Dat eerste grapje was inderdaad nóg flauwer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen licht of zaklamp voor nodig![]()
Ik zit vast te oefenen, voor de ambachtelijk slegte user contestquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat eerste grapje was inderdaad nóg flauwer.
WTF is een 313quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je weer pech gehad met je 313
Deze bedoel jequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
zeg duckie dat jij je eigen auto niet een herkend![]()
Dat is het huisnummer van mij en de buurman tesamen, grof gezien.quote:
Die jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Deze bedoel je![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/don313_1_.jpg]afbeelding][/URL]
De Donald Duck krijg ik nog elke zaterdagquote:
Duckie is leuk jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De Donald Duck krijg ik nog elke zaterdag![]()
Zodra ik weer een behoorlijke stapel heb, breng ik ze naar het ziekenhuis![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sinterklaas...."hij wist te veel" ..........dus ik zou maar oppassen wijsneus.![]()
Haaaai.quote:Op zondag 4 december 2005 01:19 schreef Day het volgende:
Anybody home???
Een injectie, dat heeft dit topic nodig.quote:Op zondag 4 december 2005 01:30 schreef M-en-A het volgende:
Ik dacht dat iedereen in de kliniek al onder invloed van een flinke dosis injecties aan het slapen was
ooooooo....... heb jij geluk. Heb je er ook batterijen bij gekregen??? Of zijn het van die laadbare accu'squote:Op zondag 4 december 2005 01:32 schreef Day het volgende:
Nope, ben net terug van een surprise-avond. Heb een gave wireless koptelefoon gekregen waarmee ik de streams nu helemaal goed kan volgen!![]()
Maar zo te zien was ik niet de enige die een Sinterklaasavondje had.![]()
Wat denk je dat ik poog te doen nouquote:Op zondag 4 december 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een injectie, dat heeft dit topic nodig.![]()
Maar misschien is het ook allemaal wel mooi geweest.
OpLaadbare batterijen. Leuk dingetje hoor. Ik kan nu al kokend naar de streams luisteren!quote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ooooooo....... heb jij geluk. Heb je er ook batterijen bij gekregen??? Of zijn het van die laadbare accu's![]()
Je kunt ze beter hier in de kliniek achter latenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De Donald Duck krijg ik nog elke zaterdag![]()
Zodra ik weer een behoorlijke stapel heb, breng ik ze naar het ziekenhuis![]()
Dat is mooi..... maar uhhhh..... hoef je hem niet in te leveren in het washok als je naar bed gaat??quote:Op zondag 4 december 2005 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
OpLaadbare batterijen. Leuk dingetje hoor. Ik kan nu al kokend naar de streams luisteren!![]()
Nee, maar ik moet nu wel echt de hele dag de streams volgen. Als ik 'm afzet, is het inleveren geblazen en ik krijg ik 'm ook niet terug.quote:Op zondag 4 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is mooi..... maar uhhhh..... hoef je hem niet in te leveren in het washok als je naar bed gaat??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |