KAN JE LEZEN ????????quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie gewoon naar ONZ, waar dit ondertussen hoort?
En misschien eerst even de kwijl van je kin vegen voor je commentaar hebt op de 'retarded' SC. Ja, het niveau daar is om te huilen, maar doe even niet net alsof het hier zoveel beter is.![]()
Bommie komt morgen met begrijpelijke regels.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet mij niet gaan dissen nu.
En dit is geen fucking SC.
Wanneer begint het spel?![]()
Hé Pinbaal, doe ook mee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef Pinball het volgende:
Ah, gelukkig maar, het zou een klap zijn voor het speciaal onderwijs als deze gezellige reeks zou stoppen.
KAN JIJ JE MUIL HOUDEN, DOMME MONGOOL???quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KAN JE LEZEN ????????
(dus pleaaaaseeeeeeeee laat de kliniek open blijven anders krijgen wij die retarded in de SC )
Hebben we ook een redactrice die langer dan twee jaar in Nederland woont?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef Gert het volgende:
De mensen die meedoen met het spel beginnen met 100 punten
Jullie krijgen elke dag de tijd tot 20:00 de tijd om elkaar uit te dagen.
Dat doe je door iemand een stem te geven.
De gene met de meeste stemmen minimaal 3 personen gaan de uitdaging met elkaar aan.
Om 20:30 komt de uitdagings opdracht dat kan varieren van dat je een bepaald woord niet mag zeggen.
Tot een debat met elkaar.
Degene die de uitdagin verliest verliest 5 punten.
Zodra de uitdaging is afgelopen kan je elkaar weer uit dagen.
De bewoners die niet aan de uitdaging meedoen kunnen zich ook vermaken.
Jullie kunnen onder elkaar wedden schappen afleggen op de gene van wie je denkt die de uitdaging gaat winnen.
Wedden doe je zo.
Je zet bijv 5 punten in op degene van wie je denkt die gaat winnen.
Als diegene niet wint verlies je 5 punten.
Wint diegene win je 5 punten
Wat ben jij intens gemeen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef Pinball het volgende:
Ah, gelukkig maar, het zou een klap zijn voor het speciaal onderwijs als deze gezellige reeks zou stoppen.
Ik begrijp dat je hier lekker ongedwongen mag roepen met een knipoog. Daar hou ik wel van.quote:
Ah, een nieuwe kanshebber voor de overwinning!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:50 schreef Pinball het volgende:
KAN JIJ JE MUIL HOUDEN, DOMME MONGOOL???
(pleeeeeease laat die kliek open anders komen ze in de SC)
Is het zo erg? Ik heb die hele lap tekst echt nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben we ook een redactrice die langer dan twee jaar in Nederland woont?
Ik kom net kijken.quote:
Fuck op met je knipoog. Diep beledigen is het credo, anders blijft deze reeks maar doorlovebearen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je hier lekker ongedwongen mag roepen met een knipoog. Daar hou ik wel van.![]()
Ja Pinbaal, het was andersom dus ff goed lezenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KAN JE LEZEN ????????
(dus pleaaaaseeeeeeeee laat de kliniek open blijven anders krijgen wij die retarded in de SC )
PARDON ?? Ik vraag alleen maar wat ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
KAN JIJ JE MUIL HOUDEN, DOMME MONGOOL???
(pleeeeeease laat die kliek open anders komen ze in de SC)
Sorry, maar dat constante geklef hier leidt me een beetje af. Ik meen me te herinneren dat ik zei dat jij even retarded bent als je de SC zelf noemt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
Ja Pinbaal, het was andersom dus ff goed lezen
Niet alles zo serieus nemen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je heel de servival gemist hebt? Of kan je niet lezen of zo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
PARDON ?? Ik vraag alleen maar wat ?
Er stond duidelijk dat het niet op SC sloeg maar op het servival topic!
Als ik je daar niet eens op ag wijzen zonder dat je begint te schelden en dan ook nog is met woorden die echt niet kunnen, ben je echt een heel zielig ventje!
In ONZ wordt dit soort shit niet getolereerd man.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:56 schreef Pinball het volgende:
Maar serieus, dit hoort toch in ONZ, of ben ik nu gek?
De laatste link met BB is ongeveer 100 topics geleden als vermist opgegeven, en qua inhoudsloze chitchat doet het soms, hoe zal ik het brengen, regenwormiaans aan, zeg maar.
Regenwormiaans!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:56 schreef Pinball het volgende:
Maar serieus, dit hoort toch in ONZ, of ben ik nu gek?
De laatste link met BB is ongeveer 100 topics geleden als vermist opgegeven, en qua inhoudsloze chitchat doet het soms, hoe zal ik het brengen, regenwormiaans aan, zeg maar.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
STEMBILJET
Mogen de afkickers van het User Servival Game in de SC of moeten ze met hun gezelligheidspraatjes in hun eigen clubhuis-topic blijven
In de SC toestaan:
Motivatie
Eigen clubhuis-topic open houden: M-en-A
Motivatie: Om de mensen van de SC niet te veel te frustreren en de oud User Servival Gamers in hun waarde te laten en hun eigen vertrouwde plekje te gunnen.
Gebruik dit stembiljet en zet je naam achter de door jou gekozen optie en motiveer:
Omdat ze het niet kennen. Na een stuk of 20 topics snappen de regulars daar het waarschijnlijk wel, en dan kan het best.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:01 schreef Gert het volgende:
In ONZ wordt dit soort shit niet getolereerd man.
Euhm nee ik zei dat wij die retards uit de Serv. game niet in onze SC wilde, zo was de juiste weergave!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry, maar dat constante geklef hier leidt me een beetje af. Ik meen me te herinneren dat ik zei dat jij even retarded bent als je de SC zelf noemt.
Is dat een correcte weergave?![]()
gemene flugel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ja, Versabommie, een user die best wel grappig is af en toe. Maar de intens gemene FLUGEL probeert zijn nieuwe spel te ondermijnen.![]()
Je nam het echt serieusquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je heel de servival gemist hebt? Of kan je niet lezen of zo?![]()
Ik zag het, ik had hem ook al vervangen.quote:
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat jij een hoofdrol gaat spelen in het nieuwe spel, lieverd..quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:07 schreef Pinball het volgende:
Ik zag het, ik had hem ook al vervangen.![]()
Kut, toch te laat.![]()
Hmmm.. hij zit zich wel een beetje té nadrukkelijk in te likken momenteel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat jij een hoofdrol gaat spelen in het nieuwe spel, lieverd..![]()
Tuurlijk kennen we je. Ook Toppie streamverslagen die je maaktquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Er word toch niet weer een nieuw spel c.q competitie gespeeld hier he? Want dan pas ik en kom hier alleen maar lezen hoor, ik wil niet meedoen (alsof iemand mij kent en mij mee zou willen laten doen en nee dat wil ik ook niet, dit is geen verkapte oh please laat me met jullie games mee doen) Maar vind het wel leuk om met jullie mee te kletsen en lezen aangezien ik tussen de SC en de SERV zweef
![]()
Maak je geen zorgen. Qua poep praten heb ik de concentratiespanne van een dode goudvis met ADHD, dus ik ben hier weg voor jij 'me love you long time' kan zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
Hmmm.. hij zit zich wel een beetje té nadrukkelijk in te likken momenteel.![]()
Maak je eens nuttig met een nieuw lijstje, Baal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Qua poep praten heb ik de concentratiespanne van een dode goudvis met ADHD, dus ik ben hier weg voor jij 'me love you long time' kan zeggen.![]()
We gaan wel doen alsof we een spel doen, als we maar kunnen postenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Er word toch niet weer een nieuw spel c.q competitie gespeeld hier he? Want dan pas ik en kom hier alleen maar lezen hoor, ik wil niet meedoen (alsof iemand mij kent en mij mee zou willen laten doen en nee dat wil ik ook niet, dit is geen verkapte oh please laat me met jullie games mee doen) Maar vind het wel leuk om met jullie mee te kletsen en lezen aangezien ik tussen de SC en de SERV zweef
![]()
Mijn antwoord in FB is óók leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
Je nam het echt serieus![]()
![]()
![]()
Dat is juist het leuke, hier kan het
![]()
maar je moet wel beter lezen hahaha
Oke Kribbet, nu snap ik je eindelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We gaan wel doen alsof we een spel doen, als we maar kunnen posten![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:25 schreef APK het volgende:
Probeer een lijst te maken waar jij op numero uno staat. GNA GNA GNA!![]()
Volgens mij word je niet uitgekotst door de SC-ers en helemaal niet op ignore gezet hoor DAY! Wil je gewoon liever bij dit kliekje horen moet je dat gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:37 schreef Day het volgende:
Ik word uitgekotst door de SC-ers.![]()
Ik mag het er niet mee eens zijn dat Dido voor 'kankerwijf' uitgescholden is.
En nu ben ik op ignore gezet.
Wat nu?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn antwoord in FB is óók leuk.![]()
![]()
![]()
als jij duidelijker schrijft hahaha
Numero uno!quote:
Weet niet of dat gaat gebeuren maar vind het erg zwak dat ze dit willen opheffen terwijl we zo goed werk doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke Kribbet, nu snap ik je eindelijk
Supermom, dit vind ik dus ECHT een kwetsende opmerking!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij word je niet uitgekotst door de SC-ers en helemaal niet op ignore gezet hoor DAY! Wil je gewoon liever bij dit kliekje horen moet je dat gewoon zeggen hoor![]()
![]()
KRIBBET, dit topic blijft gewoon.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
Weet niet of dat gaat gebeuren maar vind het erg zwak dat ze dit willen opheffen terwijl we zo goed werk doenWe reageren ons hier af en niet bij de tere zieltjes in het SC (niet iedereen hoor)
![]()
Ja man! Ik voel je angst gewoon dwars door m'n scherm heen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
KRIBBET, dit topic blijft gewoon.
Mijn God, hoe komt het dat jij zo bang bent voor polititievrouwtjes
Als dit topis gewoon blijft ben ik klaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
KRIBBET, dit topic blijft gewoon.
Mijn God, hoe komt het dat jij zo bang bent voor polititievrouwtjes
Ik heb na het lezen van de eerste berichten over het eventueel sluiten, een aantal biertjes en sambuca's genomen en het gaat al een stuk beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ja man! Ik voel je angst gewoon dwars door m'n scherm heen!
RELAX!!!!
Het komt allemaal goed!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van de eerste berichten over het eventueel sluiten, een aantal biertjes en sambuca's genomen en het gaat al een stuk beter![]()
![]()
Ik sta nu bijna op 4000 posten en daar zal er 1 of 2 ONtopic geweest zijn, was al bang dat ik me weer in het spel moest inleven![]()
Ik stop met de drank en draai nog een Roeltjequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed!![]()
Neem nog een sambuca, voor de laatste zenuwtrekjes!
Day: Ik ben hier niet zo lang dus ik wist niet eens dat er een ignore knop was op Fok!???? Maar dan nog..... eerst op ingnore zetten en dan liefdevol opnemen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Supermom, dit vind ik dus ECHT een kwetsende opmerking!![]()
Ze hadden me echt op ignore gezet, maar hebben me inmiddels weer liefdevol in de groep opgenomen! En dat begrijp ik ergens wel, want ik ben nou eenmaal een meid om lief te hebben. En heb ook heel veel liefde te geven, want mijn hart is heel groot. Genoeg liefde dus voor de beide groepen!
En ook genoeg veren om in beide reten te stoppen, maar daar praten we even niet over.
Ach, na een tijdje (lees 2,5 jaar) leer je met ze omgaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Day: Ik ben hier niet zo lang dus ik wist niet eens dat er een ignore knop was op Fok!???? Maar dan nog..... eerst op ingnore zetten en dan liefdevol opnemen?Hmmm ik vertrouw dit zooitje niet zo hier hoor
Dus hierbij mij welgemeende excuses en nee ik hoef hier niet bij te horen en heb geen veren bij me, richt me alleen op jou
![]()
HAZELIP!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:51 schreef ChantalC het volgende:
VLAFLIP!!!
[b]PARTYPOOPERDIP[/b[quote:
Beter vrijwillig exit ( met motivatie ) dan een roemloze afgangquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
[b]PARTYPOOPERDIP[/b[
joe is overigens de laatste die hier over offtopic mag praten. vrijwillige exit-kneus!
Hé heb jij je nog niet ingeschreven voor het Bulgaars toepen (de rechtsdraaiende variant)?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Beter vrijwillig exit ( met motivatie ) dan een roemloze afgang![]()
Btw, het lukt niet echt om een nieuwe bloedstollende competitie op gang te krijgen![]()
Ik moet toegeven dat Bulgaars toepen niet zo mijn specialiteit is, ik ben meer van Pools pleppen, maar ik zit nog met die 4 a4tjes van versalis in m'n kop, probeer "mee te denken" over de uitvoering, maar het lukt niet zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé heb jij je nog niet ingeschreven voor het Bulgaars toepen (de rechtsdraaiende variant)?
Een bruine loempert, mannn, heb jij echt gepiekt, had je een gele loempert gehad hadden ze je met een slissert helemaal gelebberd. Stoer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:44 schreef Maurisico het volgende:
Pools pleppen! Superspel! Hebik ooit gespeeld met twee criminele grottartaren en een schele Batavier. Toen die ene grottartaar uitkwam met een dubbele klit, gooide die Batavier daar heel brutaal een halve aas overheen.. ik dacht.. nou gaat het fout! Maar gelukkig lagen mijn kaarten goed en kon ik er via een schoppen boer-combinatie er nog een bruine loempert van maken. Daar hadden ze niet van terug! Bloedvergieten werd net voorkomen...
Ben daarna gestopt met Pools pleppen, Bulgaars toepen is een stuk relaxter...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:44 schreef Maurisico het volgende:
Pools pleppen! Superspel! Hebik ooit gespeeld met twee criminele grottartaren en een schele Batavier. Toen die ene grottartaar uitkwam met een dubbele klit, gooide die Batavier daar heel brutaal een halve aas overheen.. ik dacht.. nou gaat het fout! Maar gelukkig lagen mijn kaarten goed en kon ik er via een schoppen boer-combinatie er nog een bruine loempert van maken. Daar hadden ze niet van terug! Bloedvergieten werd net voorkomen...
Ben daarna gestopt met Pools pleppen, Bulgaars toepen is een stuk relaxter...
Good morningquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:04 schreef M-en-A het volgende:
Goede morgen![]()
![]()
Ik denk voor aanvang van het strafweekend ff snel bijlezen hoeveel weddenschappen er al lopen.
Of uhhhhh........ zijn de spelregels en/of het spel al weer verandert![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Good morning![]()
![]()
Ik stem vóór open blijven van dit topic![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:23 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgen![]()
![]()
Maar natuurlijk moet dit topic open blijven.![]()
Dank je wel. Lekkerrrr, daar was ik nu echt aan toequote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef PH52 het volgende:
Wil het topic open blijven moeten er duidelijke spelregels komen.
1- er moet een spel komen met een dagelijkse opdracht / competitie
2- deelnemers zijn alle users
3- opdracht / competitie heeft als voedingsbodem BB
4- spel loopt tot eind BB5
5- eindronde geeft winnaar spel
6- alles is geoorloofd, zonder aanziens des persoons
7- user neemt deel geheel op eigen risisco
kortom, het hardste spel uit de BB geschiedenis ooit.
Kom op, verzin us wat![]()
hmmmm lekker... nog even snel naar binnen werken en dan........quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hmmmm lekker... nog even snel naar binnen werken en dan........![]()
........ we zijn er in ieder geval vandoor. We zien jullie later op de dag
[modvraagjesmode]Beste modjes, wel graag in ons eigenclubhuis,anders moet ik zo zoeken waar de hangplek heen verhuist is [/modvraagjesmode]
![]()
![]()
Dat was de easy part. De invulling over hoe en wat wordt een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Prima spelregels
Dat je dat maar zo uit je mouw kan schudden![]()
Dat dacht ik ook, alleen, de boodschap die ze bracht was ook een echte jobstijding, zeker gezien de emotionele taferelen die zich hier hebben afgespeeld. Ik denk dat daar ook wel rekenign mee had mogen worden gehouden, zeker als je ziet dat er tpoics draaien over hoeveel heb jij ge-sms-t voor de mini.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
Flugel heeft gisteravond eea netjes gebracht en gezocht naar een oplossing, ik vind dat er onnodig hard op haar is gereageerd, erg jammer.
Wat de uitkomst ook mag worden, dit wilde ik sowieso even kwijt.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, alleen, de boodschap die ze bracht was ook een echte jobstijding, zeker gezien de emotionele taferelen die zich hier hebben afgespeeld. Ik denk dat daar ook wel rekenign mee had mogen worden gehouden, zeker als je ziet dat er tpoics draaien over hoeveel heb jij ge-sms-t voor de mini.
Maar, we werken aan een nieuw spel, de denktank maakt overuren, en komt zeker met een acceptabel compromis. Graag tot die tijd enige coulance mbt de opheffing van dit unieke topic, de hartelijek groeten aan flugel.![]()
![]()
Waar ik nog aan toe zou willen voegen:quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
Flugel heeft gisteravond eea netjes gebracht en gezocht naar een oplossing, ik vind dat er onnodig hard op haar is gereageerd, erg jammer.
In dat geval stem ik voor een spel a la "Wie is de leukste BB poster". Ongeveer zoals [RONDE 1] Vervelendste BN'er!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef PH52 het volgende:
Wil het topic open blijven moeten er duidelijke spelregels komen.
1- er moet een spel komen met een dagelijkse opdracht / competitie
2- deelnemers zijn alle users
3- opdracht / competitie heeft als voedingsbodem BB
4- spel loopt tot eind BB5
5- eindronde geeft winnaar spel
6- alles is geoorloofd, zonder aanziens des persoons
7- user neemt deel geheel op eigen risisco
kortom, het hardste spel uit de BB geschiedenis ooit.
Kom op, verzin us wat![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In dat geval stem ik voor een spel a la "Wie is de leukste BB poster". Ongeveer zoals [RONDE 1] Vervelendste BN'er!!
De deelnemers moeten door een notaris dmv loting aan elkaar gekoppeld worden. Enzovoorts...
Wie is voor? En wie is tegen?
Niks tegen Flugel, volgens mij is ze een uiterst lieve dame, maar je moet 'volwassen' users niet als kleuters toespreken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
Kom ik toch precies op het juiste moment uit m'n bed gevallen zie ik...quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:23 schreef APK het volgende:
[..]
Niks tegen Flugel, volgens mij is ze een uiterst lieve dame, maar je moet 'volwassen' users niet als kleuters toespreken.
Zeker als het nergens over gaat.![]()
Ik had 'volwassen' niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik begon netjes APK, maar als volwassen users dan als kleuters gaan reageren is het lastig daar niet op dezelfde manier op terug te kaatsen...
Laten we het erop houden dat de hele zaak een beetje uit de hand gelopen is. Ik zat met een halfbakken migraine achter de pjoeter en jullie zagen míj als de persoon die jullie lolletje vergalde.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had 'volwassen' niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.![]()
Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de hele zaak een beetje uit de hand gelopen is. Ik zat met een halfbakken migraine achter de pjoeter en jullie zagen míj als de persoon die jullie lolletje vergalde.
Er ontstond een tweede SC en dat was niet nodig, we hebben besloten te sluiten en jullie zijn het daar niet mee eens. De manier waarop dit oneens zijn gebracht is laat ik even buiten beschouwing. Jullie argumenten worden serieus genomen en zijn mee naar achter. Maandag meer....
Dat likken als Lassie, is dat nog een optie?quote:
Het meest ergert me nog dat niemand tot nog toe ook maar 1 goede reden heeft aangegeven waarom een tweede SC niet zou kunnen! Dat is blijkbaar een dogma, waarvan de herkomst mij als relatieve newbie onduidelijk blijft. Het is nu 'principieenreiterei' waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb. Maar je moet je tegenstanders met hun eigen wapens verslaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef demins het volgende:
Ik ben van harte bereid, mocht ik de trofee in de wacht slepen, deze bokaal plechtig om te dopen tot ?BommieBokaal? en hem, op een moment dat Bommie schikt, op feestelijke wijze te overhandigen aan degene die er het meeste recht op heeft, mijn grote held, de enige echte Versabommie! Als Bommie mijn sorrow ass niet telkens gered had, en later Day niet zo vriendelijk geweest was hetzelfde te doen, had ik al lang en breed thuis gezeten!
Maar wel gezellig dat ik nog meedoe!![]()
Wie zegt dat Bommie gaat winnen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:05 schreef demins het volgende:
Tot Bommie de beker in ontvangst heeft genomen is het servival game niet afgelopen!!!
Lees de quote, muts!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bommie gaat winnen?![]()
Flugellein!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat likken als Lassie, is dat nog een optie?![]()
Ja kom nou.... Heb ook hoofdpijn van ze gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Flugellein!
Ik vind jullie allemaal lief.![]()
Gelijk heb je, meid! Ik heb twee (2) pitbulls en ik ben er mee onderweg naar Tilburg. En ze kunnen nog veel meer dan likken als Lassie (ze vinden Lassie maar een Sissie!)quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja kom nou.... Heb ook hoofdpijn van ze gekregen![]()
Dan mag ik er ook wel wat plezier aan beleven lijkt me zo...![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
HIER VOLGT DE WEEKOPDRACHT VOOR ALLE USERS
![]()
Maak een Sinterklaasgedicht voor je favoriete poster.
De meest originele inzending (dit in combinatie met een passend kado) wint 10 punten.
De jury zal bestaan uit de winnaars van het sErvival-spel, dus:
Snaptnix, demins en Cuall.
EINDE MEDEDELING
![]()
Notaris van dit spel wordt: Lovebear![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:48 schreef flugeltje het volgende:
Beste Servivalers,
Sinterklaas zou heel graag willen,
Dat jullie nadenken tijdens je grillen
Een newbie-mod op haar broekje geven
Zo gaat dat niet in het echte leven
Actie-reactie, een heel topic vol
Sint zag daarvan niet echt de lol
Maar zie dan toch de Sint zijn kracht,
Er wordt opnieuw over nagedacht.
Jullie zijn lief, echt iedereen
En de newbie nam de beslissing niet alleen
Kom geef elkaar een knuffel, een kus als je wilt
Dan wordt deze honger naar rellen gestild
Sint heeft ook van de newbie gehoord
Dat er nieuwe bronnen worden aangeboord
Dus verzin een nieuw spel en wees lief voor elkaar
Voor jullie dan ook een symbolisch gebaar.
De Sint
[afbeelding]
Als ik hier niet mee win
Slotje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
HIER VOLGT DE WEEKOPDRACHT VOOR ALLE USERS
![]()
Maak een Sinterklaasgedicht voor je favoriete poster.
De meest originele inzending (dit in combinatie met een passend kado) wint 10 punten.
De jury zal bestaan uit de winnaars van het sErvival-spel, dus:
Snaptnix, demins en Cuall.
EINDE MEDEDELING
![]()
Notaris van dit spel wordt: Lovebear![]()
![]()
![]()
Okayquote:
Ik vond 'em ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
En weer open [afbeelding]
*ontzettend veel lol heeft om haar eigen grapje*
Potverdorie, ik had het idee geopperdquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:48 schreef cuall het volgende:
[..]
, Het idee is eigenlijk van Lovebear, die opperde het als een opdracht voor het servivalspel.
Het leek mij wel een goede oplossing, én een leuke opdracht![]()
de credits moeten dus naar beertje
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Potverdorie, ik had het idee geopperd![]()
Maar leuk om die gedichtjes te lezen![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
[..]
sorry, sorry
op mijn leeftijd ga je de namen door elkaar halen......toch
![]()
Ja, preciesquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Namen lijken ook zo op elkaar natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, precies
Voor lovebear en Snaptnix![]()
De Sint is al een oude man
die al die namen niet onthouden kan
Lovebear en Snaptnix, twee lieve meiden
hij kon ze door de drank ouderdom niet meer onderscheiden
Hij klutste jullie namen door elkaar
en dat vindt hij héél erg naar
asl troost voor al dit ongerief
want hij vindt jullie alle twee ontzettend lief
schenkt hij jullie deze
want chocolade moet het voor vrouwen weze
[afbeelding][afbeelding]
Liefs van de Sintdie jullie kanjers vindt
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
En weer open![]()
*ontzettend veel lol heeft om haar eigen grapje*
At your servicequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat likken als Lassie, is dat nog een optie?![]()
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
Bij ons in de pot,
zit een geit, die je in de kloten bijt
Maar mijn heeft hij niet gebeten,
want ik heb hem op de kop gescheten!
Goh wat leuk... Heb je zomaar iets te doen gehad vanmiddag...quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.versabommie in [BB] User servival game #17
Ik wil toch voor de stemmers nog even deze levenswijsheid delen en hopen dat eenieder er iets mee in zijn leven kan : Bij ons in de pot zit een geit die je in de kloten bijt,Maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten.Prachtig gedicht wat ook inspeelt op mijn manier van het spel spelen!versabommie in [BB] User servival game #24
Bij ons in de pot, zit een geit,die je in de kloten bijt. Maar mijn heeft hij niet gebetenWant ik heb hem op de kop gescheten!versabommie in [BB] User servival game #27
Bij ons in de pot zit een geit, die je in de kloten bijt, maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
41 lentes loop je al rond,
In BB zelden in je blote kont,
Stukje schaamte en/ of nadenkendheid,
Nu weer thuis in je niet erkende eenzaamheid...
Het wordt vast een geweldig feest,
Met kado`s en gelach en ontkenning van de eenzame hel waarin je leeft
Maar oprecht van harte gefeliciteerd,
Weet je al of je je laat begraven later, of dat het fijner is dat je lichaam wordt gecremeerd
Beetje cynisch, en begrijp het daarom maar niet verkeerd
Gewoon een stukje bezinning over wat je met je leven kan doen
Hoefde alleen maar mijn spiegel om te draaien, dus vandaar dit onfatsoen...
JOSTIFLIP!quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.versabommie in [BB] User servival game #17
Ik wil toch voor de stemmers nog even deze levenswijsheid delen en hopen dat eenieder er iets mee in zijn leven kan : Bij ons in de pot zit een geit die je in de kloten bijt,Maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten.Prachtig gedicht wat ook inspeelt op mijn manier van het spel spelen!versabommie in [BB] User servival game #24
Bij ons in de pot, zit een geit,die je in de kloten bijt. Maar mijn heeft hij niet gebetenWant ik heb hem op de kop gescheten!versabommie in [BB] User servival game #27
Bij ons in de pot zit een geit, die je in de kloten bijt, maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten
JOSTIFLIP!!!!!quote:
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.quote:
Ik ben in pricipe voor, maar dat spel ging na 7 dagen op slot, da's iets minder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In dat geval stem ik voor een spel a la "Wie is de leukste BB poster". Ongeveer zoals [RONDE 1] Vervelendste BN'er!!
De deelnemers moeten door een notaris dmv loting aan elkaar gekoppeld worden. Enzovoorts...
Wie is voor? En wie is tegen?
hey psssssst ....kijk eens achter je ......JOSTIFLIP!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.
Kom gotver nou eens met een spel, anders is het maandag schluss. Jullie OG hebben makkelijk lullen, jullie duiken de bejaardensoos weer in als dit hier dicht is, denk vvor een keer ook 's aan de jeugd!![]()
Daar zouden we over debattteren, Max Euweplein miezel!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef APK het volgende:
Nou één gedichtje dan:
Bommie is geheel in de grip
van herhaling en de JOSTIFLIP!!!!!
En nu met spelregels komen, Kanaalstraat kneus.
**KNIP**quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey psssssst ....kijk eens achter je ......JOSTIFLIP!!!!!
Prima spel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef versabommie het volgende:
kom maar met suggesties, Dappermakt debiel!![]()
Het gaat zelden om de verpakking CW...volwassen mensen prikken daar immers moeiteloos doorheen...het was de boodschap zelf die zoog..en die kunnen jullie jezelf alle 3 aanrekenen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
Goeieavond alllemaal ben eindelijk thuis.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, precies
Voor lovebear en Snaptnix![]()
De Sint is al een oude man
die al die namen niet onthouden kan
Lovebear en Snaptnix, twee lieve meiden
hij kon ze door de drank ouderdom niet meer onderscheiden
Hij klutste jullie namen door elkaar
en dat vindt hij héél erg naar
als troost voor al dit ongerief,
want hij vindt jullie alle twee ontzettend lief,
schenkt hij jullie deze
want chocolade moet het voor vrouwen weze
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefs van de Sintdie jullie kanjers vindt
Ik ga er maar ff vanuit dat er meerdere personen aan dit spel mogen deelnemen, mag ik dan hier de suggestie neerleggen dat deelnemers zich moeten inschrijven voor een nader te bepalen tijd en datum zodat slechts die mogen stemmen, dit ter voorkoming van half in instappende users die gelijk met 100 punten gaan beginnen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar zouden we over debattteren, Max Euweplein miezel!
de opzet voor zover ik 'm had:
BB Servival afkickspel
Refrein:quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef Jappie het volgende:
b: De helft van de in dit en het vorige topic aanwezige users heeft door middel van zijn/haar posts blijk gegeven niet te begrijpen waar het werkelijk om draait.[/i]
Hoe snel moet je in de weddenschap meegaan of niet? Zoals ik het begrijp binnen 24 uur... Stel 3 uur na de OP zegt Dido het al, dan kan je dus theoretisch 3:05 uur na de OP mee gaan of niet... Voorkennis dus...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef versabommie het volgende:
User a start de weddenschap: ?Wedden dat Dido binnen 24 uur zegtik ben er klaar mee??.
Scenario?s:
1) Niemand neemt de weddenschap binnen 24 uur aan, user a verliest 10 punten
2) 5 users gaan mee in de weddenschap, en 6 users wedden ertegen ( dido zegt het niet). Dido zegt binnen 24 uur ?ik ben er klaar mee?. De 5 users die in de weddenschap mee gingen krijgen allen 5 punten. De users die tegen de weddenschap in gingen krijgen 5 punten in mindering. User a krijgt 5 punten + 6 users die verliezen = 5+6 punten.
3) User a verliest de weddenschap, krijgt 10 punten in mindering. Degenen die met de weddenschap mee gingen krijgen alleen 5 punten in mindering. De 6 users die tegen de weddenschap in gingen krijgen allen 5 punten erbij.
Misschien als op een veiling, dat er ff geroepen wordt : Wie stemt er mee ... niemand meer, dan gaat de weddenschap NU in...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoe snel moet je in de weddenschap meegaan of niet? Zoals ik het begrijp binnen 24 uur... Stel 3 uur na de OP zegt Dido het al, dan kan je dus theoretisch 3:05 uur na de OP mee gaan of niet... Voorkennis dus...
Of gaat de weddenschap in 24 uur NA de OP?![]()
Zag net een repotage in Netwerk over de vogelgriep met als voorbeeld de verspreiding vanuit Thailand.quote:
Krijg je het ook al van het eten van besmet vleesquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:01 schreef Coos het volgende:
Zag net een repotage in Netwerk over de vogelgriep met als voorbeeld de verspreiding vanuit Thailand.
Ik zou geen kip of ander gevogelte eten als ik op de Thaise Fok-meet zou zijn.
Best wel eng allemaal.
![]()
![]()
En denk erom, ook niet met de poelier zoenen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je het ook al van het eten van besmet vlees
Ik dacht dat je in een kippenhok moest slapen om geinfecteerd te raken.![]()
En vooral niet duckfuckenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En denk erom, ook niet met de poelier zoenen.![]()
neequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je het ook al van het eten van besmet vlees
Ruud de Wild vertelde van de week dat Hans Kazan overleden is... Hij had goochelgriep...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:01 schreef Coos het volgende:
Zag net een repotage in Netwerk over de vogelgriep met als voorbeeld de verspreiding vanuit Thailand.
Ik zou geen kip of ander gevogelte eten als ik op de Thaise Fok-meet zou zijn.
Best wel eng allemaal.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ruud de Wild vertelde van de week dat Hans Kazan overleden is... Hij had goochelgriep...
Je hebt het over RBC-feijenoord, neem ik aan?quote:
Bijna goed....quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt het over RBC-feijenoord, neem ik aan?![]()
Kijk zelf ff naar de plusjes en minnetjes luilakquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
Wie zijn er momenteel eik allemaal online ?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet als half zien
kwart is genoeg
Vertel het eens jappertquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ze er van de week weer 1tje uit het circuit hebben omgebracht ?![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe t licht uit neem een zaklamp.
En probeer eens leuke vormen te maken met je snavel
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sinterklaas...."hij wist te veel" ..........dus ik zou maar oppassen wijsneus.![]()
Ik denk dat het een inside job was....quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sinterklaas...."hij wist te veel" ..........dus ik zou maar oppassen wijsneus.![]()
Nou neem dan eerst een zaklamp dan t licht uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Ik deed het licht uit....en toen kon ik de zaklamp niet vinden
Daar heb ik helemaal geen licht of zaklamp voor nodigquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou neem dan eerst een zaklamp dan t licht uit.
En proberen gekke dingen met je snavel te maken
Heb je weer pech gehad met je 313quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen licht of zaklamp voor nodig![]()
Dat eerste grapje was inderdaad nóg flauwer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen licht of zaklamp voor nodig![]()
Ik zit vast te oefenen, voor de ambachtelijk slegte user contestquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat eerste grapje was inderdaad nóg flauwer.
WTF is een 313quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je weer pech gehad met je 313
Deze bedoel jequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
zeg duckie dat jij je eigen auto niet een herkend![]()
Dat is het huisnummer van mij en de buurman tesamen, grof gezien.quote:
Die jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Deze bedoel je![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/don313_1_.jpg]afbeelding][/URL]
De Donald Duck krijg ik nog elke zaterdagquote:
Duckie is leuk jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De Donald Duck krijg ik nog elke zaterdag![]()
Zodra ik weer een behoorlijke stapel heb, breng ik ze naar het ziekenhuis![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haaaai.quote:Op zondag 4 december 2005 01:19 schreef Day het volgende:
Anybody home???
Een injectie, dat heeft dit topic nodig.quote:Op zondag 4 december 2005 01:30 schreef M-en-A het volgende:
Ik dacht dat iedereen in de kliniek al onder invloed van een flinke dosis injecties aan het slapen was
ooooooo....... heb jij geluk. Heb je er ook batterijen bij gekregen??? Of zijn het van die laadbare accu'squote:Op zondag 4 december 2005 01:32 schreef Day het volgende:
Nope, ben net terug van een surprise-avond. Heb een gave wireless koptelefoon gekregen waarmee ik de streams nu helemaal goed kan volgen!![]()
Maar zo te zien was ik niet de enige die een Sinterklaasavondje had.![]()
Wat denk je dat ik poog te doen nouquote:Op zondag 4 december 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een injectie, dat heeft dit topic nodig.![]()
Maar misschien is het ook allemaal wel mooi geweest.
OpLaadbare batterijen. Leuk dingetje hoor. Ik kan nu al kokend naar de streams luisteren!quote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ooooooo....... heb jij geluk. Heb je er ook batterijen bij gekregen??? Of zijn het van die laadbare accu's![]()
Je kunt ze beter hier in de kliniek achter latenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De Donald Duck krijg ik nog elke zaterdag![]()
Zodra ik weer een behoorlijke stapel heb, breng ik ze naar het ziekenhuis![]()
Dat is mooi..... maar uhhhh..... hoef je hem niet in te leveren in het washok als je naar bed gaat??quote:Op zondag 4 december 2005 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
OpLaadbare batterijen. Leuk dingetje hoor. Ik kan nu al kokend naar de streams luisteren!![]()
Nee, maar ik moet nu wel echt de hele dag de streams volgen. Als ik 'm afzet, is het inleveren geblazen en ik krijg ik 'm ook niet terug.quote:Op zondag 4 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is mooi..... maar uhhhh..... hoef je hem niet in te leveren in het washok als je naar bed gaat??![]()
Hoihoiquote:Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
ben er ook nog, ook nog steeds geen infuus gevonden![]()
M-en-A je bent dus niet alleen gelaten hoor, alleen die sinterklaas he, die ouwe man houdt iedereen wel bezig .Ook therapie![]()
Ik ben niet meer alleenquote:Op zondag 4 december 2005 03:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Ben zo blij dat ik nog iemand zie![]()
Die Sint, pffff, ze zeggen dat als je lief geweest bent het hele jaar dat je mag vragen wat je wil.![]()
Dus toen de apotheek geen infuus meer kon leveren heb ik aan hem infuus gevraagd, kreeg ik alleen maar BaCo met een rietje![]()
Ojeee, zouden we dan toch iets verkeerd gedaan hebben?quote:Op zondag 4 december 2005 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tssssssss.... lekkere sint dan.![]()
Heeft mij ondanks m'n smeekbedes ook helemaal niets gegeven om af te kicken. Gezellig er tussenuit zou genoeg zijn volgens hem. Nou mooi niet![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 03:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ojeee, zouden we dan toch iets verkeerd gedaan hebben?![]()
Die man denkt alleen maar aan lekkere snoepreisjes, maar ja dat krijg je als die al weet dat voor volgend jaar zijn bootreisje Spanje-Nederland al weer geboekt is.![]()
Ik denk dat ik als de infuuszakjes binnenkomen bij de Apotheek dat ik maar gelijk een dubbele dosis voor de volgende BB meeneem![]()
IK HOU HET NIET MEER VOL ZO!!!!![]()
![]()
Uhhhhquote:Op zondag 4 december 2005 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als de infuuszakjes weer leverbaar zijn vraag ik gelijk aan of ze voortaan een flinke voorraad voor me achter willen houden. Dit gaat niet goed, helemaal niet goed.
Maar we houden vol, we gaan door. Kom op we kunnen het wel. Ik weet het zeker.
Samen komen we er wel doorheen. Toch, hoop ik
.
We gaan gewoon niet wegquote:Op zondag 4 december 2005 03:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Uhhhh![]()
TUURLIJK![]()
![]()
Als ons clubhuis nog een tijdje open blijft zal het wel lukken (hoop ik)![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 03:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We gaan gewoon niet weg![]()
ps de "Streamer in opleiding" mag wat mij betreft wel vervangen worden door "master streamer"
quote:Op zondag 4 december 2005 03:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dank je
Ik zal er helaas de komende weken niet zoveel meer zijn. Drukke werkzaamheden.![]()
Maar als we tijd hebben en er gebeurd meer dan slapen weet ik zeker dat we het niet kunnen laten om even weer wat neer te tikken.![]()
Trustequote:Op zondag 4 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar, anders had ik nog meer om van af te moeten kicken.
edit: Ik ga snel slapen, over een uurtje of 4 a 5 staat er weer een uk te roepen![]()
Trusten![]()
Hier begint die ellende om 18:00quote:Op zondag 4 december 2005 12:59 schreef Jappie het volgende:
Hmmm.... same old same old dus...hier komt zo direct een horde van die gedragsgestoorden langs welke men in de volksmond ook wel familie pleegt te noemen......ff het jong verpesten met een hoeveelheid cadeaus waar mijn 6 zusters en ik vroeger samen nog niet eens van durfden dromen...................ach wat zou het ook eik ...de wereld holt toch achteruit ...dan is dat etterbakkie van mij toch niet meer dan een druppel op de gloeiende plaat..................nu ja; hoe het ook zei.....het kan dus zomaar zijn dat vanaf elk moment na nu de verbinding in ene bruut verbroken wordt door moeders de vrouw.
Die kommt eraanquote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...moet ik ruimte maken voor het nieuwe spel ?![]()
Wie claimt 'em als sig?quote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef lovebear het volgende:
Die kommt eraan![]()
Dus hup keuken in gamaar vast een taart bakken om t te vieren
Ik zat ook al te kijken idd.....tis een beetje een samenraapsel van een ramsteinn; turkistan en Peter2000 post.quote:
Ik heb liever 6 lekkere Thaise dames dan het Nederlands dat ze na 27 jaar schrijven.quote:
Die eerste 'o' zou een 'u' moeten zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al een sig! Van hetzelfde merk...![]()
Dat het van dezelfde lopende band is komen rollen betekent nog niet dat het automatisch dezelfde kwaliteit heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al een sig! Van hetzelfde merk...![]()
Weer op je vieze gedachte toerquote:Op zondag 4 december 2005 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die eerste 'o' zou een 'u' moeten zijn.![]()
ja vaag man!quote:
Bewust gekozen zodat Jappie nooit of bijna nooit kan meedoenquote:• Weddenschappen worden elke dag tussen 0:00 en 12:00 begonnen.
sorry PIK stond er nog in VOOR de herschrijving. Is nu weggehaald. erboven staat namelijk dat een weddenschap loopt van 0:00 t/m 23:59quote:Op zondag 4 december 2005 21:41 schreef Jappie het volgende:
Hier ben ik het dus al niet mee eens...
[..]
Bewust gekozen zodat Jappie nooit of bijna nooit kan meedoen![]()
Koop dan maar zalf en bak een taart en ga het vieren.quote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef PC eend het volgende:
ff oefenen alvast
Wedden dat ik het een kutspel vind![]()
Je smoesjes zijn leuk, maar hier vind ik er nog zo een...quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry PIK stond er nog in VOOR de herschrijving. Is nu weggehaald. erboven staat namelijk dat een weddenschap loopt van 0:00 t/m 23:59
Zo maak ik als rasgokker natuurlijk helemaal geen schijn van kansquote:• Bij 0 punten ligt men eruit.
OKquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Koop dan maar zalf en bak een taart en ga het vieren.
tis dit en jullie gaan het godverdomme leuk vinden!
Als je platzak bent mag je van mij punten lenenquote:Op zondag 4 december 2005 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je smoesjes zijn leuk, maar hier vind ik er nog zo een...
[..]
Zo maak ik als rasgokker natuurlijk helemaal geen schijn van kans![]()
![]()
is gewijzigd zeikerT! Ik vraag al sinds vrijdag om suggesties en NU pas kom je ermeequote:Op zondag 4 december 2005 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je smoesjes zijn leuk, maar hier vind ik er nog zo een...
[..]
Zo maak ik als rasgokker natuurlijk helemaal geen schijn van kans![]()
![]()
Begint het spel te leven?quote:Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je platzak bent mag je van mij punten lenen![]()
Natuurlijk wel tegen een redelijke woekerrente![]()
That'sthe spiritquote:Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je platzak bent mag je van mij punten lenen![]()
Natuurlijk wel tegen een redelijke woekerrente![]()
Wimpquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef lovebear het volgende:
HO!quote:Op zondag 4 december 2005 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wimp [afbeelding]
Ik ben net begonnen met het nalezen van de regeltjes en schiet er zo zonder tussenkomst van een advocaat al 2 gaten in......laat staan wat uberhaupt het nut van een dergelijk spel is.![]()
Zet bommie er ook ff tussen als je wilquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef demins het volgende:
Ik ga me niet wagen aan een of ander Afrikaans oplichtersspelletje hoor.....ik wens een fatsoenlijk biljet met certificaat van echtheid...niet zo'n slap in elkaar gedraaid vodje papier...het scheelt er nog maar aan dat de briefaanhef niet begint met "Lieve"quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef lovebear het volgende:
ATENTIE
![]()
Voor iedereen die mee wil doen aan het Bommie spel moet zich inschrijven!!!
Het in schrijven kan gedaan worden tot maandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreven doen niet mee!!!!
INSCHRIJF FORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Neem deze lijst altijd over anders geld de inschrijving ook niet!!!
Hmm...owkee...owkee....puntje voor jouquote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO!![]()
Jouw zogenaamde tweede gat was geen gat maar meer jouw gokverslaving die ik tegemoet wil komen!
Er komt vast weer een notaris die er voor zorgt dat alles op rolletjes loopt, maak je geen zorgenquote:Op zondag 4 december 2005 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wimp [afbeelding]
Ik ben net begonnen met het nalezen van de regeltjes en schiet er zo zonder tussenkomst van een advocaat al 2 gaten in......
Zeik niet alles zo af man.quote:Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga me niet wagen aan een of ander Afrikaans oplichtersspelletje hoor.....ik wens een fatsoenlijk biljet met certificaat van echtheid...niet zo'n slap in elkaar gedraaid vodje papier...het scheelt er nog maar aan dat de briefaanhef niet begint met "Lieve"![]()
zit erover te denken om Gert of APK als notaris te vragenquote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er komt vast weer een notaris die er voor zorgt dat alles op roletjes loopt, maak je geen zorgen![]()
Je wreedheid kent zijns gelijke niet!quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit erover te denken om Gert of APK als notaris te vragen![]()
Thais hoerenfeestquote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek ik hier wel echt met de spelleiding ? Ik bedoel...hier heb je een fotootje van de Jap.....quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeik niet alles zo af man.
Verzin jij eens wat dan met je blonde hoofd![]()
Of een krant in d'r reet met de datum naar de lens toequote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spreek ik hier wel echt met de spelleiding ? Ik bedoel...hier heb je een fotootje van de Jap..... [afbeelding] ...dat ben ik dus.
Kun jij ook een foto van jezelf plaatsen met zeg maar 2 pakken melk van vandaag tegen je oren gedrukt met de houdbaarheidsdatum naar voren gedraaid ?![]()
Ik wil graag weten met wie ik zaken doe...zeker wanneer het gokken betreft.![]()
Je ziet mijn icoon.quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spreek ik hier wel echt met de spelleiding ? Ik bedoel...hier heb je een fotootje van de Jap..... [afbeelding] ...dat ben ik dus.
Kun jij ook een foto van jezelf plaatsen met zeg maar 2 pakken melk van vandaag tegen je oren gedrukt met de houdbaarheidsdatum naar voren gedraaid ?![]()
Ik wil graag weten met wie ik zaken doe...zeker wanneer het gokken betreft.![]()
Heer Jappie, weshalve twee (2) pakken melk? En van vandaag...quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg bewijs...I'm inquote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een krant in d'r reet met de datum naar de lens toe![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je ziet mijn icoon.
In dit spel heb je met dit beertje te maken.
Die overal in hapt en een goede uitdaging met beide klauwen aangrijpt.
En de pakken melk heb geen melk in huis en de winkels zijn vandaag gesloten DUH
Ik ben op de winnende handquote:Heer Jappie, weshalve twee (2) pakken melk? En van vandaag...
Ik GELOOF in beertje! Weddenschap is aangenomen, inzet verhoogd naar 100 punten!~quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg bewijs...I'm in![]()
en de eerste weddenschap loopt nu!!!
Ik wed dat poohbear het niet in zich heeft voor 50 punten![]()
Aangenomen en ik wil bears ass je zien.quote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik GELOOF in beertje! Weddenschap is aangenomen, inzet verhoogd naar 100 punten!~![]()
Kutspelquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg bewijs...I'm in![]()
en de eerste weddenschap loopt nu!!!
Ik wed dat poohbear het niet in zich heeft voor 50 punten![]()
EN PIERRE... wat heb ik gewonnen?quote:
Even voor alle duidelijkheid...die bet van de melk was slechts een voorbeeld...het gaat uiteraard om de krant....en ik wil niet lullig zijn...ook al vertrouw ik de redactie van dat blad niet erg...het mag evt een AD zijnquote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef demins het volgende:
Laat me niet vallen Beertje! Doe het voor mij!!![]()
Ik stel me beschikbaar!!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niemand heeft je weddenschap aangenomen stumper...dit gaat je kostenquote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kutspel![]()
[..]
EN PIERRE... wat heb ik gewonnen?![]()
Heer Jappie! Ik zou uw taal maar matigen! Anders zal notaris Beertje nog wel eens moeilijk kunnen gaan doen omtrent het feit dat uw deelname illegaal is! Begrijpt u wel? En van mij mag het ook het parochieblaadje zijn als het bewijs maar afdoende is!quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid...die bet van de melk was slechts een voorbeeld...het gaat uiteraard om de krant....en ik wil niet lullig zijn...ook al vertrouw ik de redactie van dat blad niet erg...het mag evt een AD zijn![]()
Alles loopt op rolletjes, Cuall, alleen Beertje blijft lang weg... De zaterdagkrant is geen gemakkelijke opgave!quote:
NIET TE LEZEN!quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
[afbeelding]
Nou kom maar op met de punten![]()
Illegaalquote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie! Ik zou uw taal maar matigen! Anders zal notaris Beertje nog wel eens moeilijk kunnen gaan doen omtrent het feit dat uw deelname illegaal is! Begrijpt u wel? En van mij mag het ook het parochieblaadje zijn als het bewijs maar afdoende is!![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...owkee...owkee....puntje voor jou![]()
Je neemt het me vast niet kwalijk als ik de rest ook nog ff goed na lees he ? dat ik direct teken nu ?![]()
ATTENTIE
Iedereen die mee wil doen aan het Bommie spel moet zich inschrijven!!!
Het inschrijven kan gedaan worden tot maandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreven doen niet mee!!!!
INSCHRIJFFORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Versabommie
Demins (ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)
Jappie (met volle overgave)
Neem deze lijst altijd over anders geldt de inschrijving ook niet!!!
Ik ging de uitdagen aan dat hij zou komen en de foto is erquote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
a) de punten zouden voor jou zijn geweest en niet voor "pandabear"
b) zie a)
![]()
Heer Jappie, nou niet raar gaan doen! Deze eerste poging is volstrekt onvoldoende naar mijn mening, maar ik wacht vol vertrouwen op nieuwe inzendingen van Notaris Beertje. Haar tijd is nog niet voorbij, en daarmede ook de mijne niet!quote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
a) de punten zouden voor jou zijn geweest en niet voor "pandabear"
b) zie a)
![]()
Tssskkkk...quote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ging de uitdagen aan dat hij zou komen en de foto is er![]()
Met mij maak je de kachel niet aan bear....ik ben scheermesscherpquote:Je ziet mijn icoon.
In dit spel heb je met dit beertje te maken.
Dit ziet er niet goed uit, Beertje!quote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ging de uitdagen aan dat hij zou komen en de foto is er![]()
Gelijk heb je mijn beste...bear heeft nog bijna de volle 24 uur en ik ben er van overtuigd dat ze haar best gaat doen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie, nou niet raar gaan doen! Deze eerste poging is volstrekt onvoldoende naar mijn mening, maar ik wacht vol vertrouwen op nieuwe inzendingen van Notaris Beertje. Haar tijd is nog niet voorbij, en daarmede ook de mijne niet!![]()
Damn....quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niemand heeft je weddenschap aangenomen stumper...dit gaat je kosten
Kom maar opquote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tssskkkk...
[..]
Met mij maak je de kachel niet aan bear....ik ben scheermesscherp
Flugg;CW Rip...zie je wel...ook voor jullie is er een plek binnen dit spel...het natrekken van klonen.quote:
Heer Jappie, even tussen ons, als de Notaris verstandig is wacht zij op de ochtendkrant. Vermits zij het sportgedeelte niet wil bezoedelen blijft een haalbaar krantje over, en wanneer zij dan gelijk na de ochtendbeurt voor het gewenste materiaal zorg draagt, zie ik geen problemen meer...quote:Op zondag 4 december 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelijk heb je mijn beste...bear heeft nog bijna de volle 24 uur en ik ben er van overtuigd dat ze haar best gaat doen.![]()
Mijn idee, dit alles is nog illegaal en wordt slechts gedoogdquote:
Fout 2quote:
gevolgd doorquote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar nu met wat meer inzetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |