Kan langer duren door de TPG. Heb vanmiddag nog met mijn contactpersoon daar gesproken ze lopen achter door de grote drukte. Hele berg kerstkaarten moeten nog verwerkt worden. 15 miljoen ziekte kosten pakketen van zorg verzekeraars moeten door heel nederland geleverd worden. Zakelijke post is onwijs druk en de kerst paketten ook nog eensquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef adnansupernew het volgende:
Ok maar we krijgen het dus een beetje dinsdag/woensdag binne?
Weightquote:Op donderdag 22 december 2005 08:22 schreef ook_gek het volgende:
verwachte aflevering is vandaag. Gisteren was de zending in Parijs.
Maar ik ben echt heel benieuwd wat daar in zit![]()
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chryslerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:11 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
er zijn plannen om winkels in europa te openen af en toe kan je ook in nederlandse winkels dingen kopen maar dat zijn dan vaak oude collecties, ik hoorde pas dat ze het ook ergens in utrecht verkopen.
Waarom nou Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chrysler
dit ter info voor de A&F freaks
Ja, ik zag er ff een stukje van en toen viel het mij ook opquote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef Proper_fucked het volgende:
Die wouter van 3fm(die nu in dat glazen huis zit) veel A&F aan, al 4 verschillende dingen gezien in 3 dagen..
Maar wel tof als ze vestiging openen..
Dit is de huidige statusquote:Customer not available or business closed
waar issie?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef Rutger1983 het volgende:
ik zal vanavond even een scan voor je maken.
quote:Dec 23, 2005 9:09 AM
On FedEx vehicle for delivery
AMERSFOORT NL
Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom nou AmsterdamMaja, dat was eigenlijk wel te verwachten...nu maar hopen dat het nog een beetje betaalbaar blijft...Waar ergens gaat ie komen?
Ik zal mijn nick op mijn voorhoofd dragenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Avani het volgende:
[..]
AmsterdamAls de winkel net geopend is en je gaat erheen, kom je gerust een fokker tegen.
![]()
mocht je het nog willen weten. Ik was gewoon optijd wakker van de week en heb nergens last van gehad. Heb wel lekker geslapen. Kort maar lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Avani het volgende:
[..]
AmsterdamAls de winkel net geopend is en je gaat erheen, kom je gerust een fokker tegen.
![]()
komt er zo aan! ben hem aan het inscannenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef Billy_Mack het volgende:
ik denk dat ze hem ergens in amsterdam openen
rutger is je artikel er al
Bij TS?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef ook_gek het volgende:
update
Dec 23, 2005 11:13 AM
Delivered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |