We hebben het beiden tegelijk gezienquote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
Ik heb het ook al gezien. Wat een primeur.
Oke komt goed.quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
Steijn kan je mijn zending op woensdag versturen. Als jij hem morgen verstuurd is er niemand op het adres. En ik wil niet dat mijn zending bij de jostie boden blijft liggen
Neequote:Je hebt al een smsje gehad van iemand als het goed is
quote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef Molluck het volgende:
Steijn die liep er vast mooi bij tijdens de kerst, in jullie gloednieuwe A&Fkleding was ie weer helemaal het mannetje bij zijn schoonfamilie...
Ik hoop voor jullie dat ie niet gemorst heeft tijdens het gourmetten
Maar wel spelletjes spelenquote:Op maandag 26 december 2005 23:06 schreef Steijn het volgende:
gourmetten, zo burgerlijk zijn wij thuis niet.
Jezus, zie je nou dat je niet op vrouwen aan kanquote:
Ik had al gezegd dat ik nog even zou wachten met sms'nquote:Op maandag 26 december 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wel spelletjes spelen
[..]
Jezus, zie je nou dat je niet op vrouwen aan kan![]()
Oja je wilde geen ged uit geven aan steijn dat was het jaquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik nog even zou wachten met sms'n
Morgen verstuur ik alles.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef adnansupernew het volgende:
Is het vandaag op de post gezet?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
is kut joh donderdag a vrijdag dan binnen mooi nog voor oud en nieuw binnen in ieder geval. Bedankt trouwens nog voor het organiseren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.quote:
Ik krijg alles ik krijg allesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.
Ha ha haquote:
Niet te chagrijnigquote:
Gaan we samen winkelen danquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Niet te chagrijnig
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
ik ook niks maar woensdag op de post en hij zei toch 2 dagen ongeveer dus morgen waarschijnlijk kunnen we het nog aan doen bij oud en nieuw. of niet steijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
iemand al iets gekregen? Ik namelijk niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |