neequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je het ook al van het eten van besmet vlees
Ruud de Wild vertelde van de week dat Hans Kazan overleden is... Hij had goochelgriep...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:01 schreef Coos het volgende:
Zag net een repotage in Netwerk over de vogelgriep met als voorbeeld de verspreiding vanuit Thailand.
Ik zou geen kip of ander gevogelte eten als ik op de Thaise Fok-meet zou zijn.
Best wel eng allemaal.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ruud de Wild vertelde van de week dat Hans Kazan overleden is... Hij had goochelgriep...
Je hebt het over RBC-feijenoord, neem ik aan?quote:
Bijna goed....quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt het over RBC-feijenoord, neem ik aan?![]()
Kijk zelf ff naar de plusjes en minnetjes luilakquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
Wie zijn er momenteel eik allemaal online ?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet als half zien
kwart is genoeg
Vertel het eens jappertquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ze er van de week weer 1tje uit het circuit hebben omgebracht ?![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe t licht uit neem een zaklamp.
En probeer eens leuke vormen te maken met je snavel
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sinterklaas...."hij wist te veel" ..........dus ik zou maar oppassen wijsneus.![]()
Ik denk dat het een inside job was....quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sinterklaas...."hij wist te veel" ..........dus ik zou maar oppassen wijsneus.![]()
Nou neem dan eerst een zaklamp dan t licht uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Ik deed het licht uit....en toen kon ik de zaklamp niet vinden
Daar heb ik helemaal geen licht of zaklamp voor nodigquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou neem dan eerst een zaklamp dan t licht uit.
En proberen gekke dingen met je snavel te maken
Heb je weer pech gehad met je 313quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen licht of zaklamp voor nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |