1624quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:06 schreef Bos81 het volgende:
De hoeveelste Hools is dit op dit moment eigenlijk officieel?
Oke, dat had ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:09 schreef dndiek het volgende:
987 denk ik, want volgens Lionheaad was de vorige HOOLS 986
quote:
Vanavond werken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag allen!
Vanavond stappen in Den Bosch!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef Dos37 het volgende:
Duif doodgeschoten in Nieuwe Kerk
Kwam de heilige geest niet zo naar beneden volgens de bijbel
gewoon vermoord dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:25 schreef DarkShine het volgende:
Die duif is illegaal doodgeschoten!
In levende lijvenquote:
Tong zorgt gewoon weer voor veel verwarring waardoor straks nummer 1000 HOOLS 1007 isquote:
Tellen is nooit Tong's beste eigenschap geweest.quote:
als de ex-mod hier maar een beetje scherp in blijft !quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tellen is nooit Tong's beste eigenschap geweest.
Dit is dus eigenlijk Hools 987.
Nog 12 te gaan voordat de 1000ste kan worden geopend.
Precies wat ik dacht. Mischien moet ie die combineren met het oude plaatje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:53 schreef Dos37 het volgende:
die ouwer is mooier al vind ik bij de nieuwe het HBC logo mooier
Je kan wel het logo van HBC aanpassen dat ziet er in de nieuwe banner mooier uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:09 schreef Bjoro het volgende:
oke..bedankt voor de Feedback.
Maar we laten het lekker zoals het is !
(ik word altijd een beetje bang van die adelaar)
Hallo, dat is mijn tekstquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:probeer van alles...weet niet eens meer hoe ik dat gedaan heb
Thanks...eigenlijk wil ik die hele adelaar eruit hebben, maar goed...dat van die letters klopt wel !quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
De letters MAUD moeten iets omhoog.Nu staan ze tegen de onderkant en da'sniet zo mooi. Net als de adelaar die moet de onderkant ook niet raken
Dat witte bij HBC is wel mooier
Welk merk?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nieuwe router nodig, dag 100 euro.
Maar ej wel draadloos en voorbereid op ADSL 2
Linksys, had eerst US Robotics die deed het goed, maar had de laatste dagen problemen om verbinding met de DNS servers te krijgen (wat wss ligt aan de geplande snelheids verhoging). Maar vandaag was het telkens raak, dus ik denk ej ik ga is dat hele ding reseten. Haal ik de kabels eruit bleek er een 2 LAN uitgang te sneuvelen (eentje was al kapot, heel zwak goedkoop plastic). Dus gelijk maar een nieuwe gehaald. Draadloos even uitgezet, gaat pas aan als ik de beveiliging goed heb en het nut heeftquote:
Ik dacht dat USR een best goede naam had?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef DarkShine het volgende:
US Robitics troep...
Linksys zijn wel goeie routers, kost wat maar je hebt wat!
je moet of zorgen dat Noca de link van het plaatje in de OP veranderd of dat diegene dit het plaatje had opgeslagen het even opnieuw opslaatquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:43 schreef Bjoro het volgende:
precies zoals Tong hem wil, diekie diek !!
Hulde !
het staat hier toch....hoef ik het toch niet te vragen ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
je moet of zorgen dat Noca de link van het plaatje in de OP veranderd of dat diegene dit het plaatje had opgeslagen het even opnieuw opslaat
Zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag allen!
Was je Jet lekquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:02 schreef Eilanden het volgende:
Dag Bjoroklaasje, dahaaaag dahaaag dahaaaaag Bjoroklaas
Robbie heeft hem wat cafe's aangeradenquote:
Ik lag zonder een lekke Jet tot 12 erinquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Me Jet is nog steeds lekWerd vanmiddag pas om 13:30 wakker
Maar jij sliep in een overwinningsroesquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik lag zonder een lekke Jet tot 12 erin
Mijn katertje uit te slapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar jij sliep in een overwinningsroes![]()
Vond dat ik toch nog effe bij het stadion langs moest omdat ik niet bij de herdenking donderdagavond kon zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:15 schreef Bjoro het volgende:
kan me er iets bij voorstellen !
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
Anders zet ik hem wel op de DC-0 lader en hevel hem over op het main-menu.
ORMO maandag?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leren gaat weer goed kut
Mijn kamer is wel weer schoon en ik heb de afwas gedaan
Ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag allen!
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
Ik zie ze gewoon allemaal.
Je bent natuurlijk weer NHL aan het kijken he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leren gaat weer goed kut
Mijn kamer is wel weer schoon en ik heb de afwas gedaan
Misschien is het iets met je instellingen van webicons ofzo, heb ik ook een keer gehad...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Nou, hier doen ze het geen van allen. Vreemd.
Ik heb sinterklaas bijna aangereden toen ik bier ging halen vanmiddagquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:03 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond mede-Hoolies
Hoe is het hier ?
Lekker gewerkt vandaag. Sint was op bezoek
Een collega van me was dit jaar als Sint, echt geweldig hoe ie met die kinderen omging.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien is het iets met je instellingen van webicons ofzo, heb ik ook een keer gehad...
[..]
Ik heb sinterklaas bijna aangereden toen ik bier ging halen vanmiddag.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk weer NHL aan het kijken he?![]()
Maandag ORMO, woensdag Innovatie management, donderdag Organisational Dynamics.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nein. Cross Cultural Management, om 9.30.
Jij nog tentamens?
He gast!quote:
Dat is toch hakkenmuziek?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zooooo straks ff douchen en daarna knallen op Thunderdoooooooooooooooooooooooooooooooome!
Lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Maandag ORMO, woensdag Innovatie management, donderdag Organisational Dynamics.
Maandag erop OG & OT, Donderdag iets met strategie, en dan de zaterdag Strategie Ontwikkeling en implementatie
Redelijk wat dus
Snoezig he?quote:
Nee, theatherrondes zijn net voorbij. Vandaag eerste workshop aflevering.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
Waar zijn ze nu bij Idols Tong? Zijn de audities al achter de rug?
Ja vandaag moeten ze dansen en er zitten kandidaten bij die voor het laatst gedanst heben toen ze voor het eerst op het potje hebben gepoept.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
Waar zijn ze nu bij Idols Tong? Zijn de audities al achter de rug?
Misschien moet Tong tot de 1000ste een Hoolsban krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien moet Tong tot de 1000ste een Hoolsban krijgen.
Information is een eitje, ik snapte geen zak van Accounting maar haalde toch een 7, en metho is gewoon een heeeeele boel onzin lullenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb er ook 5 in totaal nog. CCM op maandag dan, woensdag International Business Strategy, vrijdag Business Information Management, dinsdag Management Accounting (die ga ik bij voorbaat al niet halen) en donderdag nog Methodology
Daarna wel naar Thailand
is kijken of we wat kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Sinterklaasgedichtjes voor voetballers, doe mee!
Meedichten!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit Was Het Nieuws was echt hilarisch
Paul de Leeuw was idd leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Idols was sufPaul de Leeuw schijnt leuk geweest te zijn, heb het toch maar opgenomen
Met Lucille Werner op het verkeerde been.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inkoppertje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met Lucille Werner op het verkeerde been.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met Lucille Werner op het verkeerde been.
Nee... wel aan gedachtquote:
Daar ben ik ook groot mee gewordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker hard werken in de buiten lucht is ook wel eens leuk voor de verandering..
beterschapquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:07 schreef Againzender het volgende:
ik ga trouwens direct m'n nest in voordat ik weer ziek word
Onzin - hij werd geraakt en raakte uit balans. Maar een penalty was wat overdreven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een trieste schwalbe van farfan, vies mannetje
Voetbal is een contactsport mag je elkaar nu ook niet meer aanraken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin - hij werd geraakt en raakte uit balans. Maar een penalty was wat overdreven.
Ik zei dat het geen schwalbe was en dat beaam je nuquote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport mag je elkaar nu ook niet meer aanraken?
ach je hebt wel eens van die dagen, maar als je iemand kan helpen waarom nietquote:
Zeker, woensdagavond.quote:Op zondag 4 december 2005 01:25 schreef Eilanden het volgende:
Shit ... heb Idols gemist! Komt toch wel een herhaling van?
Heb eigenlijk behoorlijk slechte zinquote:Op zondag 4 december 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie dag gehad DarkShine?
Sloppel!quote:Op zondag 4 december 2005 02:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel denk ik. Hoe dan ook, ik ga holwaarts. Het was me het dagje wel, welterusten!
Hoe was het.quote:Op zondag 4 december 2005 09:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
THUNDERRRRRRRRRRRRDOOOOOOOOME
Trieste reacties trouwens op Partyflock, ze klagen allemaal over het geluid (in de early rave was er idd iets mis) maar bij de main stond het gewoon knetter hard.
Mensen denken zeker dat het makkelijk is om het geluid net zo hard te krijgen als een tentfeest...
Maar goed ik heb me vermaakt
Voor mij perfect, was helaas wat gaar dus veel staan hakken heb ik niet. Maar heb veel goede nieuwe hardcore gehoord en net zoveel goede oude shit, perfect dus. Nog een leuke anekdote, we staan aan de food bar (rond 06:20). Staat er naast m'n maat een vent in het Engels uit te leggen dat ie honger heeft maar weet niet hoe in aan de juiste munten komt... Dus mijn maat geeft zijne want hij had er veel over. Lopen we weg, zeg ik "Weet je nu dat je Rob Gee aan een maal geholpen heeft"quote:Op zondag 4 december 2005 09:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe was het.
Het is dat ik gisteravond een ander soort feestje had anders was ik waarschijnlijk wel geweest.
Mooi,quote:Op zondag 4 december 2005 09:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Voor mij perfect, was helaas wat gaar dus veel staan hakken heb ik niet. Maar heb veel goede nieuwe hardcore gehoord en net zoveel goede oude shit, perfect dus. Nog een leuke anekdote, we staan aan de food bar (rond 06:20). Staat er naast m'n maat een vent in het Engels uit te leggen dat ie honger heeft maar weet niet hoe in aan de juiste munten komt... Dus mijn maat geeft zijne want hij had er veel over. Lopen we weg, zeg ik "Weet je nu dat je Rob Gee aan een maal geholpen heeft"
Even later stond ie voor de uitgang, kreeg m'n maat nog een bedankje.
Ik vind het trouwens jammer dat er nu al weer zoveel zinloze kritiek is op TD 2005, de sfeer zou niet goed zijn geweest... Nou heb ik niks van gemerkt, liep iemand tegen je op kreeg je een vriendelijk klop op je schouder en andersom.
M'n maat stop nu ook, maar ik ben er volgend jaar ook desnoods alleen. En het was idd gewoon gezellig, de sfeer was oke. Begrijp echt ff niks van alle kritiek die ik nu op Partyflock lees. Vroegah heb ik niet meegemaakt, denk ook niet dat ooit nog gaat terug komen maar het was vanacht gewoon oke en goed te doen. Zal zo proberen wat foto's te plaaten in het TD topic ram ik hier wel een linkje neer.quote:Op zondag 4 december 2005 09:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,
Dat vroeg ik me idd wel af,is het nog wel een klein beetje zoals "vroeger".
Heb zelf best wel wat Thunderdome feestjes meegemaakt in "the good old days" en vond het altijd wel gezellig.
Af en toe kriebelt het wel om weer eens naar zo'n feestje te gaan alleen de pest is dat al die gasten waar ik destijds meeging niet meer zie of geen interesse meer hebben om te gaan
Mooi,zal ze zeker eens bekijken dan.quote:Op zondag 4 december 2005 09:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n maat stop nu ook, maar ik ben er volgend jaar ook desnoods alleen. En het was idd gewoon gezellig, de sfeer was oke. Begrijp echt ff niks van alle kritiek die ik nu op Partyflock lees. Vroegah heb ik niet meegemaakt, denk ook niet dat ooit nog gaat terug komen maar het was vanacht gewoon oke en goed te doen. Zal zo proberen wat foto's te plaaten in het TD topic ram ik hier wel een linkje neer.
Hahha we zullen zien volgend jaar, ben benieuwd of die persoon ook zonder kanquote:Op zondag 4 december 2005 09:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,zal ze zeker eens bekijken dan.
Als je volgend jaar om gezelschap verlegen zit
Over foto's gesproken,ik vrees dat er niet zo nette foto's van mij van vannacht worden geplaatst zodra Mindlight thuis is![]()
![]()
Slaapse, ik zal zo ook wel in slaap donder... Of nietquote:Op zondag 4 december 2005 09:35 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ben toch nog even een uurtje of 2 pitten voordat we vanmiddag weer naar FLOP v FCDB mogen,truste
Daar sluit ik mij bij aanquote:
Tja, Partyflock.... de meeste mensen daar moet je niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 4 december 2005 09:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
THUNDERRRRRRRRRRRRDOOOOOOOOME
Trieste reacties trouwens op Partyflock, ze klagen allemaal over het geluid (in de early rave was er idd iets mis) maar bij de main stond het gewoon knetter hard.
Mensen denken zeker dat het makkelijk is om het geluid net zo hard te krijgen als een tentfeest...
Maar goed ik heb me vermaakt
quote:Op zondag 4 december 2005 10:35 schreef Superheld het volgende:
Kut avond gister.
En dan ook nog gespot door stillen geloof ik.
Juist, gelukkig stopte van Zwam hem nog maarja was verder toch waardeloos.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een trieste schwalbe van farfan, vies mannetje
Combi ontduiken enzo..quote:
Station Eindhoven & de trein.quote:Op zondag 4 december 2005 10:44 schreef JaWi het volgende:
En hoe zagen ze je dan... Het kan toch onopvallend, en juichen heb je ook niet hoeven doen.
Waar was je geweest?quote:Op zondag 4 december 2005 10:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Den Bosch was gezellig gisteren!
Vanmiddag tapas maken en dvdtjes kijken....
Tuig is hetquote:Op zondag 4 december 2005 10:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Station Eindhoven & de trein.
In de trein liepen ze ons nog vrij opvallend voorbij![]()
?quote:Op zondag 4 december 2005 10:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tuig is het.
Denk dat ze vandaag hun handen vol hebben bij spangen.
Wat moet jij in Krispijn?quote:
Ik heb deze zin 5 keer gelezen maar ik kan er niks van makenquote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef DeTolk het volgende:
Iedereen die richting stadion gaat, en verder iedereen aangewezen is op radio![]()
Same here...quote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 5 keer gelezen maar ik kan er niks van maken![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed met Diek ?
quote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef dndiek het volgende:
[..]Gezellig avondje gehad in Eindhoven gisteren
en met Erik?
Zit al geduldig te wachten voor de open haard.quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef dndiek het volgende:
Wat is het hier rustig, is iedereen in afwachting van de cadeautjes?
Of men is naar het stadion, of men kijkt voetbal op de BBC.quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef dndiek het volgende:
Wat is het hier rustig, is iedereen in afwachting van de cadeautjes?
of luistert naar radio1quote:Op zondag 4 december 2005 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of men is naar het stadion, of men kijkt voetbal op de BBC.
Okquote:Op zondag 4 december 2005 15:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ey Tong, je staat in de lijst voor de 1000e Hools-actie hoor.
Precies.quote:
tis een mooi tijdstip voor een wodkatjequote:Op zondag 4 december 2005 15:14 schreef dndiek het volgende:
Voor tong:
[afbeelding]
Iemand anders ook iets drinken?
quote:Op zondag 4 december 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis een mooi tijdstip voor een wodkatje
Heb ik vanacht ook opquote:Op zondag 4 december 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis een mooi tijdstip voor een wodkatje
Relaxen is er dit seizoen niet bij als supporter van Ajax.quote:
hoe was het? Of staat er al ergens een verslagje?quote:
Iets terug lezen in dit topicquote:Op zondag 4 december 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe was het? Of staat er al ergens een verslagje?
Trouwens de Trance Energy line up is de moeite waard
quote:Op zondag 4 december 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Relaxen is er dit seizoen niet bij als supporter van Ajax.
Ik zou /url maken van /imgquote:Op zondag 4 december 2005 15:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[url=http://fotodb.fmfan.nl/thumbnails.php?album=33]Foto's!!![/img]
Kut je was me voor lulquote:
Mwah in de early rave ja, al was het aan het einde weer redelijk goed. In de main stond het gewoon hard genoeg, het kan harder ja maar de meeste vergeten ook even dat het moeilijk te doen is om het geluid echt hard te krijgen in zo'n hal en daarnaast is het ook beter voor je oren natuurlijk. In het einde van de zaal voelde ik de bass gewoon in me lichaam dus was okequote:Op zondag 4 december 2005 15:42 schreef rubbereend het volgende:
problemen met het geluid MrD? Schande
klopt klopt maar geluid in de Jaarbeurs moet gewoon standaard werk zijn inmiddels. En voor het geld dat je betaalt mag je gewoon goed geluid eisen. Dat is het belangrijkste wat er is op een feest.quote:Op zondag 4 december 2005 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah in de early rave ja, al was het aan het einde weer redelijk goed. In de main stond het gewoon hard genoeg, het kan harder ja maar de meeste vergeten ook even dat het moeilijk te doen is om het geluid echt hard te krijgen in zo'n hal en daarnaast is het ook beter voor je oren natuurlijk. In het einde van de zaal voelde ik de bass gewoon in me lichaam dus was oke
Maar je kan niet altijd alles hebben, en als je gaat mierenneuken ja dan snap ik dat je geen leuk feestje heb, ga gewoon feesten ipv op alle dingen te gaan letten die mis zouden zijn, want het was ook gewoon veel goeds
Dat is waar, maar ze hadden 3 of 4 dj booths in die zaal (je kon er serieus verdwalen) en hebben de boxen iets verkeerd geplaatst. Als je in de buurt van zo'n box stond was het wel weer oke, maar ik heb me vermaakt en voor de mensen die dat niet hebben, die hebben gewoon pechquote:Op zondag 4 december 2005 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt klopt maar geluid in de Jaarbeurs moet gewoon standaard werk zijn inmiddels. En voor het geld dat je betaald mag je gewoon goed geluid eisen. Dat is het belangrijkste wat er is op een feest.
quote:Op zondag 4 december 2005 15:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze hadden 3 of 4 dj booths in die zaal (je kon er serieus verdwalen) en hebben de boxen iets verkeerd geplaatst. Als je in de buurt van zo'n box stond was het wel weer oke, maar ik heb me vermaakt en voor de mensen die dat niet hebben, die hebben gewoon pech
Idd, en ik zal is kijken of ik ga.quote:Op zondag 4 december 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke dat is het belangrijkste
en een tip: TE
Ajax houdt de supporters scherp.quote:Op zondag 4 december 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Relaxen is er dit seizoen niet bij als supporter van Ajax.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Eilanden het volgende:
Ik zie ineens een hoop Hools vrolijker dan ik ze de afgelopen tijd gezien heb
Mag hetquote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Eilanden het volgende:
Het is voor een hoop Hools dan ook een tijdje geleden om reden tot vrolijkheid te hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Eilanden het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Eilanden het volgende:
Verheijen!!!
Wij hebben z'n pappie en mammie nog zien schaatsenquote:
Dat moet in zwart/wit geweest zijn op FrieSCHE doorlopersquote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij hebben z'n pappie en mammie nog zien schaatsen
Begin jaren 70quote:Op zondag 4 december 2005 16:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat moet in zwart/wit geweest zijn op FrieSCHE doorlopers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |