quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:59 schreef Steijn het volgende:Ik kan de actie al weer bijna sluiten
er is nog plek voor 1 bestelling denk ik.
Probleem is dat A&F de maximum bestelomvang van 24 naar 15 items heeft gedaan.
![]()
Ze doen wel wat in de sale, maar het is heel weinig en er zit echt nooit wat leuks bij. American Eagle heeft veel meer in de sale.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:05 schreef schatje het volgende:
Is er geen sale in januari? Of doet A&F niet aan sale?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iemand een indicatie hoe de tops van A&F vallen ten opzichte van G-star of Diesel?
Ben ik té aso geweest?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:59 schreef Steijn het volgende:Ik kan de actie al weer bijna sluiten
er is nog plek voor 1 bestelling denk ik.
Probleem is dat A&F de maximum bestelomvang van 24 naar 15 items heeft gedaan.
![]()
Zelfde.quote:
Ik ben 1.92. Zal wel XL moeten dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Zelfde.
Althans, ik heb vrijwel niks van G-Star, maar bij bijna alles heb ik L en bij A&F ook, de mouwen zijn alleen iets langer.
Jassen vallen bij A&F erg groot uit vind ik, denk dat je dan beter voor L kan kiezen of misschien zelfs M.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Want ik vraag me af of ik een L of XL moet van een winterjas.
Ik heb een L gedaan. M Lijkt me sterk bij mijn postuur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef seto het volgende:
[..]
Jassen vallen bij A&F erg groot uit vind ik, denk dat je dan beter voor L kan kiezen of misschien zelfs M.
Voor die ene jas, 49,95 verzendkosten en 33 % aan doaunekosten (dus over het totaal van bestelling en verzendkosten). Je hebt trouwens mail, de actie zit vol.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En wat kost een solo-bestelling ongeveer, aan transport + douanekosten?
Sjezes best veel geld nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor die ene jas, 49,95 verzendkosten en 33 % aan doaunekosten (dus over het totaal van bestelling en verzendkosten). Je hebt trouwens mail, de actie zit vol.
Lijkt me welquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ze zullen hun lesje wel geleerd hebben.
Zit ik er nog wel bij dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je hebt trouwens mail, de actie zit vol.
Als je het topic ff leestquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zal even de site bekijken..
wanneer sluit de actie?
ja sorryquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je het topic ff leest
Er zijn al 2 mensen afgevallen omdat de actie reeds gesloten is
er zijn plannen om winkels in europa te openen af en toe kan je ook in nederlandse winkels dingen kopen maar dat zijn dan vaak oude collecties, ik hoorde pas dat ze het ook ergens in utrecht verkopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:58 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zie op de A&F website dat ze nergens in Europa zitten. Welke winkels verkopen dit wel? Bied jij eigenlijk een reductie in prijs aan ofzo?
Ik afgelopen zomer nog een mooie polo gekocht bij A&F in SF. Mooie zaken ook.
Vind de bovenste niet zo... omdat er abercrombie op staat koop je em zeker?quote:
geef je geheel gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:01 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
Vind de bovenste niet zo... omdat er abercrombie op staat koop je em zeker?
blabla abercrombie super fijne stof blabla
He dat overhemd heb ik ook besteldquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef Ontopic het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een andere bij jou staan hoor in de factuur.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He dat overhemd heb ik ook besteld![]()
Hij is stoer he![]()
dan lijkt hij er opquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb een andere bij jou staan hoor in de factuur.Allebei Shanty Brook, maar jij hebt Thin Brown Stripe als kleur en dat overhemd heeft Bold Stripe als kleur. De Bold Stripe is ook niet in XL meer verkrijgbaar (en helaas ook niet in maat M
).
Mee doen kan niet meer, de actie zit al vol vanwege een bestellimiet bij Abercrombie, maar stuur je bestelling maar in, als er dan wat afvalt kun je misschien nog mee doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:46 schreef Blaxje het volgende:
Ik wil ook meedoen, ik ga zo snel mogelijk iets uitkiezen en geld overmaken.
Al mijn spullen zijn toch wel on-stockquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Mee doen kan niet meer, de actie zit al vol vanwege een bestellimiet bij Abercrombie, maar stuur je bestelling maar in, als er dan wat afvalt kun je misschien nog mee doen.
Ja volgens mij wel, ik heb gisteren nog gekeken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al mijn spullen zijn toch wel on-stock![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, ik heb gisteren nog gekeken.![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 15:31 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer wordt de bestelling geplaatst?
goed nieuws woon je zo ver van je werk/school af dan.quote:Op maandag 5 december 2005 16:01 schreef Steijn het volgende:
Ik ga nu naar huis, en ben rond een uur of zes thuis dus dan ga ik gelijk de bestelling plaatsen, des te meer kans dat alles er nog is.
Screenshotsquote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
zo zo de bestelling is snel gegaan en al het geld is ook kennelijk snel binnen gekomen dus
BETER
Ik studeer in Enschede en woon in Amersfoortquote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef CrookedEye het volgende:
goed nieuws woon je zo ver van je werk/school af dan.
Waar heb jij het over danquote:
Van de Rabobank overschrijven naar de postbank duurt soms erg lang dus heb ik een screenshot van zijn afschrijving gevraagd zodat ik kon bestellen.quote:
Ik hoop het, maar het zal afhangen van hoe snel de dingen die back-ordered zijn weer op voorraad zijn. Als ze het verzonden hebben is het in een dag of 2 in Nederland, en dan nog een dag of 2 om na te zenden in Nederland.quote:Op maandag 5 december 2005 21:54 schreef adnansupernew het volgende:
Dus met een beetje geluk hebben we onze spullen begin volgende week binnen?
saxion of tu ga volgend jaar waarschijnljik naar saxion.quote:Op maandag 5 december 2005 19:44 schreef Steijn het volgende:
Ik heb besteld.Er zijn enkele items backordered maar dat duurt maar een dag of 3 van A&F dus de bestelling vertraagd. 1 longsleeve van OnTopic was helaas net uitverkocht (ik was aan het bestellen, gingen we eten was ie na het eten weg
), maar voor de rest was alles er.
![]()
[..]
Ik studeer in Enschede en woon in Amersfoort
TUquote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef CrookedEye het volgende:
saxion of tu
laten we hopen zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:37 schreef ook_gek het volgende:
en en en en is de zending al onderweg naar nederland dan![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef adnansupernew het volgende:
Ik hgeb mijn bestelling al binnen...
kut merkquote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef Avani het volgende:
Niet dat het hier hoort, maar ik wil een American Eagle inkoopactie.![]()
staan nog drie mensen voor je in de rij als je het topic had doorgelezenquote:Op donderdag 8 december 2005 07:33 schreef pienzb het volgende:
hoi steijn is er nog plek in de inkoopactie?
Hehehe sorry voor mijn flauwe opmerkingquote:Op donderdag 8 december 2005 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Zending word ergens begin volgende week verzonden door A&F![]()
En nee dit is geen geintje
mooi nieuwsquote:Op donderdag 8 december 2005 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Zending word ergens begin volgende week verzonden door A&F![]()
En nee dit is geen geintje
bel de douane en zo maar alvast, hoezo duurt het eigenljik zo lang door die stukken die er niet waren.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
jep het echte werk begint volgende week ja als het goed is. Dan gaat het hele zooite richting nederland
lol had je vorige keer inderdaad goed gedaanquote:Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef ook_gek het volgende:
kleding in back order wat ik begrepen heb. En de douane gaat er geen probleem van maken. En zo wel hang ik weer aan de telefoon![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
lol had je vorige keer inderdaad goed gedaan
gelukkig kon je wat doen met je werk ervaring dus ik neem aan dat het dan volgnde week vrijdag/zaterdag binnen is.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb vroeger niet anders gedaan. Alleen toen had ik te maken met zee containers vol met TFT schermen of DVD Branders![]()
mocht het weer mis lopen zal ik weer bellen. Ik vind het niet erg om te doen en heb inderdaad de ervaringquote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
gelukkig kon je wat doen met je werk ervaring dus ik neem aan dat het dan volgnde week vrijdag/zaterdag binnen is.
schrappen zeg ik SCHRAPPENquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef Steijn het volgende:
Hmmm1 item van mij is nog back-ordered tot en met 12 december, het zal dus nog wel even duren voor dat ze het verzenden.
ik ben als persoon ook exclusief en ik ben ook van goede kwaliteit.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Avani het volgende:
Het is gewoon lekker casual en "exclusief" in de zin dat nou ook weer niet elke boerenlul ermee loopt, wat bij RL bijvoorbeeld veel meer het geval is.
Plus, dat de kwaliteit van de kleding ook goed is.
lolquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben als persoon ook exclusief en ik ben ook van goede kwaliteit.
Nu voel ik me net een kledingstuk
Hey als je m schrapt wil ik graag mijn bestelling alsnog doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef Steijn het volgende:
Hmmm1 item van mij is nog back-ordered tot en met 12 december, het zal dus nog wel even duren voor dat ze het verzenden.
Nee, ik schrap hem niet want ik wil hem graag hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hey als je m schrapt wil ik graag mijn bestelling alsnog doen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik schrap hem niet want ik wil hem graag hebben.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik schrap hem niet want ik wil hem graag hebben.
Sorry maar ik heb nog nooit een Turk of Marokkaan gezien met Abercrombie...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef Coldplaya het volgende:
Wat vinden mensen toch bijzonder aan dit merk. Dit is nu echt iets dat totaal niets uitstraalt, de collectie heeft zelfs geen eigen identiteit. Als je naar Ralph Lauren of Gant kijkt zie je merken die gebaseerd zijn op preppy highschools als Princington en Balings in Engeland. A&F is helemaal nergens op gebaseerd.
Verder zie ik er hier in Rotterdam alleen Turken & Marocs mee lopen. Exclusiviteit is ver te zoeken.Je kunt ieder merk wel hypen omdat het nergens te koop is.
Marijn probeerde ons ook alleen maar op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef 455H07E het volgende:
Sorry maar ik heb nog nooit een Turk of Marokkaan gezien met Abercrombie...
ik ook niet maar heb nog maar 1 iemand anders met A&F zien rond lopen dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb nog nooit een Turk of Marokkaan gezien met Abercrombie...
Het hangt er een beetje vanaf waar je kijkt, bij mij op school zie je het echt bijna nooit, maar op de hockeyclub zie je het wel heel vaak (en dat zijn dan niet die dingen die je massaal op eBay aangeboden ziet, maar wel exclusieve dingen)quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:05 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik ook niet maar heb nog maar 1 iemand anders met A&F zien rond lopen dus dat zit wel goed.
Ja, dat soort mensen zie je op de hockeyclub dus ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:30 schreef ook_gek het volgende:
Of je komt mensen tegen waar van je bijna zeker weet dat ze in de US geweest zijn![]()
Same here.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
Dat laatst vest vind ik helemaal geweldig om eerlijk te zijn. Alleen die voor die prijs wil ik hem eerst passen
snap eigenlijk niet wat er zo mooi is aan die trui.quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:09 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Same here.
Ikwel hw ok eerst pase.
ah mooi morgen of overmorgen al onder weg dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:12 schreef Steijn het volgende:
I hope so...quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ah mooi morgen of overmorgen al onder weg dus
zal het dan nog voor kerst er zijn?quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een mail van Abercrombie gekregen, ze verzenden het pakket op 12/16/2005 pas.16 december dus.
FedEx bezorgt het in 2 dagen, dus dat gaat wel lukken hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal het dan nog voor kerst er zijn?
Ja dat gaat lukken, desnoods vraag ik mijn moeder het te versturen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef Ontopic het volgende:
De zestiende is een vrijdag, krijg je het dan maandag?
En dan dinsdag op de post dan krijgen wij het woensdag/donderdag, gaat dat lukken?
mooi nieuwsquote:Op maandag 12 december 2005 01:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja dat gaat lukken, desnoods vraag ik mijn moeder het te versturen.![]()
![]()
Hehehe die is wel vet jah..zo jah hehe wil ik ook bijbestellen nenenenenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:10 schreef ook_gek het volgende:
Steijn kan ik nog iets bij bestellen?
[afbeelding]
Dit wil ik er bij hebben![]()
maar ik heb dan ook een goeie smaakquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:11 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Hehehe die is wel vet jah..zo jah hehe wil ik ook bijbestellen nenenenen
morgen dus schiet mooi op al.quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Steijn het volgende:
Ik heb een mail van Abercrombie gekregen, ze verzenden het pakket op 12/16/2005 pas.16 december dus.
hij gaat pas vandaag de deur uit in de US. Denk je dan dat het hier in NL al is?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:13 schreef adnansupernew het volgende:
En hebben we het binne?
alleen in het weekendquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef adnansupernew het volgende:
hehe je hebt a smaak en b je kan lezen..hehe als je nou ook nog is een meid was
is der al een track nummer dan net zoals vorige keer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij gaat pas vandaag de deur uit in de US. Denk je dan dat het hier in NL al is?
ik denk het niet hoor.
je was me net voor het is wel erg still geweest rond dit topicquote:Op maandag 19 december 2005 16:29 schreef adnansupernew het volgende:
Is het al in nederland?
ligt dat nog aan die andere backorderd spul of aan een ander probleem.quote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Zending is pending dus nog niet opgestuurd.
Track en trace nummer komt hier niet meer te staan.
Toen ik de laatste keer met de vervoerder aan de tel zat voor steijn kon ik met alle gemak het aflever adres verranderen![]()
Dus uit veiligheid gebeurd dit deze keer niet meer![]()
Weet het niet. Bij alles staat pending en meer niet....quote:Op maandag 19 december 2005 17:21 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ligt dat nog aan die andere backorderd spul of aan een ander probleem.
Ik beloof niks. Ik snap niet waarom er pending staat. Normaal staat on-stock of back order en anders verzendnummer.quote:Op maandag 19 december 2005 17:08 schreef Ontopic het volgende:
Lukt het nog voor vrijdag; dan ga ik namelijk op vakantie.
Nou nou nou niet zo negatief weer meteen.quote:
ok dan ik heb er wel vertrouwen in dat het redelijk snel wordt opgelostquote:Op maandag 19 december 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou niet zo negatief weer meteen.
Hier kan niemand wat aan doen. We zijn afhankelijk van A&F op dit moment.
Vergeet niet dat ze het erg druk hebben met de kerst om de hoek.
De spullen komen heus wel zij het iets later. Tjha dat is kut maar niks aan te doen![]()
Steijn en ik houden het scherp in de gaten en als er nieuws is dan laat ik dit direct weten![]()
Nee maar als jij het wilt doen mag het van mijquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Ontopic het volgende:
Hebben jullie A&F al gebeld?
geen dankquote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Version1 het volgende:
iig bedankt voor de updates steijn & ook_gek![]()
bij zo een zending staat toch altijd gewicht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef Steijn het volgende:
Er staat van 1 item in het ordermenu dat het verzonden is naar FedEx, dus niet de hele bestelling maar 1 item. Als ik echter op de tracking pagina van FedEx kijk blijkt dat het pakket nog niet verzonden maar dat alleen de gegevens voor het zenden van het pakket naar FedEx zijn verstuurd. Er zit dus schot in de zaak, maar ik hou het in de gaten want ik vind het wel erg vreemd dat een deel van de bestelling nog in 'pending' -status is terwijl dat ene item de 'shipped'-status heeft.
Overigens kan het zijn dat A&F net op het moment van kijken bezig is met het verzenden en verwerken van de bestelling want ik heb nog geen verzendbevestiging gehad via de mail. Voorheen heb ik dat altijd gehad.
Daar heb je een punt, ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef ook_gek het volgende:
bij zo een zending staat toch altijd gewicht?
3 lbs, 1,5 kilo dus. Licht voor een heel pakket maar toch ook wel zwaar voor een pakket met 1 item. Erg vreemd dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, ik ga even kijken.
Er is geen jas besteld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
lijkt me sterk als ze alles los gaan verzenden. Zeker als je na gaat dat er maar 1 back order is.
Gaat lekker geld kosten voor ze![]()
1 artikel is 100$ verzendkosten als ik me niet vergis
en 1.5 kilo kan een jas zijn?
Het Feldspar Brook vest (?) van jou, nota bene het item dat het langst in de backorder heeft gestaan.quote:
dat is een verrassingquote:
mooi en bitter tegelijk kijk ik hoe het er ook al weer uitzag zag ik dit paupers van A&Fquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het Feldspar Brook vest (?) van jou, nota bene het item dat het langst in de backorder heeft gestaan.
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:46 schreef ook_gek het volgende:
nu wil ik geen paniek zaaien. Maar het ziet er niet goed uit
item ordered ship date status Tracking number Price
Morgan Mountain 1 20-12-05 shipped Unknown Unknown $39.50
ik weet het niet hoorOh en bij carrier staat bij 1 artikel fed-ex en bij de rest staat unknown
![]()
Oke prima.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Ontopic het volgende:
Kan je mijn pakket dan tot na nieuwjaar vasthouden?
Anders ligt het maar op het postkantoor te rotten.
vanmiddag stond er geen 1 track en trace nummerquote:Op woensdag 21 december 2005 18:16 schreef Steijn het volgende:
Alles is verzonden, ik heb een mail daar over gekregen.Maar het wordt wel na de kerst.
Kan langer duren door de TPG. Heb vanmiddag nog met mijn contactpersoon daar gesproken ze lopen achter door de grote drukte. Hele berg kerstkaarten moeten nog verwerkt worden. 15 miljoen ziekte kosten pakketen van zorg verzekeraars moeten door heel nederland geleverd worden. Zakelijke post is onwijs druk en de kerst paketten ook nog eensquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef adnansupernew het volgende:
Ok maar we krijgen het dus een beetje dinsdag/woensdag binne?
Weightquote:Op donderdag 22 december 2005 08:22 schreef ook_gek het volgende:
verwachte aflevering is vandaag. Gisteren was de zending in Parijs.
Maar ik ben echt heel benieuwd wat daar in zit![]()
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chryslerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:11 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
er zijn plannen om winkels in europa te openen af en toe kan je ook in nederlandse winkels dingen kopen maar dat zijn dan vaak oude collecties, ik hoorde pas dat ze het ook ergens in utrecht verkopen.
Waarom nou Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chrysler
dit ter info voor de A&F freaks
Ja, ik zag er ff een stukje van en toen viel het mij ook opquote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef Proper_fucked het volgende:
Die wouter van 3fm(die nu in dat glazen huis zit) veel A&F aan, al 4 verschillende dingen gezien in 3 dagen..
Maar wel tof als ze vestiging openen..
Dit is de huidige statusquote:Customer not available or business closed
waar issie?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef Rutger1983 het volgende:
ik zal vanavond even een scan voor je maken.
quote:Dec 23, 2005 9:09 AM
On FedEx vehicle for delivery
AMERSFOORT NL
Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom nou AmsterdamMaja, dat was eigenlijk wel te verwachten...nu maar hopen dat het nog een beetje betaalbaar blijft...Waar ergens gaat ie komen?
Ik zal mijn nick op mijn voorhoofd dragenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Avani het volgende:
[..]
AmsterdamAls de winkel net geopend is en je gaat erheen, kom je gerust een fokker tegen.
![]()
mocht je het nog willen weten. Ik was gewoon optijd wakker van de week en heb nergens last van gehad. Heb wel lekker geslapen. Kort maar lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Avani het volgende:
[..]
AmsterdamAls de winkel net geopend is en je gaat erheen, kom je gerust een fokker tegen.
![]()
komt er zo aan! ben hem aan het inscannenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef Billy_Mack het volgende:
ik denk dat ze hem ergens in amsterdam openen
rutger is je artikel er al
Bij TS?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef ook_gek het volgende:
update
Dec 23, 2005 11:13 AM
Delivered
EN EN EN?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:03 schreef Rutger1983 het volgende:
scan komt vanavond hopelijk! m'n pa had het blad meegenomen naar z'n werk
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:16 schreef ook_gek het volgende:
ik voel foto's opkomen
Foto's komen nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
is het hele paket aangekomen dan ?
ach is hoe dan ook mooi nieuws hoe zit dat trouwens met de bezorging van de dingen hebben die lui van tpg ook vakantie tijdens de kerst of hebben ze zulkke kut bazen dat ze ook moeten werken? want als ze niet hoeven te werken komt het later aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Foto's komen niet
MAAR he hele paket is inderdaad aangekomen![]()
weet ik veel genaaid voor hen kan je schatten waneer het bij ons aankomt dan met de kerst druktequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
jij denkt dat de TPG zegt van jongens neem allemaal maar vrij?
ECHT wel dat ze moeten werken whehe
TPG'ers zoals bezorgers zijn gewoon vrij hoor tijdens kerst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
jij denkt dat de TPG zegt van jongens neem allemaal maar vrij?
ECHT wel dat ze moeten werken whehe
maandag is het 2de kerstdag en dan zijn de postkantoren dichtquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:11 schreef adnansupernew het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze gisternacht gewerkt, in het weekend word er bijna niet gewerkt. Maar maandag ochtend begint weer een ploeg vrolijk te werken. Als hij het maandag op de post doet, dan hebben we hem dinsdag binnen...
Niet méér dan op de site iigquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:21 schreef CrookedEye het volgende:
dus het is nog niet op de post gedaan? die winkel in amsterdam zou die groot worden of gewoon het zelfde spullen als op de site.
We hebben het beiden tegelijk gezienquote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
Ik heb het ook al gezien. Wat een primeur.
Oke komt goed.quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
Steijn kan je mijn zending op woensdag versturen. Als jij hem morgen verstuurd is er niemand op het adres. En ik wil niet dat mijn zending bij de jostie boden blijft liggen
Neequote:Je hebt al een smsje gehad van iemand als het goed is
quote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef Molluck het volgende:
Steijn die liep er vast mooi bij tijdens de kerst, in jullie gloednieuwe A&Fkleding was ie weer helemaal het mannetje bij zijn schoonfamilie...
Ik hoop voor jullie dat ie niet gemorst heeft tijdens het gourmetten
Maar wel spelletjes spelenquote:Op maandag 26 december 2005 23:06 schreef Steijn het volgende:
gourmetten, zo burgerlijk zijn wij thuis niet.
Jezus, zie je nou dat je niet op vrouwen aan kanquote:
Ik had al gezegd dat ik nog even zou wachten met sms'nquote:Op maandag 26 december 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wel spelletjes spelen
[..]
Jezus, zie je nou dat je niet op vrouwen aan kan![]()
Oja je wilde geen ged uit geven aan steijn dat was het jaquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik nog even zou wachten met sms'n
Morgen verstuur ik alles.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef adnansupernew het volgende:
Is het vandaag op de post gezet?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
is kut joh donderdag a vrijdag dan binnen mooi nog voor oud en nieuw binnen in ieder geval. Bedankt trouwens nog voor het organiseren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.quote:
Ik krijg alles ik krijg allesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.
Ha ha haquote:
Niet te chagrijnigquote:
Gaan we samen winkelen danquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Niet te chagrijnig
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
ik ook niks maar woensdag op de post en hij zei toch 2 dagen ongeveer dus morgen waarschijnlijk kunnen we het nog aan doen bij oud en nieuw. of niet steijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
iemand al iets gekregen? Ik namelijk niets
Eerst wassen en strijken. Nieuwe kleren stinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:40 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik ook niks maar woensdag op de post en hij zei toch 2 dagen ongeveer dus morgen waarschijnlijk kunnen we het nog aan doen bij oud en nieuw. of niet steijn.
hier is nog niks binnen zal posten als er wat te zeggen is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef ook_gek het volgende:
jep hier is het binnen. Of nou ja bij mijn pa op de zaak. Werd net gebeld.
Ga het zo effe ophalen
Ben bang dat mijn vader die muts in beslag genomen heeft want hij vind hem geweldig
Ja ik heb vaker gehoord dat ze groot vallen en je dus beter een maat kleiner kan bestellen dan dat je normaal draagt. Ik heb meestal maat S/M , dus heb ik van A&F liever een maat XS, maar die hebben ze jammer genoeg niet, moet dus maar afwachten hoe een maat S bij mij zal zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef adnansupernew het volgende:
Binne....damn man hij valt wel vrij groot ...
pff had ik toch maar een goddamn m gekozen..zal ie kleiner worden als ik het ga wassen en in de droger flikker?
Apartquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja ik heb vaker gehoord dat ze groot vallen en je dus beter een maat kleiner kan bestellen dan dat je normaal draagt. Ik heb meestal maat S/M , dus heb ik van A&F liever een maat XS, maar die hebben ze jammer genoeg niet, moet dus maar afwachten hoe een maat S bij mij zal zitten.
Hehehe ach joh...het sneeuwt...je postbode had gewoon geen zinquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef CrookedEye het volgende:
en nog steeds niks bij mij geleverd he kut zooi.
hier in het oosten nog niet maarja zal vandaag wel niet meer komen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Hehehe ach joh...het sneeuwt...je postbode had gewoon geen zin
De mijne is te groot
Niet?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
hier in het oosten nog niet maarja zal vandaag wel niet meer komen.
ik heb al 2 kasten nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet?!
Er is hier in een uur denk ik wel 10 centimeter gevallen (Eindhoven)
En ook_gek zijn kleding ziet er als altijd weer goed uit, misschien moet ie nu eens gaan sparen voor een nieuwe kast
het is nouw bijna 8 uur denk het toch niet meer, vorige inkoop actie kwam het bij mij ook al een paar dagen later. maarja ik hoop morgen nog kan ik het nog morgen avond aan doen. maarja ik zal wel zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet?!
Er is hier in een uur denk ik wel 10 centimeter gevallen (Eindhoven)
En ook_gek zijn kleding ziet er als altijd weer goed uit, misschien moet ie nu eens gaan sparen voor een nieuwe kast
Dude, ik bedoel dat lelijke ding dat telkens op de foto staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb al 2 kasten nu![]()
1 hele grote linnen kast waar ik niks in kan ophangen en die licht aardig vol. En een andere kleding kast waar al mijn ovehemde in hangen
Wat een gek zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, ik bedoel dat lelijke ding dat telkens op de foto staat
Misschien wil ik hem wel van je overkopen, is die trui of longsleeve polo te groot? Hoeveel koste het? En denk je dat hij mij wel goed past, ben 1m90.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef adnansupernew het volgende:
Binne....damn man hij valt wel vrij groot ...
pff had ik toch maar een goddamn m gekozen..zal ie kleiner worden als ik het ga wassen en in de droger flikker?
lol zal kijken of ik de camera nog kan vinden, maar denk dat me ma hem heeft maar zal zoeken voor je.quote:
bedanktquote:Op maandag 2 januari 2006 13:02 schreef willemspruijt84 het volgende:
ook_gek, mooie overhemden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |