PROTEST PROTESTquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT DE ZOON VAN KIM YOO SOON!
![]()
Er zitten weer een zooi users te zeiken over dat het weekend is ofzo.
De periode dat je op de losers kunt stemmen is verlengd met 24 uur.
Kleintje: Gooi nog een paar tietuh in het topic, heren post foto's van vrouw of vriendin.
Geen idee hoe het schema veranderd door dit dictatoriaal decreet -misschien een finale met 4 personen?- maar zeker is dat het op 10 december afgelopen is. Dan ga ik namelijk op vakantie.
EINDE MEDEDELING.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT DE ZOON VAN KIM YOO SOON!
![]()
Er zitten weer een zooi users te zeiken over dat het weekend is ofzo.
De periode dat je op de losers kunt stemmen is verlengd met 24 uur.
Kleintje: Gooi nog een paar tietuh in het topic, heren post foto's van vrouw of vriendin.
Geen idee hoe het schema veranderd door dit dictatoriaal decreet -misschien een finale met 4 personen?- maar zeker is dat het op 10 december afgelopen is. Dan ga ik namelijk op vakantie.
EINDE MEDEDELING.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Maurisico het volgende:
Ik dachtik onthoudt me wel van stemming, is wel zo sjiek... wat zien ik JappienecKleintje gaan gewoon stemmen...![]()
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....![]()
Teamlead krijg jij ook de pest... het is pure angst wat je drijft en angst is een slechte raadgever..![]()
Nou, ik weet niet waar die van jou naar toe wijst als die stijf is, maar toch niet naar de grond ?quote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me een btje lullig![]()
Als je de hele tijd je lul achter na moet lopen, moet je iedere keer naar beneden/omlaag![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
[..]
...leer typen en trek een broek aan, je staat voor lul![]()
Nou ik weet niet hoor zou knap zijn als die stijf word.quote:Op zondag 20 november 2005 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar die van jou naar toe wijst als die stijf is, maar toch niet naar de grond ?![]()
Je bent op dreef, moppie!quote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me een btje lullig![]()
Als je de hele tijd je lul achter na moet lopen, moet je iedere keer naar beneden/omlaag![]()
Bij ons in de pot,quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Jij,
een adem in harten
een bloem, een fontein
zo krachtig van leven
het toppunt van zijn
Gewoon maar een gedichtje, omdat je zo lief bent!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Maurisico het volgende:
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....![]()
Noem je dat een lul???? Zelfs Roel heeft meer!quote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben een man, en een man hoort achter zijn lul aan te lopen. Ik durf er tenminste open en bloot voor uit te koemn in tegenstelling tot die mietjes hier.![]()
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.quote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor zou knap zijn als die stijf word.
Ben namelijk een vrouw.
Maar neem aan dat je lul niet altijd stijf is![]()
Joh. In de tijd die het gekost heeft om bovenstaand verhaal te typen had je 6 streamverslagen kunnen schrijven. Dat gaat punten kosten in de finale.quote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
PROTEST PROTEST![]()
![]()
Door het opperwezen van het survival game worden de regels al weer aangepast.![]()
Zogezegd om de bankzitters meer kansen te geven. Maar de echte BB houdt zich (bij uitzondering) ook aan de gestelde termijn om stemmen uit te brengen.Dit om de mensen die moeten stemmen niet uit hun ritme te halen.
![]()
Door deze maatregel van het opperwezen worden wij stemmers nu dus gedoemt om 24 langer met onze duimen te draaien voor er een definitieve uitslag bekend is.![]()
IK PROTESTEER VANWEGE BEÏNVLOEDING OP HET STEMRESULTAAT!!!!!![]()
Gelieve de aangekondigde verlenging van 24 uur terug te draaien, anders kunnen we bij onvoldoende animo van stemmen het wel gelijk doorschuiven naar 8 december voor er twee bankzitters verdwijnen. En dan uit de 12 overgebleven kandidaten tot 31 december 2006 stemmen tellen.....![]()
Kijk, droplul, dat vind ik dan jammer. waar denk je dat die onderste helft van die torso vandaan komt? Misschien van je vorige avatar? Waarom dwing je me nou weer dat bloot te geven?quote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Noem je dat een lul???? Zelfs Roel heeft meer!
Als ik die ava van je zo bekijk, heb je dat stuk brandhout moeten spalken om nog in actie te komenquote:Op zondag 20 november 2005 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar die van jou naar toe wijst als die stijf is, maar toch niet naar de grond ?![]()
Want jij weet meer?quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.
En mocht u benieuwd zijn hoe zo'n ding er nu in het eggie uitziet, neemt u gerust contact met mij op.![]()
FF ter verduidelijking. Daar was ik gister al uitgedonderdquote:Op zondag 20 november 2005 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Joh. In de tijd die het gekost heeft om bovenstaand verhaal te typen had je 6 streamverslagen kunnen schrijven. Dat gaat punten kosten in de finale.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef cuall het volgende:
Hier de definitieve eindlijst
Gert: 55
Teamlead: 53
APK: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
Day: 47
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
Demins 45
Kleintje: 43
Maurisico: 43
Jappie: 43
Kribbet: 43
-----------------------------------
M-en-A: 41![]()
Milagro: 37
......
......
Doka: 7
Pimmutjuh: 5
BBMenno: 1
Zie boven, jij zal het wel het bequote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik die ava van je zo bekijk, heb je dat stuk brandhout moeten spalken om nog in actie te komen![]()
Dus je zat kleintje voor te liegen?quote:Op zondag 20 november 2005 20:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zie boven, jij zal het wel het beste weten.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zijn geen typefouten, dat is gvd dialect. Kan ik het helpen dat ik dialectisch ben. Weet je hoelang ik daar al voor behandeld wordt / Weer een jaar psycho-analyse naar onze lieve leider. En bedankt!![]()
Hey, Cuall, wat leuk, je werkt met zwaar gestoorden...quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Psycho-analyse krijg je niet als je alleen maar last hebt van dyslectie, maar ik had allang door dat er meer aan de hand was
![]()
Getver, ik denk al, waarom moet ik nou iedere keer zo'n raar jasje an van die man, hartstikke onhandig met die veters op je rug.quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Psycho-analyse krijg je niet als je alleen maar last hebt van dyslectie, maar ik had allang door dat er meer aan de hand was
![]()
Ok ff een paar punten.quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.
En mocht u benieuwd zijn hoe zo'n ding er nu in het eggie uitziet, neemt u gerust contact met mij op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |