Kwam 1 keer in het programma, iedereen vond hem grappig. Paul nodigde hem vaker uit, Adje blijkt nep te zijn, Adje blijft gewoon tof in het programma.quote:
Adje is een acteur, maar hij blijft geweldig. In het begin wist Paul dit trouwens ook niet.quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kwam 1 keer in het programma, iedereen vond hem grappig. Paul nodigde hem vaker uit, Adje blijkt nep te zijn, Adje blijft gewoon tof in het programma.
Sinterklaas.![]()
Inderdaad, dat kan ik me ook niet voorstellenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:56 schreef Shoplifter14 het volgende:
Bram blijft geweldig. hoe kan dat ooit nog zo worden zonder hem?
Citaat: "Je moet stoppen met mensen die grappiger zijn als jouw te bestempelen als chagerijnig"quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
Mean motherfucker eigenlijk,die Paul meerdere malen flink uitgeluld had.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Citaat: "Je moet stoppen met mensen die grappiger zijn als jouw te bestempelen als chagerijnig"![]()
Ik dacht al zoiets, toen ik Paul over hygiene hoorde.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:32 schreef StephanL het volgende:
Adje zei zoen op mij wang en draaide zijn hoofd en zei kuste op zijn mond
nodig is die op 5 december.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:40 schreef Piles het volgende:
Sinterklaas is niet op 5, maar op 6 december jarig toch?
Mss mag je een keer voor Adje invallenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:48 schreef StephanL het volgende:
Leuk meisje die Rozemarijn ofzoJammer van de moeder
Haha jahquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En het nummer begon net zo leuk met Amateur, amateur, Prins Bernard was een hele grote goede amateur.
Heb jij de internet uitzending gekekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha jah![]()
Vette aflevering![]()
![]()
![]()
![]()
Schaal 5 op de 5
![]()
Ik ook, en die was best wel goed te noemen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij de internet uitzending gekeken![]()
* Haaibaaike kijkt morgen naar Paultje op internetquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik ook, en die was best wel goed te noemen...! Toch wel.
1Januari komt Paul live op tvquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef smurfzilla het volgende:
Tvpaultje. Laatste aflevering nog niet gezien dus ben benieuwd
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij de internet uitzending gekeken![]()
Ik meende net naar de internetuitzending te kijken.quote:
Idd, die belg vroeg eromquote:Op zondag 4 december 2005 10:58 schreef greatgonzo het volgende:
meesterlijke aflevering:
Sint die Paul compleet onder de tafel lulde
Die vage belg die er werd uitgesodemieterd (hij vroeg er ook om, die kerel kwam steeds terug en begon weer vaag te lullen)
Zwadje Pietje
Zo te lezen MOET ik maandag echt de internetuitzending bekijken op tv
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Hehe ja het is nu al lachen. Vooral Sinterklaas met z'n opmerkingen zoals "Ow Bassie en Adriaan, die ken ik nog wel van vroeger". Doordenkertje, maar wel grappig.
hij was de baron, als ik me niet vergisquote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heeft Bram van de vlug (ofzow) in B&A gespeeld ofzo?
nee, dat was Paul van Gorcumquote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij was de baron, als ik me niet vergis
In Boer en de Keijzer is Bram te zienquote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heeft Bram van de vlug (ofzow) in B&A gespeeld ofzo?
Half 8 tot half 9 op nieuwjaarsdag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef smurfzilla het volgende:
Met mooi weer de leeuw of een of andere nieuwjaarsprogramma?
Ben rond oud en nieuw bij mijn ouders op bezoek dus dat kan ik dan wel op tv zien
Neen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij was de baron, als ik me niet vergis
probeer eens:quote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wil Paultje graag zien op internet ''De afterparty''![]()
1 |
Dat vond ik ook. Had gelijk al geen interesse meer in d'r actie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Changerijnig kutwijf. Die ook nog eens het Sinterklaas feest verkwanselt met haar actie.
Sinterklaas was ondeugendquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef StephanL het volgende:
Denk ik je te pakken ben ik weer de lul
quote:
Ja de arme Sint moest gauw weg.quote:Op zondag 4 december 2005 20:12 schreef brando het volgende:
[..]![]()
Sinterklaas werd wel snel weggewerkt, zeg!![]()
Ja, daar moest ik gisteren via internet om lachen dat Adje haar een kus gaf op haar mondquote:Op maandag 5 december 2005 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat shirt van Adje![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ie dr op dr mond kust. Fuckin mooie actie
Ja, leuk hé die Hongaarse wat was ze gebekt.quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Hongaarse vrouw ook trouwens
Bijna weer Adje tijd
quote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef HeyFreak het volgende:
kijk, dit vind ik nou goeie televisie
Adje
Jij weet nog niet dat Adje een acteur is?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:23 schreef greatgonzo het volgende:
Zou die het bewust gedaan hebben? Moet haast wel toch?
En Paul die probeerde de oude vrouw te onderbreken, terwijl die maar door bleef praten. Hoor je Sinterklas op de achtergrond keihard lachen (haahaahaa)quote:Op maandag 5 december 2005 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, leuk hé die Hongaarse wat was ze gebekt.
En die oude dame stond te zingen.![]()
ja, leuk was datquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:38 schreef brando het volgende:
[..]
En Paul die probeerde de oude vrouw te onderbreken, terwijl die maar door bleef praten. Hoor je Sinterklas op de achtergrond keihard lachen (haahaahaa)
Ik heb de internet uitzending gekeken, afterparty dan,quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb op één of andere manier het idee dat er op de afterparty op internet meer te zien is dan die op TV wordt uitgezonden. Ik heb heulemaal geen dansende Rozemarijn gezien?
Ook dit. Volgens mij heb ik dit helemaal niet gezien, afgelopen maandag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:48 schreef StephanL het volgende:
Leuk meisje die Rozemarijn ofzoJammer van de moeder
De laaste regel boem is ho, zonder toet, toetDan Stopt Adje gok ik
Theo liep toch boos wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef greatgonzo het volgende:
Wel grappig dat Theo een beetje uit z'n rol viel bij Adje's kus, hij leek z'n lachen niet in te kunnen houden
Oh, heb jij maandag de internet uitzending gezien !quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ook dit. Volgens mij heb ik dit helemaal niet gezien, afgelopen maandag.
Adje wind welquote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef =HellFire= het volgende:! hahaha. Kom jongens, stemmen, nu moet Adje winnen ook.
![]()
ga je schamen, in de strafhoek, voor 5 minutenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
50 % voor Adjuh!!!! zn actie was werkelijk fantastisch!!!
enne; adje een acteur..? wat las ik nu! is dat zo en als dat zo is is het dan heel schandalig dat ik dat niet wist...?![]()
Jazeker is de strijd al beslist !quote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Symer het volgende:
Adje is de perfecte aanvulling voor Mooi! Weer de Leeuw![]()
Hij staat inmiddels op 51%, volgens mij is de strijd al beslist.
Dan nog is het leuk om naar z'n acteren te kijken vind ik. Maar als-tie wint moet ie ons wel een ding beloven; NIET uit je ROL gaan als je die award in ontvangst neemt!... anders is er ook niks aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
50 % voor Adjuh!!!! zn actie was werkelijk fantastisch!!!
enne; adje een acteur..? wat las ik nu! is dat zo en als dat zo is is het dan heel schandalig dat ik dat niet wist...?![]()
Pastors heeft inmiddels 7% en staat derde. Het ziet er momenteel slecht uit voor Hirsi Aliquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
Polls zijn gerest, Linda de Talpa is eruit geflikkerd, stemt allen opnieuw.![]()
Adje weer op 49% trouwens... Verdonk 20%. Pastors op 0%, die rechtse rakker zal wel als tweede uit het lijstje gedeporteerd worden gok ik zo.
BevDquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:20 schreef Repeat het volgende:
waar kan ik stemmen (op adje uiteraard) ?
Dat klopt met Joling en Gordonquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef Repeat het volgende:
Paul de leeuw met de gerard en gordon
Betere tv kan je niet maken
Gewoon op de naam klikken,quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja daar was ik geweest, maar waar moet ik klikken![]()
![]()
Aan de rechterkant. Langs al die foto's.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja daar was ik geweest, maar waar moet ik klikken![]()
![]()
Die is al vaker langsgekomen bij Paul hoor. 'T is een turner.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken die Yourie van Gelder niet![]()
onder welke steen heb jij dan geleefd de afgelopen 2 wekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken die Yourie van Gelder niet![]()
Wat slaat dat opquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij dan geleefd de afgelopen 2 weken
Twee weken geleden was het ook niet live. Cor bakker kan niet altijd s´avonds geloof ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef wc-eend het volgende:
Maarre als de leeuw live is.. waarom is het stukje met die trein schoonmaken dan bij daglicht opgenomen.. is de leeuw nou niet live, of alleen dat stukje niet.. want live overschakelen naar die oma kan dus niet :p
Paul de leeuw ook niet altijd vw het 80 jarig bestaan vd Vara gaat hij s"avonds door het land soort tourneetjequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twee weken geleden was het ook niet live. Cor bakker kan niet altijd s´avonds geloof ik.
Het was niet live.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef wc-eend het volgende:
Maarre als de leeuw live is.. waarom is het stukje met die trein schoonmaken dan bij daglicht opgenomen.. is de leeuw nou niet live, of alleen dat stukje niet.. want live overschakelen naar die oma kan dus niet :p
Ik heb de afterparty vanmorgen gekeken.quote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
D'r wordt verder toch niet in geknipt?
Dan mag je het van mij wel live noemen, hoor...
Mee eens, ik ben naar de show geweest van 80 jaar vara, en daar zong adje wel heeel erg goed. Weet niet of dat op tv ook te horen was maar hij kan dus echt goed zingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Was weer mooi deze avond.
Alleen Adje is z'n populariteit nog niet gewend en hij schiet nog te vaak uit z'n rol, helaas. Moet ie wel aan oefenen vind ik.![]()
Het wordt gewoon in een keer 2 uur lang opgenomen, dus normale-uitzending en de internet-uitzending. En zonder dat er in geknipt wordt gooien ze het op tv, dus is het gewoon live.quote:Op zondag 11 december 2005 00:35 schreef wc-eend het volgende:
oww ok.. waarom wordt er dan altijd geroepen van oh oh het is live.. zeg dan gwn dat het niet live is.. en dan blijf je toch dezelfde show hebben.. of zie ik het verkeerd?
Nu ik t weet merkte ik t wel ineens ja, maar vind t nog steeds leuk hoor! heb er zeker wel zwaar respect voor als je zo goed zo'n rol kan spelen!!quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Patch het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen Adje nog leuk vinden nu ze weten dat het een acteur is.
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de stukjes met adje nu veel en veel minder vind...je wordt nu toch beetje voor de gek gehouden. Maar het blijft lachen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Patch het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen Adje nog leuk vinden nu ze weten dat het een acteur is.
Ben ik met je eens,in het begin was het helemaal lachen vooral dat stukje toen Adje ging bungeejumpen.Afgelopen zaterdag was ook wel lachen met die pop van Adje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Nemies het volgende:
[..]
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de stukjes met adje nu veel en veel minder vind...je wordt nu toch beetje voor de gek gehouden. Maar het blijft lachen natuurlijk
Dan speelt Adje toch goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:22 schreef Patch het volgende:
ja het is een acteur.
Ik ken hem van een aantal gelegenheden op De Efteling.
Daar zit ik ook op te wachten, op een normaal interview, en dan zal ie wel bij Paul zijn interview geven!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Patch het volgende:
Klopt.
Hij speelt een aantal rollen heel erg goed.
Het wachten is op de dag dat hij een normaal interview geeft.
Wellicht dat dat ook bij de Leeuw als primeur komt.
Vraag me af of dat gebeurdquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten, op een normaal interview, en dan zal ie wel bij Paul zijn interview geven!
Als dat een keer van komt![]()
Kijken hoe Adje dan is, met een normaal interview.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vraag me af of dat gebeurd
Nu verdient ie een hoop centen met die rol (lijkt me), dan niet meer (of iig minder).
Wie weet.. zou wel leuk zijn! Tot nu toe heb ik iig nog geen genoeg van hem, blijft geweldig leuk die man.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Patch het volgende:
Klopt.
Hij speelt een aantal rollen heel erg goed.
Het wachten is op de dag dat hij een normaal interview geeft.
Wellicht dat dat ook bij de Leeuw als primeur komt.
Ja ja ja altijd lache met paulquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef ThomasBerge het volgende:
Geweldige aflevering afgelopen zaterdag
De Leeuw: "Zo Gerard, jij bent zeker naar Harry Potter geweest"![]()
Ze zijn blijven zitten tot het einde van de uitzending hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef greatgonzo het volgende:
Ik vond trouwens Gordon en Froger erg irritant, je kon merken dat ze snel weg moesten, en leken er dan ook niet al te veel zin in te hebben..
Het blijft leuk om naar te kijken. De chemie tussen Adje en Paul is wel degelijk aanwezig. Zou me niks verbazen als er ooit nog een film komt met die twee.quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Patch het volgende:
Gordon kreeg anders in de afterparty best veel aandacht van Paul.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gordon is wel nauwelijks aan het woord gekomen, 1 klein liedje aan het einde. Beetje jammer, zo zie je maar dat Joling veel beter ligt bij het publiek/meer fans heeft.
Komt het vanavond niet dan?quote:
Of in van de twee opnemen op videoquote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef edje34 het volgende:
gaan we kijken dan moet dan alleen stuk van jensen missen daar komt Frans bauer.
ik vind pauls parenavond altijd wat minder leuk dan mooi weer de leeuw. MInder spontaan, minder humor, alhoewel dat de laatste tijd steeds meer begint te komen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen komt René Froger bij Paul's paren-avond !
Hier moet het zijn Paul's Parenavond 2005/2006 # 1
dat is toch volledig in lijn met hoe hij adje altijd behandeld ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:17 schreef Repeat het volgende:
Die paul de leeuw naait adje dus wel he. Gister bij parenavond zei hij al van als je die prijs wint, dan wil ik hem eigenlijk wel halen, of met zn 2en, maar je mag niet alleen gaan adje
vanavond iig paul de leeuw bij barend en van dorp en ook de uitreiking.
Nou zoveel mensen kijken er niet naar Talpa, dus heel erg veel zullen ze er niet aan hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef missC het volgende:
[..]
en ik vind het een superstunt om zo Talpa-kijkers op zaterdag ook weg te kapen; er zijn ook mensen die vanavond pas ontdekken wie adje is....dus morgen schieten de kijkcijfers omhoog...zakelijk gezien dus ook een goede zet !
Zo is Paul wel een beetje, maar ik gok dat het in het echt niet zo erg gaat hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:17 schreef Repeat het volgende:
Die paul de leeuw naait adje dus wel he. Gister bij parenavond zei hij al van als je die prijs wint, dan wil ik hem eigenlijk wel halen, of met zn 2en, maar je mag niet alleen gaan adje
vanavond iig paul de leeuw bij barend en van dorp en ook de uitreiking.
Door dat 'interview' op Tapla vanavond (we gaan daarmaar van uit)? Denk je dat iedereen nu denkt van, 'jammer Adjequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef missC het volgende:
dat betekent dus dat er zaterdag niemand meer kijkt !
en een jaar geleden was paul al blij met kijkcijfers van bvd nu..
Hoezo dan? Waarom Jammer adjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Door dat 'interview' op Tapla vanavond (we gaan daarmaar van uit)? Denk je dat iedereen nu denkt van, 'jammer Adje?'
Nou, ik begrijp dat misssC denkt, als mensen gaan kijken naar dat interview en de ware Adje wordt onthuld, dat mensen denken "Jammer joh, de mythe is er vanaf, ik kijk niet meer"... ergo, het "Jammer Adje" gevoel.quote:
Nou, ik denk dat er gewoon een adje komtquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp dat misssC denkt, als mensen gaan kijken naar dat interview en de ware Adje wordt onthuld, dat mensen denken "Jammer joh, de mythe is er vanaf, ik kijk niet meer"... ergo, het "Jammer Adje" gevoel.
Maar ik kan het ook compleet mis hebben, ik kijk zaterdag wel gewoon weer.Enige tv wat ik uberhaupt nog kijk...
En dat tie met Jan Mulder in discussie gaatquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:13 schreef Repeat het volgende:
Misschien word ie wel helemaal niet onthuld en komt ie daar als een retard aan die tafel zitten. Dat zou dan wel veer tof zijn
Ohwjah, dat zou het wel verpestenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Repeat het volgende:
Maar ik zie die zure ouwe mannen er wel voor aan om semi-intelligente vragen te gaan stellen over dat ie een acteur is enz...
nou ik dacht dat ik denk dat Adje de laatste kijkers van Talpa pikt zodat niemand meer zaterdag naar die zender kijkt....en iedereen naar Paul ! Ik reageerde op bovenstaande, maar zonder de quotes en toen floepte er een andere reactie tussen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou zoveel mensen kijken er niet naar Talpa, dus heel erg veel zullen ze er niet aan hebben
nope niet ter sprake gekomen gisteren. Maar dat ie een acteur is is zeker hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:37 schreef edje34 het volgende:
Is het nu al algemeen bekend dat Adje een acteur is??,ik heb nl BVD gisteren niet gezien en weet dus niet of het te spraken is gekomen.
Dat weet ik maar dat het publiek er dan nog steeds intrapt als je echt goed gaat opletten op de reacties van Adje kan je al concluderen dat het gespeeld is vooral de laatse 2 keer dat hij bij Paul in de uitzending was.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
nope niet ter sprake gekomen gisteren. Maar dat ie een acteur is is zeker hoor
Wel waar !quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:20 schreef snellejelle het volgende:
vanavond de laatste niet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |