quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
De enige zoekcode: Turks, Marokkaans.![]()
[afbeelding]
Youssef zit momenteel onder het mes hoor ik.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
De enige zoekcode: Turks, Marokkaans.![]()
[afbeelding]
Youssef zit momenteel onder het mes hoor ik.![]()
Ahhhh, kapsters die met tondeuzes werken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
Hij was bij de 'kapster' ja (mamsebams en de tondeuze)
Uuhm, de pizzatent staat vast hoor, lieft een shoarma tent maar weet niet of we die gaan vindenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
Maarrrr restaurants zijn een beetje crisis geloof ik als ik dit zo zie.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben benieuwd naar dat karten van jullie morgen. Ik wens iedereen alvast succes!En heel veel fun natuurlijk.
![]()
Yekkie, Pizza, ik neem wel bammetjes mee of deel een halve met iemand.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
Uuhm, de pizzatent staat vast hoor, lieft een shoarma tent maar weet niet of we die gaan vinden
Anders moeten de 1 eiïgen weer toekijken hoe jullie eten.![]()
Ik weet niet waarom, maar I'm with stupid.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
Yekkie, Pizza, ik neem wel bammetjes mee of deel een halve met iemand.![]()
Maak wel een plan waar alles zit dan, anders blijven we rondrijden.quote:
Heb ik ook al tegen hem gezegd, maar hij wil gewoon op goed geluk gaan en ter plekke uitzoeken waar we gaan etenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maak wel een plan waar alles zit dan, anders blijven we rondrijden.
Leuk he organiseren.![]()
Ik moet met mijn zus praten.![]()
![]()
![]()
Peerke zegt tegen zijn TomTom SatNav "Zoek eetgelegenheid"quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maak wel een plan waar alles zit dan, anders blijven we rondrijden.
Leuk he organiseren.![]()
Ik moet met mijn zus praten.![]()
![]()
![]()
Pepijn na de kartmeetquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik drinken.
Het was toch een drankmisbruikmeeting.![]()
Jij denkt echt dat ik met 8 man achter me ga heen en weer kijken of een eetgelegenheid geschikt is?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:07 schreef hicham het volgende:
Heb ik ook al tegen hem gezegd, maar hij wil gewoon op goed geluk gaan en ter plekke uitzoeken waar we gaan etenJa lekker zeg, met z'n negenen van hot naar her lopen
Nee dat dacht ik niet, maar had geen zin om die optie erbij neer te kalkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik met 8 man achter me ga heen en weer kijken of een eetgelegenheid geschikt is?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Roderick2085 het volgende:
en wie is ernesto holmes(bedoel je niet ernesto hoost? )
quote:
Ja, ik geloof je maar Roderick14512345802734059874 had je wel te pakkenquote:Ik kan hoog springen, zelfs een hoogte record tijdens de dienstkeuring.
Toen moest ik 2 keer springen, want ze dachten dat de meting niet klopte.![]()
Die man werkte daar al 5 jaar en snapte er niets van.![]()
Hey OPM,quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damnwiellager van auto achter is aan gort
kan er niet mee rijden, wordt as dinsdag gefikst...kan morgen dus alleen met de motor
even kijken hoe het weer is, anders.............
Hey, dat zijn de knopjes van KITT.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Speciale loose-fit, helemaal retro!
Off-topic (of juist heel erg ON topic):
Hoelaat is iedereen er morgen? 15.30?
Kan ook vroeger, maar dan moet ik in super pursuit-mode naar Harderwijk knallen...
[afbeelding]
Zie dat de rit in colonne naar harderwijk niet meer nodig isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]grappig
![]()
![]()
tis al geregeldkan morgen een auto lenen
Jij heb alleen een motor als vervoer volgens mij, OPM was sowieso niet van plan met de motor te gaanquote:Op zondag 4 december 2005 02:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Zie dat de rit in colonne naar harderwijk niet meer nodig is
liever shoarmaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
Yekkie, Pizza, ik neem wel bammetjes mee of deel een halve met iemand.![]()
Hier droog .. blauwe zon.. zonnetje .. dus ....quote:Op zondag 4 december 2005 08:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
t regentblij met mijn leenauto
.. moet zo nog haast gaan maken ook.quote:> mannen het isprachtig weer, het gaat door!! ik heb van pepijn en mark nog
> geen telnr, dus die kan ik sowieso niet bereiken.. als jullie dit lezen
> sms mij dan ff??
> als het zo blijft wordt het super!! ik heb er zin in, hoop jullie ook!!!!
Nou succes dan voor vandaag met je twee inspannende activiteiten.quote:Op zondag 4 december 2005 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier droog .. blauwe zon.. zonnetje .. dus ....
[..]
.. moet zo nog haast gaan maken ook.![]()
Tnxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe ik aan die achternaam kwam, een man die met een bepaalde handeling geen verschil voelt tussen een vrouw en een man daar heb ik het niet zo op.![]()
Naam was wel bekend, old famous videolegacy, blijkbaar bij jou ook.
Geweldig.quote:Op zondag 4 december 2005 03:55 schreef bwt het volgende:
Waarom ik nu nog wakker ben?
de buurman heeft een paar vrienden over die nog laat de muziek wat harder aan hadden staan![]()
Could you not join them.. wakker was je toch al..
Maar ja ik was ook laat naar bed, nog even voor de tv met toastjes.
Heb me wel redelijk ingehouden naar mijn oude maatstaven.
Ik ga eens even alles klaarzetten en kijken of er nog eenquote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou succes dan voor vandaag met je twee inspannende activiteiten.![]()
![]()
af kan als ik er klaar voor ben..
![]()
Het ligt niet niet zo zeer aan het restaurant volgens mij, maar meer aan de gebroeders 'wij lusten niets' dat er bij de shoarmaboer of zo gegeten gaat wordenquote:Op zondag 4 december 2005 10:25 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
bwtje bent het toch al gewend om laat te gaan pitten, dus het zal wel goed komen vandaag.
De vraag is dus nog steeds waar jullie gaan eten? Ik dacht dat het plan al was om bij de shoarmaboer te gaan eten. Dan kunnen Youssef en Hicham ook gewoon eten toch![]()
Ze zijn verwend door moeders.quote:Op zondag 4 december 2005 10:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Het ligt niet niet zo zeer aan het restaurant volgens mij, maar meer aan de gebroeders 'wij lusten niets' dat er bij de shoarmaboer of zo gegeten gaat worden
Veel plezier met karten, zei hij die alweer een paar uur zit te werken
hier nu ookquote:Op zondag 4 december 2005 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Hier droog .. blauwe zon.. zonnetje .. dus ....
quote:Op zondag 4 december 2005 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
Geloofskwestie.![]()
En daaruit voortvloeiende lichtelijke afstandelijkheid tot wat voor horeca gelegenheid dan ook.![]()
Pizza met kaas mag dus net.![]()
![]()
Ik weet ook niet waar de grens ligt, (pizza zonder vleesquote:Op zondag 4 december 2005 11:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is me alleen nog onduidelijk waar de grens ligt.
Pizza lijkt me nou net buiten die grens liggen.
quote:Op zondag 4 december 2005 11:31 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen iedereen.![]()
En voor iedereen die gaat keten karten vanmiddag:heel veel plezier.Lees de verslagen vanmiddag wel.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 02:10 schreef R2-D2 het volgende:
Veel plezier @ Kartmeet/Batsmeet/Drankmeet/ zoeken-naar-Halal-eten-in-Harderwijk-meet
![]()
@Hicham:
Mooie camera![]()
[..]
[..]
![]()
![]()
Ernesto Hoost
John Holmes
Je bent wel erg opgewonden voor morgen![]()
![]()
[..]
Ja, ik geloof je maar Roderick14512345802734059874 had je wel te pakken
Lots of fun @ wheelytraining![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 03:56 schreef bwt het volgende:
Dan ook nog maar de 10e post
shoarma pizza?quote:Op zondag 4 december 2005 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar de grens ligt, (pizza zonder vleesof nemen ze alleen een rauwkostsalade
) maar toen ze hier waren was de tegenstand nogal groot om onderweg wat te gaan eten, zelfs als het voor mij veilig leek.
![]()
Bleef er over: koekjes van de Aldi.![]()
Ik meen dat ze hier om elf uur waren, tot half drie hebben we zitten ouwehoeren.
(... ook nog verwachtingsvol of er versterking vanuit de Bollen kwam![]()
)
Toen even rijden in de omgeving, en tegen zes uur gingen ze met een lege maag naar huis.![]()
![]()
![]()
En nu ga ik opschieten.![]()
![]()
![]()
moet datquote:Op zondag 4 december 2005 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ karters
heel veel plezier vanmiddag, en laat elkaar een beetje heel
quote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef ondeugend het volgende:
RB vergeet niet die rooie te batsen he ?![]()
Oh maar ik heb het niet over het karten .... ik bedoel bij het voorstellen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:56 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Past die ouwe wel in een kart![]()
Helpt als ik zeg dat ik nog nooit van mijn leven heb gekart![]()
precies 9 uur later als je laatste post... heb je erop zitten wachten ofzoquote:Op zondag 4 december 2005 12:56 schreef bwt het volgende:
Soooo, ben ook weer onder de levenden te bekennen
quote:
zuurkool? bij de shoarmaboerquote:Op zondag 4 december 2005 12:59 schreef RB het volgende:
[..]
karts zitten als een tweede huid bij mij![]()
hey rooie, vanavond zuurkool door een slangetje
![]()
quote:
Is het de bedoeling dat ik alles op de gevoelige plaat moet vastleggen, of zullen we het maar gewoon bij het karten latenquote:
Hij is vast jaloersquote:Op zondag 4 december 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Mijn pa vroeg net waarom ik zo 'laat' wegging met de motor, het regende nu niet en straks misschien wel
Ik: Nee we gaan alleen op de motor richting Harderwijk en daar gaan we karten
Hij: Karten
Ik: Ja, karten
Hij: Wasda?
Ik: Je weet wel, die lage kleine autootjes enzo
Vroeg nog eerst waar Harderwijk ergens lag en daarna vroeg ie nog van 'Gaan jullie kijken naar karters of zelf rijden'.
Ik: Zelf rijden natuurlijk
Hij: Baby's![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef ondeugend het volgende:
Over dat eten nog even, volgens mij krijg je in de shoarmatent meestal gewoon varkenvlees te eten of half om half. En maar weinig schapenvlees.
En wat is dan precies het probleem ... ?quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
sommigen onder ons eten waarschijnlijk met handen en voeten
quote:Op zondag 4 december 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Mijn pa vroeg net waarom ik zo 'laat' wegging met de motor, het regende nu niet en straks misschien wel
Vroeg nog eerst waar Harderwijk ergens lag en daarna vroeg ie nog van 'Gaan jullie kijken naar karters of zelf rijden'.
die batsbeelden kan je dan misschien nog wel voor veel geld verkopen aan een nieuwszender ofzo.... "Motorrijdens opgeFokt tijdens karten"quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik alles op de gevoelige plaat moet vastleggen, of zullen we het maar gewoon bij het karten laten![]()
live batsbeeldendaarentegen live vreetbeelden
, sommigen onder ons eten waarschijnlijk met handen en voeten
Het liefst in Hi quality natuurlijk !quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik alles op de gevoelige plaat moet vastleggen,.....
Pita kaas is ook lekker.quote:Op zondag 4 december 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn onder ons die weten hoe varkensvlees smaakt toch?
Laten we hun eerst even proeven![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Foto`s zijn voor zijn kinderen , als ze vragen hoe hij er vroeger uitzag voordat hij een drenth tegenkwamquote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik alles op de gevoelige plaat moet vastleggen, of zullen we het maar gewoon bij het karten laten![]()
of door een slangetjequote:live batsbeeldendaarentegen live vreetbeelden
Doe maar alleen eventuele batsbeelden en racebeelden, anders moet ik me helm telkens opquote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Omdat je er niet meer bij hoortquote:Op zondag 4 december 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat zeg ik natuurlijk alleen maar omdat ik er niet bij ben uiteraard![]()
Groepsfoto van voor het batsen/karten en eentje van ernaquote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 13:33 schreef R2-D2 het volgende:
Vol verwachting klopt een hart
wordt er gebatst of wordt er gekart
![]()
<<<< dus wij moeten nu maar bij het clubje vanquote:Op zondag 4 december 2005 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe maar alleen eventuele batsbeelden en racebeelden, anders moet ik me helm telkens op![]()
[..]
Omdat je er niet meer bij hoort![]()
Gezellig joh, met de familie gedichtjes lezen van 96 regelsquote:Op zondag 4 december 2005 13:28 schreef Roderick2085 het volgende:
ik speel weer eens vals met het dichten![]()
zo'n online rijmwoordenboek is toch wel heel handig![]()
en je moet toch iets... mensen hier in huis hebben al gedichten geschreven van 70 en 96 regels...
kan ik moeilijk aankomen met 14 regels ofzo![]()
andere mensen moeten ook leiden onder mijn gedicht![]()
We knowquote:Op zondag 4 december 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat zeg ik natuurlijk alleen maar omdat ik er niet bij ben uiteraard![]()
het vervelendste is altijd nog dat het altijd persoonelijk en vaak een beetje pesterig is... van je familie moet je het hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Gezellig joh, met de familie gedichtjes lezen van 96 regels![]()
[..]
We know![]()
De legendarische woordenquote:Op zondag 4 december 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Een groepsfoto moet eigenlijk sowieso geregeld worden vind ik.quote:Op zondag 4 december 2005 13:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Groepsfoto van voor het batsen/karten en eentje van erna![]()
![]()
Het is niet dat we niets lusten, meer omdat we religieus veeleisend zijnquote:Op zondag 4 december 2005 10:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Het ligt niet niet zo zeer aan het restaurant volgens mij, maar meer aan de gebroeders 'wij lusten niets' dat er bij de shoarmaboer of zo gegeten gaat worden
Veel plezier met karten, zei hij die alweer een paar uur zit te werken
Dat vind ik nou net weer wat te extreemquote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus wij moeten nu maar bij het clubje vangaan ?
![]()
Ik ken nog wel een goed gedicht, zie hier, en hier voor het vervolg en hier nog meerquote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het vervelendste is altijd nog dat het altijd persoonelijk en vaak een beetje pesterig is... van je familie moet je het hebben![]()
ALs ie wat gebroken heeft, geen probleem. Gewoon in de auto zetten. Hij kan morgen ook wel naar het ziekenhuisquote:Op zondag 4 december 2005 13:40 schreef Makster het volgende:
Ik ga tanken en richting die kale
Zie jullie later wel, Hoi !
Deze print ik even uit en laat ik daar wel zienquote:Op zondag 4 december 2005 13:40 schreef Makster het volgende:
Ik ga tanken en richting die kale![]()
Zie jullie later wel, Hoi !
Foto's van de nog levende Fok MC ers,na afloop.quote:Op zondag 4 december 2005 13:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Groepsfoto van voor het batsen/karten en eentje van erna![]()
* R2-D2 zingt:
Blabla Sinterklaasliedje...
Vol verwachting klopt een hart
wordt er gebatst of wordt er gekart
![]()
Nu al honger?quote:
Makster kent alleen jou en Pepijn IRLquote:Op zondag 4 december 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het niet voor het eerst dat jij die rooie irl gaat ontmoeten??
helm had ik al wel aan gedacht... die gooi leg ik zo in de autoquote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik vertrek ook maar zo, heb geen idee waar we gaan eten.Maar vergeten jullie eventueel niet eigen helm + motorjas mee te nemen? Zit misschien wat fijner vooral wb helm.
![]()
Je krijgt een overall aan.quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik vertrek ook maar zo, heb geen idee waar we gaan eten.Maar vergeten jullie eventueel niet eigen helm + motorjas mee te nemen? Zit misschien wat fijner vooral wb helm.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |