Morgen verstuur ik alles.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef adnansupernew het volgende:
Is het vandaag op de post gezet?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
is kut joh donderdag a vrijdag dan binnen mooi nog voor oud en nieuw binnen in ieder geval. Bedankt trouwens nog voor het organiseren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.quote:
Ik krijg alles ik krijg allesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.
Ha ha haquote:
Niet te chagrijnigquote:
Gaan we samen winkelen danquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Niet te chagrijnig
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
ik ook niks maar woensdag op de post en hij zei toch 2 dagen ongeveer dus morgen waarschijnlijk kunnen we het nog aan doen bij oud en nieuw. of niet steijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
iemand al iets gekregen? Ik namelijk niets
Eerst wassen en strijken. Nieuwe kleren stinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:40 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik ook niks maar woensdag op de post en hij zei toch 2 dagen ongeveer dus morgen waarschijnlijk kunnen we het nog aan doen bij oud en nieuw. of niet steijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |