Hoihoiquote:Op zondag 4 december 2005 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
ben er ook nog, ook nog steeds geen infuus gevonden![]()
M-en-A je bent dus niet alleen gelaten hoor, alleen die sinterklaas he, die ouwe man houdt iedereen wel bezig .Ook therapie![]()
Ik ben niet meer alleenquote:Op zondag 4 december 2005 03:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Ben zo blij dat ik nog iemand zie![]()
Die Sint, pffff, ze zeggen dat als je lief geweest bent het hele jaar dat je mag vragen wat je wil.![]()
Dus toen de apotheek geen infuus meer kon leveren heb ik aan hem infuus gevraagd, kreeg ik alleen maar BaCo met een rietje![]()
Ojeee, zouden we dan toch iets verkeerd gedaan hebben?quote:Op zondag 4 december 2005 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tssssssss.... lekkere sint dan.![]()
Heeft mij ondanks m'n smeekbedes ook helemaal niets gegeven om af te kicken. Gezellig er tussenuit zou genoeg zijn volgens hem. Nou mooi niet![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 03:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ojeee, zouden we dan toch iets verkeerd gedaan hebben?![]()
Die man denkt alleen maar aan lekkere snoepreisjes, maar ja dat krijg je als die al weet dat voor volgend jaar zijn bootreisje Spanje-Nederland al weer geboekt is.![]()
Ik denk dat ik als de infuuszakjes binnenkomen bij de Apotheek dat ik maar gelijk een dubbele dosis voor de volgende BB meeneem![]()
IK HOU HET NIET MEER VOL ZO!!!!![]()
![]()
Uhhhhquote:Op zondag 4 december 2005 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als de infuuszakjes weer leverbaar zijn vraag ik gelijk aan of ze voortaan een flinke voorraad voor me achter willen houden. Dit gaat niet goed, helemaal niet goed.
Maar we houden vol, we gaan door. Kom op we kunnen het wel. Ik weet het zeker.
Samen komen we er wel doorheen. Toch, hoop ik
.
We gaan gewoon niet wegquote:Op zondag 4 december 2005 03:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Uhhhh![]()
TUURLIJK![]()
![]()
Als ons clubhuis nog een tijdje open blijft zal het wel lukken (hoop ik)![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 03:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We gaan gewoon niet weg![]()
ps de "Streamer in opleiding" mag wat mij betreft wel vervangen worden door "master streamer"
quote:Op zondag 4 december 2005 03:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dank je
Ik zal er helaas de komende weken niet zoveel meer zijn. Drukke werkzaamheden.![]()
Maar als we tijd hebben en er gebeurd meer dan slapen weet ik zeker dat we het niet kunnen laten om even weer wat neer te tikken.![]()
Trustequote:Op zondag 4 december 2005 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar, anders had ik nog meer om van af te moeten kicken.
edit: Ik ga snel slapen, over een uurtje of 4 a 5 staat er weer een uk te roepen![]()
Trusten![]()
Hier begint die ellende om 18:00quote:Op zondag 4 december 2005 12:59 schreef Jappie het volgende:
Hmmm.... same old same old dus...hier komt zo direct een horde van die gedragsgestoorden langs welke men in de volksmond ook wel familie pleegt te noemen......ff het jong verpesten met een hoeveelheid cadeaus waar mijn 6 zusters en ik vroeger samen nog niet eens van durfden dromen...................ach wat zou het ook eik ...de wereld holt toch achteruit ...dan is dat etterbakkie van mij toch niet meer dan een druppel op de gloeiende plaat..................nu ja; hoe het ook zei.....het kan dus zomaar zijn dat vanaf elk moment na nu de verbinding in ene bruut verbroken wordt door moeders de vrouw.
Die kommt eraanquote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...moet ik ruimte maken voor het nieuwe spel ?![]()
Wie claimt 'em als sig?quote:Op zondag 4 december 2005 21:08 schreef lovebear het volgende:
Die kommt eraan![]()
Dus hup keuken in gamaar vast een taart bakken om t te vieren
Ik zat ook al te kijken idd.....tis een beetje een samenraapsel van een ramsteinn; turkistan en Peter2000 post.quote:
Ik heb liever 6 lekkere Thaise dames dan het Nederlands dat ze na 27 jaar schrijven.quote:
Die eerste 'o' zou een 'u' moeten zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al een sig! Van hetzelfde merk...![]()
Dat het van dezelfde lopende band is komen rollen betekent nog niet dat het automatisch dezelfde kwaliteit heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al een sig! Van hetzelfde merk...![]()
Weer op je vieze gedachte toerquote:Op zondag 4 december 2005 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Die eerste 'o' zou een 'u' moeten zijn.![]()
ja vaag man!quote:
Bewust gekozen zodat Jappie nooit of bijna nooit kan meedoenquote:• Weddenschappen worden elke dag tussen 0:00 en 12:00 begonnen.
sorry PIK stond er nog in VOOR de herschrijving. Is nu weggehaald. erboven staat namelijk dat een weddenschap loopt van 0:00 t/m 23:59quote:Op zondag 4 december 2005 21:41 schreef Jappie het volgende:
Hier ben ik het dus al niet mee eens...
[..]
Bewust gekozen zodat Jappie nooit of bijna nooit kan meedoen![]()
Koop dan maar zalf en bak een taart en ga het vieren.quote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef PC eend het volgende:
ff oefenen alvast
Wedden dat ik het een kutspel vind![]()
Je smoesjes zijn leuk, maar hier vind ik er nog zo een...quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry PIK stond er nog in VOOR de herschrijving. Is nu weggehaald. erboven staat namelijk dat een weddenschap loopt van 0:00 t/m 23:59
Zo maak ik als rasgokker natuurlijk helemaal geen schijn van kansquote:• Bij 0 punten ligt men eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |