Ik wil niet samen met die boeren in 1 topique..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaa, iedereen in Eindhoven. En dan voegen we het Eindhoven-topic samen met het homo-topic, zijn we meteen van een hoop gezeur verlost..
Die pesten we wel weg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil niet samen met die boeren in 1 topique..
Als ik op dit moment 20 meter naar rechts loop zit ik in eindhovenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet geld overhouden om sletjeste paaien..
En da's niet in Ehv..
dan nog.. ik wil niet in gehucht V. wonenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik op dit moment 20 meter naar rechts loop zit ik in eindhoven
Of je nou een huis hebt van 2x 19 bij 8, 20m van E af, of een hok van 4 bij 4 IN E.... dan kies ik dat eerstequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
dan nog.. ik wil niet in gehucht V. wonen
Nounou... Ik heb geen hokje maar woon wel lekker loopafstand van 't centrum van E.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je nou eeb huis hebt van 2x 19 bij 8, 20m van E af, of een hok van 4 bij 4 IN E.... dan kies ik dat eerste
Geef mij maar een knus huisje in het centrum van een stad danquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je nou een huis hebt van 2x 19 bij 8, 20m van E af, of een hok van 4 bij 4 IN E.... dan kies ik dat eerste
Ik doelde met 4 bij 4 ook niet op jouw woningquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nounou... Ik heb geen hokje maar woon wel lekker loopafstand van 't centrum van E..
Jaja, ik wilde slechts aangeven dat er ook ruimere woningen dicht bij of in het centrum zijn, niet alleen kleine hokjes.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde met 4 bij 4 ook niet op jouw woning
Wat ik wilde zeggen is dat ik voor 2x 19x8 wel 20 meter van E af wil zitten (en het is maar 10 minuten fietsen naar het centrum van E).
Geen plaats voor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga maar bij G_E wonen
Nodig ik wel andere mensen uit!!!
E toch ga ik de mijne verruilen voor een appartemntje binnen de ringquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, een Groot Huis met Grote Tuin en voldoende privacy is mooier..
Ziet het er nou NOG zo uit?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Iets zegt me dat ik wat meer tijd moet vrijmaken om eens flink te gaan schilderen, opruimen, en naar Ikea-achtige zaken moet gaan....
Nee !! Nee..!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga maar bij G_E wonen
Nodig ik wel andere mensen uit!!!
Wat een bendequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Iets zegt me dat ik wat meer tijd moet vrijmaken om eens flink te gaan schilderen, opruimen, en naar Ikea-achtige zaken moet gaan....
Ik ben in te huren voor 50,- eur per uur. Ik schilder en zoek leuke dingen uit bij ikeaquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Eigenlijk kom ik er alleen 's ochtends om een overhemd te strijken enzo..
Ik heb al aanbiedingen van gratis helpende handen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben in te huren voor 50,- eur per uur. Ik schilder en zoek leuke dingen uit bij ikea
Ik voor 150 euro per uur (excl. BTW en excl. reis- en verblijfkosten) maar dan vertel ik alleen hoe je het moet doen, ik steek zelf geen poot uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben in te huren voor 50,- eur per uur. Ik schilder en zoek leuke dingen uit bij ikea
Ik zit na 2 jaar nog steeds met ongeverfde deurstijlenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je gaat verhuizen, dan kun je het beste maar alles in één keer schilderen, behangen en inrichten. Alles waarvan je denkt "dat doe ik later nog wel een keer" komt meestal nooit meer af..
ahw...quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Dr Dreamy is niet zo goed in typen op de vroege ochtend....
Wat een kop. Hij lijkt wel 45.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:32 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/lookgoodmodel
Deze meneer noemt zich lookgoodmodel
Meneer? Wat zeg ik! Die's even oud als ik!
Me2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |