ruige fietsquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sup pimp daddy!
Stukje fietsen?
[afbeelding]
gezellig?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:27 schreef Yildiz het volgende:dat was weer sinterklaasavond, maandag surprise
jawel, ik heb de DVD-trilogie van the Godfather gehad, die moest ik volgens mijn baas uit nieuw zeeland gaan kijken, dus dat ga ik binnenkort doen.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:59 schreef Sidekick het volgende:
Maandag krijg ik een geweldig Sinterklaascadeau, ik weet alleen nog niet welk merk ik krijg.
Ken je die (suffe) gasten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben thuis gebleven. Vriendin + zus van vriendin zijn naar feestje. Zou gezellig kunnen worden eventueel, maar ik vrees toch wel een grote verzameling suffe gasten. Daarnaast speelt een behoorlijke slaapachterstand parten. ben dr misselijk van. Wat zal ik doen, toch gaan of gewoon lekker tukken?
Oh ja ik moet morgenochtend om 8.30 opstaan. En nog 6 gedichten schrijven voor sinterklaas.
Kondig je nu een zelfmoordaanslag aan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef gelly het volgende:
IK WIL ROKEN !
Ik ken alleen de gasten die het organiseren. De rest is mij onbekend.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ken je die (suffe) gasten?
Ik was eergister ook weggebleven van n feestje, omdat ik al wist dat het een feestje was van 'wat studeer je nu, waar, etc. is'
En ik wou dat X-Ray hier was om jou op je nummer te zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef gelly het volgende:
IK WIL ROKEN !
Ik weet niet hoe oud je bent, maar haal anders door, gewoon feesten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ken alleen de gasten die het organiseren. De rest is mij onbekend.
Die gasten zijn aardig hoor, maar dan moet ik wel even flink doordrinken om me te blijven vermaken...
Maar ja, ik ben ook al maanden niet meer goed opstap geweest.
*even opnoteren, in de kerst heel hard zuipen.
Het afstuderen vieren?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:19 schreef sizzler het volgende:
Moe.
En ik moet nog de hele avond feesten en dansen.
Nouja, met wat alcohol wil het wel lukken denk ik.
Zeg, George is een bijna dertigjarige onderwijzer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar haal anders door, gewoon feesten.
En dan morgen 8.30 eruit (voor wat?kranten lopen? 'tomaten rapen?', familieverplichtingen?
Van alcohol word je nog meer moe, das wel een probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:19 schreef sizzler het volgende:
Moe.
En ik moet nog de hele avond feesten en dansen.
Nouja, met wat alcohol wil het wel lukken denk ik.
25 is ook oud genoeg...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg, George is een bijna dertigjarige onderwijzer.
T ging meer om het ideequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg, George is een bijna dertigjarige onderwijzer.
Is t nog feest in je hoofd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Vertel mij wat .....
Ik moest vanmorgen wel lachen..... mijn fiets staat buiten. Maar geen kettingslot (die ligt nog bij de kroeg... op straat) .![]()
En ik ben nog te brak om uberhaupt naar de kroeg te fietsen. En raak ff niets meer aan.
hockeyen in de kou $^$^%&$&%^@#$quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
T ging meer om het idee
waarom moet je er zo vroeg uit? n goed georganiseerd feest zou ik eerlijk gezegd niet zomaar laten lopen, slaap inhalen is toch maar n mythe
oh, en gewoon n halve liter water wegdrinken voordat je gaat pitten, dan ff naar de WC en de volgende dag heb je veel minder last, wel doen dan
Ja die trukendoos ken ik wel, natuurlijk. Maar ja het gaat om het vervolg he. Moet toch weer de hele week om 6 uur op...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
T ging meer om het idee
waarom moet je er zo vroeg uit? n goed georganiseerd feest zou ik eerlijk gezegd niet zomaar laten lopen, slaap inhalen is toch maar n mythe
oh, en gewoon n halve liter water wegdrinken voordat je gaat pitten, dan ff naar de WC en de volgende dag heb je veel minder last, wel doen dan
aiquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hockeyen in de kou $^$^%&$&%^@#$
quote:en daarna sinterklaas vieren. En dan weer een week bikkelen om mijn studie voor de kerst te kunnen afronden...
Zondag veel pitten dan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja die trukendoos ken ik wel, natuurlijk. Maar ja het gaat om het vervolg he. Moet toch weer de hele week om 6 uur op...
goed door gehaald 14.gifquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Vertel mij wat .....
Ik moest vanmorgen wel lachen..... mijn fiets staat buiten. Maar geen kettingslot (die ligt nog bij de kroeg... op straat) .![]()
En ik ben nog te brak om uberhaupt naar de kroeg te fietsen. En raak ff niets meer aan.
Ik voel me nog wel brak.quote:
Goede planning.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik voel me nog wel brak.
En morgen op koopzondag nog snel Sinterklaas kadootjes kopen... (Just in Time planning).
De barmeid sponseren... slap ouwehoeren... en dronken worden...en dan nog dommer ouwehoeren... en met de laatste krachtinspanningen op je fiets klimmen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
goed door gehaald 14.gif
Wat doe je nu zo'n avond? Op een barkruk de barkeeper sponsoren? Of doe je ook pogingen een vrouw aan te spreken?
Neuh, een vriendin van me vertrekt 3 maanden naar het buitenland. En daar moet op gedronken worden (hie ha ho).quote:
Klinkt goed, en nee. Ik heb er vandaag ff geen zin in, ik hou meer van het stappen door-de-weeksquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Neuh, een vriendin van me vertrekt 3 maanden naar het buitenland. En daar moet op gedronken worden (hie ha ho).
Ik krijg mijn bul de 21ste en de week na kerst ga ik met 14 vrienden een week in een bungalowpark zitten. Dus ook met oud & nieuw. Daar gaan we mijn afstuderen dan vieren.
Jij nog plannen voor vanavond?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Zullen we dan maar beginnen?"
- "Wacht even, ik ben nog niet klaar"
"Maar je hebt de hele dag de tijd gehad"
- "Ja, jij wilde zo graag dat ik boodschappen ging doen!"
"Dan moet je de pepernoten maar eerder halen"
- "Had jij ook kunnen doen!"
"Schiet nou maar op met je cadeau"
- *mompelt "kutwijf"
"Nou hoeft het van mij niet meer hoor! Steek je surprise maar in je reet"
En het gezinnetje kijkt de ganse avond nors Nederland 3![]()
Blind?quote:Op zondag 4 december 2005 00:20 schreef sigme het volgende:
Ook zonder dat je bier ziet ben ik geinteresseerd in jouw visie op bier
Ik heb wel eens een dag alleen maar plat op een kouwe stenen vloer kunnen liggen, letterlijk blind erbij. Jij?
Favo bier soorten.quote:Op zondag 4 december 2005 00:20 schreef sigme het volgende:
Ook zonder dat je bier ziet ben ik geinteresseerd in jouw visie op bier
Ik heb wel eens een dag alleen maar plat op een kouwe stenen vloer kunnen liggen, letterlijk blind erbij. Jij?
Lekkerquote:Op zondag 4 december 2005 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Favo bier soorten.
La Trappe "Quadrupel"
Lekker. Grand Cru is het enige witbier dat ik lekker vind, ben geen liefhebber van wit/quote:Hoegaarden (favo brouwerij). "Verboden Vrucht" en "Grand Cru"
Lekkerquote:De Westmalle of een Leffe Trippel.
Lekkerrrrrrrrquote:Grolsh "Kanon"
Mij onbekend, zal ik eens naar zoekenquote:En natuurlijk de "Gulden Draak"![]()
Ga ik niet aan kapotquote:In ieder geval geen Duvel (ik ga daar aan kapot).
Kroeg, kroeg.. Vage herinnering, plaats met mensen en rook? Kom ik al eeuwen niet meer. Matcht niet met mijn ritmequote:Gewoon bier drink ik niet in de kroeg
Is geen witbier hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 00:42 schreef sigme het volgende:
Lekker. Grand Cru is het enige witbier dat ik lekker vind, ben geen liefhebber van wit/
DT qua bier ken ik wel... ooit wel eens op. Die andere soorten zeggen mij niets.quote:Ezel, Galloise (spelling?), Mort subite , Delirium Tremens (laatste twee: daar ga *ik* op kapot), bekend?
Hmm. Nazoeken dan. Ik ken een G rand Cru witbier.quote:
Belgie, Utrecht: Ezel en Galloise opde tap.quote:[..]
DT qua bier ken ik wel... ooit wel eens op. Die andere soorten zeggen mij niets.
Maakt niet uit... je was dronken.quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef sigme het volgende:
En wat onenightstands die ik me herinner, maakt dat ze memorabel?
Ghe. Wel eens vergeten liefdes gehad?quote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maakt niet uit... je was dronken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |