Dat likken als Lassie, is dat nog een optie?quote:
Het meest ergert me nog dat niemand tot nog toe ook maar 1 goede reden heeft aangegeven waarom een tweede SC niet zou kunnen! Dat is blijkbaar een dogma, waarvan de herkomst mij als relatieve newbie onduidelijk blijft. Het is nu 'principieenreiterei' waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb. Maar je moet je tegenstanders met hun eigen wapens verslaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef demins het volgende:
Ik ben van harte bereid, mocht ik de trofee in de wacht slepen, deze bokaal plechtig om te dopen tot ?BommieBokaal? en hem, op een moment dat Bommie schikt, op feestelijke wijze te overhandigen aan degene die er het meeste recht op heeft, mijn grote held, de enige echte Versabommie! Als Bommie mijn sorrow ass niet telkens gered had, en later Day niet zo vriendelijk geweest was hetzelfde te doen, had ik al lang en breed thuis gezeten!
Maar wel gezellig dat ik nog meedoe!![]()
Wie zegt dat Bommie gaat winnen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:05 schreef demins het volgende:
Tot Bommie de beker in ontvangst heeft genomen is het servival game niet afgelopen!!!
Lees de quote, muts!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bommie gaat winnen?![]()
Flugellein!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat likken als Lassie, is dat nog een optie?![]()
Ja kom nou.... Heb ook hoofdpijn van ze gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Flugellein!
Ik vind jullie allemaal lief.![]()
Gelijk heb je, meid! Ik heb twee (2) pitbulls en ik ben er mee onderweg naar Tilburg. En ze kunnen nog veel meer dan likken als Lassie (ze vinden Lassie maar een Sissie!)quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja kom nou.... Heb ook hoofdpijn van ze gekregen![]()
Dan mag ik er ook wel wat plezier aan beleven lijkt me zo...![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
HIER VOLGT DE WEEKOPDRACHT VOOR ALLE USERS
![]()
Maak een Sinterklaasgedicht voor je favoriete poster.
De meest originele inzending (dit in combinatie met een passend kado) wint 10 punten.
De jury zal bestaan uit de winnaars van het sErvival-spel, dus:
Snaptnix, demins en Cuall.
EINDE MEDEDELING
![]()
Notaris van dit spel wordt: Lovebear![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:48 schreef flugeltje het volgende:
Beste Servivalers,
Sinterklaas zou heel graag willen,
Dat jullie nadenken tijdens je grillen
Een newbie-mod op haar broekje geven
Zo gaat dat niet in het echte leven
Actie-reactie, een heel topic vol
Sint zag daarvan niet echt de lol
Maar zie dan toch de Sint zijn kracht,
Er wordt opnieuw over nagedacht.
Jullie zijn lief, echt iedereen
En de newbie nam de beslissing niet alleen
Kom geef elkaar een knuffel, een kus als je wilt
Dan wordt deze honger naar rellen gestild
Sint heeft ook van de newbie gehoord
Dat er nieuwe bronnen worden aangeboord
Dus verzin een nieuw spel en wees lief voor elkaar
Voor jullie dan ook een symbolisch gebaar.
De Sint
[afbeelding]
Als ik hier niet mee win
Slotje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
HIER VOLGT DE WEEKOPDRACHT VOOR ALLE USERS
![]()
Maak een Sinterklaasgedicht voor je favoriete poster.
De meest originele inzending (dit in combinatie met een passend kado) wint 10 punten.
De jury zal bestaan uit de winnaars van het sErvival-spel, dus:
Snaptnix, demins en Cuall.
EINDE MEDEDELING
![]()
Notaris van dit spel wordt: Lovebear![]()
![]()
![]()
Okayquote:
Ik vond 'em ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
En weer open [afbeelding]
*ontzettend veel lol heeft om haar eigen grapje*
Potverdorie, ik had het idee geopperdquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:48 schreef cuall het volgende:
[..]
, Het idee is eigenlijk van Lovebear, die opperde het als een opdracht voor het servivalspel.
Het leek mij wel een goede oplossing, én een leuke opdracht![]()
de credits moeten dus naar beertje
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Potverdorie, ik had het idee geopperd![]()
Maar leuk om die gedichtjes te lezen![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
[..]
sorry, sorry
op mijn leeftijd ga je de namen door elkaar halen......toch
![]()
Ja, preciesquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Namen lijken ook zo op elkaar natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, precies
Voor lovebear en Snaptnix![]()
De Sint is al een oude man
die al die namen niet onthouden kan
Lovebear en Snaptnix, twee lieve meiden
hij kon ze door de drank ouderdom niet meer onderscheiden
Hij klutste jullie namen door elkaar
en dat vindt hij héél erg naar
asl troost voor al dit ongerief
want hij vindt jullie alle twee ontzettend lief
schenkt hij jullie deze
want chocolade moet het voor vrouwen weze
[afbeelding][afbeelding]
Liefs van de Sintdie jullie kanjers vindt
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
En weer open![]()
*ontzettend veel lol heeft om haar eigen grapje*
At your servicequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat likken als Lassie, is dat nog een optie?![]()
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
Bij ons in de pot,
zit een geit, die je in de kloten bijt
Maar mijn heeft hij niet gebeten,
want ik heb hem op de kop gescheten!
Goh wat leuk... Heb je zomaar iets te doen gehad vanmiddag...quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.versabommie in [BB] User servival game #17
Ik wil toch voor de stemmers nog even deze levenswijsheid delen en hopen dat eenieder er iets mee in zijn leven kan : Bij ons in de pot zit een geit die je in de kloten bijt,Maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten.Prachtig gedicht wat ook inspeelt op mijn manier van het spel spelen!versabommie in [BB] User servival game #24
Bij ons in de pot, zit een geit,die je in de kloten bijt. Maar mijn heeft hij niet gebetenWant ik heb hem op de kop gescheten!versabommie in [BB] User servival game #27
Bij ons in de pot zit een geit, die je in de kloten bijt, maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
41 lentes loop je al rond,
In BB zelden in je blote kont,
Stukje schaamte en/ of nadenkendheid,
Nu weer thuis in je niet erkende eenzaamheid...
Het wordt vast een geweldig feest,
Met kado`s en gelach en ontkenning van de eenzame hel waarin je leeft
Maar oprecht van harte gefeliciteerd,
Weet je al of je je laat begraven later, of dat het fijner is dat je lichaam wordt gecremeerd
Beetje cynisch, en begrijp het daarom maar niet verkeerd
Gewoon een stukje bezinning over wat je met je leven kan doen
Hoefde alleen maar mijn spiegel om te draaien, dus vandaar dit onfatsoen...
JOSTIFLIP!quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.versabommie in [BB] User servival game #17
Ik wil toch voor de stemmers nog even deze levenswijsheid delen en hopen dat eenieder er iets mee in zijn leven kan : Bij ons in de pot zit een geit die je in de kloten bijt,Maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten.Prachtig gedicht wat ook inspeelt op mijn manier van het spel spelen!versabommie in [BB] User servival game #24
Bij ons in de pot, zit een geit,die je in de kloten bijt. Maar mijn heeft hij niet gebetenWant ik heb hem op de kop gescheten!versabommie in [BB] User servival game #27
Bij ons in de pot zit een geit, die je in de kloten bijt, maar mijn heeft hij niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten
JOSTIFLIP!!!!!quote:
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.quote:
Ik ben in pricipe voor, maar dat spel ging na 7 dagen op slot, da's iets minder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In dat geval stem ik voor een spel a la "Wie is de leukste BB poster". Ongeveer zoals [RONDE 1] Vervelendste BN'er!!
De deelnemers moeten door een notaris dmv loting aan elkaar gekoppeld worden. Enzovoorts...
Wie is voor? En wie is tegen?
hey psssssst ....kijk eens achter je ......JOSTIFLIP!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed. Herhalen is goed.
Kom gotver nou eens met een spel, anders is het maandag schluss. Jullie OG hebben makkelijk lullen, jullie duiken de bejaardensoos weer in als dit hier dicht is, denk vvor een keer ook 's aan de jeugd!![]()
Daar zouden we over debattteren, Max Euweplein miezel!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef APK het volgende:
Nou één gedichtje dan:
Bommie is geheel in de grip
van herhaling en de JOSTIFLIP!!!!!
En nu met spelregels komen, Kanaalstraat kneus.
**KNIP**quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey psssssst ....kijk eens achter je ......JOSTIFLIP!!!!!
Prima spel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef versabommie het volgende:
kom maar met suggesties, Dappermakt debiel!![]()
Het gaat zelden om de verpakking CW...volwassen mensen prikken daar immers moeiteloos doorheen...het was de boodschap zelf die zoog..en die kunnen jullie jezelf alle 3 aanrekenen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
Flugel heeft gisteravond eea netjes gebracht en gezocht naar een oplossing, ik vind dat er onnodig hard op haar is gereageerd, erg jammer.
Wat de uitkomst ook mag worden, dit wilde ik sowieso even kwijt.
Goeieavond alllemaal ben eindelijk thuis.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, precies
Voor lovebear en Snaptnix![]()
De Sint is al een oude man
die al die namen niet onthouden kan
Lovebear en Snaptnix, twee lieve meiden
hij kon ze door de drank ouderdom niet meer onderscheiden
Hij klutste jullie namen door elkaar
en dat vindt hij héél erg naar
als troost voor al dit ongerief,
want hij vindt jullie alle twee ontzettend lief,
schenkt hij jullie deze
want chocolade moet het voor vrouwen weze
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefs van de Sintdie jullie kanjers vindt
Ik ga er maar ff vanuit dat er meerdere personen aan dit spel mogen deelnemen, mag ik dan hier de suggestie neerleggen dat deelnemers zich moeten inschrijven voor een nader te bepalen tijd en datum zodat slechts die mogen stemmen, dit ter voorkoming van half in instappende users die gelijk met 100 punten gaan beginnen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar zouden we over debattteren, Max Euweplein miezel!
de opzet voor zover ik 'm had:
BB Servival afkickspel
Refrein:quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef Jappie het volgende:
b: De helft van de in dit en het vorige topic aanwezige users heeft door middel van zijn/haar posts blijk gegeven niet te begrijpen waar het werkelijk om draait.[/i]
Hoe snel moet je in de weddenschap meegaan of niet? Zoals ik het begrijp binnen 24 uur... Stel 3 uur na de OP zegt Dido het al, dan kan je dus theoretisch 3:05 uur na de OP mee gaan of niet... Voorkennis dus...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef versabommie het volgende:
User a start de weddenschap: ?Wedden dat Dido binnen 24 uur zegtik ben er klaar mee??.
Scenario?s:
1) Niemand neemt de weddenschap binnen 24 uur aan, user a verliest 10 punten
2) 5 users gaan mee in de weddenschap, en 6 users wedden ertegen ( dido zegt het niet). Dido zegt binnen 24 uur ?ik ben er klaar mee?. De 5 users die in de weddenschap mee gingen krijgen allen 5 punten. De users die tegen de weddenschap in gingen krijgen 5 punten in mindering. User a krijgt 5 punten + 6 users die verliezen = 5+6 punten.
3) User a verliest de weddenschap, krijgt 10 punten in mindering. Degenen die met de weddenschap mee gingen krijgen alleen 5 punten in mindering. De 6 users die tegen de weddenschap in gingen krijgen allen 5 punten erbij.
Misschien als op een veiling, dat er ff geroepen wordt : Wie stemt er mee ... niemand meer, dan gaat de weddenschap NU in...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoe snel moet je in de weddenschap meegaan of niet? Zoals ik het begrijp binnen 24 uur... Stel 3 uur na de OP zegt Dido het al, dan kan je dus theoretisch 3:05 uur na de OP mee gaan of niet... Voorkennis dus...
Of gaat de weddenschap in 24 uur NA de OP?![]()
Zag net een repotage in Netwerk over de vogelgriep met als voorbeeld de verspreiding vanuit Thailand.quote:
Krijg je het ook al van het eten van besmet vleesquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:01 schreef Coos het volgende:
Zag net een repotage in Netwerk over de vogelgriep met als voorbeeld de verspreiding vanuit Thailand.
Ik zou geen kip of ander gevogelte eten als ik op de Thaise Fok-meet zou zijn.
Best wel eng allemaal.
![]()
![]()
En denk erom, ook niet met de poelier zoenen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je het ook al van het eten van besmet vlees
Ik dacht dat je in een kippenhok moest slapen om geinfecteerd te raken.![]()
En vooral niet duckfuckenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En denk erom, ook niet met de poelier zoenen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |