Klik hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me dus jullie moeten iets verzinnen!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
Dat kan niet, ik moet werken, dus!
Oo... Maar ik heb geen tijd. Ik moet werken, daarom.quote:
Ga dan hier eens kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me dus jullie moeten iets verzinnen!
Waar gaat het in vredesnaam om??quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij kan niet vaak genoeg gepost worden!
Ik ga de single zeker kopen
Katja vs Bridgetquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het in vredesnaam om??
The BATTLE katja vs Bridgetquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het in vredesnaam om??
heb al gepost!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga dan hier eens kijken
FOK! op Canal Pride 2006?
nee je moet gewoon iets verzinnen! hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oo... Maar ik heb geen tijd. Ik moet werken, daarom.
Zo beter? ;P
Ga proberen of je jezelf kan pijpen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee je moet gewoon iets verzinnen! hahaha
Been there, done that, didn't succeedquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga proberen of je jezelf kan pijpen?
Da's toch pas echt leuk na 14 dagen annanas etenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is dat je zelf het antwoord al geeft...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Been there, done that, didn't succeed![]()
ik word dekmatroos!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel goed, en ik heb je al een taak rol toegewezen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!![]()
EH... je maakt het me ook niet makkelijk he?! Ga proberen of je jezelf kan rimmen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
't is dat je zelf het antwoord al geeft...
Ja je hebt namelijk nog wel wat in te halen omdat je in oktober al geen Miss Phoebe in de Efteling kon zijnquote:
En wie ga je dekken?quote:
De kapitein natuurlijk, want heel de bemanning staat in dienst van hemquote:
Da's met een uniform enzo, he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De kapitein natuurlijk, want heel de bemanning staat in dienst van hem![]()
en volgens mij is die functie nog vacant![]()
ik ga geen dames dekken!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's met een uniform enzo, he?*meldt*
Alsof ik een dame benquote:
Dan zorg ik wel voor een mannelijke eerste stuurman, okee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik dek alleen personen met een mannelijk geslachtsorgaan dan pfff
Ja, die hadden we al hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[[url=http://nermal.bnn.nl/katja/banner/katjabanner.jpg]afbeelding][/url]
Hoe vaker hoe beterquote:
Slaap lekker, Vlarpiequote:
ja, dat is gemeen, dat is de bridget site!quote:
Ja duh, die is toch veel leuker joh.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, dat is gemeen, dat is de bridget site!
Da's gemeen ende vals!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja duh, die is toch veel leuker joh.Lekker stoer.
En?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb Ramses Shaffy ofzoiets, vanavond gezien
niet op klikken!!!! het is een verkapte voor BRIDGET!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[[url=http://nermal.bnn.nl/katja/banner/katjabanner.jpg]afbeelding][/url]
LELIJKE BRILSMURF UIT BUDEL GA JE MOEDER PESTEN!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja duh, die is toch veel leuker joh.Lekker stoer.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet op klikken!!!! het is een verkapte voor BRIDGET!!!!!
Durf je wel, onschuldige schattige homo's oplichten?!quote:
Wat dan?quote:
Zonde. Ik dacht altijd dat ie een relatie had met Liesbeth List maar hij is gewoon homoquote:
Linda, Roos en Jessicaquote:
genoeg info ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:25 schreef wonderer het volgende:
Hey Peet! Waar was je?
quote:jullie hollanders zijn echte feestneuzen
trustequote:
Valt toch wel meequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:41 schreef creno het volgende:
en toen viel het stil............................................
was ik weer even evilquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef creno het volgende:
shit stroekie !!!
ik heb een excuusquote:
Arthurquote:
Sweet Dream Crenoquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef creno het volgende:
ik ga ook maar eens slapen
Volgens mij wil TheaterMaMa even van zich afpraten hier bij onsquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
denk maar niet dat mij ook maar 1 seconde wordt gegund dat ik iets bereik met die jongens,
want het volgende moment wordt dat mij weer hardhandig afgeleerd
Sweet Dreams Wondererquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:32 schreef wonderer het volgende:
Ik ga slapen hoor. Afreageerze enzo en vast weltrusten voor de latertjes vandaag.
ja, waarom heb ik hem anders gekocht?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Wonderer![]()
en laat je die knuffel in regenboogkleuren wel met rust![]()
of zoiets....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb Ramses Shaffy ofzoiets, vanavond gezien
ach valt best mee, maar de teleurstelling is iedere keer weer zo groot als je weer even de illusie hebt dat je die jongens op het rechte pad kunt houden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij wil TheaterMaMa even van zich afpraten hier bij ons
Ik denk dat het blowen niet de oorzaak maar meer het gevolg isquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach valt best mee, maar de teleurstelling is iedere keer weer zo groot als je weer even de illusie hebt dat je die jongens op het rechte pad kunt houden.
volgens ang3l ligt het eraan dat ze blowen, dat dat nooit iets kan worden....
ik zal zijn uitspraken vast weer te veel chargeren maar ik vraag me steeds af wat het dan is waarom die jongens toch steeds weer in porblemen komen, die willen toch zelf ook het liefste dat alles gewoon goed gaat, tenminste de meesten dan
Sorry CDP maar uit jouw mond moet ik bij het woord blowtje toch aan hele andere dingen denkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ik deels ook in deze categorie val maar mn heil niet zoek in een blowtje..
En ook die heb ik niet elke dagquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry CDP maar uit jouw mond moet ik bij het woord blowtje toch aan hele andere dingen denken![]()
nee helaas, deze jongens zijn wel echt "verslingerd" denk ik, veel ouders weten het niet eens, en ze doen het ook niet echt in het openbaar om te provoceren, maar meestal in groepsverband om te relaxen zegt menquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik denk dat het blowen niet de oorzaak maar meer het gevolg is
zo van we moeten ons afzetten tegen alles dat een paar jaar ouder is dan wij, dus niet alleen eigen ouders, leraren en zo maar een ieder die zich met goed bedoelde adviezen tot hun wendt
En meestal komt het dan inderdaad wel goed op het moment dat ze dan wat ouder zijn en hun wildste haren zijn kwijt geraakt. Maar d'r zijn d'r dan ook die deze strohalm niet grijpen en die je langzaam maar zeker verder ziet afglijden en die dus om een of andere reden niet kunnen of willen ontsnappen aan die negatieve spiraal. Alsof sommige mensen ook niet geholpen willen worden
En nu ik dit zo teruglees denk ik mijn goed dat staat wel erg belerend en zo, maar is toch wel mijn gedachtengang
toen ik dit begon te lezen dacht, nee,dat is het niet, want zij doen het iedere dag, maar weet je ik denk toch ook wel dat je niet eens zo ver van de waarheid af zitquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:51 schreef Stroekie het volgende:
En de een neemt dan de vlucht in blowen en de ander in drank of ander stoer gedrag. Ik heb zelf vroeger in een groep gezeten die zich dan elk weekend weer een slag in de ronte stond te zuipen in de lokale disco en op momenten dat ik dan al vroeg naar huis ging, moesten die andere, toenmalige vrienden zich vaak ook nog weer bewijzen in knokken, om de testosteron ruim baan te kunnen geven. Maar ze zijn allemaal braaf getrouwd ondertussen en hebben hun eigen gezin gesticht
dat is een lang verhaal, zie bovenstaandquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:12 schreef Manias het volgende:
helaas? ga slapen dan!
Ja dan moeten we jouw ook niet langer uit bed houdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is een lang verhaal, zie bovenstaand
en dat te bedenken dat ik dan al weer om 7 uur op het politiebureau moet zijn om iemand op te pikken
zucht....
Sterktequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat ik dan al weer om 7 uur op het politiebureau moet zijn om iemand op te pikken
zucht....
het moge dus duidelijk zijn dat het dus NIET is geluktquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben uitgezongen voor vannacht
Als ik morgen niet online ben.. Veel plezier op de zaterdagavond heren
Nee, da's niet waar. Ik zeg alleen dat het bijdraagt (ik bedoel, iedere avond je stoned blowen?...). Maar het is en blijven wel een beetje tuig van de richel jochies hoor. Van die "ik trap je van de scooter af" jeugd. Niet allemaal, maar veel wel. En het is heel lief dat je ze allemaal op het rechte pad wil krijgen.... maar zorg je er wel voor dat je er zelf niet aan onderdoor gaat? Om het in de woorden van The Mexican te gieten: "When do you come to the point when enough is enough?"quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens ang3l ligt het eraan dat ze blowen, dat dat nooit iets kan worden....
En waarom moet jij dan dat weer doen? Hebben die kindjes geen ouders? Ouders die verantwoordelijk zijn i.p.v. jou?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zucht....
Niemand....quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:06 schreef Ang3l het volgende:haai.
Wat en smile!
Wie heb je geneukt?
quote:
Misschien moet ik eens naar Ehv verhuizen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jij klikt ook altijd meteen de nieuwste binnenkomer aan
Enne... eindhoven he
Er vertrekt iemand uit de boerderij, plek zatquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens naar Ehv verhuizen..
Ik moet geld overhouden om sletjeste paaien..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er vertrekt iemand uit de boerderij, plek zat
Ik wil niet samen met die boeren in 1 topique..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaa, iedereen in Eindhoven. En dan voegen we het Eindhoven-topic samen met het homo-topic, zijn we meteen van een hoop gezeur verlost..
Die pesten we wel weg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil niet samen met die boeren in 1 topique..
Als ik op dit moment 20 meter naar rechts loop zit ik in eindhovenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet geld overhouden om sletjeste paaien..
En da's niet in Ehv..
dan nog.. ik wil niet in gehucht V. wonenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik op dit moment 20 meter naar rechts loop zit ik in eindhoven
Of je nou een huis hebt van 2x 19 bij 8, 20m van E af, of een hok van 4 bij 4 IN E.... dan kies ik dat eerstequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
dan nog.. ik wil niet in gehucht V. wonen
Nounou... Ik heb geen hokje maar woon wel lekker loopafstand van 't centrum van E.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je nou eeb huis hebt van 2x 19 bij 8, 20m van E af, of een hok van 4 bij 4 IN E.... dan kies ik dat eerste
Geef mij maar een knus huisje in het centrum van een stad danquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je nou een huis hebt van 2x 19 bij 8, 20m van E af, of een hok van 4 bij 4 IN E.... dan kies ik dat eerste
Ik doelde met 4 bij 4 ook niet op jouw woningquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nounou... Ik heb geen hokje maar woon wel lekker loopafstand van 't centrum van E..
Jaja, ik wilde slechts aangeven dat er ook ruimere woningen dicht bij of in het centrum zijn, niet alleen kleine hokjes.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde met 4 bij 4 ook niet op jouw woning
Wat ik wilde zeggen is dat ik voor 2x 19x8 wel 20 meter van E af wil zitten (en het is maar 10 minuten fietsen naar het centrum van E).
Geen plaats voor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga maar bij G_E wonen
Nodig ik wel andere mensen uit!!!
E toch ga ik de mijne verruilen voor een appartemntje binnen de ringquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, een Groot Huis met Grote Tuin en voldoende privacy is mooier..
Ziet het er nou NOG zo uit?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Iets zegt me dat ik wat meer tijd moet vrijmaken om eens flink te gaan schilderen, opruimen, en naar Ikea-achtige zaken moet gaan....
Nee !! Nee..!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga maar bij G_E wonen
Nodig ik wel andere mensen uit!!!
Wat een bendequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Iets zegt me dat ik wat meer tijd moet vrijmaken om eens flink te gaan schilderen, opruimen, en naar Ikea-achtige zaken moet gaan....
Ik ben in te huren voor 50,- eur per uur. Ik schilder en zoek leuke dingen uit bij ikeaquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Eigenlijk kom ik er alleen 's ochtends om een overhemd te strijken enzo..
Ik heb al aanbiedingen van gratis helpende handen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben in te huren voor 50,- eur per uur. Ik schilder en zoek leuke dingen uit bij ikea
Ik voor 150 euro per uur (excl. BTW en excl. reis- en verblijfkosten) maar dan vertel ik alleen hoe je het moet doen, ik steek zelf geen poot uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben in te huren voor 50,- eur per uur. Ik schilder en zoek leuke dingen uit bij ikea
Ik zit na 2 jaar nog steeds met ongeverfde deurstijlenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je gaat verhuizen, dan kun je het beste maar alles in één keer schilderen, behangen en inrichten. Alles waarvan je denkt "dat doe ik later nog wel een keer" komt meestal nooit meer af..
ahw...quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Dr Dreamy is niet zo goed in typen op de vroege ochtend....
Wat een kop. Hij lijkt wel 45.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:32 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/lookgoodmodel
Deze meneer noemt zich lookgoodmodel
Meneer? Wat zeg ik! Die's even oud als ik!
Me2.quote:
Gooit ie met pepernoten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:20 schreef TehRockstar het volgende:
Er staat een neger voor m'n deur..
Neen. Ik ken hem niet, dus ik doe niet open.quote:
Die neger heeft m'n flippo's gestolen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga eens flippo's ruilen ofzo..
Fuckin' newbies.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Waarom gebruikt er verder niemand PI's?
http://members.home.nl/jan.pieter/snelreageren.jpgquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:23 schreef Vlarp het volgende:
Met die mooie extensie voor firefox kun je ook bij Quickposten een PI kiezen..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/snelreageren.jpg
I know.
*vinger in keel steek*quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Anders kun je ook gewoon google gebruiken, lui zwijn
quote:
ja, avontuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmm zal ik vanavond mijn broer van het station halen terwijl ik halfdood ben en geen lenzen in heb omdat ik die vergeten ben mee te nemen?![]()
Ohw..quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
halloowww
een eeuwigheid geslapen en nog steeds braq
Ja, als je de mode vóór wilt zijn moet je een profetische gave hebbenquote:
Nope me ook niet, ik zie dat ook meteen als ik ze al vergeet in te doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:54 schreef Sunjammer het volgende:
Lenzen vergeten... da's me nog nooit gebeurd...
Mode... wat is dat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja, als je de mode vóór wilt zijn moet je een profetische gave hebben
koorts is al minder.. afgelopen nacht maar 1x drijfnat wakker geworden ipv 5xquote:
Onder de wol.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
koorts is al minder.. afgelopen nacht maar 1x drijfnat wakker geworden ipv 5xalleen nu ook nog snipverkouden
en uiteraard hoofdpijn
Misschien heeft hij de kerstboom opgetuigd en is er iets blijven hangen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:01 schreef DennisMoore het volgende:
http://www-static.gay.nl/fotoboek/78765/407124normal.jpg
lol @ oorbel
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:01 schreef DennisMoore het volgende:
lol @ oorbel
Walgelijk!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:01 schreef DennisMoore het volgende:
lol @ oorbel
Vast weer op TMF of The Box geweest ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort dingen ineens weer in ...
Guess so..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vast weer op TMF of The Box geweest ofzo
Ja, 15 zelfs.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Guess so..
TRS? Heb jij ook zo'n oorbel?
Dan zie je maar weer hoeveel centjes ik bijmekaar had gespaard.quote:
Dat zijn de lijnen en kleuren in evenwicht met het heden en aldus voortbouwend op het verleden, het laat geen stroobreed in de weg voor zelfontplooiing en verfomfaaide hersenspinsels, alsook dubieuze edoch estetisch gerichtte visies om zo een pluriforme leefomgeving te bewerkstelligen.quote:
En nu de taalfouten er nog uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dat zijn de lijnen en kleuren in evenwicht met het heden en aldus voortbouwend op het verleden, het laat geen stroobreed in de weg voor zelfontplooiing en veromfaaide hersenspinsels, alsook dubieuze edoch estetisch gerichtte visies om zo een pluriforme leefomgeving te bewerkstelligen.
Feest.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgende week naar de fotograaf.. wat enig he
En jij nu zelf es wat verzinnenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En nu de taalfouten er nog uit..
omdat mijn oma jarig isquote:
Ach stumper, hélémaal naar het westen :-Squote:Op zaterdag 3 december 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet vanavond naar A'dam.
Niet zo naar doen over je oma!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
krijg ik weer zo'n jengelend ding in mn armen gedouwd zeker![]()
Uit je handen laten glijden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omdat mijn oma jarig iswil alle (klein)kinderen op de foto.. krijg ik weer zo'n jengelend ding in mn armen gedouwd zeker
![]()
Utrecht - A'dam valt toch wel mee... qua westelijkheid...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ach stumper, hélémaal naar het westen :-S
Wat ben jij aardig vandaag....quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach stumper, hélémaal naar het westen :-S
Niet alles te zwaar interpreteren, mon cher...quote:
Met een broertje en moeder i/d kamer ?quote:
Spannendquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met een broertje en moeder i/d kamer ?
Naaah heb trainingspakkie an
Je fetish oefen je maar ergens anders uitquote:
Heb je nou ook allemaal bling bling om je lijf hangen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je fetish oefen je maar ergens anders uit
Nee nog nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je nou ook allemaal bling bling om je lijf hangen?
Mn dogtags maken me nog geen tokkiequote:
We'll see..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn dogtags maken me nog geen tokkie![]()
http://www.eluxury.com/browse/product_detail.jhtml?SectionID=8000&styleid=10816126quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn dogtags maken me nog geen tokkie![]()
Whatevaaaaa!quote:
als H&M koperquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval altijd te identificeren
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zonder onderbroek/boxershort eronder aan?
Kheb deze gehad vorige weekquote:
Gaat je nix aanquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik bemerk een fetish..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hehe.. ach.. iedereen heeft wel ietsquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nu ja
(zegt iets over tentje bouwen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |