Klik hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me dus jullie moeten iets verzinnen!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
Dat kan niet, ik moet werken, dus!
Oo... Maar ik heb geen tijd. Ik moet werken, daarom.quote:
Ga dan hier eens kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me dus jullie moeten iets verzinnen!
Waar gaat het in vredesnaam om??quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij kan niet vaak genoeg gepost worden!
Ik ga de single zeker kopen
Katja vs Bridgetquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het in vredesnaam om??
The BATTLE katja vs Bridgetquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar gaat het in vredesnaam om??
heb al gepost!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga dan hier eens kijken
FOK! op Canal Pride 2006?
nee je moet gewoon iets verzinnen! hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oo... Maar ik heb geen tijd. Ik moet werken, daarom.
Zo beter? ;P
Ga proberen of je jezelf kan pijpen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee je moet gewoon iets verzinnen! hahaha
Been there, done that, didn't succeedquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga proberen of je jezelf kan pijpen?
Da's toch pas echt leuk na 14 dagen annanas etenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is dat je zelf het antwoord al geeft...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Been there, done that, didn't succeed![]()
ik word dekmatroos!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel goed, en ik heb je al een taak rol toegewezen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!![]()
EH... je maakt het me ook niet makkelijk he?! Ga proberen of je jezelf kan rimmen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
been there, done that, loved it.... maar gaat vervelen en doet zeer aan mijn rug en nek!![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
't is dat je zelf het antwoord al geeft...
Ja je hebt namelijk nog wel wat in te halen omdat je in oktober al geen Miss Phoebe in de Efteling kon zijnquote:
En wie ga je dekken?quote:
De kapitein natuurlijk, want heel de bemanning staat in dienst van hemquote:
Da's met een uniform enzo, he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De kapitein natuurlijk, want heel de bemanning staat in dienst van hem![]()
en volgens mij is die functie nog vacant![]()
ik ga geen dames dekken!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's met een uniform enzo, he?*meldt*
Alsof ik een dame benquote:
Dan zorg ik wel voor een mannelijke eerste stuurman, okee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik dek alleen personen met een mannelijk geslachtsorgaan dan pfff
Ja, die hadden we al hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[[url=http://nermal.bnn.nl/katja/banner/katjabanner.jpg]afbeelding][/url]
Hoe vaker hoe beterquote:
Slaap lekker, Vlarpiequote:
ja, dat is gemeen, dat is de bridget site!quote:
Ja duh, die is toch veel leuker joh.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, dat is gemeen, dat is de bridget site!
Da's gemeen ende vals!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja duh, die is toch veel leuker joh.Lekker stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |