Op de voorpaginaquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
Is deze al open![]()
Heb een groot deel van het BB forum door gespit maar kan het niet vinden![]()
Ik ben opzoek naar een link van de internet uitzending van afgelopen donderdag.
Het was wederom een gebuffer van jewelste en heb niets kunnen zien![]()
Weet iemand of ze ergens te vinden zijn?
Internetuitzending: http://ia300110.us.archiv(...)/BB20051201_inet.wmvquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
Is deze al open![]()
Heb een groot deel van het BB forum door gespit maar kan het niet vinden![]()
Ik ben opzoek naar een link van de internet uitzending van afgelopen donderdag.
Het was wederom een gebuffer van jewelste en heb niets kunnen zien![]()
Weet iemand of ze ergens te vinden zijn?
Klopt ze mogen niet knuffelen, bij elkaar liggen, ze moeten er meteen tussenspringen, het is een opdracht voor de hele groep.....Funquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:43 schreef pullup het volgende:
Heeft nu iedereen de opdracht om Roel en Dido uit elkaar te houden![]()
Ik hoorde Joost zoiets tegen Ingrid zeggen.
en ook Naat doet erg haar best om het duo meteen weer uit elkaar te trekken
Ok ik had gemist dat ze die opdracht kregen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:52 schreef nicoleV het volgende:
Daarom ging Joost ook de slaapkamer opruimen toen zij daar lagen, natalie ging er lekker knus bij liggen....Ik denk dat Dido zich gestreeld voelt door zoveel aandacht, maar Roel zal er gek van worden.
Hebben ze echt die opdracht?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:52 schreef nicoleV het volgende:
Daarom ging Joost ook de slaapkamer opruimen toen zij daar lagen, natalie ging er lekker knus bij liggen....Ik denk dat Dido zich gestreeld voelt door zoveel aandacht, maar Roel zal er gek van worden.
Helemaal te gekquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de voorpagina
http://bigbrother.fok.nl/blog/
Dank je wel! Ga het straks is even bekijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Internetuitzending: http://ia300110.us.archiv(...)/BB20051201_inet.wmv
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/1128
Asjequote:Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel! Ga het straks is even bekijken![]()
Graag gedaanquote:
Van mij mag scanman wel helemaal terugkomen hier hoor. Ik mis zijn mooie capsquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Met dank aan Scanman (zo is ie toch een beetje terug hier)
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van mij mag scanman wel helemaal terugkomen hier hoor. Ik mis zijn mooie caps![]()
Omdat 'ie een bad hairday heeft........quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef Inca het volgende:
Waarom loopt die achterlijke Josti nu met een theedoek op zijn kop?
Toen Menno dat deed werd er wat van gezegd door BB
quote:
Ik hoop totdat Dido eruit gaatquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef Manu82 het volgende:
Hoe lang zou die opdracht duren?>???
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop totdat Dido eruit gaat
De Gel is opquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:47 schreef Inca het volgende:
Waarom loopt die achterlijke Josti nu met een theedoek op zijn kop?
Toen Menno dat deed werd er wat van gezegd door BB
Of hij vind het niks zonder Didoquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Minouishere het volgende:
Bij Roel moeten toch langzamerhand z'n ogen opengaan, dat 'ie met drie meiden in het badje ligt waar Dildo niet aan kan tippen.
Iiiiiksssss, dat screammasker is er niks bij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of hij vind het niks zonder Dido
[afbeelding]
Ze zijn allebei wel geroepen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef Minouishere het volgende:
Hebben Roel en Dido al wat in de gaten eigenlijk? Moet toch opvallen dat zij niet naar de DBK zijn geroepen (of wel? heb ik effe gemist).
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop totdat Dido eruit gaat
Thanks, nu ben ik weer helemaal op de hoogte.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zijn allebei wel geroepen.
Dido kwam er erg blij uit en Roel kwam er uit en riep meteen naar Dido dat hij een slecht gesprek had gehad en daarom met haar wilde praten in de slaapkamer.
Daar besprong hij haar meteen en zei dat het maar een geintje was.
Terwijl ze op bed lagen te kussen kwam Joost er tussen en begon met zijn bed te klooien. Hij meldde als geintje dat hij de hele mannenslaapkamer ging schoonmaken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:48 schreef Minouishere het volgende:
Hopelijk verzuipt 'ie.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:46 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Daar worden we allemaal wel effe stil van he.......
Klopt Hummie heeft ook het lef gehad om een aantal mensen in dat huis te plaatsen die het niet altijd met haar eens waren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
Dido vindt dat Joost makkelijk door het concept heen fietst, en het eigenlijk alleen toen met Menno moeilijk heeft gehad. Zijzelf daarentegen heeft het voortdurend zwaar gehad.
Alles draaide om haar, Dido heeft het het zwaarst gehad.
En weer komt het nominatie verhaal weer naar voren![]()
(dit is wat Dido vertelde tegen Joost)
ik snap niet dat er nog mensen naar dat nominatiegezeur van haar kunnen luisterenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
Dido vindt dat Joost makkelijk door het concept heen fietst, en het eigenlijk alleen toen met Menno moeilijk heeft gehad. Zijzelf daarentegen heeft het voortdurend zwaar gehad.
Alles draaide om haar, Dido heeft het het zwaarst gehad.
En weer komt het nominatie verhaal weer naar voren![]()
(dit is wat Dido vertelde tegen Joost)
En dat terwijl Hummie bij de intakegesprekken zo ontzettend vol van Queen Dido was. Backstabber is het!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:03 schreef pullup het volgende:
Klopt Hummie heeft ook het lef gehad om een aantal mensen in dat huis te plaatsen die het niet altijd met haar eens waren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |