Kwam 1 keer in het programma, iedereen vond hem grappig. Paul nodigde hem vaker uit, Adje blijkt nep te zijn, Adje blijft gewoon tof in het programma.quote:
Adje is een acteur, maar hij blijft geweldig. In het begin wist Paul dit trouwens ook niet.quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kwam 1 keer in het programma, iedereen vond hem grappig. Paul nodigde hem vaker uit, Adje blijkt nep te zijn, Adje blijft gewoon tof in het programma.
Sinterklaas.![]()
Inderdaad, dat kan ik me ook niet voorstellenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:56 schreef Shoplifter14 het volgende:
Bram blijft geweldig. hoe kan dat ooit nog zo worden zonder hem?
Citaat: "Je moet stoppen met mensen die grappiger zijn als jouw te bestempelen als chagerijnig"quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
Mean motherfucker eigenlijk,die Paul meerdere malen flink uitgeluld had.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Citaat: "Je moet stoppen met mensen die grappiger zijn als jouw te bestempelen als chagerijnig"![]()
Ik dacht al zoiets, toen ik Paul over hygiene hoorde.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:32 schreef StephanL het volgende:
Adje zei zoen op mij wang en draaide zijn hoofd en zei kuste op zijn mond
nodig is die op 5 december.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:40 schreef Piles het volgende:
Sinterklaas is niet op 5, maar op 6 december jarig toch?
Mss mag je een keer voor Adje invallenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:48 schreef StephanL het volgende:
Leuk meisje die Rozemarijn ofzoJammer van de moeder
Haha jahquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En het nummer begon net zo leuk met Amateur, amateur, Prins Bernard was een hele grote goede amateur.
Heb jij de internet uitzending gekekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha jah![]()
Vette aflevering![]()
![]()
![]()
![]()
Schaal 5 op de 5
![]()
Ik ook, en die was best wel goed te noemen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij de internet uitzending gekeken![]()
* Haaibaaike kijkt morgen naar Paultje op internetquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik ook, en die was best wel goed te noemen...! Toch wel.
1Januari komt Paul live op tvquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef smurfzilla het volgende:
Tvpaultje. Laatste aflevering nog niet gezien dus ben benieuwd
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij de internet uitzending gekeken![]()
Ik meende net naar de internetuitzending te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |