quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Roderick2085 het volgende:
en wie is ernesto holmes(bedoel je niet ernesto hoost? )
quote:
Ja, ik geloof je maar Roderick14512345802734059874 had je wel te pakkenquote:Ik kan hoog springen, zelfs een hoogte record tijdens de dienstkeuring.
Toen moest ik 2 keer springen, want ze dachten dat de meting niet klopte.![]()
Die man werkte daar al 5 jaar en snapte er niets van.![]()
Hey OPM,quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damnwiellager van auto achter is aan gort
kan er niet mee rijden, wordt as dinsdag gefikst...kan morgen dus alleen met de motor
even kijken hoe het weer is, anders.............
Hey, dat zijn de knopjes van KITT.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Speciale loose-fit, helemaal retro!
Off-topic (of juist heel erg ON topic):
Hoelaat is iedereen er morgen? 15.30?
Kan ook vroeger, maar dan moet ik in super pursuit-mode naar Harderwijk knallen...
[afbeelding]
Zie dat de rit in colonne naar harderwijk niet meer nodig isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]grappig
![]()
![]()
tis al geregeldkan morgen een auto lenen
Jij heb alleen een motor als vervoer volgens mij, OPM was sowieso niet van plan met de motor te gaanquote:Op zondag 4 december 2005 02:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Zie dat de rit in colonne naar harderwijk niet meer nodig is
liever shoarmaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
Yekkie, Pizza, ik neem wel bammetjes mee of deel een halve met iemand.![]()
Hier droog .. blauwe zon.. zonnetje .. dus ....quote:Op zondag 4 december 2005 08:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
t regentblij met mijn leenauto
.. moet zo nog haast gaan maken ook.quote:> mannen het isprachtig weer, het gaat door!! ik heb van pepijn en mark nog
> geen telnr, dus die kan ik sowieso niet bereiken.. als jullie dit lezen
> sms mij dan ff??
> als het zo blijft wordt het super!! ik heb er zin in, hoop jullie ook!!!!
Nou succes dan voor vandaag met je twee inspannende activiteiten.quote:Op zondag 4 december 2005 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier droog .. blauwe zon.. zonnetje .. dus ....
[..]
.. moet zo nog haast gaan maken ook.![]()
Tnxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe ik aan die achternaam kwam, een man die met een bepaalde handeling geen verschil voelt tussen een vrouw en een man daar heb ik het niet zo op.![]()
Naam was wel bekend, old famous videolegacy, blijkbaar bij jou ook.
Geweldig.quote:Op zondag 4 december 2005 03:55 schreef bwt het volgende:
Waarom ik nu nog wakker ben?
de buurman heeft een paar vrienden over die nog laat de muziek wat harder aan hadden staan![]()
Could you not join them.. wakker was je toch al..
Maar ja ik was ook laat naar bed, nog even voor de tv met toastjes.
Heb me wel redelijk ingehouden naar mijn oude maatstaven.
Ik ga eens even alles klaarzetten en kijken of er nog eenquote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou succes dan voor vandaag met je twee inspannende activiteiten.![]()
![]()
af kan als ik er klaar voor ben..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |