Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Moviesquote:# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Ik had deeltje 1 gefixed.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jullie mogen ook wel eens wat doenDit wordt al mijn 6e OP voor dit spel
Header ziet er strak uit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben nu ook bezig met een andere header
Zo. Nu met nieuwe header.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:28 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik had deeltje 1 gefixed.Maar de huidige OP is helemaal TOP!
![]()
Ja je carrière misschienquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef Backhander het volgende:
ik had 1 race gedaan met mijn lexus en toen zat ie al op 1%![]()
De Gallardo, daar doe ik zo'n beetje alles mee nuquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef speedfreakssj het volgende:
welke aut heb je dan want met de EVO wist ik me uit de meest erge situaties te redden, alleen driftend over een spikestrip ging niet toen ze hem in de buitenbocht hadden gelegd en ik gem pas zag toen het te laat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wil je hier zelf achter komen ... geen echte spoiler maar alles aan het spel is het waard om zelf uit te vinden. De sluiproutes en shortcuts zijn weer geniaal
[ Bericht 3% gewijzigd door Googolplexian op 03-12-2005 03:52:55 ]Calm down, please!
Was dat die eerste race? Daar had hij bij mij namelijk nogal de neiging om te crashen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:01 schreef nlboy het volgende:
Ja idd die Corvette-cops zijn gruwlijk, maar nog niet echt moeilijk.
Eerder de spikes en SUV-blocks die achter de spikes staan.
Trouwens:
[afbeelding]
Blacklist nr. 3Niet echt moeilijk...op naar nummertje 2.
![]()
Dat was bij mij ook zo. Had aan de finish 3 km voorsprongquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was dat die eerste race? Daar had hij bij mij namelijk nogal de neiging om te crashen.
Ja dat was de eerste race. Hij reed een beetje dronken volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was dat die eerste race? Daar had hij bij mij namelijk nogal de neiging om te crashen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:47 schreef Googolplexian het volgende:
Trick die ik gebruik (en lijkt te werken)
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wil je hier zelf achter komen ... geen echte spoiler maar alles aan het spel is het waard om zelf uit te vinden. De sluiproutes en shortcuts zijn weer geniaal![]()
Laat me raden: gti?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:21 schreef Mad-Matt het volgende:
Lekker gaar spel, heb nu no.15 verslagen en m`n wagen is te langzaam om races te winnen en verdere upgrades mag ik nog niet kopen....
Ik had zo'n 1100 meter. Al had ik op een bepaald punt wel 1600 meter. Maar toen kwam de warpdrive weer in actie. En toen was ie zo zo slim om in de laatste ronde, een paar bochten voor de finish, nog een keer te crashen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo. Had aan de finish 3 km voorsprong
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef DjDev het volgende:
[afbeelding]
Mot je kijken wat voor teken dat is
Hehe, klikt heel erg bekend.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:04 schreef _moder8or_ het volgende:
What the hell?
Ik moest met Challenge (#60) een 15 minuten achtervolging voltooien. Gelukt! Gaat hij afkoelen en echt helemaal aan het einde een fatal error
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef DjDev het volgende:
[afbeelding]
Mot je kijken wat voor teken dat is
Same here.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:23 schreef Atreidez het volgende:
Tis echt lekkere tijdvulling, al zie ik mezelf niet meer een hele dag alleen maar NFS doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Shakes op 03-12-2005 15:20:12 ]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nu bij nr 9!
En ik wil die verdomde impreza hebben, maar dan moet ik hem dus eerst even verslaan!
Gisteren net de 10 gehaald, dus het duurt nog wel een dagje voordat ik nr 9 heb verslagen.
Ik heb nu overigens die porsche van nr 10 en die rijdt best lekker. Alleen nog even de looks veranderen
!
Heb ff gekeken, kan server opstarten enzo, maar hoe moet de andere joinen ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Uhm Drifter__. Het kan, via de LAN optie in je menu
Eerst klagen over de grafics en daarna ook nog een 100% savegame downloaden... FOEI, scheer je weg uit dit topic!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef Sunrise het volgende:
Ik heb een savegamepje gedownload waarbij het spel 100% completed is... maar waarom kan ik bij "My Cars" Niet de BMW toevoegen... wel andere 35 auto's maar niet die
Waar slaat dit op, heeft BMW een overeenkomst met EA gemaakt dat hun auto niet aan te passen valt ofzo
Moet je een hoog wanted level hebben. Vanaf level 5 schiet het wel opquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, kan server opstarten enzo, maar hoe moet de andere joinen ?
Hoe krik je snel de premie/bount op ?
SHIT!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Moet je een hoog wanted level hebben. Vanaf level 5 schiet het wel op
Had net 2.5 miljoen in 8 minuten
Totaal zit ik op 13 miljoen ofzo dus die heb ik vast voor de #1 en 2![]()
En dit slaat op?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eerst klagen over de grafics en daarna ook nog een 100% savegame downloaden... FOEI, scheer je weg uit dit topic!
Je moet het via internet doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, kan server opstarten enzo, maar hoe moet de andere joinen ?
Hoe krik je snel de premie/bount op ?
Klopt, hij is niet aan te passenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef Sunrise het volgende:
Ik heb een savegamepje gedownload waarbij het spel 100% completed is... maar waarom kan ik bij "My Cars" Niet de BMW toevoegen... wel andere 35 auto's maar niet die
Waar slaat dit op, heeft BMW een overeenkomst met EA gemaakt dat hun auto niet aan te passen valt ofzo
Aha op die manier, dan gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet het via internet doenLan is voor meerdere PC;s op 1 netwerk
Sorry,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aha op die manier, dan gaat het niet lukken![]()
Komt me heel erg bekend voor...quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef Spooky4u het volgende:
GVDGVDGVD.... 45 minuten lang achtervolgt worden door alles wat de poltie maar heeft... en dan maak je een stuurfout, staan er 7 corvettes om je heen......BUSTED.........
Heb het nu wel ff gezien voor vandaag.....uur..........hmmmm.....tot strax![]()
Ik moet nog steeds met de derde keer beginnen (carriere). Doe nu eerst alle challenges en zit nu op 60/68quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef DeeBee het volgende:
jaaah, eindelijk the most wanted racer!![]()
en bijna een miljoen cash nu, maar eventjes nog die carrera gt aanschaffen en beetje opleuken en kijken of die beetje lekker rijdt![]()
en even alle challenges en rap sheet dingen even nog uitspelen![]()
Aangezien er zelfs hier aparte showroom topics lopen over NFSMW en dit ook al het geval was bij NFSU en NFSU2 denk ik dat het best heel erg populair is. Dus ik denk niet dat EA naar je zal luisterenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Furious het volgende:
EA, haal dat godvergeten trieste pimp shit eruit en laat het lekker basic met alleen supercars.
Het is gewoon een toevoeging waar je geen gebruik van hoeft te maken als je dat niet wil.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef Furious het volgende:
EA, haal dat godvergeten trieste pimp shit eruit en laat het lekker basic met alleen supercars.
Zucht. Options -> Gameplay en dan moet je "centric" naar "metric" veranderenquote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Backhander het volgende:
Ik heb mijn snelheidsmeter op MPH terwijl ik hem op KM/H wil maar ik kan dat nergens vinden in al die menutjesWeet iemand dus waar ik dat kan veranderen?
Minimaal, dit hebben ze bij alle auto's gedaanquote:Op zondag 4 december 2005 11:06 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Bij de Gallardo hoor ik wel verschil![]()
Imperial naar metric gok ikquote:Op zondag 4 december 2005 11:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zucht. Options -> Gameplay en dan moet je "centric" naar "metric" veranderen
Die Tollbooths zijn juist het makkelijkst in het spel. Ik houd per poortje ruim 20 sec over altijdquote:Op zondag 4 december 2005 21:36 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik kom echt niet door die Tollbooth-trials heen. Mên, als je één klein foutje maakt haal je je checkpoint al niet meer..Echt veel moeilijker dan de races, die win ik (nog wel) met gemak.
![]()
Ik heb geen problemen met shadows. Vloeiend, Nvidia,.quote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef babba het volgende:
Is er al een oplossing voor het ATI-Ugly-shadows probleem
Daarom zeg ik ook ATI-Ugly-shadowsquote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met shadows. Vloeiend, Nvidia,.
Imho ook het leukste, geen hinder van anderenquote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die Tollbooths zijn juist het makkelijkst in het spel. Ik houd per poortje ruim 20 sec over altijd![]()
heb er ook last van... standaard radeon 9000 ofzo bij mij...quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef babba het volgende:
Even ter illustratie, de lelijke shadows:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg]afbeelding][/url]
Lelijkquote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef babba het volgende:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg]afbeelding][/url]
nvidia kent dat nietquote:Op zondag 4 december 2005 23:52 schreef WurM het volgende:
[..]
heb er ook last van... standaard radeon 9000 ofzo bij mij...
Komt morgen een 6600 GT in, hoop dat t wat beter wordt![]()
ik ook meestal zoiets jaquote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die Tollbooths zijn juist het makkelijkst in het spel. Ik houd per poortje ruim 20 sec over altijd![]()
Goeie tip. Ik had even wat upgrades laten liggenquote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef nlboy het volgende:
Tollboth's zijn eitje, ik heb ook vaak +20 sec. over. Gewoon je auto goed upgraden, zodat ie snel is.
door die schaduw ziet die VW er nu best relaxt uitquote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef babba het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef Backhander het volgende:
Ff offtopic:
http://patrick.fm/nieuw/images/sint.gif
GT ja.quote:Op maandag 5 december 2005 09:09 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik ook meestal zoiets ja![]()
BTW ik heb Geforce 6800 en dan 2 lettertjes![]()
Je hebt tegenwoordig ook nog een 6800GS.quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef Backhander het volgende:
LE was het zeker niet dus dan zal het wel GT zijn![]()
dan zal het wel GS zijnquote:Op maandag 5 december 2005 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook nog een 6800GS.
En ik heb gister Razor verslagen.Al moet ik nog wel wat in de careermode doen aangezien die nog 99% staat.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door nlboy op 05-12-2005 18:36:24 ]
Komt mij ook heeeel erg bekend voor.quote:Op maandag 5 december 2005 18:30 schreef dapluiz het volgende:
Grrr, net gewoon 2x achter elkaar, eindelijk eena chtervolging 8 minuten volgehouden (waarbij ik de hele tijd moet remmen en achter me moet kijken of ze me wel volgen omdat ik anders nooit aan de 8 minuten kom) en juist net na die 8 minuten staat er ergens een muurtje waardoor ze gelijk met ze 10en (dan wel ineens) om me heen staan.
Scheelde niet veel of er ging een controller kapot tegen de muur
heb ik hier ook en ik heb toch echt alles gedaan in career mode, in ieder geval alle challenges en races, misschien gaat hij pas naar 100% als je rap sheet ook compleet is?quote:Op maandag 5 december 2005 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[..]
En ik heb gister Razor verslagen.Al moet ik nog wel wat in de careermode doen aangezien die nog 99% staat.
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 17:03 schreef Furious het volgende:
Waarom heeft mijn auto 90% van de tijd een afwijking naar links?
Neequote:Op maandag 5 december 2005 20:02 schreef MosPos het volgende:
Kan je ook driften![]()
Ben ik nog niet tegengekomen. Hoe werkt dat dan?
Dat werkte inderdaad, tis nu gelukt, gelijk een stapje verder op de black list, ben nu 3equote:Op maandag 5 december 2005 18:35 schreef nlboy het volgende:
[..]
Komt mij ook heeeel erg bekend voor.Alleen heb ik dan een toetsenboard.
Gewoon even 10 min. stoppen...neem iets te drinken en daarna probeer je 't weer opnieuw.
Ik heb ook die regendruppels op het scherm hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb het getest op de XBOX 360. Toch anders allemaal, je ziet echt de strepen achter de auto, én de regendruppels op het scherm
Soort blur achtig iets. (snelheid).quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
Ik heb ook die regendruppels op het scherm hoorsnap alleen niet wat je bedoelt met die strepen ACHTER de auto
moet je om het spel volledig uit te spelen bij het hofdmenu ook al die challenge races doen??quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Challenges 100%
Nu beginnen we met de carrière.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:46 schreef Backhander het volgende:
[..]
moet je om het spel volledig uit te spelen bij het hofdmenu ook al die challenge races doen??![]()
Ligt er maar net aan hoe lang je week isquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:22 schreef Googolplexian het volgende:
Wees blij. Een spel dat binnen een week uit te spelen is is een beetje triest, niet?
Carreer is maar een gedeelte van het spel
Wacht maar tot je de Lancer krijgtquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang je week isEen spel wat in 70uur is uit te spelen is best groot, een spel wat uit te spelen is in een week in mijn tempo is erg klein
Gister de top 10 binnen gekomen, tegen de Porsche. Helaas geen Pink Slip dus dan dat kreng maar gewoon gekocht, kost een bak met duiten maar dat ding plakt echt aan de weg vergeleken met m'n voorgaande auto's
Met mijn tempo komt dat over ongeveer twee wekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:38 schreef Googolplexian het volgende:
Wacht maar tot je de Lancer krijgt
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met mijn tempo komt dat over ongeveer twee weken
en nee dan bedoel ik niet dat ik als een oud wijf rijd
GT3 wel gespeeld maar tot halverwege gekomenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:42 schreef Googolplexian het volgende:Jij hebt zeker geen GranTurismo? Die is in jouw tempo dan al HELEMAAL niet uit te spelen
Uhmm dat heb ik ook op m'n pc? Misschien je graphics wat hoger zetten?quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb het getest op de XBOX 360. Toch anders allemaal, je ziet echt de strepen achter de auto, én de regendruppels op het scherm
Welke auto heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu zijn de challenges echt 100%
Laatste achtervolging had ik 30 minuten moeten volhouden, na 34 minuten was ik klaar met een kleine 11.800.000 bounty
hoe kan je nou een afwijking hebben in je toetsenbord?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef Furious het volgende:
Niemand weet hoe ik dat probleem kan oplossen van m'n toetsenbord afwijking naar links?
denk ik ook moder80r want ik heb gewoon ook die druppels op mijn scherm en die strepen als je snel gaatquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef babba het volgende:
[..]
Uhmm dat heb ik ook op m'n pc? Misschien je graphics wat hoger zetten?
Mocht je willen; ik heb een savegame die iets onder de 20% zit, met 2 auto's. Een vrij standaard Porsche en de zwaar opgevoerde Mitsubishi / andere Japanner (was iig een Pink Slip). Dan zit je dus weer bijna waar je wasquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef Backhander het volgende:
Edit: Er zat verdomme een fabrieksfout in mijn compkan dus lekker weer opnieuw beginnen
terwijl ik net op 20% zat met mijn nieuwe lancer
![]()
Lancer is zowiezo hendie voor pursuit. Omdat íe 4WD is komt íe (met een beetje nitro van tijd tot tijd) lekker van z'n plek... ook na een botsing met Rhino's (beetje mazzel).quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:53 schreef JeroenMeloen het volgende:
Hoe goed is die Lancer EVO nou? Ik lees een paar keer dat hij nogal rap is?
Ik heb inmiddels een volledig getunede Carrera GT, moet ik die Lancer nog kopen dan??
Imageshack en Fok! gaan niet echt meer samenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Onnib het volgende:
Ben ik leuk de demo aan t spelen, krijg ik dit:
klik
Je bent iig niet de enige met melding R6025 in de nfsmw demo, en ook van de full las ik er een paar. Geen fix bekend helaas. Zag wel dat dezelfde fout ook in andere progs voorkomt, en voor msn 7 was er een nieuwe build uitgebracht die specifiek dit probleem oploste. Misschien een poging waard?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef Onnib het volgende:
had ik al gemerkt... hij staat nu ergens anders
Klopt, heb ik ook 2x gehad. Bij de retail versie heb je die error ook af en toe. (PC)quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Onnib het volgende:
klik
Binnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:38 schreef Googolplexian het volgende:
Wacht maar tot je de Lancer krijgt
je had je niet moeten laten pakken , en als je dat tog gepakt word gebruik dan ALT+F4quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef scorpion_dl het volgende:
Weten jullie dit misschien?
Ik ben nu zover dat ik op nr 3 op de blacklist sta. Ik heb een mitsubishi lancer evo die nu eindelijk helemaal alles ultimate heeft maar hij is in beslag genomen door de politie. Als ik bij select cars kijk staat er bij release cost: Pending... Heeft er iemand enig idee hoelang het duurt voordat je een auto weer terug kan kopen? Ik heb helaas geen release markers meer, en mijn andere auto is eigenlijk niet snel genoeg om de huidige races mee te winnen...
u rulequote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ik heb de intro weggekregen![]()
bekend!: hier ook al 1 of 2 keer gehad, voor de rest niet weer... programmeurs hadden weekend en lieten dat nog even open staan...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Onnib het volgende:
klik
Als je de taal veranderd naar NL is je intro weg jah, INCLUSIEF ALLE INGAME FILMPJESquote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar ik heb alles nu in NL. Hoe kan ik het veranderen naar Engels, zonder de intro's te missen in de carriere
Ik word niet zo vaak gepakt dus ik heb ALT + F4 nooit gebruikt, wat doet dat eigenlijk. Sta trouwens op 7, heb net de SLK veroverd. Snelle kar hoor maar ik zweer toch bij de Lancer evolution.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
je had je niet moeten laten pakken , en als je dat tog gepakt word gebruik dan ALT+F4![]()
Ik heb het juist andersom, de races vind ik leuk maar de milestones juist nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef babba het volgende:
Ik ben nu bij nummer 8 maar ik begin het niet zo leuk meer te vinden
Veel races moet ik opnieuw doen omdat het gewoon te moeilijk is voor me, ik ben daar gewoon 5 keer zo lang mee bezig dan met de milestones te halen, wat wel weer leuk is...
Ik ben pas bij nummer 11 en begin het al te moeilijk te vinden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef babba het volgende:
Ik ben nu bij nummer 8 maar ik begin het niet zo leuk meer te vinden
Veel races moet ik opnieuw doen omdat het gewoon te moeilijk is voor me, ik ben daar gewoon 5 keer zo lang mee bezig dan met de milestones te halen, wat wel weer leuk is...
als je alt+f4 doet dan word de bust niet gerekend, maar je races die je die "run" wel gereden heb tellen wel gewoon:)quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik word niet zo vaak gepakt dus ik heb ALT + F4 nooit gebruikt, wat doet dat eigenlijk. Sta trouwens op 7, heb net de SLK veroverd. Snelle kar hoor maar ik zweer toch bij de Lancer evolution.
Ik heb nogal wat auto's, Clio V6, RX8, Porsche Caayman, Lancer evolutien en Mercedes SLK. Welke zou ik volgens jullie het beste kunnen verkopen en hoe kan ik de upgrades appart verkopen.
Je kan de upgrades , indien mogelijk, verkopen in de shops.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik word niet zo vaak gepakt dus ik heb ALT + F4 nooit gebruikt, wat doet dat eigenlijk. Sta trouwens op 7, heb net de SLK veroverd. Snelle kar hoor maar ik zweer toch bij de Lancer evolution.
Ik heb nogal wat auto's, Clio V6, RX8, Porsche Caayman, Lancer evolutien en Mercedes SLK. Welke zou ik volgens jullie het beste kunnen verkopen en hoe kan ik de upgrades appart verkopen.
Jammer hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 10:43 schreef babba het volgende:
[..]
Als je de taal veranderd naar NL is je intro weg jah, INCLUSIEF ALLE INGAME FILMPJESdus ook het eindfilmpje enz.
quote:btw, ik lees net in het NSFMW-topic op tweakers dat je als je de challenge series hebt uitgespeeld je ook in de andere auto's kan rijden die in het spel zitten, zoals de vuilnisauto enz.
En en en?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik ga even kijken
, alles op 100% namelijk
De intro klik ik altijd gewoon wegquote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ik heb de intro weggekregen![]()
Ik heb gewoon die movies overgeschreven door een 'zwart-beeld'quote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
De intro klik ik altijd gewoon weg![]()
Aubquote:Normale versie naar Black Edition Patch (403kb)
Met deze patch word je normale versie van het spel de Black Edition van Need for Speed Most Wanted. Met 10 bonus auto's en andere extra's.
http://www.nfsmostwanted.nl/download/be_patch.zip
En dat is 403 Kb en gewoon legaal gratis en werkt, geloof er niks van.quote:
No shit einsteinquote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef janrad het volgende:
Als ik alt+f4 doe wordt ik uit het spel gesodemietert.
Welke heb jij genomen?Dan weet ik welke ik moet nemenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:35 schreef Dacide het volgende:
Yes, zojuist blacklist nummer 2 gepowned
Helaas geen pink slip
Dan wordt nml je progress niet gesavedquote:Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef janrad het volgende:
Oke dat is dus de bedoeling kebhem door![]()
Ik heb hem ook een aantal keer links gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:42 schreef CittaR het volgende:
geen pink slip?
pink slip zit altijd van de 3 vraagtekens in het midden of rechts, nog nooit een pink slip gemist
Ik had de middelste en de rechte genomenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:42 schreef CittaR het volgende:
geen pink slip?
pink slip zit altijd van de 3 vraagtekens in het midden of rechts, nog nooit een pink slip gemist
Ik had nooit naar je moeten luisterenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:42 schreef CittaR het volgende:
geen pink slip?
Wat krijg je allemaal voor je wielen met Heat 5 ? ik ben nooit verder dan heat 4 gekomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:14 schreef Dulk het volgende:
net ontsnapt uit me grootste pursuit ooit![]()
[afbeelding]
Heavy SUV's en Z06 Corvette Poitie auto'squote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat krijg je allemaal voor je wielen met Heat 5 ? ik ben nooit verder dan heat 4 gekomen.
heat 7 is ook vet, alleen maar heavy suv'squote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat krijg je allemaal voor je wielen met Heat 5 ? ik ben nooit verder dan heat 4 gekomen.
haha, sorryquote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had nooit naar je moeten luisterenGelukkig is de Lancer meer dan OK dus zo'n groot probleem is t ook weer niet
heavy suv heb ik ook al met heath 4 hoor..quote:Op woensdag 7 december 2005 23:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heavy SUV's en Z06 Corvette Poitie auto's
Dat zijn de gewone SUVs, toch? De Rhino's, zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
heavy suv heb ik ook al met heath 4 hoor..en die stellen nix voor tegen me lancer
![]()
Dat zijn normale SUV'squote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
heavy suv heb ik ook al met heath 4 hoor..en die stellen nix voor tegen me lancer
![]()
Bounty neem ik aan en geen geld.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:43 schreef Backhander het volgende:
ik zit op 3% van het spel nu en heb al $1,000,000![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, please!
Hoezo in spoiler tags?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef Googolplexian het volgende:
cheat codes
Voor het geval dat iemand dat niet wil wetenquote:
quote:ToCA_Edit has created a moveable camera for Need For Speed: Most Wanted. This camera works with v1.2 - v1.3 - and the DEMO. For those that wonder what this could possibly be used for, how about a In-Car view
quote:You can Download the tool and see more videos and Pictures on his site ToCA_EDIT
quote:EA has released patch 1.3 for NFSMW. The patch will do the following:
* Fixed problem with user not being returned to the offline main menu when losing their connection.
* Users are no longer returned to the offline main menu after a LAN race.
* Fixed host hanging in an empty game room after exiting a race.
* Users are now able to find LAN races created through Quick Race.
* Fixed issue where the game will softlock and lose focus when clicking on 'Continue' in the [create new account] screen when information is entered but not confirmed in one of the first four fields.
* Corrected number of laps in Knockout race event in Blacklist 15.
* Fixed problem where users are disconnected from LAN after finishing a race.
* Fixed issue with backround disappearing when mouse clicking the 'Statistics' button during the Hurry Up timer.
* Fixed a crash in the Foreign Registration Alert screen if the user clicks the back button.
* Fixed a crash when backing out and re-entering the Rap Sheet using the mouse.
* Clicking the back button during the Rap Sheet intro now returns the user to the Main Menu.
* Fixed issue with the interior of the car sometimes disappearing during gameplay.
* Fixed performance parts not showing up unless profile loaded.
You can access the file here:
- Patch1.3 @ EA Server
- Patch1.3 @ ND4SPDWorld Server
Ik heb PS2 dus kan het niet testenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Ziet het er een beetje uit?
Dan probeer ik het wel eens uitquote:Op donderdag 8 december 2005 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb PS2 dus kan het niet testen
Uhmm ik heb ook alleen nog heat 4 gehad en als ik een SUV omverknal met 300 km/h dan staat er toch echt dat ik een Heavy SUV omver geknald hebquote:Op donderdag 8 december 2005 09:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat zijn normale SUV's.
Maar in 5 - 6 en 7 zijn ze dus fucking moeilijk.
Ik kan het me niet voorstellen, want de suv's in heat 5-7 zijn veel ruiger.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:19 schreef babba het volgende:
[..]
Uhmm ik heb ook alleen nog heat 4 gehad en als ik een SUV omverknal met 300 km/h dan staat er toch echt dat ik een Heavy SUV omver geknald heb
verkeerd aangenomen dan want ik heb $1,000,000 in cashquote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bounty neem ik aan en geen geld.
Cheaterquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
verkeerd aangenomen dan want ik heb $1,000,000 in cash![]()
heeft ook wel veel te maken met de agressie van de AI in heat 5-7.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, want de suv's in heat 5-7 zijn veel ruiger.
ja ik schijn er ook de black edition van gemaakt te hebben, maar er is niets veranderd naar mijn mening :Squote:Op donderdag 8 december 2005 14:08 schreef Drumpie het volgende:
ik heb het bestandje van black edition in de global map gedaan, moet ik dan overnieuw beginnen??
Heb je van mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
verkeerd aangenomen dan want ik heb $1,000,000 in cash![]()
hoe dan??quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Heb je van mij
Komt ie daar: 'woei ik ben cool ik weet hoe ik een miljoen kan hebben op 3 %'
Copyright by mij!
En zo kan ik het dus ook, op 0% $ 99999999999999999999999999999999 hebben zegmaar
Mijn record: 11.800.000quote:Op donderdag 8 december 2005 17:01 schreef Eric82 het volgende:
ff een beetje bounty.....
[afbeelding]
Zekerquote:Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef dapluiz het volgende:
Is dat in 1 pursuit ?
En wat is daar de lol van dan ?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Heb je van mij
Komt ie daar: 'woei ik ben cool ik weet hoe ik een miljoen kan hebben op 3 %'
Copyright by mij!
En zo kan ik het dus ook, op 0% $ 99999999999999999999999999999999 hebben zegmaar
Als ik ooit geld tekort kom voor een nieuwe autoquote:Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef janrad het volgende:
[..]
En wat is daar de lol van dan ?gewoon er voor moeten racen anders kun je dit spel net zo goed niet spelen.
Moet je maar sparen ervoor, met cheats zo'n spel spelen isquote:Op donderdag 8 december 2005 19:58 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Als ik ooit geld tekort kom voor een nieuwe auto
Ik erger me kapot als ik geen geld heb en nieuwe onderdelen vrij heb/ een mooie nieuwe auto die ik wil heb vrij gespeeld..
Ieder z'n eigen manier van spelen. Jij download een spel en speelt het met cheats binnen no time uit (omdat je 20 games per week dl'd)... een ander koopt het en wil er duurzaam van genieten.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:03 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik geef er niks om wat jij daar van vind.
Ik vind het niet leuk als ik geld tekort kmo voor een auto die ik net vrijgespeeld heb die ik persé wil
Nou, deze rijdt gewoon lekker.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan kan je toch niets meer? op 400Km/u
Dan speel je het waarschijnlijk niet goed.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:58 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Als ik ooit geld tekort kom voor een nieuwe auto
Ik erger me kapot als ik geen geld heb en nieuwe onderdelen vrij heb/ een mooie nieuwe auto die ik wil heb vrij gespeeld..
Niet opgevallen eigenlijk. Trouwens, het ligt erook aan waar je ze raakt. Achterkant is het lichtst en voorkant het zwaarst (ivm motor)quote:Op donderdag 8 december 2005 20:46 schreef Dacide het volgende:
Vinden jullie ook niet dat heat level 5 makkelijker is dan nummer 4...
Bij 4 heb je van die pontiac GTO's (dacht ik), bij heat 5 heb je die corvettes... Die corvettes blaas/knal je makkelijk omver... die GTO gaan stukken moeilijker..
Corvettes : 20.000 bountyquote:Op donderdag 8 december 2005 20:52 schreef Dacide het volgende:
ja dat wist ik al ja.... maar ik ben altijd blij als eindelijk die corvetjes komen... KNALLEN MET DIE HAP
Wie of wat is Cross? En hoe krijg je een heli naar benedenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Corvettes : 20.000 bounty
SUV: 15.000 bounty
Heavy SUV: 30.000 bounty
Heb je al eens "Cross" uitgeschakeld? 300.000 bountyén ik heb een heli laten neerstorten
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen manier van spelen. Jij download een spel en speelt het met cheats binnen no time uit (omdat je 20 games per week dl'd)... een ander koopt het en wil er duurzaam van genieten.
Ieder z'n meug.
Cross is die politie-agent in de zwarte corvettequote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wie of wat is Cross? En hoe krijg je een heli naar benedenHet is geen GTA dat je ze neer kunt schieten?
Hmm ik zal opletten of ik hem zie, voor extra punten doen we allesquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Cross is die politie-agent in de zwarte corvette. Die rijdt soms achter je aan met Heat 5 met de andere witte cop's.
En die heli heb ik naar beneden gehaald door een Donut shop te laten instorten terwijl hij bijna op de grond was geland
Dat had ik ook, maar als je een 4wheel drive neemt kun je bijna altijd weer loskomen, zelfs als er 6 auto's tegen je aanzit en je stilstaat. Wel tunen natuurlijk en turbo laag zetten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef dapluiz het volgende:
Ik blijf kloten met die milestones, tis steeds dat ik bijna alles heb voor een milestone en dan crash ik weer ofzo :S
Spel had voor mij net zo leuk geweest als ik alleen die races had hoeven doen, die vind ik leuk zat
Milestones ga ik alleen maar controllers van kapot gooien![]()
Voor mij is het juist andersom, ik heb een hekel aan de normale races en vind de milestones behalen verreweg het leukstquote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef dapluiz het volgende:
Ik blijf kloten met die milestones, tis steeds dat ik bijna alles heb voor een milestone en dan crash ik weer ofzo :S
Spel had voor mij net zo leuk geweest als ik alleen die races had hoeven doen, die vind ik leuk zat
Milestones ga ik alleen maar controllers van kapot gooien![]()
gedownload of gekocht?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
![]()
![]()
'Jij download 20 spellen blablablablabla'
Je weet niet waar je het over hebt
En ik heb NFS nu al zeker 2 weken, en zit misschien op 30%..
ik had een paar races trg 1, die had zichzelf dus klem gezet met een vrachtwagen met boomstammen, en die heeft dus de hele ronde vastgezeten uiteindelijk was die 31.000M achterquote:Op donderdag 8 december 2005 22:45 schreef babba het volgende:
Wat ik ook zo irritant vind, als je tegenstander crashed en je bouwt een voorsprong op van een kilometer dan zijn ze binnen luttele seconden weer vlak achter je alsof ze 800 km/h rijden
Ik ga mijn MOMO verkopenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef McGilles het volgende:
Morgen krijg ik mijn momo stuurtje binnen, lekker scheuren dan weer, jammer genoeg weinig tijd dit weekend
Hoezo zo kleinquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef janrad het volgende:
[afbeelding]
Het plaatje is een beetje klein maar het is echt een bounty van 822.000. Niet de hoogste van dit forum maar ik ben er toch wel trots op . op naar no 5 van de blacklist.
Probeerde het gister met de impreza, maar nog nix laag gezet oid, met turbo laag trekt ie beter op begrijp ik ?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar als je een 4wheel drive neemt kun je bijna altijd weer loskomen, zelfs als er 6 auto's tegen je aanzit en je stilstaat. Wel tunen natuurlijk en turbo laag zetten.
Dan gebruikt hij de turbo(extra kracht) in de lage toeren, oftewel bij optrekken. De topsnelheid zal dalen, maar bij optrekken ben je sterker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:17 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Probeerde het gister met de impreza, maar nog nix laag gezet oid, met turbo laag trekt ie beter op begrijp ik ?
Hoe laag zet jij hem ? Ik vind de Lancer overigens de betere auto om mee te rijden. Beter nog dan de Lamborginie Callardo.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar als je een 4wheel drive neemt kun je bijna altijd weer loskomen, zelfs als er 6 auto's tegen je aanzit en je stilstaat. Wel tunen natuurlijk en turbo laag zetten.
Ik heb hem op een na laagste staan, en de height op laagste, dan lig je beter op de weg en val je minder snel om. De verdere instellingen heb ik nog niet ontdekt, bijvoorbeeld wat er gebeurt als ik nitro laag zet, werkt die dan beter in lage toeren, of is hij minder sterk en gaat de nitro langer mee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:42 schreef janrad het volgende:
[..]
Hoe laag zet jij hem ? Ik vind de Lancer overigens de betere auto om mee te rijden. Beter nog dan de Lamborginie Callardo.
Dan is kort en krachtig voor achtervolgingen beter, dan kom je makkelijk los, bij racen is iets minder sterk ideaal omdat je dan meer kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef ZigoSOS het volgende:
Bij nitro is het óf kort en erg krachtig, óf lang en minder krachtig, maar welke voor de '-' en welke voor de '+' geld weet ik niet.
Dat is wel erg mooi gedaan dan!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:54 schreef Dulk het volgende:
net nr #2 van de blacklist verslagen, en bij challenges EINDELIJK nr 35 gehaald!!!! een tollbooth die echt onmogelijk leek, maar nu na een poging of 40 eindelijk gehaald en dan opeens met 4 sec over terwijl ik er structureel 5 tekort kwam ongeveer
Ja maar wat hoort dan bij de Min en wat bij de Plus?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan is kort en krachtig voor achtervolgingen beter, dan kom je makkelijk los, bij racen is iets minder sterk ideaal omdat je dan meer kunt gebruiken.
Als je de schuif helemaaal naar rechts zet (dus vol in de +), dan pomp je je nitro in snel tempo leeg... MAAR je krijgt wel een flinke boost (die redelijk snel op is)...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:15 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja maar wat hoort dan bij de Min en wat bij de Plus?
op 1 na laagste (de turbo) is ook niet alles... de Lacermotor heeft als karakteristiek dat ie hoogtoerig is. Daar moet je ook gebruik van maken. Ik zou daarom bij de lancer de turbo niet lager zetten dan -2 of -3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem op een na laagste staan, en de height op laagste, dan lig je beter op de weg en val je minder snel om. De verdere instellingen heb ik nog niet ontdekt, bijvoorbeeld wat er gebeurt als ik nitro laag zet, werkt die dan beter in lage toeren, of is hij minder sterk en gaat de nitro langer mee?
De Gallardo is echt vele malen beterquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:42 schreef janrad het volgende:
[..]
Hoe laag zet jij hem ? Ik vind de Lancer overigens de betere auto om mee te rijden. Beter nog dan de Lamborginie Callardo.
Ik rij in een Subaru dus niet echt een hele snelle racer met hoge toeren, maar wel een goede tip voor de snellere auto's.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:22 schreef Dacide het volgende:
[..]
op 1 na laagste (de turbo) is ook niet alles... de Lacermotor heeft als karakteristiek dat ie hoogtoerig is. Daar moet je ook gebruik van maken. Ik zou daarom bij de lancer de turbo niet lager zetten dan -2 of -3.
Hoe doe je dat???quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem op een na laagste staan, en de height op laagste, dan lig je beter op de weg en val je minder snel om. De verdere instellingen heb ik nog niet ontdekt, bijvoorbeeld wat er gebeurt als ik nitro laag zet, werkt die dan beter in lage toeren, of is hij minder sterk en gaat de nitro langer mee?
als je aan het rijden bent op esc. drukken en dan naar rechts scrollen naar "...performance..."quote:
moet dat niet toevallig english zijn ???quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Stel jullie hebben de Nederlandse versie geinstalleerd: Ga naar (bijvoorbeeld: D:\Need For Speed Most Wanted\Languages) en verander de naam 'Dutch' naar 'Engels' en 'Engels' naar 'Nederlands' (allemaal BIN bestanden)Nu heb je het spel in het Engels
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef Dulk het volgende:
[..]
moet dat niet toevallig english zijn ???
quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef coolhva het volgende:
[afbeelding]
^^ 7 Minuten? Wat mij betreft 30 minuten, duurt alleen ff, mooi tijd voor een sjaggie!
[afbeelding]
^^ Geweldig als je de politie zo op elkaar ziet inrammen...
[afbeelding]
^^ En als je dan na 7 minuten ff achteruit rijd de cooldown, alleen ff opletten dat er niet ineens een politie auto DOOR de vloer omhoog wordt geduwd, en dan nog, ff rammen en dan is ie stuk!
[afbeelding]
^^ Tollbooth? Ach, meestal meer als een halve minuut over, vind er eigenlijk nix aan, alleen wel relaxed dat je geen tegenstanders hebt, politie heb ik nooit last van, ligt toch mijlenver achter.
A: Hoe doe jij die camerabeelden zo mooi?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef coolhva het volgende:
[afbeelding]
^^ 7 Minuten? Wat mij betreft 30 minuten, duurt alleen ff, mooi tijd voor een sjaggie!
[afbeelding]
[afbeelding]
^^ En als je dan na 7 minuten ff achteruit rijd de cooldown, alleen ff opletten dat er niet ineens een politie auto DOOR de vloer omhoog wordt geduwd, en dan nog, ff rammen en dan is ie stuk!
[afbeelding]
^^ Tollbooth? Ach, meestal meer als een halve minuut over, vind er eigenlijk nix aan, alleen wel relaxed dat je geen tegenstanders hebt, politie heb ik nooit last van, ligt toch mijlenver achter.
Hoe doe je die camera zo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef coolhva het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb die camera hack ook, kan je toch ook in de auto mee zitten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef coolhva het volgende:
A: Camera hack 1.0Kan je met je numpad shit nadat je op * hebt gedrukt je camera veranderen, leuk voor screenshots
B: Neuh, gewoon goed rijden, heb nu 100% career, 100% rap sheet dus dan moet je het wel een beetje kunnen. En met een hele snelle bak een tollbooth doen van nr 7 dan heb je veel meer tijd dan dat je eigenlijk nodig hebt.
Thanks.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:47 schreef coolhva het volgende:
Download Hierrrrrrrrrr!
Gewoon uitpakken naar een map, c:\temp of c:\weetikveel-verzinwat
De exe starten, dan nfsmw en dan wat hieroven staat...
[offtopic]
Lijkt wel een slow chat hier te worden
[/offtopic]
NP, just here to help...quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Bedankt coolhva, it works
Ik heb de Challenges op mijn ene account 100% maar de Carrière op 21%, En op mijn andere account precies andersomquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:16 schreef coolhva het volgende:
[..]
NP, just here to help...
Ben nu bezig met die challenges, soms zitten er echt pittige tussen, alleen al omdat je in verneukte bakken rijd soms en je niet de hele map mag gebruiken. Was net bijna ingeboxed omdat ik niet verder mocht. Ik vind dat ik gewoon mijn auto moet kunnen kiezen met die challengesZal ik ze een poepie laten ruiken.
Vraag me af wat je krijgt als je ALLES op 100% hebt, jij hebt dat toch al _moder8tor_ ? Heb je nog iets speciaals gezien. Naast de unlock van de autos is er nog wat bijzonders wat je krijgt/kan?
Ik zal je gerust stellen. Met die RX-8 heb ik hem dus uitgespeeldquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:13 schreef Mad-Matt het volgende:
Damn, ik heb al m`n geld verspild aan een auto kopen
Koop ik een Evo heb ik geen geld meer om hem te tunen, nu maar hopen dat m`n RX-8 het nog een tijdje vol houdt (ben nu 8e)
Als je het spel hebt uitgespeeld, is er dan nog een manier om aan geld te komen om andere wagens te kopen en daarin rond te scheuren?
Ik doe het bijna nooitquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Dragonetti het volgende:
Ik vond die tollbooths / lap-races behoorlijk saai na een aantal milestones...die drag races vind ik maar niks, maar voor de rest is het behoorlijk verslavend...
(ben best wel gierig trouwens...ik ga iedere keer voor die pink slip...euhh...)
Ik ben eens geeindigt met 600km/h voorsprongquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef PirE het volgende:
Ben maar weer eens begonnen en heb net nr. 4 (Joe Vega) verslagen. Was ook niet echt lastig. 2x Speed Trap waar ik 400km/h meer had en nog een Drag die ook simpel was. Heb nog maar een Lambo gekocht ondanks het feit dat ik die Gallardo eindelijk goed getuned heb zodat ik er echt alles makkelijk mee win.
Op naar de nr. 3.
yep alleen die M3 rijdt wel goed door nadat je over een spikestrip hebt geredenquote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
heb hem net uitgespeeld als je nummer een word dan pas krijg je het moeilijk.
Laatste keer op Heatlevel4 had ik ook 1 lekke band en heb ze toch nog van me afgeschudquote:Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
yep alleen die M3 rijdt wel goed door nadat je over een spikestrip hebt gereden![]()
heb gewoon nog 6 min doorgereden op 3 banden
Moet je vooral even vertellen wat ze nog verwachtenquote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
heb hem net uitgespeeld als je nummer een word dan pas krijg je het moeilijk.
Meer heat = sneller bounty verdienen, tragere cooldown, slimmere koppers met meer kopper-voertuigen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag...
Is het nou juist goed om veel heat te hebben, of niet? Want volgens mij is het zoiets van als je veel heat hebt, dan zijn de taktieken van de cops beter, maar dan krijg je wel meer bounty.
Is dit waar en wat vind je beter veel heat of weinig heat?
quote:Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet je hoe vet. Ik doe dus die challenge series. En nu vanaf challenge 41 krijg je vet gare auto's. 4 voorbeeldjes:Je krijgt een pizza-bezorg-autootje en moet binnen een bepaalde tijd een pizza bezorgen. Je krijgt een pickup en je moet 6 roadblocks dodgen. Je krijgt een minivan met nitrous en je moet ook weer binnen een bepaalde tijd ergens zijn. Je krijgt een police cruiser en moet ook weer wat doen.
Echt vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |