Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlatenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:16 schreef F4iTH het volgende:
LOL dit is leuk. Kom op Joost, Nathalie komt zo vast wel een handje helpen
Ik verwachtte net idd al een beuk. Gelukkig kon Roel er net een beetje om lachen. Maar als dit te vaak gebeurt.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlaten
Zodirect krijgt hij gewoon een beuk.![]()
niks mis mee;)quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef pullup het volgende:
Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlaten
Zodirect krijgt hij gewoon een beuk.![]()
Niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen in de badkamer...
[afbeelding]
Dido is wat dat betreft een stuk slimmer dan Roel. Die lummel laat zich veel te veel leiden door zijn emoties. Zou er niet verbaasd van zijn als Joost wel degelijk een beuk voor zijn kanis krijgt als hij zo doorgaat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik verwachtte net idd al een beuk. Gelukkig kon Roel er net een beetje om lachen. Maar als dit te vaak gebeurt.....![]()
Roel is lief tegen Nathalie, dus Joost kan het idd beter overlaten aan Naatje
Volgens mij heeft Dido het btw allang in de gaten, die lacht er gewoon stiekem om.
Dat Roel al wegdraait van Dido is op zich een wonderquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:44 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal best meevallen denk ik. Wat geheime opdrachten betreft doen ze geen van allen moeilijk. Zelfs Joost en Rob konden er uiteindelijk wel om lachen dat Lieske de foto's had weggehaald als onderdeel van een opdracht. Tenzij ze die twee ook definitief uit mekaar drijven, dat zal bij sommige mensen verkeerd vallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Minouishere het volgende:
Wel een enorm dilemma voor Naat dit.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef farceman het volgende:
wat een lage streek om zo te vroeten in een beginnende relatie
relatiequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef farceman het volgende:
Ja, van hele dagen lamzakken word je inderdaad alleen maar slomer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Waar zijn die mensen in Godsnaam zo moe van? Ze doen de hele dag niets, slapen kei vroeg en lang uit. Word je van niets doen alleen maar slaperiger ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
Dit wordt wel heel saai zo namelijk![]()
Maar goed... we blijven doorgaan...
Laag? Het werd eens tijd zeg! Leuk als je elkaar leuk vind, maar je hoeft niet de hele groep links te laten liggen en constant liggen te rotzooien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef farceman het volgende:
Je mist iets denk ik, dat is in het kader van de opdracht die vier personen hebben gekregen, het wil alleen nog niet zo lukken inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Waar zijn die mensen in Godsnaam zo moe van? Ze doen de hele dag niets, slapen kei vroeg en lang uit. Word je van niets doen alleen maar slaperiger ofzo?
jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Nee ik snap het. De opdracht is niet dat ze allemaal op de slaapkamer moeten gaan slapen he. 2 mensen moeten uit elkaar worden gehouden houden en mogen zich niet afzonderen. Dan gaat de rest maar bij die 2 zitten. Niets ervan, de zooi uit het bed halen en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:52 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Je mist iets denk ik, dat is in het kader van de opdracht die vier personen hebben gekregen, het wil alleen nog niet zo lukken inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |