Je bent niet de enige ik had dat dit keer ook ff gemistquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef Angeles het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan, komen er dan 12 in de finale?
Heb blijkbaar iets gemist...ze doen het ook elk jaar anders!
Okee, thnx. Was beetje spuit-elfreactie van mij nog, m'n internet was even traag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
13, een van de 6 wildcardkandidaten gaat ook nog naar de finale.
Is dit nou die All of Us-gastquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij doet me aan Joel denken.
En hij kan niet zingen.
* meelift*quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo goed en word eng van hoe die gast er uit ziet.
vet vaagquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ehehe, Eric lacht hem uit.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ehehe, Eric lacht hem uit.
Wordt wel een lange reeks finaleafleveringen dan. Ik vraag me wel af waarom ze elk jaar de regels veranderen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Sasami het volgende:
Je bent niet de enige ik had dat dit keer ook ff gemist
Maar gaan dus 13 door nog 1 met de wildcard schijnbaar
Eric is liefquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ze Eric volgend jaar dumpen en een echt jurylid nemen.
En Jerney raakt de spreekwoorden kwijt..
Dat is net zoiets als: "Hij stinkt minder dan die twee andere hopen stront."quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Hij doet het beter dan de eerste 2 kandidaten
Waarom heeft Merle haar schoonmaakspons op haar hoofd heeft laten zitten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is Martijn als cowboy verkleed?
Dat zij zo ver is gekomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
Ah, een favoriet van Insomaniac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |