quote:Op zondag 20 november 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:
Oke.. dan stem ik nu ook maar even
en dan nu...
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie
Jappie Vaak irritant tot op het bot, absoluut niet zichzelf, te veel met het spelletje bezit... en daarom juist een waardige finalist
Kleintje: Tsja, what can I say... Die foto's doen je geen kwaad...![]()
Kribbet: Ik heb het gevoel dat jij nog niet klaar bent hier... Ik verwacht veel van je in de finale
Maurisico: Tsja.. iemand moet de minpunten krijgenEn ik neem het liever op tegen de overige bankzitters in de finale dan tegen jou
Kribbet: 98
Maurisico: 96
Jappie: 94
Kleintje: 92
M-en-A
ChantalC
Cuall
APK
Style
Lovebear
Demins
Kleintje
Jappie
Teamlead
De rest moet nog
Je noemt Kleintje een gemiddelde poster. OMG wat heb je gedaan?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef PH52 het volgende:
Ik heb gemerkt dat de gemiddelde poster hier het verdomt om terug te lezen en zodoende na enige tijd vergeet wie haar vrinden zijn. Ook heeft zij een beetje moeite met namen onthouden. Daarom speciaal voor Kleintje een nieuwe avatar, misschien blijft er dan nog wat hangen. Overigens, wat vinden jullie er van?
Ik ben zeer teleurgesteld in de opstellers van de verkiezingsregels die her verbieden dat van de lijst gepleurde users nu ook als extra trap na ook nog eens niet meer mee mogen stemmen in deze procedure.![]()
Wat ik heb gedaan ? Ik heb haar aanbeden, blindelings gesteund, plassen bedekt met mijn jas om haar voetzolen te sparen, kortom ik heb de grond aanbeden waar zij op liep. En wat krijg je? Ze weten je naam niet eens!quote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef demins het volgende:
[..]
Je noemt Kleintje een gemiddelde poster. OMG wat heb je gedaan?![]()
Van een notaris, en dus ook van haar hlupje, wordt verwacht dat je erop toeziet dat alles volgens de regles verloopt en dat iedereen gelijke kansen krijgt Trut !quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van een notaris, en dus ook van haar hlupje, wordt verwacht dat je erop toeziet dat alles volgens de regles verloopt en dat iedereen gelijke kansen krijgt Trut !
Ik weet niet zeker of die hoofdletter daar goed staat.![]()
Heb je hem al ergens anders geprobeerd?quote:Op zondag 20 november 2005 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van een notaris, en dus ook van haar hlupje, wordt verwacht dat je erop toeziet dat alles volgens de regles verloopt en dat iedereen gelijke kansen krijgt Trut !
quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
...en trek een broek aan, je staat voor lul![]()
Klein puntje van kritiek, o grote klereleider, maar verandert in deze zinssamenstelling is met een t. GNA GNA GNA GNA ) en Na na nanana.quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT DE ZOON VAN KIM YOO SOON!
![]()
Geen idee hoe het schema veranderd door dit dictatoriaal decreet -misschien een finale met 4 personen?- maar zeker is dat het op 10 december afgelopen is. Dan ga ik namelijk op vakantie.
EINDE MEDEDELING.
![]()
We letten er echt wel op de kansen die iedereen krijgt.quote:Op zondag 20 november 2005 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij,quote:Op zondag 20 november 2005 19:37 schreef lovebear het volgende:
Ik ben een man, en een man hoort achter zijn lul aan te lopen. Ik durf er tenminste open en bloot voor uit te koemn in tegenstelling tot die mietjes hier.quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
[..]
doe jij eens eventjes kallum
![]()
Dat Kleintje niks meer met je te maken wil hebben hoef je niet op ons te gaan botvieren![]()
...leer typen en trek een broek aan, je staat voor lul![]()
Nieuwe spelling, per dictatoriaal decreet.quote:Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klein puntje van kritiek, o grote klereleider, maar verandert in deze zinssamenstelling is met een t. GNA GNA GNA GNA ) en Na na nanana.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je hem al ergens anders geprobeerd?![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Jij,
een adem in harten
een bloem, een fontein
zo krachtig van leven
het toppunt van zijn
Gewoon maar een gedichtje, omdat je zo lief bent!![]()
Ik zou hier normaal gesproken graag op reageren, maar gezien je woordkeuze lijkt me dat dat in dit geval beter door Versabommie en/of Gert gedaan kan wordenquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben een man, en een man hoort achter zijn lul aan te lopen. Ik durf er tenminste open en bloot voor uit te koemn in tegenstelling tot die mietjes hier.![]()
koemnquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben een man, en een man hoort achter zijn lul aan te lopen. Ik durf er tenminste open en bloot voor uit te koemn in tegenstelling tot die mietjes hier.![]()
Hier past slechts onderdanig zwijgen.quote:
Als jij zo voor lul wil staan, ben je voor mij een eikelquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lijkt me een btje lulligquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zijn geen typefouten, dat is gvd dialect. Kan ik het helpen dat ik dialectisch ben. Weet je hoelang ik daar al voor behandeld wordt / Weer een jaar psycho-analyse naar onze lieve leider. En bedankt!quote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Als jij zo voor lul wil staan, ben je voor mij een eikel![]()
...lees voortaan je reacties eerst even door en haal de type-fouten er eerst uit![]()
PROTEST PROTESTquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef APK het volgende:
![]()
Er zitten weer een zooi users te zeiken over dat het weekend is ofzo.
De periode dat je op de losers kunt stemmen is verlengd met 24 uur.
Kleintje: Gooi nog een paar tietuh in het topic, heren post foto's van vrouw of vriendin.
Geen idee hoe het schema veranderd door dit dictatoriaal decreet -misschien een finale met 4 personen?- maar zeker is dat het op 10 december afgelopen is. Dan ga ik namelijk op vakantie.
EINDE MEDEDELING.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef APK het volgende:
![]()
Er zitten weer een zooi users te zeiken over dat het weekend is ofzo.
De periode dat je op de losers kunt stemmen is verlengd met 24 uur.
Kleintje: Gooi nog een paar tietuh in het topic, heren post foto's van vrouw of vriendin.
EINDE MEDEDELING.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Maurisico het volgende:
Ik dachtik onthoudt me wel van stemming, is wel zo sjiek... wat zien ik JappienecKleintje gaan gewoon stemmen...![]()
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....![]()
Teamlead krijg jij ook de pest... het is pure angst wat je drijft en angst is een slechte raadgever..![]()
Nou, ik weet niet waar die van jou naar toe wijst als die stijf is, maar toch niet naar de grond ?quote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me een btje lullig![]()
Als je de hele tijd je lul achter na moet lopen, moet je iedere keer naar beneden/omlaag![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
[..]
...leer typen en trek een broek aan, je staat voor lul![]()
Nou ik weet niet hoor zou knap zijn als die stijf word.quote:Op zondag 20 november 2005 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar die van jou naar toe wijst als die stijf is, maar toch niet naar de grond ?![]()
Je bent op dreef, moppie!quote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me een btje lullig![]()
Als je de hele tijd je lul achter na moet lopen, moet je iedere keer naar beneden/omlaag![]()
Bij ons in de pot,quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Jij,
een adem in harten
een bloem, een fontein
zo krachtig van leven
het toppunt van zijn
Gewoon maar een gedichtje, omdat je zo lief bent!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Maurisico het volgende:
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....![]()
Noem je dat een lul???? Zelfs Roel heeft meer!quote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.quote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor zou knap zijn als die stijf word.
Ben namelijk een vrouw.
Maar neem aan dat je lul niet altijd stijf is![]()
Joh. In de tijd die het gekost heeft om bovenstaand verhaal te typen had je 6 streamverslagen kunnen schrijven. Dat gaat punten kosten in de finale.quote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
PROTEST PROTEST![]()
![]()
Door het opperwezen van het survival game worden de regels al weer aangepast.![]()
Zogezegd om de bankzitters meer kansen te geven. Maar de echte BB houdt zich (bij uitzondering) ook aan de gestelde termijn om stemmen uit te brengen.Dit om de mensen die moeten stemmen niet uit hun ritme te halen.
![]()
Door deze maatregel van het opperwezen worden wij stemmers nu dus gedoemt om 24 langer met onze duimen te draaien voor er een definitieve uitslag bekend is.![]()
IK PROTESTEER VANWEGE BEÏNVLOEDING OP HET STEMRESULTAAT!!!!!![]()
Gelieve de aangekondigde verlenging van 24 uur terug te draaien, anders kunnen we bij onvoldoende animo van stemmen het wel gelijk doorschuiven naar 8 december voor er twee bankzitters verdwijnen. En dan uit de 12 overgebleven kandidaten tot 31 december 2006 stemmen tellen.....![]()
Kijk, droplul, dat vind ik dan jammer. waar denk je dat die onderste helft van die torso vandaan komt? Misschien van je vorige avatar? Waarom dwing je me nou weer dat bloot te geven?quote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Noem je dat een lul???? Zelfs Roel heeft meer!
Als ik die ava van je zo bekijk, heb je dat stuk brandhout moeten spalken om nog in actie te komenquote:Op zondag 20 november 2005 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar die van jou naar toe wijst als die stijf is, maar toch niet naar de grond ?![]()
Want jij weet meer?quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.
En mocht u benieuwd zijn hoe zo'n ding er nu in het eggie uitziet, neemt u gerust contact met mij op.![]()
FF ter verduidelijking. Daar was ik gister al uitgedonderdquote:Op zondag 20 november 2005 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Joh. In de tijd die het gekost heeft om bovenstaand verhaal te typen had je 6 streamverslagen kunnen schrijven. Dat gaat punten kosten in de finale.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef cuall het volgende:
Hier de definitieve eindlijst
Gert: 55
Teamlead: 53
APK: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
Day: 47
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
Demins 45
Kleintje: 43
Maurisico: 43
Jappie: 43
Kribbet: 43
-----------------------------------
M-en-A: 41![]()
Milagro: 37
......
......
Doka: 7
Pimmutjuh: 5
BBMenno: 1
Zie boven, jij zal het wel het bequote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik die ava van je zo bekijk, heb je dat stuk brandhout moeten spalken om nog in actie te komen![]()
Dus je zat kleintje voor te liegen?quote:Op zondag 20 november 2005 20:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zie boven, jij zal het wel het beste weten.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zijn geen typefouten, dat is gvd dialect. Kan ik het helpen dat ik dialectisch ben. Weet je hoelang ik daar al voor behandeld wordt / Weer een jaar psycho-analyse naar onze lieve leider. En bedankt!![]()
Hey, Cuall, wat leuk, je werkt met zwaar gestoorden...quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Psycho-analyse krijg je niet als je alleen maar last hebt van dyslectie, maar ik had allang door dat er meer aan de hand was
![]()
Getver, ik denk al, waarom moet ik nou iedere keer zo'n raar jasje an van die man, hartstikke onhandig met die veters op je rug.quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Psycho-analyse krijg je niet als je alleen maar last hebt van dyslectie, maar ik had allang door dat er meer aan de hand was
![]()
Ok ff een paar punten.quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.
En mocht u benieuwd zijn hoe zo'n ding er nu in het eggie uitziet, neemt u gerust contact met mij op.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ff een paar punten.
Punt1: Ik ben geen Maurisico, ik ben Lovebear en blijf Lovebear en geen kloon dus.
punt2: ik ben niet benieuwd hoe hij eruit ziet en zeker niet die van jou![]()
Dat is een hele opluchting mevrouw, u heeft geen idee wat zo'n berenbek voor schade kan aanrichten aan 's mans edele deel.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ff een paar punten.
Punt1: Ik ben geen Maurisico, ik ben Lovebear en blijf Lovebear en geen kloon dus.
punt2: ik ben niet benieuwd hoe hij eruit ziet en zeker niet die van jou![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Hey, Cuall, wat leuk, je werkt met zwaar gestoorden...![]()
Mijn relatie met Kleintje is van platonische aard. Ik zou het buitengewoon op prijs stellen mocht u hierover tegen haar zwijgen als de Utrechtse heuvelrug.quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je zat kleintje voor te liegen?![]()
Ah okayquote:Op zondag 20 november 2005 20:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
FF ter verduidelijking. Daar was ik gister al uitgedonderd![]()
En toen werd de termijn ook niet verlengd tot na 23.59 en was het volgens mij OOK WEEKEND![]()
Om BB even aan te halen...... "KUNNEN JULLIE LEZEN"![]()
O jawel hoor dat weet ik wel.quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is een hele opluchting mevrouw, u heeft geen idee wat zo'n berenbek voor schade kan aanrichten aan 's mans edele deel.![]()
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!quote:
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?quote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay
ATTENTIE! ATTENTIE! DE GEILE LEIDER NEEMT HET WOORD!
![]()
Iedereen die vandaag tegen de losers gestemd heeft mag na 0.00u wederom een stem uitbrengen. Dit alles om die reet van Kleintje in de finale te krijgen.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
O jawel hoor dat weet ik wel.
Komt dat zie je wel eens op tv, leer je veel van zulke programmas.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!![]()
Oeffff........ nog meer stemfraude...... gelegaliseerde dubbele stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay
![]()
Iedereen die vandaag tegen de losers gestemd heeft mag na 0.00u wederom een stem uitbrengen. Dit alles om die reet van Kleintje in de finale te krijgen.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Ik vond die van die bonen beter. Dit heb jij toch niet nodig jongen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!![]()
Dan heb je op de verkeerde plank in de videotheek gekeken!quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.![]()
Jij snapt het.quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?
PH52.. rukker van het het jaar...wat lul je nou...."ik dacht u is Maurisico" ..........super-nerd... stop dat ding in je eigen poeperd en hou je kop verder dichtquote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je had t er over waar een beer toe in staat is.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.![]()
Ach, penisnijd ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
PH52.. rukker van het het jaar...wat lul je nou...."ik dacht u is Maurisico" ..........super-nerd... stop dat ding in je eigen poeperd en hou je kop verder dicht
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?
Meid laat hem maar, hij denkt sier te kunnen maken met andermans grapjes, bij gebrek aan eigen fantasiequote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken je nou niets nieuws verzinnen![]()
Cuall is top![]()
Chantalquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan heb je op de verkeerde plank in de videotheek gekeken!![]()
![]()
![]()
Niet miepen mutsen. Afkeer van mijn leiderscapaciteiten kunnen jullie in de volgende stemronde duidelijk maken.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeffff........ nog meer stemfraude...... gelegaliseerde dubbele stemmen![]()
De grote leider komt er niet meer uit volgens mij,is zijn dictator gezag over de regels aan het kwijt raken.
![]()
Ik ben er toch tijdens het hele spel vanuit gegaan dat regels echte regels waren. Nu lijkt het toch een beetje op manipulatie door de finale-kandidaten![]()
Mijn (persoonlijke) mening is om terug te gaan naar de oorspronkelijk aangemaakte regels van dit finale-spel. Afspraak is Afspraak.![]()
Hey Chantal! Lekker bitchie ben je weer bezig, door je post al bij voorbaat tot hilarisch te bombarderen! Verder alles goed?quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das waarquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid laat hem maar, hij denkt sier te kunnen maken met andermans grapjes, bij gebrek aan eigen fantasie![]()
Ja hoor prima... Hoest met jou? Al een beetje bijgekomen van de schrik?quote:
Volgens mij is dat de enige plank waar jij naar kijkt...sterker, ik denk dat jij een hele verzameling op sterk water hebt staanquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan is de essentie van het spel dus al verloren gegaan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef APK het volgende:
[..]
Niet miepen mutsen. Afkeer van mijn leiderscapaciteiten kunnen jullie in de volgende stemronde duidelijk maken.![]()
Ik ben lekker de baa-haas! Ik ben lekker de baa-haas! Na-na-na-na-na-na!quote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!![]()
Gewoon terug naar de oorspronkelijke regels die geldig waren aan het begin van het nieuwe finale-spel. Niks geen aanpassingen. Nu niet en straks ook niet!!![]()
Moet je het weer verklappen? Ik kan jou ook niks vertrouwelijks vertellen op MSN he?quote:Op zondag 20 november 2005 20:25 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij is dat de enige plank waar jij naar kijkt...sterker, ik denk dat jij een hele verzameling op sterk water hebt staan![]()
![]()
Zo lelijk ben je toch niet...quote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja hoor prima... Hoest met jou? Al een beetje bijgekomen van de schrik?
Je klinkt nou net als een kleuterquote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben lekker de baa-haas! Ik ben lekker de baa-haas! Na-na-na-na-na-na!![]()
En het boeit mij geen fuck als ik als eerste moet vertrekken, dat geeft mij meer tijd om de regels te veranderen.![]()
Ik niet... Jij wel!quote:
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijkquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!![]()
Gewoon terug naar de oorspronkelijke regels die geldig waren aan het begin van het nieuwe finale-spel. Niks geen aanpassingen. Nu niet en straks ook niet!!![]()
Ja erg gevaarlijk met een bitch spelletjes spelen...quote:
Wat dat blondje zegt.quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijk![]()
Er hebben tot nu toe 11 mensen gestemd en dat is in vergelijking met alle andere dagen zeker niet representatief.
Om de bank-zitters een eerlijke kans te geven denk ik dat een extra dag de mogelijkheid krijgen om je stem uit te brengen een prima oplossing is.![]()
Goh dat werd tijd slakje van me...quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMUUUUUUH YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel plezierquote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Goh dat werd tijd slakje van me...![]()
Even Gooische Vrouwen kijken
Waar zit jij precies?quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
Wie van die kneuzen geef ik een douw?
Spannendquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
Mooi...dat geeft mij ff de tijd om een filmpie over een berebek van 70 gig te downenquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ergens waar de lucht blauw is en t zonnetje schijnt![]()
Bommie komt weer met een evangelie van 10000 paginas.quote:
bij mij ook hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
[..]
bij mij is het al aardig donker hoor
quote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Bommie komt weer met een evangelie van 10000 paginas.![]()
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben bang dat er sowieso een hoop mensen nu afhaken met het stemmen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
[..]
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijk![]()
Er hebben tot nu toe 11 mensen gestemd en dat is in vergelijking met alle andere dagen zeker niet representatief.
Om de bank-zitters een eerlijke kans te geven denk ik dat een extra dag de mogelijkheid krijgen om je stem uit te brengen een prima oplossing is.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
Pffff ik ben bijgelezen![]()
Ik wou nu even gaan stemmen, maar de huidige regels staan me niet aan, ik wacht nog wel even![]()
Waggel ff met je eenden kont naar pagina 1 in de OP staat alle spelregels.quote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
Ik wou nu even gaan stemmen, maar de huidige regels staan me niet aan, ik wacht nog wel even![]()
Als een zon die nooit meer ondergaatquote:Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef lovebear het volgende:
....of je past het aan zodat het toch weer leuk wordtquote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Soms blijkt het vooropgezette karakter van een spel nou eenmaal dood te bloeden, en daar moet je je dan als spelleiding bij neerleggen.
Wat liefquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef demins het volgende:
[..]
Als een zon die nooit meer ondergaat
Zo voel ik jouw warmte, die door mij gaat
Maar weer een gedichtje d'r tegenaan gekieperd, omdat ik even weg ben...
Gelijk heb je......2 uur verder en we hebben weer een compleet nieuw setjequote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
Joh, maak je niet zo druk.quote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben bang dat er sowieso een hoop mensen nu afhaken met het stemmen.
(Voorop gesteld dat dit niet de bedoeling van M-en-A is, want wij vinden dat als je meegespeeld hebt in de voorronde dat je de PLICHT hebt om ook in het finale-spel je stempel mee te blijven drukken).
Maar ook gisteravond kwamen er een aantal op het laatste moment nog stemmen, dus om nu al de regels aan te passen gaat me ook wel erg ver.
Soms blijkt het vooropgezette karakter van een spel nou eenmaal dood te bloeden, en daar moet je je dan als spelleiding bij neerleggen.
Maar gelukkig hoeven wij de regels niet te maken en we wachten gewoon rustig af hoe het spel verder loopt. We zullen echt niet de eerste zijn die nu afhaken met het geven van stemmen, maar ook niet-finalisten mogen hun mening geven als er spelregelwijzigingen zijn.
ja leuk is dat he, zit te fourmmen, tv te kijken en te streamen.....en dan heb ik het niet eens over die 40 stemmen in mijn hoofd, waarvan 1 er nadrukkelijk op sjans uit is want die bekt steeds : "IK KOM JE HALEN". En dan zeggen ze dat vrouwen beter in staat zijn meerdere dingen tegelijk te doen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Goh dat werd tijd slakje van me...![]()
Even Gooische Vrouwen kijken
Er hebben er AL 11 gestemdquote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk.
Al stemt er maar één persoon. Boeiuh!
Er zal -ooit- een winnaar komen.![]()
Vandaag maar eens nietquote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Bommie komt weer met een evangelie van 10000 paginas.![]()
Versabommie, het klopt niet helemaal, hier moet de stem van Maurisico nog bij, hij heeft vóór jou zijn stem uit gebracht. Hieronder staat zijn stem, wil je dit nog eventjes aanpassenquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
MWUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
De rest moet nog
Ikquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
MWUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
Motivatie
Buiten het feit dat ik Jappie een uitmuntend slechte loooser vin, die ala BB Rob iemand op het oog neemt om over te zeiken in de trend van :"wat bommie deed was zo intens gemeen", doelend op niets, is die bovendien zo lelijk dat er vroeger een biefstuk om zijn nek gebonden moest worden anders wilde zelfs de hond niet met hem spelen. Dit neemt echt niet weg, dat ik wel gecharmeerd ben van zijn pogingen tot afzeiken danwel beledigen. Het nivo is er niet maar de wil om eraan te werken zie ik terug in het vervelende schoftje. Derhalve mag hij wat mij betreft in de finale om te leren af te gaan sans rancune!
Wie zegt dat ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja leuk is dat he, zit te fourmmen, tv te kijken en te streamen.....en dan heb ik het niet eens over die 40 stemmen in mijn hoofd, waarvan 1 er nadrukkelijk op sjans uit is want die bekt steeds : "IK KOM JE HALEN". En dan zeggen ze dat vrouwen beter in staat zijn meerdere dingen tegelijk te doen.
BTW...ik lach wel maar ik heb geen lolquote:Op zondag 20 november 2005 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik...ik moe
![]()
ik moet hier toch echt...pffffrrr
echt tegen protesteren.....
![]()
![]()
was ik maar als was in een mandquote:
Siesta is smiddags.quote:Op zondag 20 november 2005 20:51 schreef APK het volgende:
Zoek het allemaal maar effe uit, tijd voor mijn siesta. [afbeelding]
done!quote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Versabommie, het klopt niet helemaal, hier moet de stem van Maurisico nog bij, hij heeft vóór jou zijn stem uit gebracht. Hieronder staat zijn stem, wil je dit nog eventjes aanpassen![]()
Mooie motivatie![]()
Maurisico
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....
huidige stand
Jappie: 92
quote:Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
BTW...ik lach wel maar ik heb geen lol![]()
Bommie wat goed zegquote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
was ik maar als was in een mand
dan kon ik lekker liggen blijven
in geur van zilt bezwete lijven
verbleekt door zon, geschuurd door zand
was ik maar als was aan een lijn
verblindend zou ik naar je zwaaien
kom dichterbij, ik wil je aaien
verleidend intensief robijn
frisse wind door al mijn draden
warmend licht bespeelt mijn huid
nog niet droog maar vastberaden
in golven fluweel met kanten randen
lonk ik naar jou zonder geluid
was ik maar als was in je handen
da's dichten!![]()
Hier klopt iets niet, Versabommie had Kleintje op 90 gezet en dat is nu weer terug gedraaidquote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Versabommie, het klopt niet helemaal, hier moet de stem van Maurisico nog bij, hij heeft vóór jou zijn stem uit gebracht. Hieronder staat zijn stem, wil je dit nog eventjes aanpassen![]()
Mooie motivatie![]()
Maurisico
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....
huidige stand
ja ga eerst maar eens zeuren tegen wicked he!quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef cuall het volgende:
[..]
maurisico óók nog ff in het lijstje van de stemmers?
KWALLIE! Ingrijpen svp!quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, Versabommie had Kleintje op 90 gezet en dat is nu weer terug gedraaid![]()
Ik zet zo een goede lijst neerquote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, Versabommie had Kleintje op 90 gezet en dat is nu weer terug gedraaid![]()
O heerlijk!!quote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay
![]()
EINDE MEDEDELING!
![]()
Ff snel voordat Gert het ziet ...quote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Wickedangel het volgende:
AND THE VOTES FROM THE WICKEDANGEL JURY
![]()
Jappie en Kribbet heb ik mede op die bank geholpen, dus die ga ik echt geen minpunten geven.
Heel goedquote:
hier nog 1quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
was ik maar als was in een mand
dan kon ik lekker liggen blijven
in geur van zilt bezwete lijven
verbleekt door zon, geschuurd door zand
was ik maar als was aan een lijn
verblindend zou ik naar je zwaaien
kom dichterbij, ik wil je aaien
verleidend intensief robijn
frisse wind door al mijn draden
warmend licht bespeelt mijn huid
nog niet droog maar vastberaden
in golven fluweel met kanten randen
lonk ik naar jou zonder geluid
was ik maar als was in je handen
da's dichten!![]()
Dank je wel, we zijn er erg blij meequote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Wickedangel het volgende:
AND THE VOTES FROM THE WICKEDANGEL JURY
![]()
Jappie en Kribbet heb ik mede op die bank geholpen, dus die ga ik echt geen minpunten geven.
Scheepjes varen,quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef lovebear het volgende:
hier nog 1
Tranen lopen over mijn wangen
Voor 1 ding wat ze verlangen
Voor 1 ding wat ze willen
Om hun honger te stillen
Een kusje van jou
O als je eens weten zou
Hoeveel ik om jou geef
Degene voor wie ik leef
quote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel, we zijn er erg blij mee![]()
Bijna goede richtingquote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scheepjes varen,
Rozen bestaan,
Mijn liefde voor Bommie,
Zal zeker vergaan!
Zoiets...![]()
Zou ook zomaar kunnen...ik zat meer aan zoiets te denken...quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scheepjes varen,
Rozen bestaan,
Mijn liefde voor Bommie,
Zal zeker vergaan!
Zoiets...![]()
Je mooi ogen, die knappe lachquote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Scheepjes varen,
Rozen bestaan,
Mijn liefde voor Bommie,
Zal zeker vergaan!
Zoiets...![]()
Das geen gedicht maar gewoon een soort verhaalquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen...ik zat meer aan zoiets te denken...
Als hij groot is, koop ik een auto
Kan hij die 's zaterdags wassen.
En een gazon. Dat moet hij dan maaien.
Oude vrouwtjes jaag ik de straat op.
Kan hij die helpen oversteken.
Knaapjes het wakke ijs. Die moet hij
redden met levensgevaar.
Eenmaal toch moet ik het meemaken dat ik
goedkeurend hem op de schouder kan kloppen.
diep in de ogen kijk, verlegen mompel:
'Bommie, Jappie is trots op je.'
![]()
Dat weten we ook wel, zag eerder op de dag dat ik van iemand (quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou ze wel in de gaten hoor Kribbet
![]()
Het rijmt zeker niet genoeg voor je ?quote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das geen gedicht maar gewoon een soort verhaal![]()
Dat is kunst.quote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das geen gedicht maar gewoon een soort verhaal![]()
Gewoon gaan stemmen Kribbet, gelijk wraak nemenquote:Op zondag 20 november 2005 21:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel, zag eerder op de dag dat ik van iemand () 4 minpunten te gelijk had gekregen maar wist zeker dat je het zou terugdraaien, bij deze foute puntenverdeling moest ik wel even wat zeggen aangezien ik straks zelf ga stemmen
![]()
Was het niet van plan, wilde het overlaten aan de finalisten en andere lurkers maar als ik van 1 van de andere bankzitters minpunten krijg omdat ik hier nooit zou rondhangen![]()
Toch fijn dat je me ogen mooi vindt...quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef versabommie het volgende:
Je mooi ogen, die knappe lach
je haar die schittert, een mooie dag
je houten poot, je bochel, wrat,
kijk uit voor ik je bezem jat!
Ik zie je staan een wijze kop, de jaren getekend in een gezicht van tijdquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen...ik zat meer aan zoiets te denken...
Als hij groot is, koop ik een auto
Kan hij die 's zaterdags wassen.
En een gazon. Dat moet hij dan maaien.
Oude vrouwtjes jaag ik de straat op.
Kan hij die helpen oversteken.
Knaapjes het wakke ijs. Die moet hij
redden met levensgevaar.
Eenmaal toch moet ik het meemaken dat ik
goedkeurend hem op de schouder kan kloppen.
diep in de ogen kijk, verlegen mompel:
'Bommie, Jappie is trots op je.'
![]()
Ik geil ook bijzonder op je bochelquote:Op zondag 20 november 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch fijn dat je me ogen mooi vindt...![]()
Oh ga door schat! Ik word zo opgewonden van je complimentjes!quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef versabommie het volgende:
Ik geil ook bijzonder op je bochel![]()
Dat je zo veel tijd in me steekt zeker...quote:Op zondag 20 november 2005 21:35 schreef versabommie het volgende:
-knip....hoop gelul van een wanhopige analfabeet die de hete adem al in zijn nek voelt hijgen-
Lief he?![]()
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, die smiley staat niet voor orale seks!quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh ga door schat! Ik word zo opgewonden van je complimentjes!
![]()
Nee dat is gapen lieve schat... Muntje gevallen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, die smiley staat niet voor orale seks!
het waren 5 hele dure minuten idd!quote:Op zondag 20 november 2005 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zo veel tijd in me steekt zeker.......ik ook van jou
![]()
Beetje opzichtige manier om tegen me te zeggen, kom schat we gaan naar bed...duh!quote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dat is gapen lieve schat... Muntje gevallen?![]()
Vrouwen vinden dit soort machobull vast wel aandoenlijkquote:Op zondag 20 november 2005 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
het waren 5 hele dure minuten idd!
Ja ik ga zo... Ga je mee?quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
Beetje opzichtige manier om tegen me te zeggen, kom schat we gaan naar bed...duh!
Jap jongen wat maak jij je nou druk om de hersenspinsles van een newbie. Je laat je wel erg kennen hoor, gekke meidquote:Op zondag 20 november 2005 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dit soort machobull vast wel aandoenlijk![]()
Ik niet Bommieprobeer dat nu eens in die lekkende kernreactor van je vast te leggen......ik weet uit betrouwbare bronnen dat je dat schrijfsel vrijdag was begonnen en pas vandaag om 19.05 uur klaar had met de bedoeling het in de finale te gebruiken...helaas was de opwinding je teveel zodat we met zijn allen weer eens getuige hebben kunnen zijn van een fraai staaltje prejaculatie
![]()
Verandering van tactiek...+2 boerenslimheidquote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jap jongen wat maak jij je nou druk om de hersenspinsles van een newbie. Je laat je wel erg kennen hoor, gekke meid![]()
Zooooo dan! Bommie staat met zijn mondje vol tanden!quote:
Lekker dan....je hebt hem weggejaagdquote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zooooo dan! Bommie staat met zijn mondje vol tanden!![]()
en jij zo met je mond vol Bommiequote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zooooo dan! Bommie staat met zijn mondje vol tanden!![]()
quote:
Mocht ie willen!quote:
quote:
Hoezo niet, ik pik jouw gelul toch ook ?quote:
Heb je daar 2 uur voor nodigquote:Op zondag 20 november 2005 22:00 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even doormiddel van meditatie me geestelijk voorbereiden op mijn volgende stemmingsronde
Ja maar ik lul jouw gepik niet...quote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
Hoezo niet, ik pik jouw gelul toch ook ?![]()
![]()
Moge je bochel gaan lekken op een hoogst genant moment!quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja maar ik lul jouw gepik niet...![]()
Het spijt me...quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn voorspelling over Kleintje is dus uitgekomen, ze zal en moet haar bloterigefoto’s laten zien (maar het is eigenlijk haar buurmeisje) omdat dat haar enige pluspunten zijn en ze anders van de bank afgetrapt zou worden, gooit ze zelf haar lijf te grabbel (psst, je hebt een dikke kont) heel laag.
Jullie zien wel aankomen naar wie mijn minpunten gaan.![]()
![]()
Die heeft net een grote beurt gehad...quote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
Moge je bochel gaan lekken op een hoogst genant moment!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef ChantalC het volgende:
Maargoed ik ga slapies doen... Tot morgens mensjes, dan ga ik weer eens flink stemmen...
Ik hoop dat de bankzitters een goeie nachtrust zullen hebben...![]()
Doeggie!!![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef ChantalC het volgende:
Maargoed ik ga slapies doen... Tot morgens mensjes, dan ga ik weer eens flink stemmen...
Ik hoop dat de bankzitters een goeie nachtrust zullen hebben...![]()
Doeggie!!![]()
![]()
Lief Kleintje...nicht weinenquote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef Kleintje het volgende:
Als je Kleintje ook maar een beetje zou kennen dan zou je dit niet neerpleuren!
Ach, laat ook maar zitten. Dit is zooooooo gemakkelijk!quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die heeft net een grote beurt gehad...![]()
Lucianoquote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er zitten mekkeren dan dat hij/zij "geen eerlijke kans krijgt" in het weekend?
quote:
Luciano, en die zit niet eens op de bank, sterker die zit gewoon ergens in het big looserhousequote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er zitten mekkeren dan dat hij/zij "geen eerlijke kans krijgt" in het weekend?
En het mortuarium ging open en schonk ons Henk.....quote:
Waarschijnlijk een van de laatste moties die je gaat steunen!quote:
I second that, vriend Jappie!quote:
GnaGnaGnaquote:Op zondag 20 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
En het mortuarium ging open en schonk ons Henk.....![]()
(geintje henk, zal het er expleciet voor je bijzetten!) --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dappere dodoquote:Op zondag 20 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van de laatste moties die je gaat steunen!![]()
Ik ben niet degene die dat soort foto’s plaatst, je kan verwachten dat er dan een reactie komt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het spijt me...
Misschien ligt het aan mij...
Maar hier gooi je behoorlijk wat dingen neer die toch pijnlijk aan kunnen komen!
En om deze post ben ik misschien wel blij dat ik eruit val...
Als je Kleintje ook maar een beetje zou kennen dan zou je dit niet neerpleuren!
He Kribbie. pikkie alles goedquote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien trap ik er ook in maar dat zal me roestenquote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lief Kleintje...nicht weinen![]()
Misschien ben ik te weekhartig en trap ik nu met open ogen in een geraffineerd opgezet valletje, maar dat moet dan maar. Ut is slechts spel.......Kribbet zou deze harde woorden zeker terugnemen indien hij daarmee jouw leed enigzins zou kunnen verzachten.![]()
![]()
Jij trapt ook echt niets ontzient iedereen voor de schenen omwille van een spelletje he? SCHANDE!quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dat soort foto’s plaatst, je kan verwachten dat er dan een reactie komt.
Zou trouwens niet weten wat er zo pijnlijk is aan mijn woorden, over die dikke kont?![]()
Als je daar al wakker van gaat liggen snap ik niet wat je voor ogen had over de teksten die absoluut om je oren zullen vliegen als je in de finale komt.![]()
Maar mocht het zo zijn dat ik je echt gekwetst heb dan spijt het me maar dacht dat je daar wel tegen kon na het lezen van sommige van jou posten.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij trapt ook echt niets ontzient iedereen voor de schenen omwille van een spelletje he? SCHANDE!![]()
Ik heb APK beloofd om minimaal 4 deelnemers voor het einde van de finale het riagg in te trappen, ik zeg een goed begin is het halve werk. Eerst Kleintje de Menno-treatment en nu Kribbet in zijn rug trappen als die op de grond ligt omdat hij uit zijn Multipla is gepleurd!quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lullig hoor bommie...iemand aanvallen die net op de toppen van zijn emoties heeft gepost![]()
![]()
En jij mag het allemaal zien gebeuren!quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef henk.jansen het volgende:
De gemene humor komt er nu niet zo snel meer uitvallen, iedereen zit een gepaste aanval voor te bereiden![]()
Jesus fucking grrrrrrrrristus, jij bent nu net zo'n inspiratiebron als een hele pot Valium in rechtsdraaiende yoghurt!quote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
Maar ondertussen duurt dat geouweteringhoer hier maar voort, en duurt het nog meer dan 25 uur voordat er weer een exit is. Spannend.
Nou komt ie hoor, ik stemp op cricket.
Reden: dan staan ze wat gezelliger bij elkaar allemaal.![]()
Stand:
Kribbet: 94
Maurisico: 94
Kleintje: 90
Met mij gaat het uitstekendquote:
Dat hij het durft neer te zettenquote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
Hey Kribbet, heb jij demins sig al gezien?
Zodra het ergens om gáát, komen de vergelijkingen met memorabele personen uit het Derde Rijk vanzelf wel weer naar boven enzo. Bij dit oeverloze gemodder past slechts desinteresse.quote:Op zondag 20 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
Komop Gert, ik keek ooit tegen je op vanwege je grove postings maar dit is echt te aidsjosti voor woorden!
doe jij die Fiat M^&%@#PLA eens in je sig zetten? Durf je niet he?quote:
knap, ik trek die ajaxpyama echt niet meer op ned2quote:Op zondag 20 november 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het ergens om gáát, komen de vergelijkingen met memorabele personen uit het Derde Rijk vanzelf wel weer naar boven. Bij dit oeverloze gemodder past slechts desinteresse.![]()
Ik ga die kale neus kijken op NL2.
Hier is alles oke en ook met Mevrouw Jansen gaat alles goed, ze geeft groeten aan Kribbitquote:Op zondag 20 november 2005 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
Met mij gaat het uitstekend![]()
Hoe is het met u en uw vrouw? Hoop dat daar ook alles goed is![]()
En gelijk heb jequote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
Maar ondertussen duurt dat geouweteringhoer hier maar voort, en duurt het nog meer dan 25 uur voordat er weer een exit is. Spannend.
Nou komt ie hoor, ik stemp op cricket.
Reden: dan staan ze wat gezelliger bij elkaar allemaal.![]()
Stand:
Kribbet: 94
Kleintje: 90
quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
Vandaar dat ik Kleintje mijn 2 minpunten geef.
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Kribbet: 96
Kleintje: 88
Nee die huisneger met die andere cheque, op Talpa.quote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
knap, ik trek die ajaxpyama echt niet meer op ned2![]()
Man , ik ben moe en moet morgen naar de tandarts.quote:
Ik heb er ook heel erg veel spijt vanquote:Op zondag 20 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij trapt ook echt niets ontzient iedereen voor de schenen omwille van een spelletje he? SCHANDE!![]()
Anzijequote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij die Fiat M^&%@#PLA eens in je sig zetten? Durf je niet he?
tis allebei kut, al moet ik zeggen dat de week doorlopen bij humberto "goedennnavon dd" tom wel leuk is ...quote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die huisneger met die andere cheque, op Talpa.![]()
![]()
Ik zal nog net geen vrijwillige exit aanvragen maar ik ben echt geslooptquote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lullig hoor bommie...iemand aanvallen die net op de toppen van zijn emoties heeft gepost![]()
![]()
Alsof dat wat uitmaakt watjequote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef APK het volgende:
Man , ik ben moe en moet morgen naar de tandarts.![]()
Ut is wel een geile aflevering hoor...Hugo en Arie gaan zo met elkaar op de vuistquote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
knap, ik trek die ajaxpyama echt niet meer op ned2![]()
beter, als we een beslissing moeten af laten hangen van een bek renovatie dan zijn we allemaal fubar!quote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Man , ik ben moe en moet morgen naar de tandarts.![]()
Effe Studio Voetbal kijken, dan beslis ik straks wel of de stand van 0.00u geldig is.![]()
Dacht dat je wat zou bewaren voor het geval ik mocht meedoen aan het eindspelquote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb APK beloofd om minimaal 4 deelnemers voor het einde van de finale het riagg in te trappen, ik zeg een goed begin is het halve werk. Eerst Kleintje de Menno-treatment en nu Kribbet in zijn rug trappen als die op de grond ligt omdat hij uit zijn Multipla is gepleurd!![]()
Ah mooi...ik zie dat je er reeds overheen bent...quote:Op zondag 20 november 2005 23:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal nog net geen vrijwillige exit aanvragen maar ik ben echt gesloopt![]()
Hey krib zit jij onder de plak thuis?quote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat je wat zou bewaren voor het geval ik mocht meedoen aan het eindspelBen je het nu allemaal kwijt
![]()
Je zou verbaast staan, als ik er morgennacht bijzit, zal ik je dat plezier doenquote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij die Fiat M^&%@#PLA eens in je sig zetten? Durf je niet he?
Dat zei die gister al dat zn vrouw de broek aan hadquote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey krib zit jij onder de plak thuis?
Ik ben zeer blij voor u beidequote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier is alles oke en ook met Mevrouw Jansen gaat alles goed, ze geeft groeten aan Kribbit![]()
![]()
Je kruipt zelf maar op je hond, ranzigheid!quote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je zou verbaast staan, als ik er morgennacht bijzit, zal ik je dat plezier doen![]()
Nu moet je het nog maar even doen met onze hond![]()
Iets te snel willen scoren, moppie?quote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat zei die gister al dat zn vrouw de boek aan had![]()
Tuurlijk joh, er zijn ergere dingen te lezen geweest hierquote:Op zondag 20 november 2005 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah mooi...ik zie dat je er reeds overheen bent...![]()
Mn R werkte ff niet meequote:Op zondag 20 november 2005 23:15 schreef demins het volgende:
[..]
Iets te snel willen scoren, moppie?![]()
Oeps een beeetje teveel computertaal (bit)quote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben zeer blij voor u beideEn het verkeerd schrijven van mijn naam heb ik verdiend
![]()
Ja. Maar dat wist je toch allangquote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey krib zit jij onder de plak thuis?
hoe erg ?quote:
Hij heeft er geen problemen mee (denk ik)quote:Op zondag 20 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kruipt zelf maar op je hond, ranzigheid!![]()
Geen enkel probleem hoor Meneer Jansenquote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oeps een beeetje teveel computertaal (bit)
Rectificatie Meneer Kribbet![]()
![]()
Een LG 1800 zonder een stofzuigerzak. (en het klopt, mijn vrouw weet niet eens waar dat ding staat)quote:
Zullen we elkaar gewoon Krib en Henk noemen zonder U dus gewoon jijen en jouen ?quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef KRIBBET het volgende:
Geen enkel probleem hoor Meneer Jansen![]()
Goedunafunt.quote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis allebei kut, al moet ik zeggen dat de week doorlopen bij humberto "goedennnavon dd" tom wel leuk is ...
Niet zo erg, het is meer een gekozen rolverdeling zij heeft gekozenquote:
Die van mij is een Philips van 2200watt en ze vraagt elke keer of ik de zak wel heb leeg gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef KRIBBET het volgende:
Een LG 1800 zonder een stofzuigerzak. (en het klopt, mijn vrouw weet niet eens waar dat ding staat)![]()
ik moet in de schuur slapen als ik de vloer niet dweil met een tandenborstel...quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet zo erg, het is meer een gekozen rolverdeling zij heeft gekozen![]()
Een heel goed plan Henk.quote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zullen we elkaar gewoon Krib en Henk noemen zonder U dus gewoon jijen en jouen ?![]()
Anders vraag je het eerst even, van Yolande mag hetquote:Op zondag 20 november 2005 23:28 schreef KRIBBET het volgende:
Een heel goed plan Henk.Hoop niet dat ik nu ruzie met mijn moeder krijg
![]()
Die van mij is vanmiddag nog leeg gekloptquote:Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die van mij is een Philips van 2200watt en ze vraagt elke keer of ik de zak wel heb leeg gemaakt.
Maar ze vraagt niet hoeveel zakkenen welke
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kan doen en laten wat ze wil maar mijn waterbed is me heiligquote:Op zondag 20 november 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet in de schuur slapen als ik de vloer niet dweil met een tandenborstel...
HA! dus eindelijk iets wat erger is in mijn leven dan in jouw fucked up levenquote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze kan doen en laten wat ze wil maar mijn waterbed is me heilig![]()
Dweilen, wat is dat![]()
Kijk dat zijn beslissingen, hier heb ik respect voorquote:Op zondag 20 november 2005 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
Die van mij is vanmiddag nog leeg geklopten de stofzuigerbak is morgen aan de beurt.
![]()
Vanwege de huisdieren en het vele gebruik van de stofzuiger heb ik gekozen voor een stofzaklozestofzuiger(ja, dat mocht ik beslissen
)
Ja boeiuh, je mag helemaal niet stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Ice_rulez het volgende:
Over een helf uur volgt mijn volgende stem!!!!
Neem je wel wat vriendjes mee?quote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef Ice_rulez het volgende:
En NU godverdomme allemaal bekken dicht!!!
IK stem!!!
Dus IK leef!!!
Wie daar een probeem mee heeft, mag ze testament opmaken!!!
Ice
Waar kom jij vandaan en ga eerst eens een maand of 3 teruglezen, dan weet je hoe het gaat hier.quote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Ice_rulez het volgende:
Over een half uur volgt mijn volgende stem!!!!
Aangezien het te laat is om mijn moeder te bellen vraag ik het wel aan mijn vrouw en ja, ze geeft een positief antwoordtquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Anders vraag je het eerst even, van Yolande mag het![]()
![]()
Moet jij al niet lang op je bedje liggen?quote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja boeiuh, je mag helemaal niet stemmen![]()
Ik ben al aan het bibberen Ice; dus ga vooral je gangquote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef Ice_rulez het volgende:
IK stem!!!
Dus IK leef!!!
Ice
Moet je mijn adres ? kom maarquote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef Ice_rulez het volgende:
IK stem!!!
Dus IK leef!!!
Ice
Spelling en interpunctie, graag.quote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Moet jij al niet lang op je bedje liggen?
Opzouten NEWBE!!!
Ice
oh ennuh...btweg...ik ben pittuh...doe je zachtjes met mequote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bibberen Ice; dus ga vooral je gang![]()
Nope, ik red het wel!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem je wel wat vriendjes mee?![]()
Jij hebt net zo'n lieve vrouw als ikquote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef KRIBBET het volgende:
Aangezien het te laat is om mijn moeder te bellen vraag ik het wel aan mijn vrouw en ja, ze geeft een positief antwoordt![]()
Jippie, de stand is weer gelijkquote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
HA! dus eindelijk iets wat erger is in mijn leven dan in jouw fucked up leven![]()
komt die kutwagen weer aanquote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jippie, de stand is weer gelijkEn ik kan alleen in de schuur slapen als ik in de multipla ga liggen of ik moet hem buiten laten staan
![]()
OOHH maar er zijn meer dingen wat ik mocht beslissen, de aanschaf van de wasmachine kwam ook op mijn schouders terecht en werkelijk waar, die heeft ze echt nog nooit aangeraaktquote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat zijn beslissingen, hier heb ik respect voor![]()
Dat is op je punten staan HULDE![]()
![]()
![]()
Ik heb zat gelurkt, NU goat ik potsen!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan en ga eerst eens een maand of 3 teruglezen, dan weet je hoe het gaat hier.
Kutnewbie![]()
Mijn eerste bedreiging op Fok... ik hoor er echt bij!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Nope, ik red het wel!!!
Ik trap je borstkast in en zal je tussen je tieten naaien!!!!
Love,
Ice
Ik was de naam al aan het zoeken in het lijstjequote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja boeiuh, je mag helemaal niet stemmen![]()
Flikker jij eens een eind op Kutkloonquote:Op zondag 20 november 2005 23:41 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik heb zat gelurkt, NU goat ik potsen!!!
Smoel houwen en pootjes geven jij.
Ice
quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Day het volgende:
Ik wil stemmen!
Waar is de correcte lijst? Of mocht Ice wel stemmen?
Leer lezen, Josti!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spelling en interpunctie, graag.
Ik ook al, ik beef dus ik leefquote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bibberen Ice; dus ga vooral je gang![]()
Nee Ice mag niet stemmen stond niet op de lijst van de laatste deelnemers van het spelquote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Day het volgende:
Ik wil stemmen!
Waar is de correcte lijst? Of mocht Ice wel stemmen?
Dit is geen begreiging, ik vind het gewoon lekker!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eerste bedreiging op Fok... ik hoor er echt bij!!![]()
Eigenlijk zijn we 2 verschrikkelijke geluksvogelsquote:Op zondag 20 november 2005 23:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt net zo'n lieve vrouw als ik![]()
![]()
Als jij had gedaan wat ik schreef dan had je meer geweten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef Ice_rulez het volgende:
Postcode, huisnummer is zat. Noem de tijd maar.
Ik houd het in de smiezen, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat je dit "niveau" probleemloos in je eentje aankunt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |