abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32968993
Damn, het mag gewoon niet lukken volgens mij
Gister weer voor milestones gehaalt, had ik 200.000 schade terwijl ik langs een strip rij, rij ik de muur in, draai ik me om, rij ik zo over diezelfde spikestrip
Nu maar weer eens opnieuw proberen ...
pi_32969080
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:16 schreef coolhva het volgende:

[..]

NP, just here to help...

Ben nu bezig met die challenges, soms zitten er echt pittige tussen, alleen al omdat je in verneukte bakken rijd soms en je niet de hele map mag gebruiken. Was net bijna ingeboxed omdat ik niet verder mocht. Ik vind dat ik gewoon mijn auto moet kunnen kiezen met die challenges Zal ik ze een poepie laten ruiken.

Vraag me af wat je krijgt als je ALLES op 100% hebt, jij hebt dat toch al _moder8tor_ ? Heb je nog iets speciaals gezien. Naast de unlock van de autos is er nog wat bijzonders wat je krijgt/kan?
Ik heb de Challenges op mijn ene account 100% maar de Carrière op 21%, En op mijn andere account precies andersom .

Maar je krijgt wel als extra's bonusauto's
pi_32977247
Damn, ik heb al m`n geld verspild aan een auto kopen
Koop ik een Evo heb ik geen geld meer om hem te tunen, nu maar hopen dat m`n RX-8 het nog een tijdje vol houdt (ben nu 8e)

Als je het spel hebt uitgespeeld, is er dan nog een manier om aan geld te komen om andere wagens te kopen en daarin rond te scheuren?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_32977292
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:13 schreef Mad-Matt het volgende:
Damn, ik heb al m`n geld verspild aan een auto kopen
Koop ik een Evo heb ik geen geld meer om hem te tunen, nu maar hopen dat m`n RX-8 het nog een tijdje vol houdt (ben nu 8e)

Als je het spel hebt uitgespeeld, is er dan nog een manier om aan geld te komen om andere wagens te kopen en daarin rond te scheuren?
Ik zal je gerust stellen. Met die RX-8 heb ik hem dus uitgespeeld
pi_32979043
Ik vond die tollbooths / lap-races behoorlijk saai na een aantal milestones...die drag races vind ik maar niks, maar voor de rest is het behoorlijk verslavend...
(ben best wel gierig trouwens...ik ga iedere keer voor die pink slip...euhh... )
pi_32979199
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Dragonetti het volgende:
Ik vond die tollbooths / lap-races behoorlijk saai na een aantal milestones...die drag races vind ik maar niks, maar voor de rest is het behoorlijk verslavend...
(ben best wel gierig trouwens...ik ga iedere keer voor die pink slip...euhh... )
Ik doe het bijna nooit Ik koop die auto gewoon Geld zat namelijk, en dan die upgrades bewaren voor die auto
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:19:45 #282
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32979389
Ben maar weer eens begonnen en heb net nr. 4 (Joe Vega) verslagen. Was ook niet echt lastig. 2x Speed Trap waar ik 400km/h meer had en nog een Drag die ook simpel was. Heb nog maar een Lambo gekocht ondanks het feit dat ik die Gallardo eindelijk goed getuned heb zodat ik er echt alles makkelijk mee win.

Op naar de nr. 3.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_32979822
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef PirE het volgende:
Ben maar weer eens begonnen en heb net nr. 4 (Joe Vega) verslagen. Was ook niet echt lastig. 2x Speed Trap waar ik 400km/h meer had en nog een Drag die ook simpel was. Heb nog maar een Lambo gekocht ondanks het feit dat ik die Gallardo eindelijk goed getuned heb zodat ik er echt alles makkelijk mee win.

Op naar de nr. 3.
Ik ben eens geeindigt met 600km/h voorsprong
pi_32980385
Ik heb een vraag...

Is het nou juist goed om veel heat te hebben, of niet? Want volgens mij is het zoiets van als je veel heat hebt, dan zijn de taktieken van de cops beter, maar dan krijg je wel meer bounty.

Is dit waar en wat vind je beter veel heat of weinig heat?
gr gr
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:23:23 #285
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32982817
Heatlevel = Gezochtlevel.
Dus hoe hoger de heatlevel hoe sterker de politie wordt. (heli, SUV-blocks, etc.)

Ik vind hoe hoger hoe leuker, want dan moet je echt slim en goed gaan rijden.
En gewoon ook die sfeer die er hangt, gewoon super.
pi_32983558
heb hem net uitgespeeld als je nummer een word dan pas krijg je het moeilijk.
PSN nick.:helder82
  zondag 11 december 2005 @ 02:13:22 #287
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_32985653
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
yep alleen die M3 rijdt wel goed door nadat je over een spikestrip hebt gereden

heb gewoon nog 6 min doorgereden op 3 banden
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_32987001
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

yep alleen die M3 rijdt wel goed door nadat je over een spikestrip hebt gereden

heb gewoon nog 6 min doorgereden op 3 banden
Laatste keer op Heatlevel4 had ik ook 1 lekke band en heb ze toch nog van me afgeschud
pi_32987615
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
Moet je vooral even vertellen wat ze nog verwachten
pi_32987987
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag...

Is het nou juist goed om veel heat te hebben, of niet? Want volgens mij is het zoiets van als je veel heat hebt, dan zijn de taktieken van de cops beter, maar dan krijg je wel meer bounty.

Is dit waar en wat vind je beter veel heat of weinig heat?
Meer heat = sneller bounty verdienen, tragere cooldown, slimmere koppers met meer kopper-voertuigen.

Voor zover ik het uit m'n hoofd weet:
HEAT 1 = Domme koppers (vaak maximaal 3) die makkelijk af te schudden zijn. Alleen maar standaard kop-auto's

HEAT 2 = Meer koppers, betere techniek... Intro: SUV. Met een beetje mazzel durven ze zelfs een standaard roadblock op te gooien voor je.

HEAT 3 = Intro Rhino's (SUV's die je frontaal proberen te pakken). Roadblocks zijn veel beter neergezet (soms zelfs om je een bepaalde weg te laten kiezen... dus bijv. roadblocks op afritten van de snelweg). Intro Undercover koppers.

HEAT 4 = Intro Chopper, heavy SUV (in roadblocks) en spike-strips. Je vindt nu ook veel meer koppers die VOOR je opduiken.

HEAT 5 = Intro Kopper-Corvette en CROSS (De über-kopper... ook in Corvette maar coördineert de koppers). Veel betere wegligging en dus een stuk moeilijker om paint mee te traden. Kopper-Corvettes proberen je echt actief van de weg te duwen (met vaak meer succes dan andere koppers). De kopper-chopper zal "swoopen" ... laag vliegen om stof op te laten waaien zodat je moeilijker ziet waar je rijdt.

HEAT 6 ... kan ik nog niet veel over zeggen... ik heb het net pas gehaald nadat ik Razor heb verslagen Voor mij was het al aardig lastig iig.
Calm down, please!
pi_32988006
knip
Calm down, please!
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:16 #292
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_32988187
HEAT 7 alleen SUV's
pi_32988214
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Xtr3mE het volgende:
HEAT 7 alleen SUV's
en Corvette's, neem ik aan?
Calm down, please!
pi_32988903
Een kopper?
Een uber-kopper?
pi_32989276
Hmm ik zit nu bij de nummer 2 van de blacklist en ben met de milestones voor het eerst busted geweest, maar nu lukt het me ineens helemaal niet meer

Ik word telkens gebusted vlakna ik alle milestones klaar heb
pi_32989513
Die Mercedes van nr 8 ofzo zuigt echt aan alle kanten. M'n Lancer is echt veels beter Nog 1 level en dan een Gallardo
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 11 december 2005 @ 16:15:53 #297
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_32991116
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

en Corvette's, neem ik aan?
nope
pi_32992918
Ik ga na het eten Razor even verslaan, en dan afronden. We zien wel wat hierna nog te doen valt. Ik neem aan dat alle races nog steeds toegangekelijk zijn? Is het spel afgelopen na het uitspelen of kun je doorgaan?

Dat was het ergste bij GTA San Andreas, na de missie's was het spel niet leuk meer, je kon alleen de overige hoods veroveren, maar daarna was er niets meer te doen behalve rondlopen en een beetje vliegen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_32993502
Weet je hoe vet. Ik doe dus die challenge series. En nu vanaf challenge 41 krijg je vet gare auto's. 4 voorbeeldjes:

• Je krijgt een pizza-bezorg-autootje en moet binnen een bepaalde tijd een pizza bezorgen.

• Je krijgt een pickup en je moet 6 roadblocks dodgen.

• Je krijgt een minivan met nitrous en je moet ook weer binnen een bepaalde tijd ergens zijn.

• Je krijgt een police cruiser en moet ook weer wat doen.

Echt vet!
  • gr gr
    pi_32993673
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
    Weet je hoe vet. Ik doe dus die challenge series. En nu vanaf challenge 41 krijg je vet gare auto's. 4 voorbeeldjes:

• Je krijgt een pizza-bezorg-autootje en moet binnen een bepaalde tijd een pizza bezorgen.

• Je krijgt een pickup en je moet 6 roadblocks dodgen.

• Je krijgt een minivan met nitrous en je moet ook weer binnen een bepaalde tijd ergens zijn.

• Je krijgt een police cruiser en moet ook weer wat doen.

Echt vet!

• NFS heeft echt veel geleerd van BO3 / BO4 en andersom
    Calm down, please!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')