Ik heb de Challenges op mijn ene account 100% maar de Carrière op 21%, En op mijn andere account precies andersomquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:16 schreef coolhva het volgende:
[..]
NP, just here to help...
Ben nu bezig met die challenges, soms zitten er echt pittige tussen, alleen al omdat je in verneukte bakken rijd soms en je niet de hele map mag gebruiken. Was net bijna ingeboxed omdat ik niet verder mocht. Ik vind dat ik gewoon mijn auto moet kunnen kiezen met die challengesZal ik ze een poepie laten ruiken.
Vraag me af wat je krijgt als je ALLES op 100% hebt, jij hebt dat toch al _moder8tor_ ? Heb je nog iets speciaals gezien. Naast de unlock van de autos is er nog wat bijzonders wat je krijgt/kan?
Ik zal je gerust stellen. Met die RX-8 heb ik hem dus uitgespeeldquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:13 schreef Mad-Matt het volgende:
Damn, ik heb al m`n geld verspild aan een auto kopen
Koop ik een Evo heb ik geen geld meer om hem te tunen, nu maar hopen dat m`n RX-8 het nog een tijdje vol houdt (ben nu 8e)
Als je het spel hebt uitgespeeld, is er dan nog een manier om aan geld te komen om andere wagens te kopen en daarin rond te scheuren?
Ik doe het bijna nooitquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Dragonetti het volgende:
Ik vond die tollbooths / lap-races behoorlijk saai na een aantal milestones...die drag races vind ik maar niks, maar voor de rest is het behoorlijk verslavend...
(ben best wel gierig trouwens...ik ga iedere keer voor die pink slip...euhh...)
Ik ben eens geeindigt met 600km/h voorsprongquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef PirE het volgende:
Ben maar weer eens begonnen en heb net nr. 4 (Joe Vega) verslagen. Was ook niet echt lastig. 2x Speed Trap waar ik 400km/h meer had en nog een Drag die ook simpel was. Heb nog maar een Lambo gekocht ondanks het feit dat ik die Gallardo eindelijk goed getuned heb zodat ik er echt alles makkelijk mee win.
Op naar de nr. 3.
yep alleen die M3 rijdt wel goed door nadat je over een spikestrip hebt geredenquote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
heb hem net uitgespeeld als je nummer een word dan pas krijg je het moeilijk.
Laatste keer op Heatlevel4 had ik ook 1 lekke band en heb ze toch nog van me afgeschudquote:Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
yep alleen die M3 rijdt wel goed door nadat je over een spikestrip hebt gereden![]()
heb gewoon nog 6 min doorgereden op 3 banden
Moet je vooral even vertellen wat ze nog verwachtenquote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
heb hem net uitgespeeld als je nummer een word dan pas krijg je het moeilijk.
Meer heat = sneller bounty verdienen, tragere cooldown, slimmere koppers met meer kopper-voertuigen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag...
Is het nou juist goed om veel heat te hebben, of niet? Want volgens mij is het zoiets van als je veel heat hebt, dan zijn de taktieken van de cops beter, maar dan krijg je wel meer bounty.
Is dit waar en wat vind je beter veel heat of weinig heat?
quote:Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet je hoe vet. Ik doe dus die challenge series. En nu vanaf challenge 41 krijg je vet gare auto's. 4 voorbeeldjes:Je krijgt een pizza-bezorg-autootje en moet binnen een bepaalde tijd een pizza bezorgen. Je krijgt een pickup en je moet 6 roadblocks dodgen. Je krijgt een minivan met nitrous en je moet ook weer binnen een bepaalde tijd ergens zijn. Je krijgt een police cruiser en moet ook weer wat doen.
Echt vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |