofdpijn van het geluidquote:Op zondag 4 december 2005 03:45 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Super! De sfeer zat er lekker in!! Vooral Jawat! Z'n duim naar me opsteken omdat ik z'n lyrics zo lekker mee kan rappen.. Maar echt, die hele Buiten Westen tour is
![]()
Jawat! woonde er ook.quote:Op zondag 4 december 2005 03:48 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Erg vlakbij de monteverdiflat ja.
Lang leve Holtenbroek.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 03:41 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Die wonen wel 100 meter van me vandaan.
Neen.quote:Op zondag 4 december 2005 03:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dus je hebt hoofdpijn van het geluid![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 03:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen..
Van het springen, dansen, zuipen.....
Heb een heel vet shirt van Jawat! nu..
Jij zou niet meer op fok komen muts.quote:
Is dat die neger van de 2?quote:
Ja dan moet je wel betalen dat snap jequote:Op zondag 4 december 2005 03:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hoeren ook, goed dat je er bent dus.
niet waarquote:Op zondag 4 december 2005 03:52 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Jij zou niet meer op fok komen muts.
[..]
geleden. (ja ik kijk wel eens the box)
Als je goed zou zijn en ik sex met je zou willen wel, nu kots ik alleen op je.quote:Op zondag 4 december 2005 03:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel betalen dat snap je
dan moet je niet zo veel etenquote:Op zondag 4 december 2005 03:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je goed zou zijn en ik sex met je zou willen wel, nu kots ik alleen op je.
Je had fok toch afgezworen?quote:
ik niet snapquote:Op zondag 4 december 2005 03:54 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Je had fok toch afgezworen?
Of ben je een vriendin van Mayo o.i.d.?
Onmogelijk dat het daaraan ligt. Ik eet al jaren veel en vet, zonder te kotsen, maar bij jou..... damn het kwam gewoon omhoog....quote:
Dat ook. Bounce, bounce.quote:Op zondag 4 december 2005 03:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]doen die rappers dat ook? springen endezo, ik dacht dat die meer door hun knieen gingen op en neer, en dan zo met 1 hand in de lucht...
Ah! weer wat geleerd over deze vreemde subcultuur.quote:Op zondag 4 december 2005 03:57 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat ook. Bounce, bounce.. Maar ook springen,veel. Heel veel.
Kan wel merken dat je er echt niks vanaf weet. Jawat! is niet van Opgezwolle, Rico zul je bedoelen.quote:Op zondag 4 december 2005 03:52 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
[..]
Is dat die neger van de 2?
Zo ja, die zag ik een maandje geleden. (ja ik kijk wel eens the box)
HipHop is tegenwoordig tof.quote:Op zondag 4 december 2005 03:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah! weer wat geleerd over deze vreemde subcultuur.
Hoe dan ook, ik heb die negert van Opgezwolle wel zien fietsen.quote:Op zondag 4 december 2005 03:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je er echt niks vanaf weet. Jawat! is niet van Opgezwolle, Rico zul je bedoelen.
Cerror: "Ook goed"
Dus.
nou ik ga weer verder op mn kloon doeiiiquote:Op zondag 4 december 2005 03:56 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Maar goed ook.
En ik ben niets anders van je gewend.
Dat maakt het zo intressant, het is hersenloos, stijlloos en allemaal hetzelfde en toch!! toch vind de halve wereld het geweldig....quote:Op zondag 4 december 2005 03:59 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
HipHop is tegenwoordig tof.
Jammer dat smaak hebben dat niet is.
quote:Op zondag 4 december 2005 03:52 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
[..]
Is dat die neger van de 2?
Zo ja, die zag ik een maandje geleden. (ja ik kijk wel eens the box)
Niet eens in een lowriderrr?quote:Op zondag 4 december 2005 03:59 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb die negert van Opgezwolle wel zien fietsen.
De halve wijk ziet er zo uit.quote:Op zondag 4 december 2005 04:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jawat!
Misschien wel een voormalig buurman van je.
Neen, op een normaal christelijke herenfiets al druk kletsend met een blanke.quote:
Dat zijn toch ook fietsen?? Vroeger ging je gewoon op je bagagedrager zitten, maar dat is niet hip genoeg meer....quote:
Liever niet.quote:Op zondag 4 december 2005 04:02 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
De halve wijk ziet er zo uit.
Stap c1000 holtenbroek maar eens in.s
'quote:Op zondag 4 december 2005 04:02 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Neen, op een normaal christelijke herenfiets al druk kletsend met een blanke.
quote:Op zondag 4 december 2005 04:04 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ze hebben goede pizza, dat weet ik wel.
Bier en shag/sigaretten zullen ook wel door je aanwezigheidscheck gekomen zijn....quote:Op zondag 4 december 2005 04:04 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ze hebben goede pizza, dat weet ik wel.
Alleen keek hij niet uit.Die kutbuslaan was al bezet door auto's en hij nam met z'n blanke vrind het hele fietspad in beslag.quote:
c1000 heeft Baron Pils! 36 cent de halve liter.quote:Op zondag 4 december 2005 04:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bier en shag/sigaretten zullen ook wel door je aanwezigheidscheck gekomen zijn....
quote:Op zondag 4 december 2005 04:06 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
c1000 heeft Baron Pils! 36 cent de halve liter.
En ik vind de negert bij de snackbar heel vervelend.... tuurlijk is een frikandel speciaal met curry!
En wat heb jij daartegen gedaan? Snel je verrekijker weggestopt, weer achter je computertje gekropen en gedaan of je neus bloedt?quote:Op zondag 4 december 2005 04:05 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Alleen keek hij niet uit.Die kutbuslaan was al bezet door auto's en hij nam met z'n blanke vrind het hele fietspad in beslag.
Den heaumeau.
Nee, eromheen gefietst.quote:Op zondag 4 december 2005 04:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En wat heb jij daartegen gedaan? Snel je verrekijker weggestopt, weer achter je computertje gekropen en gedaan of je neus bloedt?
Nou, nou, het zou niet moeten mogen.quote:Op zondag 4 december 2005 04:09 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Nee, eromheen gefietst.
Er werd nog getoeterd en die neger deed alsof z'n neus bloedde....
Het mag ook nietquote:Op zondag 4 december 2005 04:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nou, nou, het zou niet moeten mogen.
Die negert stond in de weg!quote:
Deporteren! ALLEMAAAL!!quote:Op zondag 4 december 2005 04:12 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Die negert stond in de weg!
Ik moest om hem heen fietsen (dus om het fietspad en over de gewone weg met een vernauwing) en toen werd het autoverkeer chagrijnig....
Allemaal negert zijn schuld.
Volgende keer eroverheen ipv eromheen fietsen. Vele malen effectiever.quote:Op zondag 4 december 2005 04:12 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Die negert stond in de weg!
Ik moest om hem heen fietsen (dus om het fietspad en over de gewone weg met een vernauwing) en toen werd het autoverkeer chagrijnig....
Allemaal negert zijn schuld.
En dan ruzie met een neger en een blanke.quote:Op zondag 4 december 2005 04:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Volgende keer eroverheen ipv eromheen fietsen. Vele malen effectiever.
Hmpf vlucht maar snel naar je negervrienden....quote:Op zondag 4 december 2005 04:16 schreef ma_jojo het volgende:
Met dit alles gezegd zijnde, welterusten.
!!!! je bent echt HEEL erg dronkenquote:Op zondag 4 december 2005 05:02 schreef Janetje het volgende:
Oi Lieverds..
Hoi poepie..quote:
Goh.. je hebt het door?quote:Op zondag 4 december 2005 05:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
!!!! je bent echt HEEL erg dronken
*ook stukje boterham pakt..quote:Op zondag 4 december 2005 05:08 schreef Snakey het volgende:
Ik ben broodnuchter.
Ik echt! alleen maar Cola en Icethee vandaagquote:Op zondag 4 december 2005 05:08 schreef Snakey het volgende:
Ik ben broodnuchter.
Mjummie.. broood...quote:Op zondag 4 december 2005 05:17 schreef Snakey het volgende:
*Bier en brood uitdeelt*
Net als Jesus.....quote:Op zondag 4 december 2005 05:17 schreef Snakey het volgende:
*Bier en brood uitdeelt*
Was dat niet brood en vis? en wijn ofzo?quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 05:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren zo lazerus van geworden dat ik het nu maar bij de rum cola hou.
uhuquote:Op zondag 4 december 2005 05:21 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar heb ik er ook al een paar van op ja..
Véél bier.. paar bacardi=cola's...quote:Op zondag 4 december 2005 05:58 schreef remlof het volgende:
[..]
wat heb jij zoal op dan?
ik heel veel bier en 1 jenever
Cola, ijsthee en nu 1 halve liter.....quote:Op zondag 4 december 2005 05:58 schreef remlof het volgende:
[..]
wat heb jij zoal op dan?
ik heel veel bier en 1 jenever
Dan val ik nog wel mee he.quote:Op zondag 4 december 2005 04:32 schreef DeLeider het volgende:
Te triest, een vriend van mij heeft wat met een wijf uit zweden die die via WoW kent...... en nog nooit gezien heeft
Mogeh.quote:
Heuj, jij bent er vroeg bij!quote:
Ik was dan ook vroeg gaan slapen.quote:
Ben je ziek?quote:
Verkouden volgens mij, en veel hoesten. En hoofdpijn.quote:
Och erme..quote:Op zondag 4 december 2005 10:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Verkouden volgens mij, en veel hoesten. En hoofdpijn.
Same here.quote:Op zondag 4 december 2005 10:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Verkouden volgens mij, en veel hoesten. En hoofdpijn.
Graag.quote:
Ja.quote:
Een BeF game?quote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehehe ik zo uit verveling gisteren aan een BeF-game begonnen, ik dus een level editor eerst maken maar ik zit heel de tijd figuurtjes daarmee te maken, zo komt hij nooit af..
quote:
Jep, als ik ooit verder kom dan een raster waar ik op kan klikken om er plaatjes in te zetten. Want als je 10 rijen en 10 colommen hebt kan je best veel tekenen met plaatjes.quote:
Ik maak hem in DHTML dus je kan het gewoon met een browser spelen mits hij javascript, html en css ondersteund. Bijna alle browsers dus.quote:Op zondag 4 december 2005 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]! Die wordt toch wel gratis downloadbaar hier he?
quote:Op zondag 4 december 2005 12:21 schreef Misstique het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een BeF game?
Nog niks, want ik heb zelf ook nog geen idee. Om de een of andere reden begon ik eerst met een level editor. Waarschijnlijk wordt het iets simpels als dat je achter bier, friet, frikandellen enzo aan moet gaan met een poppetje ofzo.quote:Op zondag 4 december 2005 12:21 schreef Misstique het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een BeF game?
Tetris! Whehehe geen diee hoe ik dat moet maken eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]Breng het krat pils naar DL
Connect Cerror met Janetje
Verbind-de-kloons
Tetris met diverse frituurartikelen
Zoiets?
Het wordt iets met behendigheid denk ik, of iets waar je moet nadenken ofzo, dingen verschuiven. Kijk nog wel, ik had zin om een game te maken maar totaal geen inspiratie.quote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef Misstique het volgende:
Maak je ook een bordspel versie?
Dan nemen we die mee naar de meet![]()
Heb je tijd teveel ofzo? Anders heb ik nog wel wat nuttiger tijdsbesteding voor jequote:
1. Ja,quote:Op zondag 4 december 2005 12:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je tijd teveel ofzo? Anders heb ik nog wel wat nuttiger tijdsbesteding voor je![]()
Ik heb nog genoeg klusjes die in en rond mn huis gedaan moeten wordenquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg klusjes die in en rond mn huis gedaan moeten worden![]()
Ja, tieten wilde ik er wel in doen, ik zat te denken aan je icon van je DD account. Maar dan 40x40.quote:Op zondag 4 december 2005 12:55 schreef moomphs het volgende:
Als je een BeF game maakt moeten mijn tieten er wel in voor komen.
Of eh, verbind de .rar's met users..
Neequote:
Híp.quote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, tieten wilde ik er wel in doen, ik zat te denken aan je icon van je DD account. Maar dan 40x40.
Die zet ik er nu wel meteen ff in..
Klusjes?quote:
No contestquote:Op zondag 4 december 2005 13:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klusjes?
Beloning?
Eventjes afwegen he..
Al 3 uur te laat, ik zou ze aanklagen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:11 schreef Duncan-Death het volgende:
Die luie crew neemt wel erg veel tijd om die unban-knop te vinden.
Ik had een keer een 3 maanden ban, werden er 7 ofzo. Ik besloot toen maar even te mailen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:11 schreef Duncan-Death het volgende:
Meer dan drie uur toch?quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef moomphs het volgende:
[..]
Al 3 uur te laat, ik zou ze aanklagen.
Als je iets vindt moet je het wel netjes afleveren bij gevonden voorwerpen.quote:
Stuur een mailtje. Anders komt er nooit iets van terecht.quote:Op zondag 4 december 2005 13:11 schreef Duncan-Death het volgende:
Allang gedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Stuur een mailtje. Anders komt er nooit iets van terecht.
In dat geval ben je gewoon niet geliefd door de cquote:
Dat was ook mijn schatting.quote:Op zondag 4 december 2005 14:04 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon niet geliefd door de cew.
Gelukkig heb je nog je 4329822 klonen om op terug te vallen.quote:
Gij en rellen?quote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Aurelianus het volgende:
Mijn kloon werd trouwens meteen geband omdat het een 'relkloon' zou zijn. Je reinste nonsens.
Wat een kutfilm zeg.quote:
Bij het lezen van de titel verloor ik mijn interesse al.quote:Op zondag 4 december 2005 15:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat een kutfilm zeg.
Ik heb hem net 5 minuten aanstaan ofzo en ik ben het nu al zat.
Dat gezicht trok ik bij het aanschouwen van die film.quote:
Ik dacht dat het de Engels gesproken versie was.quote:Op zondag 4 december 2005 15:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat een kutfilm zeg.
Ik heb hem net 5 minuten aanstaan ofzo en ik ben het nu al zat.
Dat heb ik ook zo vaak hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 15:45 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Nu pas wakker?
Damn....
quote:Op zondag 4 december 2005 15:45 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Nu pas wakker?
Damn....
Ze was bezopen hoorde ik?quote:Op zondag 4 december 2005 15:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jah hey er moet toch iemand met J cammen tot 7 uur 's ochtends
rellen!?quote:Op zondag 4 december 2005 15:51 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Tief op met je smileyposts.
quote:Op zondag 4 december 2005 15:51 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Tief op met je smileyposts.
Ik heb printscreensquote:Op zondag 4 december 2005 15:51 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Ze was bezopen hoorde ik?
Ja hier beneden is het warm en ik zit ook in de kou..... njah dan maar de verwarming op 25 graden zettenquote:Op zondag 4 december 2005 15:54 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Neh, mijn spatiebalk doet raar en ik heb het tieftekoud.
Lekker voor je! Hopen dat je doodvriestquote:Op zondag 4 december 2005 15:59 schreef Knoekie het volgende:
Bij ons is de CV gisteravond kaduk gegaan
Koud dat het was.
nofi uiteraard, dan krijg je het weer warmquote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Lekker voor je! Hopen dat je doodvriest
En dan ironisch genoeg in de hel terrecht komt.quote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Lekker voor je! Hopen dat je doodvriest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |