1624quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:06 schreef Bos81 het volgende:
De hoeveelste Hools is dit op dit moment eigenlijk officieel?
Oke, dat had ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:09 schreef dndiek het volgende:
987 denk ik, want volgens Lionheaad was de vorige HOOLS 986
quote:
Vanavond werken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag allen!
Vanavond stappen in Den Bosch!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef Dos37 het volgende:
Duif doodgeschoten in Nieuwe Kerk
Kwam de heilige geest niet zo naar beneden volgens de bijbel
gewoon vermoord dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:25 schreef DarkShine het volgende:
Die duif is illegaal doodgeschoten!
In levende lijvenquote:
Tong zorgt gewoon weer voor veel verwarring waardoor straks nummer 1000 HOOLS 1007 isquote:
Tellen is nooit Tong's beste eigenschap geweest.quote:
als de ex-mod hier maar een beetje scherp in blijft !quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tellen is nooit Tong's beste eigenschap geweest.
Dit is dus eigenlijk Hools 987.
Nog 12 te gaan voordat de 1000ste kan worden geopend.
Precies wat ik dacht. Mischien moet ie die combineren met het oude plaatje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:53 schreef Dos37 het volgende:
die ouwer is mooier al vind ik bij de nieuwe het HBC logo mooier
Je kan wel het logo van HBC aanpassen dat ziet er in de nieuwe banner mooier uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:09 schreef Bjoro het volgende:
oke..bedankt voor de Feedback.
Maar we laten het lekker zoals het is !
(ik word altijd een beetje bang van die adelaar)
Hallo, dat is mijn tekstquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:probeer van alles...weet niet eens meer hoe ik dat gedaan heb
Thanks...eigenlijk wil ik die hele adelaar eruit hebben, maar goed...dat van die letters klopt wel !quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
De letters MAUD moeten iets omhoog.Nu staan ze tegen de onderkant en da'sniet zo mooi. Net als de adelaar die moet de onderkant ook niet raken
Dat witte bij HBC is wel mooier
Welk merk?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nieuwe router nodig, dag 100 euro.
Maar ej wel draadloos en voorbereid op ADSL 2
Linksys, had eerst US Robotics die deed het goed, maar had de laatste dagen problemen om verbinding met de DNS servers te krijgen (wat wss ligt aan de geplande snelheids verhoging). Maar vandaag was het telkens raak, dus ik denk ej ik ga is dat hele ding reseten. Haal ik de kabels eruit bleek er een 2 LAN uitgang te sneuvelen (eentje was al kapot, heel zwak goedkoop plastic). Dus gelijk maar een nieuwe gehaald. Draadloos even uitgezet, gaat pas aan als ik de beveiliging goed heb en het nut heeftquote:
Ik dacht dat USR een best goede naam had?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef DarkShine het volgende:
US Robitics troep...
Linksys zijn wel goeie routers, kost wat maar je hebt wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |