Idd, die belg vroeg eromquote:Op zondag 4 december 2005 10:58 schreef greatgonzo het volgende:
meesterlijke aflevering:
Sint die Paul compleet onder de tafel lulde
Die vage belg die er werd uitgesodemieterd (hij vroeg er ook om, die kerel kwam steeds terug en begon weer vaag te lullen)
Zwadje Pietje
Zo te lezen MOET ik maandag echt de internetuitzending bekijken op tv
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Hehe ja het is nu al lachen. Vooral Sinterklaas met z'n opmerkingen zoals "Ow Bassie en Adriaan, die ken ik nog wel van vroeger". Doordenkertje, maar wel grappig.
hij was de baron, als ik me niet vergisquote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heeft Bram van de vlug (ofzow) in B&A gespeeld ofzo?
nee, dat was Paul van Gorcumquote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij was de baron, als ik me niet vergis
In Boer en de Keijzer is Bram te zienquote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heeft Bram van de vlug (ofzow) in B&A gespeeld ofzo?
Half 8 tot half 9 op nieuwjaarsdag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef smurfzilla het volgende:
Met mooi weer de leeuw of een of andere nieuwjaarsprogramma?
Ben rond oud en nieuw bij mijn ouders op bezoek dus dat kan ik dan wel op tv zien
Neen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij was de baron, als ik me niet vergis
probeer eens:quote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wil Paultje graag zien op internet ''De afterparty''![]()
| 1 |
Dat vond ik ook. Had gelijk al geen interesse meer in d'r actie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Changerijnig kutwijf. Die ook nog eens het Sinterklaas feest verkwanselt met haar actie.
Sinterklaas was ondeugendquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef StephanL het volgende:
Denk ik je te pakken ben ik weer de lul
quote:
Ja de arme Sint moest gauw weg.quote:Op zondag 4 december 2005 20:12 schreef brando het volgende:
[..]![]()
Sinterklaas werd wel snel weggewerkt, zeg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |