Klik hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me dus jullie moeten iets verzinnen!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
Dat kan niet, ik moet werken, dus!
Oo... Maar ik heb geen tijd. Ik moet werken, daarom.quote:
Ga dan hier eens kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me dus jullie moeten iets verzinnen!
Waar gaat het in vredesnaam om??quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij kan niet vaak genoeg gepost worden!
Ik ga de single zeker kopen
Katja vs Bridgetquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het in vredesnaam om??
The BATTLE katja vs Bridgetquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het in vredesnaam om??
heb al gepost!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga dan hier eens kijken
FOK! op Canal Pride 2006?
nee je moet gewoon iets verzinnen! hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oo... Maar ik heb geen tijd. Ik moet werken, daarom.
Zo beter? ;P
Ga proberen of je jezelf kan pijpen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee je moet gewoon iets verzinnen! hahaha
Been there, done that, didn't succeedquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga proberen of je jezelf kan pijpen?
Da's toch pas echt leuk na 14 dagen annanas etenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is dat je zelf het antwoord al geeft...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Been there, done that, didn't succeed![]()
ik word dekmatroos!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel goed, en ik heb je al een taak rol toegewezen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!![]()
EH... je maakt het me ook niet makkelijk he?! Ga proberen of je jezelf kan rimmen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
't is dat je zelf het antwoord al geeft...
Ja je hebt namelijk nog wel wat in te halen omdat je in oktober al geen Miss Phoebe in de Efteling kon zijnquote:
En wie ga je dekken?quote:
De kapitein natuurlijk, want heel de bemanning staat in dienst van hemquote:
Da's met een uniform enzo, he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De kapitein natuurlijk, want heel de bemanning staat in dienst van hem![]()
en volgens mij is die functie nog vacant![]()
ik ga geen dames dekken!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's met een uniform enzo, he?*meldt*
Alsof ik een dame benquote:
Dan zorg ik wel voor een mannelijke eerste stuurman, okee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik dek alleen personen met een mannelijk geslachtsorgaan dan pfff
Ja, die hadden we al hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[[url=http://nermal.bnn.nl/katja/banner/katjabanner.jpg]afbeelding][/url]
Hoe vaker hoe beterquote:
Slaap lekker, Vlarpiequote:
ja, dat is gemeen, dat is de bridget site!quote:
Ja duh, die is toch veel leuker joh.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, dat is gemeen, dat is de bridget site!
Da's gemeen ende vals!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja duh, die is toch veel leuker joh.Lekker stoer.
En?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb Ramses Shaffy ofzoiets, vanavond gezien
niet op klikken!!!! het is een verkapte voor BRIDGET!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[[url=http://nermal.bnn.nl/katja/banner/katjabanner.jpg]afbeelding][/url]
LELIJKE BRILSMURF UIT BUDEL GA JE MOEDER PESTEN!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja duh, die is toch veel leuker joh.Lekker stoer.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet op klikken!!!! het is een verkapte voor BRIDGET!!!!!
Durf je wel, onschuldige schattige homo's oplichten?!quote:
Wat dan?quote:
Zonde. Ik dacht altijd dat ie een relatie had met Liesbeth List maar hij is gewoon homoquote:
Linda, Roos en Jessicaquote:
genoeg info ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:25 schreef wonderer het volgende:
Hey Peet! Waar was je?
quote:jullie hollanders zijn echte feestneuzen
trustequote:
Valt toch wel meequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:41 schreef creno het volgende:
en toen viel het stil............................................
was ik weer even evilquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef creno het volgende:
shit stroekie !!!
ik heb een excuusquote:
Arthurquote:
Sweet Dream Crenoquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef creno het volgende:
ik ga ook maar eens slapen
Volgens mij wil TheaterMaMa even van zich afpraten hier bij onsquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
denk maar niet dat mij ook maar 1 seconde wordt gegund dat ik iets bereik met die jongens,
want het volgende moment wordt dat mij weer hardhandig afgeleerd
Sweet Dreams Wondererquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:32 schreef wonderer het volgende:
Ik ga slapen hoor. Afreageerze enzo en vast weltrusten voor de latertjes vandaag.
ja, waarom heb ik hem anders gekocht?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Wonderer![]()
en laat je die knuffel in regenboogkleuren wel met rust![]()
of zoiets....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb Ramses Shaffy ofzoiets, vanavond gezien
ach valt best mee, maar de teleurstelling is iedere keer weer zo groot als je weer even de illusie hebt dat je die jongens op het rechte pad kunt houden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij wil TheaterMaMa even van zich afpraten hier bij ons
Ik denk dat het blowen niet de oorzaak maar meer het gevolg isquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach valt best mee, maar de teleurstelling is iedere keer weer zo groot als je weer even de illusie hebt dat je die jongens op het rechte pad kunt houden.
volgens ang3l ligt het eraan dat ze blowen, dat dat nooit iets kan worden....
ik zal zijn uitspraken vast weer te veel chargeren maar ik vraag me steeds af wat het dan is waarom die jongens toch steeds weer in porblemen komen, die willen toch zelf ook het liefste dat alles gewoon goed gaat, tenminste de meesten dan
Sorry CDP maar uit jouw mond moet ik bij het woord blowtje toch aan hele andere dingen denkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ik deels ook in deze categorie val maar mn heil niet zoek in een blowtje..
En ook die heb ik niet elke dagquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry CDP maar uit jouw mond moet ik bij het woord blowtje toch aan hele andere dingen denken![]()
nee helaas, deze jongens zijn wel echt "verslingerd" denk ik, veel ouders weten het niet eens, en ze doen het ook niet echt in het openbaar om te provoceren, maar meestal in groepsverband om te relaxen zegt menquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik denk dat het blowen niet de oorzaak maar meer het gevolg is
zo van we moeten ons afzetten tegen alles dat een paar jaar ouder is dan wij, dus niet alleen eigen ouders, leraren en zo maar een ieder die zich met goed bedoelde adviezen tot hun wendt
En meestal komt het dan inderdaad wel goed op het moment dat ze dan wat ouder zijn en hun wildste haren zijn kwijt geraakt. Maar d'r zijn d'r dan ook die deze strohalm niet grijpen en die je langzaam maar zeker verder ziet afglijden en die dus om een of andere reden niet kunnen of willen ontsnappen aan die negatieve spiraal. Alsof sommige mensen ook niet geholpen willen worden
En nu ik dit zo teruglees denk ik mijn goed dat staat wel erg belerend en zo, maar is toch wel mijn gedachtengang
toen ik dit begon te lezen dacht, nee,dat is het niet, want zij doen het iedere dag, maar weet je ik denk toch ook wel dat je niet eens zo ver van de waarheid af zitquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:51 schreef Stroekie het volgende:
En de een neemt dan de vlucht in blowen en de ander in drank of ander stoer gedrag. Ik heb zelf vroeger in een groep gezeten die zich dan elk weekend weer een slag in de ronte stond te zuipen in de lokale disco en op momenten dat ik dan al vroeg naar huis ging, moesten die andere, toenmalige vrienden zich vaak ook nog weer bewijzen in knokken, om de testosteron ruim baan te kunnen geven. Maar ze zijn allemaal braaf getrouwd ondertussen en hebben hun eigen gezin gesticht
dat is een lang verhaal, zie bovenstaandquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:12 schreef Manias het volgende:
helaas? ga slapen dan!
Ja dan moeten we jouw ook niet langer uit bed houdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is een lang verhaal, zie bovenstaand
en dat te bedenken dat ik dan al weer om 7 uur op het politiebureau moet zijn om iemand op te pikken
zucht....
Sterktequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat ik dan al weer om 7 uur op het politiebureau moet zijn om iemand op te pikken
zucht....
het moge dus duidelijk zijn dat het dus NIET is geluktquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben uitgezongen voor vannacht
Als ik morgen niet online ben.. Veel plezier op de zaterdagavond heren
Nee, da's niet waar. Ik zeg alleen dat het bijdraagt (ik bedoel, iedere avond je stoned blowen?...). Maar het is en blijven wel een beetje tuig van de richel jochies hoor. Van die "ik trap je van de scooter af" jeugd. Niet allemaal, maar veel wel. En het is heel lief dat je ze allemaal op het rechte pad wil krijgen.... maar zorg je er wel voor dat je er zelf niet aan onderdoor gaat? Om het in de woorden van The Mexican te gieten: "When do you come to the point when enough is enough?"quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens ang3l ligt het eraan dat ze blowen, dat dat nooit iets kan worden....
En waarom moet jij dan dat weer doen? Hebben die kindjes geen ouders? Ouders die verantwoordelijk zijn i.p.v. jou?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zucht....
Niemand....quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:06 schreef Ang3l het volgende:haai.
Wat en smile!
Wie heb je geneukt?
quote:
Misschien moet ik eens naar Ehv verhuizen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jij klikt ook altijd meteen de nieuwste binnenkomer aan
Enne... eindhoven he
Er vertrekt iemand uit de boerderij, plek zatquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens naar Ehv verhuizen..
Ik moet geld overhouden om sletjeste paaien..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er vertrekt iemand uit de boerderij, plek zat
Ik wil niet samen met die boeren in 1 topique..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaa, iedereen in Eindhoven. En dan voegen we het Eindhoven-topic samen met het homo-topic, zijn we meteen van een hoop gezeur verlost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |