En dat tie met Jan Mulder in discussie gaatquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:13 schreef Repeat het volgende:
Misschien word ie wel helemaal niet onthuld en komt ie daar als een retard aan die tafel zitten. Dat zou dan wel veer tof zijn
Ohwjah, dat zou het wel verpestenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Repeat het volgende:
Maar ik zie die zure ouwe mannen er wel voor aan om semi-intelligente vragen te gaan stellen over dat ie een acteur is enz...
nou ik dacht dat ik denk dat Adje de laatste kijkers van Talpa pikt zodat niemand meer zaterdag naar die zender kijkt....en iedereen naar Paul ! Ik reageerde op bovenstaande, maar zonder de quotes en toen floepte er een andere reactie tussen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou zoveel mensen kijken er niet naar Talpa, dus heel erg veel zullen ze er niet aan hebben
nope niet ter sprake gekomen gisteren. Maar dat ie een acteur is is zeker hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:37 schreef edje34 het volgende:
Is het nu al algemeen bekend dat Adje een acteur is??,ik heb nl BVD gisteren niet gezien en weet dus niet of het te spraken is gekomen.
Dat weet ik maar dat het publiek er dan nog steeds intrapt als je echt goed gaat opletten op de reacties van Adje kan je al concluderen dat het gespeeld is vooral de laatse 2 keer dat hij bij Paul in de uitzending was.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
nope niet ter sprake gekomen gisteren. Maar dat ie een acteur is is zeker hoor
Wel waar !quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:20 schreef snellejelle het volgende:
vanavond de laatste niet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |