Ik ben nu niet thuis, waar ik nu ben heb ik 246.6 KByte/secquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehe, valt reuze mee hier maar ja, helpt wel om 16Mbit download snelheid te hebben![]()
De overheid zou er goed aan doen om...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:05 schreef pberends het volgende:
Accijns op concertkaartjes?
Opzouten met die poepartiesten die denken dat ze God zijn.
Ik vind je andere avater zeker net zo leuk als je billen plaatje...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis, waar ik nu ben heb ik 246.6 KByte/sec
Het plan is gewoon uitstekend. Een grote verrijking voor het volk. Zou een zege zijn voor de lage en middeninkomens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De overheid zou er goed aan doen om...
Ik vond em zo typisch, dat laatste met dat vlaggetje ookquote:
Maar, amerika is zo'n makkelijk doelwit, laat ik eens elke dag wat negatiefs over Monaco gaan zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vond em zo typisch, dat laatste met dat vlaggetje ook
Four more years
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vind je andere avater zeker net zo leuk als je billen plaatje...
quote:Zwartspaarders Luxemburg niet meer vervolgd
(ANP)
DEN HAAG, 12 NOV. Het Openbaar Ministerie (OM) stopt de vervolging van zwartspaarders met een rekening bij KredietbankLuxembourg (KBL). De zaken die niet zijn voorgekomen en niet voldoen aan de criteria worden geschrapt. Dat heeft een woordvoerder van het functioneel parket gisteren bevestigd. Het is een reactie op een aantal vrijspraken van zwartspaarders die voor de rechter zwegen. Verschillende rechtbanken vonden dat het OM onvoldoende bewijs had vergaard. De zaak speelt vanaf de jaren negentig. Nederlandse spaarders bij KBL kregen boetes en degenen die meer dan 500.000 gulden aan spaargeld op een rekening hadden staan werden vervolgd volgens het strafrecht.
details, details, zeker?quote:EU-ministers akkoord met opslaan telefoondata
BRUSSEL - De Europese ministers van Justitie zijn het vrijdag eens geworden over massale opslag van telefoon- en internetgegevens.
Telefoonmaatschappijen moeten van iedereen bijhouden wanneer hij met wie belt. Dat vereenvoudigt de strijd tegen terreur en zware criminaliteit.
De EU-landen moeten de gegevens minimaal zes maanden en maximaal twee jaar bewaren. Die mogen alleen gebruikt worden voor de vervolging van ernstige misdrijven. De ministers zijn het echter niet eens geworden over de definitie daarvan.
bronquote:Volgende week stemt het Europees Parlement hierover. De justitiewoordvoerders hebben eerder al in meerderheid geëist dat er wel een duidelijke afbakening komt van het begrip ernstige misdrijven. Ook wil het parlement de gegevens niet langer dan een jaar bewaren.
Volgens minister Donner van Justitie biedt het bewaren van telefoongegevens, internetvergevens, e-mailverkeer en internettelefonie grote voordelen bij de opsporing van internationale bendes. „Vanuit opsporingsoogpunt is het voordeel evident: ik weet hierdoor minstens welke informatie ik in een andere lidstaat kan krijgen.”
De komende Europese wet regelt overigens niet het vastleggen van de inhoud van telefoongesprekken en e-mails. De inhoud van de communicatie blijft geheim.
Graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dank je, andere plaatjes zijn ook goed hoor. Daar wil ik niet kieskeurig in zijn.
Ik was al bang dat ik weer smakeloos was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toppertje, die eerste.
Pim zou die moslim gewoon in z'n reet neuken en daarna zijn sperma laten slikken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:26 schreef Yildiz het volgende:
A'damse moslim: Kom je aan Allah, dan word je vermoord
D'r@b!
edit: oh wacht, het is gekicked
Hoezo nep-tieten....quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toppertje, die eerste.
Het is de waarheid.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog mijn complimenten met je nieuwe sig![]()
Is die eerste die samantha van Sex and the City?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toppertje, die eerste.
Nee, Lindsay Lohan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is die eerste die samantha van Sex and the City?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |