Ja, van hele dagen lamzakken word je inderdaad alleen maar slomer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Waar zijn die mensen in Godsnaam zo moe van? Ze doen de hele dag niets, slapen kei vroeg en lang uit. Word je van niets doen alleen maar slaperiger ofzo?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
Dit wordt wel heel saai zo namelijk![]()
Maar goed... we blijven doorgaan...
Laag? Het werd eens tijd zeg! Leuk als je elkaar leuk vind, maar je hoeft niet de hele groep links te laten liggen en constant liggen te rotzooien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef farceman het volgende:
wat een lage streek om zo te vroeten in een beginnende relatie
Je mist iets denk ik, dat is in het kader van de opdracht die vier personen hebben gekregen, het wil alleen nog niet zo lukken inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Waar zijn die mensen in Godsnaam zo moe van? Ze doen de hele dag niets, slapen kei vroeg en lang uit. Word je van niets doen alleen maar slaperiger ofzo?
jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Nee ik snap het. De opdracht is niet dat ze allemaal op de slaapkamer moeten gaan slapen he. 2 mensen moeten uit elkaar worden gehouden houden en mogen zich niet afzonderen. Dan gaat de rest maar bij die 2 zitten. Niets ervan, de zooi uit het bed halen en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:52 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Je mist iets denk ik, dat is in het kader van de opdracht die vier personen hebben gekregen, het wil alleen nog niet zo lukken inderdaad.
Grappig shot dat draaiende oogje van Naatquote:
Kee, maar volgens mij liggen ze nu allemaal een tactiek te bedenken, ze laten die twee in ieder geval niet met rust maar weten nog effe niet hoe ze het moeten gaan aanpakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik snap het. De opdracht is niet dat ze allemaal op de slaapkamer moeten gaan slapen he. 2 mensen moeten uit elkaar worden gehouden houden en mogen zich niet afzonderen. Dan gaat de rest maar bij die 2 zitten. Niets ervan, de zooi uit het bed halen en gaan met die banaan!
En Dido dan, kijk naar de beelden. Dido ligt te slapen en Nathalie ligt er verveelt achter. Zegt meer over het luie gedrag van Dido dan over Nathalie vind ik. Daarbij valt nu ook nog eens extra op hoeveel Dido en Roel met elkaar optrekken en hoe vaak ze de groep links laten liggen. Niet iedereen vind dat geweldige tv hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:54 schreef farceman het volgende:
Kans dat Naat er nu uitvliegt is gelukkig ook stuk groter, wat een irritant mens.
Roel moet straks echt gek worden.
En Naat doe je ogen gewoon dicht ,calimero!
Nee, ze wachten tot Rob hen roeptquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Hebben ze al gegeten trouwens?
Ze verwachten dat Rob ze direct wekt met een geheel bereid maaltje zo te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Als een van de opdrachtmensen had gezegd ja kom op gezellig thee drinken met z'n allen. De anderen dan volgen en Dido of Roel mee slepen waren ze al een stuk verder dan dit geslaap.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Kee, maar volgens mij liggen ze nu allemaal een tactiek te bedenken, ze laten die twee in ieder geval niet met rust maar weten nog effe niet hoe ze het moeten gaan aanpakken.
Lieske heeft net thee gezet voor iedereen maarja, ook dat werkt niet echt geloof ik. Snap ook niet wat daar de bedoeling van was, maar je moet wat he.
Het is moeilijk om het niet al te opvallend te doen.
En moeilijk om Roel relaxed te houden.
D of R meeslapen is eenvoudiger dan meeslepenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:59 schreef melke het volgende:
[..]
Als een van de opdrachtmensen had gezegd ja kom op gezellig thee drinken met z'n allen. De anderen dan volgen en Dido of Roel mee slepen waren ze al een stuk verder dan dit geslaap.
Ik voel me vereerd dat ik dit nummer heb aangemaakt... maar wat is er zo speciaal aan?quote:
Wat een onzin, ingrid en lies gaan toch ook elke dag 2 uur sporten , rob en joost triktrakten de hele dagen en ingrid en chantal zaten ook hele dagen apart te roddelen. Ik zie verschil niet zo dat ze elke middag uurtje op bed knuffelen ...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:52 schreef melke het volgende:
[..]
Laag? Het werd eens tijd zeg! Leuk als je elkaar leuk vind, maar je hoeft niet de hele groep links te laten liggen en constant liggen te rotzooien.
kijk liever naar sportende mensen hoor dan naar die twee kleffe mutsen, heb je het geluid wel 's aangezet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat een onzin, ingrid en lies gaan toch ook elke dag 2 uur sporten , rob en joost triktrakten de hele dagen en ingrid en chantal zaten ook hele dagen apart te roddelen. Ik zie verschil niet zo dat ze elke middag uurtje op bed knuffelen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |