Op de voorpaginaquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
Is deze al open![]()
Heb een groot deel van het BB forum door gespit maar kan het niet vinden![]()
Ik ben opzoek naar een link van de internet uitzending van afgelopen donderdag.
Het was wederom een gebuffer van jewelste en heb niets kunnen zien![]()
Weet iemand of ze ergens te vinden zijn?
Internetuitzending: http://ia300110.us.archiv(...)/BB20051201_inet.wmvquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
Is deze al open![]()
Heb een groot deel van het BB forum door gespit maar kan het niet vinden![]()
Ik ben opzoek naar een link van de internet uitzending van afgelopen donderdag.
Het was wederom een gebuffer van jewelste en heb niets kunnen zien![]()
Weet iemand of ze ergens te vinden zijn?
Klopt ze mogen niet knuffelen, bij elkaar liggen, ze moeten er meteen tussenspringen, het is een opdracht voor de hele groep.....Funquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:43 schreef pullup het volgende:
Heeft nu iedereen de opdracht om Roel en Dido uit elkaar te houden![]()
Ik hoorde Joost zoiets tegen Ingrid zeggen.
en ook Naat doet erg haar best om het duo meteen weer uit elkaar te trekken
Ok ik had gemist dat ze die opdracht kregen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:52 schreef nicoleV het volgende:
Daarom ging Joost ook de slaapkamer opruimen toen zij daar lagen, natalie ging er lekker knus bij liggen....Ik denk dat Dido zich gestreeld voelt door zoveel aandacht, maar Roel zal er gek van worden.
Hebben ze echt die opdracht?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:52 schreef nicoleV het volgende:
Daarom ging Joost ook de slaapkamer opruimen toen zij daar lagen, natalie ging er lekker knus bij liggen....Ik denk dat Dido zich gestreeld voelt door zoveel aandacht, maar Roel zal er gek van worden.
Helemaal te gekquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de voorpagina
http://bigbrother.fok.nl/blog/
Dank je wel! Ga het straks is even bekijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Internetuitzending: http://ia300110.us.archiv(...)/BB20051201_inet.wmv
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/1128
Asjequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel! Ga het straks is even bekijken![]()
Graag gedaanquote:
Van mij mag scanman wel helemaal terugkomen hier hoor. Ik mis zijn mooie capsquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Met dank aan Scanman (zo is ie toch een beetje terug hier)
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van mij mag scanman wel helemaal terugkomen hier hoor. Ik mis zijn mooie caps![]()
Omdat 'ie een bad hairday heeft........quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef Inca het volgende:
Waarom loopt die achterlijke Josti nu met een theedoek op zijn kop?
Toen Menno dat deed werd er wat van gezegd door BB
quote:
Ik hoop totdat Dido eruit gaatquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef Manu82 het volgende:
Hoe lang zou die opdracht duren?>???
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop totdat Dido eruit gaat
De Gel is opquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef Inca het volgende:
Waarom loopt die achterlijke Josti nu met een theedoek op zijn kop?
Toen Menno dat deed werd er wat van gezegd door BB
Of hij vind het niks zonder Didoquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Minouishere het volgende:
Bij Roel moeten toch langzamerhand z'n ogen opengaan, dat 'ie met drie meiden in het badje ligt waar Dildo niet aan kan tippen.
Iiiiiksssss, dat screammasker is er niks bij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of hij vind het niks zonder Dido
[afbeelding]
Ze zijn allebei wel geroepen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef Minouishere het volgende:
Hebben Roel en Dido al wat in de gaten eigenlijk? Moet toch opvallen dat zij niet naar de DBK zijn geroepen (of wel? heb ik effe gemist).
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop totdat Dido eruit gaat
Thanks, nu ben ik weer helemaal op de hoogte.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zijn allebei wel geroepen.
Dido kwam er erg blij uit en Roel kwam er uit en riep meteen naar Dido dat hij een slecht gesprek had gehad en daarom met haar wilde praten in de slaapkamer.
Daar besprong hij haar meteen en zei dat het maar een geintje was.
Terwijl ze op bed lagen te kussen kwam Joost er tussen en begon met zijn bed te klooien. Hij meldde als geintje dat hij de hele mannenslaapkamer ging schoonmaken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:48 schreef Minouishere het volgende:
Hopelijk verzuipt 'ie.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:46 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Daar worden we allemaal wel effe stil van he.......
Klopt Hummie heeft ook het lef gehad om een aantal mensen in dat huis te plaatsen die het niet altijd met haar eens waren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
Dido vindt dat Joost makkelijk door het concept heen fietst, en het eigenlijk alleen toen met Menno moeilijk heeft gehad. Zijzelf daarentegen heeft het voortdurend zwaar gehad.
Alles draaide om haar, Dido heeft het het zwaarst gehad.
En weer komt het nominatie verhaal weer naar voren![]()
(dit is wat Dido vertelde tegen Joost)
ik snap niet dat er nog mensen naar dat nominatiegezeur van haar kunnen luisterenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
Dido vindt dat Joost makkelijk door het concept heen fietst, en het eigenlijk alleen toen met Menno moeilijk heeft gehad. Zijzelf daarentegen heeft het voortdurend zwaar gehad.
Alles draaide om haar, Dido heeft het het zwaarst gehad.
En weer komt het nominatie verhaal weer naar voren![]()
(dit is wat Dido vertelde tegen Joost)
En dat terwijl Hummie bij de intakegesprekken zo ontzettend vol van Queen Dido was. Backstabber is het!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef pullup het volgende:
Klopt Hummie heeft ook het lef gehad om een aantal mensen in dat huis te plaatsen die het niet altijd met haar eens waren.![]()
Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlatenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:16 schreef F4iTH het volgende:
LOL dit is leuk. Kom op Joost, Nathalie komt zo vast wel een handje helpen
Ik verwachtte net idd al een beuk. Gelukkig kon Roel er net een beetje om lachen. Maar als dit te vaak gebeurt.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlaten
Zodirect krijgt hij gewoon een beuk.![]()
niks mis mee;)quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef pullup het volgende:
Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlaten
Zodirect krijgt hij gewoon een beuk.![]()
Niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen in de badkamer...
[afbeelding]
Dido is wat dat betreft een stuk slimmer dan Roel. Die lummel laat zich veel te veel leiden door zijn emoties. Zou er niet verbaasd van zijn als Joost wel degelijk een beuk voor zijn kanis krijgt als hij zo doorgaat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik verwachtte net idd al een beuk. Gelukkig kon Roel er net een beetje om lachen. Maar als dit te vaak gebeurt.....![]()
Roel is lief tegen Nathalie, dus Joost kan het idd beter overlaten aan Naatje
Volgens mij heeft Dido het btw allang in de gaten, die lacht er gewoon stiekem om.
Dat Roel al wegdraait van Dido is op zich een wonderquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:44 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal best meevallen denk ik. Wat geheime opdrachten betreft doen ze geen van allen moeilijk. Zelfs Joost en Rob konden er uiteindelijk wel om lachen dat Lieske de foto's had weggehaald als onderdeel van een opdracht. Tenzij ze die twee ook definitief uit mekaar drijven, dat zal bij sommige mensen verkeerd vallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Minouishere het volgende:
Wel een enorm dilemma voor Naat dit.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef farceman het volgende:
wat een lage streek om zo te vroeten in een beginnende relatie
relatiequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef farceman het volgende:
Ja, van hele dagen lamzakken word je inderdaad alleen maar slomer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Waar zijn die mensen in Godsnaam zo moe van? Ze doen de hele dag niets, slapen kei vroeg en lang uit. Word je van niets doen alleen maar slaperiger ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
Dit wordt wel heel saai zo namelijk![]()
Maar goed... we blijven doorgaan...
Laag? Het werd eens tijd zeg! Leuk als je elkaar leuk vind, maar je hoeft niet de hele groep links te laten liggen en constant liggen te rotzooien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef farceman het volgende:
Je mist iets denk ik, dat is in het kader van de opdracht die vier personen hebben gekregen, het wil alleen nog niet zo lukken inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Waar zijn die mensen in Godsnaam zo moe van? Ze doen de hele dag niets, slapen kei vroeg en lang uit. Word je van niets doen alleen maar slaperiger ofzo?
jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Nee ik snap het. De opdracht is niet dat ze allemaal op de slaapkamer moeten gaan slapen he. 2 mensen moeten uit elkaar worden gehouden houden en mogen zich niet afzonderen. Dan gaat de rest maar bij die 2 zitten. Niets ervan, de zooi uit het bed halen en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:52 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Je mist iets denk ik, dat is in het kader van de opdracht die vier personen hebben gekregen, het wil alleen nog niet zo lukken inderdaad.
Grappig shot dat draaiende oogje van Naatquote:
Kee, maar volgens mij liggen ze nu allemaal een tactiek te bedenken, ze laten die twee in ieder geval niet met rust maar weten nog effe niet hoe ze het moeten gaan aanpakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik snap het. De opdracht is niet dat ze allemaal op de slaapkamer moeten gaan slapen he. 2 mensen moeten uit elkaar worden gehouden houden en mogen zich niet afzonderen. Dan gaat de rest maar bij die 2 zitten. Niets ervan, de zooi uit het bed halen en gaan met die banaan!
En Dido dan, kijk naar de beelden. Dido ligt te slapen en Nathalie ligt er verveelt achter. Zegt meer over het luie gedrag van Dido dan over Nathalie vind ik. Daarbij valt nu ook nog eens extra op hoeveel Dido en Roel met elkaar optrekken en hoe vaak ze de groep links laten liggen. Niet iedereen vind dat geweldige tv hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:54 schreef farceman het volgende:
Kans dat Naat er nu uitvliegt is gelukkig ook stuk groter, wat een irritant mens.
Roel moet straks echt gek worden.
En Naat doe je ogen gewoon dicht ,calimero!
Nee, ze wachten tot Rob hen roeptquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Hebben ze al gegeten trouwens?
Ze verwachten dat Rob ze direct wekt met een geheel bereid maaltje zo te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Als een van de opdrachtmensen had gezegd ja kom op gezellig thee drinken met z'n allen. De anderen dan volgen en Dido of Roel mee slepen waren ze al een stuk verder dan dit geslaap.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Kee, maar volgens mij liggen ze nu allemaal een tactiek te bedenken, ze laten die twee in ieder geval niet met rust maar weten nog effe niet hoe ze het moeten gaan aanpakken.
Lieske heeft net thee gezet voor iedereen maarja, ook dat werkt niet echt geloof ik. Snap ook niet wat daar de bedoeling van was, maar je moet wat he.
Het is moeilijk om het niet al te opvallend te doen.
En moeilijk om Roel relaxed te houden.
D of R meeslapen is eenvoudiger dan meeslepenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:59 schreef melke het volgende:
[..]
Als een van de opdrachtmensen had gezegd ja kom op gezellig thee drinken met z'n allen. De anderen dan volgen en Dido of Roel mee slepen waren ze al een stuk verder dan dit geslaap.
Ik voel me vereerd dat ik dit nummer heb aangemaakt... maar wat is er zo speciaal aan?quote:
Wat een onzin, ingrid en lies gaan toch ook elke dag 2 uur sporten , rob en joost triktrakten de hele dagen en ingrid en chantal zaten ook hele dagen apart te roddelen. Ik zie verschil niet zo dat ze elke middag uurtje op bed knuffelen ...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:52 schreef melke het volgende:
[..]
Laag? Het werd eens tijd zeg! Leuk als je elkaar leuk vind, maar je hoeft niet de hele groep links te laten liggen en constant liggen te rotzooien.
kijk liever naar sportende mensen hoor dan naar die twee kleffe mutsen, heb je het geluid wel 's aangezet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat een onzin, ingrid en lies gaan toch ook elke dag 2 uur sporten , rob en joost triktrakten de hele dagen en ingrid en chantal zaten ook hele dagen apart te roddelen. Ik zie verschil niet zo dat ze elke middag uurtje op bed knuffelen ...
Die spoort echt niet hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:14 schreef Foreverblue het volgende:
Dido zingt: krakertje, wat kijk je boos boos boos... hou je dan niet van Frau Roos Roos Roos![]()
[afbeelding]
Doegie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor de reguliere BB en daarna Journaal+film dus ben weggoz tot 22:14:49
Tot later!
Doei Bong... tot laterquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor de reguliere BB en daarna Journaal+film dus ben weggoz tot 22:14:49
Tot later!
Niet tot 22:14:57? Een man van de seconde dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later!
Check mijn userid 'es?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ik voel me vereerd dat ik dit nummer heb aangemaakt... maar wat is er zo speciaal aan?
Nou, eigenlijk hoop ik dat die zich een keer laat gaan en flink stennis gaat schoppen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:54 schreef regenworm het volgende:
Leuke geheime opdracht.
En nu maar hopen dat Roel niet te agressief gaat worden.
Bedoelde het eigenlijk anders dat er geen slachtoffers gaan vallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk hoop ik dat die zich een keer laat gaan en flink stennis gaat schoppen.![]()
Dat gaat ze niet lukkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:01 schreef melke het volgende:
De opdracht gaat vanavond pas interessant worden. Ze mogen namelijk niet samen slapen!
Wát gaat wie niet lukken? De opdracht? Of het samen slapen?quote:
Waar is Rob als ze hem nodig hebbenquote:
Help ik krijg een kruisverhoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wát gaat wie niet lukken? De opdracht? Of het samen slapen?
En hoe kom jij aan die kennis? Heb je een glazen bol?
Of denk je dat het niet gaat lukken? En waarom dan?
Dat maakt een hoop duidelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Help ik krijg een kruisverhoor.![]()
Dat Roel en Dido vanavond apart gaan slapen gaat volgens mij niet lukken.
Roel is op dit moment veel te verliefd op Dido.
Hij zal dit niet accepteren en zal zich verschrikkelijk gaan verzetten.
Rob who the fuck is Rob.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is Rob als ze hem nodig hebben![]()
Roel wordt nu al geirriteerd, dus dat gaat nog wat worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Help ik krijg een kruisverhoor.![]()
Dat Roel en Dido vanavond apart gaan slapen gaat volgens mij niet lukken.
Roel is op dit moment veel te verliefd op Dido.
Hij zal dit niet accepteren en zal zich verschrikkelijk gaan verzetten.
Rob is die man die elke zondag het vlees sneedquote:
Wat zei Lieske tegen Roel heb het niet gehoord zat te luisteren naar een andere stream?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Lieske geeft Roel maar weeeer eens op zijn flikker. En terecht overigens.
Dan moeten we nog twee dagen wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Rob is die man die elke zondag het vlees sneed![]()
Ze vroeg of hij de aardappelen nou kwam stampen, maar toen ging hij naar de badkamer. Ze zei toen je doet ook nooit wat hier. Hij riep dat hij er aan kwamquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat zei Lieske tegen Roel heb het niet gehoord zat te luisteren naar een andere stream?
Dat is erg lekker hoorquote:
Dan lijkt het op zijn rug.quote:
Een echte Lieske opmerking die door de ene fok user wordt gewaardeerd en andere fok user juist niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
[..]
Ze vroeg of hij de aardappelen nou kwam stampen, maar toen ging hij naar de badkamer. Ze zei toen je doet ook nooit wat hier. Hij riep dat hij er aan kwam
door mij dus niet, laat die studentenhoer maar oprottenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een echte Lieske opmerking die door de ene fok user wordt gewaardeerd en andere fok user juist niet gewaardeerd.
Alleen de nacht lijkt mij erg moeilijk maar de dag moet iets makkelijke zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
Nou deze geheime missie voor de bewoners wel een beetje onmogelijk.
Doe eens ff normaal zeg! Ze is in ieder geval wel slimmer dan jij, zij maakt kans op 3 ton. Daar droom jij alleen maar vanquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
door mij dus niet, laat die studentenhoer maar oprotten![]()
Doe 'ns een beetje dimmen....quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
door mij dus niet, laat die studentenhoer maar oprotten![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Rob is die man die elke zondag het vlees sneed![]()
eeh ik heb m'n twijfels over haar geestelijke capaciteiten.Verder ben ik al verder in mijn sudie en daarbij maak ik kans op een aantal miljoenen aangezien ik volgens mij nog steeds meedoe met de lottery en ik volgens mij daar meer mee kan winnen, ben ik nu slimmer????quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:35 schreef melke het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg! Ze is in ieder geval wel slimmer dan jij, zij maakt kans op 3 ton. Daar droom jij alleen maar van
Hai Regenwormquote:
Dat had ik in de gaten daarom dezequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai Regenworm![]()
Ik was er heel de tijd al hoor
Was alleen een keertje aan het lurken....
Ik heb ook m'n twijfels over jouw geestelijke capaciteiten. Je vorige berichtje zegt genoeg..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh ik heb m'n twijfels over haar geestelijke capaciteiten.Verder ben ik al verder in mijn sudie en daarbij maak ik kans op een aantal miljoenen aangezien ik volgens mij nog steeds meedoe met de lottery en ik volgens mij daar meer mee kan winnen, ben ik nu slimmer????![]()
en ja ik heb het al vaker gezegd, ik ben echt 100% anti Lieske
Ten eerste is het bij BB volgens mij de bedoeling om extreme haat/liefde met bepaalde bewoners te creeeren maar heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n twijfels over jouw geestelijke capaciteiten. Je vorige berichtje zegt genoeg..
De lotterij zegt niets. Jouw kansverhoudingen zijn 1 op 100.000. Dan staat Lieske en de andere bewoners er toch veeel beter voor
Succes met het winnen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000![]()
![]()
Lieske is de hoofdprijsquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef melke het volgende:
[..]
Succes met het winnen!Welke loterij en wat is de hoofdprijs?
Volgens mij zijn de kansverhoudingen voor Lucky Day hoger.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ten eerste is het bij BB volgens mij de bedoeling om extreme haat/liefde met bepaalde bewoners te creeeren maar heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000![]()
![]()
Roels in het BB huis: slapen, op de bank hangen, rotzooien met Dido, zuipen, drinken en rokenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
Roel ligt alweer uitgezakt op de bank
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ten eerste is het bij BB volgens mij de bedoeling om extreme haat/liefde met bepaalde bewoners te creeeren maar heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000![]()
![]()
ja, maar volgens mij heb je hier niet echt lucky day en ben lid geworden van een of andere vage loterij en dat duurt nog een jaar voordat ik ervan afkwamquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kansverhoudingen voor Lucky Day hoger.
En ff ontopic, ik ben niet bepaald een Lieske fan, maar zij gaat wel het meest volwassen om met haar nominaties.
Welke groepen bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar volgens mij heb je hier niet echt lucky day en ben lid geworden van een of andere vage loterij en dat duurt nog een jaar voordat ik ervan afkwam
ontoppic: Wie zit er nou precies in welke groep ofzo???
Joost had het net over groepen dat hij in groep 3 zat ofzo en Roel en Lieske in groep 1quote:
Lieske versprak zich over wie zij getrokken had voor het Sinterklaasfeestquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef melke het volgende:
Wat deed Lieske nou?
uhm...wat wordt er nu zo leuk danquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moeten we nog twee dagen wachten.
Ben blij dat Rob weg is, nu wordt het pas echt leuk.
zelf eten koken, huis schoon houden, de was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef kukeleku het volgende:
[..]
uhm...wat wordt er nu zo leuk dan![]()
Wat zei ze?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef cuall het volgende:
Wat is die Dido dom zeg.
Beetje laat... maar ik zie het...quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:43 schreef Foreverblue het volgende:
Beetje laat... maar ik zie het...
862![]()
Als die mondhoeken nog verder naar beneden gaan zitten ze aan haar navelquote:
Ze mogen niet langer dan 5 minuten alleen bij elkaar zijn. Of dat per keer is weet ik niet. De opdracht zelf duurt trouwens 48 uur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:59 schreef BorTheWolf het volgende:
Dido ging Roel halen in de slaapkamer en de bewoners die de geheime opgracht hebben blijven rustig zitten op de bank. Zijn lekker alert die 4 !
en terecht! elke vergelijking mist zijn doel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: "Schouting heeft iets weg van de Hitler Jugend"
Daar gaan weer mails over komen
En wat kunnen ze er mee verdienen? Een kusje van Mummie ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze mogen niet langer dan 5 minuten alleen bij elkaar zijn. Of dat per keer is weet ik niet. De opdracht zelf duurt trouwens 48 uur.
Ben het niet vaak eens met Roel zijn ideen maar wat scouting betreft wel. Alleen al die enge bruine pakjes die ze dragen. En dan heb ik het nog geeneens over het idee dat een club volwassen mannen met kinderen een weekendje het bos ingaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:08 schreef kukeleku het volgende:
roel vergelijkt nu de scouting met hitlerjugend....duh![]()
Wat deze opmerking betreft zijn ze in mijn ogen zèèr intelligent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:17 schreef kukeleku het volgende:
nou die Dido en Roel laten weer eens zien hoe intelligent ze zijn...
dido vergelijkt de scouting met de klukluxclan en roel met de hitlerjugend.
lekker stel![]()
Ja maar hij is nu niet het middelpunt he, hij pakt z'n cameramomentjes het liefst alleen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
Joost doet niet mee, opvallend meestal is hij de mafkees
Ha angelquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
OMFG wat is er in het huis aan de hand?![]()
Bew![]()
Ze doen tenminste wat. Dit is beter dan lullen over nominaties edquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
Gotsamme wat een stel infantiele mongolen zeg
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
OMFG wat is er in het huis aan de hand?![]()
Bew![]()
Moet er ook wel om lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze doen tenminste wat. Dit is beter dan lullen over nominaties ed
quote:
Rob zit met kromme tenen nu te kijken hoe alles ontspoort wat hij op de rails probeerde te houdenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet er ook wel om lachen.
pappa is uit huis en dat merk je best.
Idd, slaat goed op het gezegde als de kat van huis is dansen de muisjes op tafelquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet er ook wel om lachen.
pappa is uit huis en dat merk je best.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu ik eindelijk begrijp wat 't betekent, mag ik 't toch wel van je jatten hè?
Was woensdagavond met die Biosquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Ze kregen vandaag toch antwoord op hun vragen?
EIgelijk wel ja... ze wachten er ook op... maar denken dat het dan morgen zal worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Hebben ze woensdag al gehad die film de ze hebben bekeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Haha, ze begrijpen ook helemaal niks daarzo hè.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
EIgelijk wel ja... ze wachten er ook op... maar denken dat het dan morgen zal worden.
Moe van het etenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
Roel ligt alweer uitgezakt op de bank
Ja maar in de tv uitzending zei de voice over dat de bewoners vrijdag antwoord op hun vragen zouden krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hebben ze woensdag al gehad die film de ze hebben bekeken.
Daar zaten de antwoorden op hun vragen verwerkt.
Blijkbaar heeft BB hun planning herzienquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar in de tv uitzending zei de voice over dat de bewoners vrijdag antwoord op hun vragen zouden krijgen
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef Sjet het volgende:
Hallo![]()
Vinden jullie het ook zo interessant?![]()
Ik geloof de voice-over ook altijd op z'n woordquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar in de tv uitzending zei de voice over dat de bewoners vrijdag antwoord op hun vragen zouden krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |