Dan zie je maar weer hoeveel centjes ik bijmekaar had gespaard.quote:
Dat zijn de lijnen en kleuren in evenwicht met het heden en aldus voortbouwend op het verleden, het laat geen stroobreed in de weg voor zelfontplooiing en verfomfaaide hersenspinsels, alsook dubieuze edoch estetisch gerichtte visies om zo een pluriforme leefomgeving te bewerkstelligen.quote:
En nu de taalfouten er nog uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dat zijn de lijnen en kleuren in evenwicht met het heden en aldus voortbouwend op het verleden, het laat geen stroobreed in de weg voor zelfontplooiing en veromfaaide hersenspinsels, alsook dubieuze edoch estetisch gerichtte visies om zo een pluriforme leefomgeving te bewerkstelligen.
Feest.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgende week naar de fotograaf.. wat enig he
En jij nu zelf es wat verzinnenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En nu de taalfouten er nog uit..
omdat mijn oma jarig isquote:
Ach stumper, hélémaal naar het westen :-Squote:Op zaterdag 3 december 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet vanavond naar A'dam.
Niet zo naar doen over je oma!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
krijg ik weer zo'n jengelend ding in mn armen gedouwd zeker![]()
Uit je handen laten glijden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omdat mijn oma jarig iswil alle (klein)kinderen op de foto.. krijg ik weer zo'n jengelend ding in mn armen gedouwd zeker
![]()
Utrecht - A'dam valt toch wel mee... qua westelijkheid...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ach stumper, hélémaal naar het westen :-S
Wat ben jij aardig vandaag....quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach stumper, hélémaal naar het westen :-S
Niet alles te zwaar interpreteren, mon cher...quote:
Met een broertje en moeder i/d kamer ?quote:
Spannendquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met een broertje en moeder i/d kamer ?
Naaah heb trainingspakkie an
Je fetish oefen je maar ergens anders uitquote:
Heb je nou ook allemaal bling bling om je lijf hangen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je fetish oefen je maar ergens anders uit
Nee nog nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je nou ook allemaal bling bling om je lijf hangen?
Mn dogtags maken me nog geen tokkiequote:
We'll see..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn dogtags maken me nog geen tokkie![]()
http://www.eluxury.com/browse/product_detail.jhtml?SectionID=8000&styleid=10816126quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn dogtags maken me nog geen tokkie![]()
Whatevaaaaa!quote:
als H&M koperquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval altijd te identificeren
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zonder onderbroek/boxershort eronder aan?
Kheb deze gehad vorige weekquote:
Gaat je nix aanquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik bemerk een fetish..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hehe.. ach.. iedereen heeft wel ietsquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nu ja
(zegt iets over tentje bouwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |