quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ff een paar punten.
Punt1: Ik ben geen Maurisico, ik ben Lovebear en blijf Lovebear en geen kloon dus.
punt2: ik ben niet benieuwd hoe hij eruit ziet en zeker niet die van jou![]()
Dat is een hele opluchting mevrouw, u heeft geen idee wat zo'n berenbek voor schade kan aanrichten aan 's mans edele deel.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ff een paar punten.
Punt1: Ik ben geen Maurisico, ik ben Lovebear en blijf Lovebear en geen kloon dus.
punt2: ik ben niet benieuwd hoe hij eruit ziet en zeker niet die van jou![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Hey, Cuall, wat leuk, je werkt met zwaar gestoorden...![]()
Mijn relatie met Kleintje is van platonische aard. Ik zou het buitengewoon op prijs stellen mocht u hierover tegen haar zwijgen als de Utrechtse heuvelrug.quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je zat kleintje voor te liegen?![]()
Ah okayquote:Op zondag 20 november 2005 20:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
FF ter verduidelijking. Daar was ik gister al uitgedonderd![]()
En toen werd de termijn ook niet verlengd tot na 23.59 en was het volgens mij OOK WEEKEND![]()
Om BB even aan te halen...... "KUNNEN JULLIE LEZEN"![]()
O jawel hoor dat weet ik wel.quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is een hele opluchting mevrouw, u heeft geen idee wat zo'n berenbek voor schade kan aanrichten aan 's mans edele deel.![]()
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!quote:
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?quote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay
ATTENTIE! ATTENTIE! DE GEILE LEIDER NEEMT HET WOORD!
![]()
Iedereen die vandaag tegen de losers gestemd heeft mag na 0.00u wederom een stem uitbrengen. Dit alles om die reet van Kleintje in de finale te krijgen.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
O jawel hoor dat weet ik wel.
Komt dat zie je wel eens op tv, leer je veel van zulke programmas.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!![]()
Oeffff........ nog meer stemfraude...... gelegaliseerde dubbele stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay
ATTENTIE! ATTENTIE! DE GEILE LEIDER NEEMT HET WOORD!
![]()
Iedereen die vandaag tegen de losers gestemd heeft mag na 0.00u wederom een stem uitbrengen. Dit alles om die reet van Kleintje in de finale te krijgen.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Ik vond die van die bonen beter. Dit heb jij toch niet nodig jongen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!![]()
Dan heb je op de verkeerde plank in de videotheek gekeken!quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.![]()
Jij snapt het.quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?
PH52.. rukker van het het jaar...wat lul je nou...."ik dacht u is Maurisico" ..........super-nerd... stop dat ding in je eigen poeperd en hou je kop verder dichtquote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.
En mocht u benieuwd zijn hoe zo'n ding er nu in het eggie uitziet, neemt u gerust contact met mij op.![]()
Je had t er over waar een beer toe in staat is.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.![]()
Ach, penisnijd ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
PH52.. rukker van het het jaar...wat lul je nou...."ik dacht u is Maurisico" ..........super-nerd... stop dat ding in je eigen poeperd en hou je kop verder dicht
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?
Meid laat hem maar, hij denkt sier te kunnen maken met andermans grapjes, bij gebrek aan eigen fantasiequote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken je nou niets nieuws verzinnen![]()
Cuall is top![]()
Chantalquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan heb je op de verkeerde plank in de videotheek gekeken!![]()
![]()
![]()
Niet miepen mutsen. Afkeer van mijn leiderscapaciteiten kunnen jullie in de volgende stemronde duidelijk maken.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeffff........ nog meer stemfraude...... gelegaliseerde dubbele stemmen![]()
De grote leider komt er niet meer uit volgens mij,is zijn dictator gezag over de regels aan het kwijt raken.
![]()
Ik ben er toch tijdens het hele spel vanuit gegaan dat regels echte regels waren. Nu lijkt het toch een beetje op manipulatie door de finale-kandidaten![]()
Mijn (persoonlijke) mening is om terug te gaan naar de oorspronkelijk aangemaakte regels van dit finale-spel. Afspraak is Afspraak.![]()
Hey Chantal! Lekker bitchie ben je weer bezig, door je post al bij voorbaat tot hilarisch te bombarderen! Verder alles goed?quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das waarquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid laat hem maar, hij denkt sier te kunnen maken met andermans grapjes, bij gebrek aan eigen fantasie![]()
Ja hoor prima... Hoest met jou? Al een beetje bijgekomen van de schrik?quote:
Volgens mij is dat de enige plank waar jij naar kijkt...sterker, ik denk dat jij een hele verzameling op sterk water hebt staanquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan is de essentie van het spel dus al verloren gegaan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef APK het volgende:
[..]
Niet miepen mutsen. Afkeer van mijn leiderscapaciteiten kunnen jullie in de volgende stemronde duidelijk maken.![]()
Ik ben lekker de baa-haas! Ik ben lekker de baa-haas! Na-na-na-na-na-na!quote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!![]()
Gewoon terug naar de oorspronkelijke regels die geldig waren aan het begin van het nieuwe finale-spel. Niks geen aanpassingen. Nu niet en straks ook niet!!![]()
Moet je het weer verklappen? Ik kan jou ook niks vertrouwelijks vertellen op MSN he?quote:Op zondag 20 november 2005 20:25 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij is dat de enige plank waar jij naar kijkt...sterker, ik denk dat jij een hele verzameling op sterk water hebt staan![]()
![]()
Zo lelijk ben je toch niet...quote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja hoor prima... Hoest met jou? Al een beetje bijgekomen van de schrik?
Je klinkt nou net als een kleuterquote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben lekker de baa-haas! Ik ben lekker de baa-haas! Na-na-na-na-na-na!![]()
En het boeit mij geen fuck als ik als eerste moet vertrekken, dat geeft mij meer tijd om de regels te veranderen.![]()
Ik niet... Jij wel!quote:
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijkquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!![]()
Gewoon terug naar de oorspronkelijke regels die geldig waren aan het begin van het nieuwe finale-spel. Niks geen aanpassingen. Nu niet en straks ook niet!!![]()
Ja erg gevaarlijk met een bitch spelletjes spelen...quote:
Wat dat blondje zegt.quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef cuall het volgende:
M-en-A een dag verlengen vind ik niet echt onredelijk![]()
Er hebben tot nu toe 11 mensen gestemd en dat is in vergelijking met alle andere dagen zeker niet representatief.
Om de bank-zitters een eerlijke kans te geven denk ik dat een extra dag de mogelijkheid krijgen om je stem uit te brengen een prima oplossing is.![]()
Goh dat werd tijd slakje van me...quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMUUUUUUH YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel plezierquote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Goh dat werd tijd slakje van me...![]()
Even Gooische Vrouwen kijken
Waar zit jij precies?quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
Wie van die kneuzen geef ik een douw?
Spannendquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
Wie van die kneuzen geef ik een douw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |