Grappig shot dat draaiende oogje van Naatquote:
Kee, maar volgens mij liggen ze nu allemaal een tactiek te bedenken, ze laten die twee in ieder geval niet met rust maar weten nog effe niet hoe ze het moeten gaan aanpakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik snap het. De opdracht is niet dat ze allemaal op de slaapkamer moeten gaan slapen he. 2 mensen moeten uit elkaar worden gehouden houden en mogen zich niet afzonderen. Dan gaat de rest maar bij die 2 zitten. Niets ervan, de zooi uit het bed halen en gaan met die banaan!
En Dido dan, kijk naar de beelden. Dido ligt te slapen en Nathalie ligt er verveelt achter. Zegt meer over het luie gedrag van Dido dan over Nathalie vind ik. Daarbij valt nu ook nog eens extra op hoeveel Dido en Roel met elkaar optrekken en hoe vaak ze de groep links laten liggen. Niet iedereen vind dat geweldige tv hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:54 schreef farceman het volgende:
Kans dat Naat er nu uitvliegt is gelukkig ook stuk groter, wat een irritant mens.
Roel moet straks echt gek worden.
En Naat doe je ogen gewoon dicht ,calimero!
Nee, ze wachten tot Rob hen roeptquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Hebben ze al gegeten trouwens?
Ze verwachten dat Rob ze direct wekt met een geheel bereid maaltje zo te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef Falco het volgende:
Als een van de opdrachtmensen had gezegd ja kom op gezellig thee drinken met z'n allen. De anderen dan volgen en Dido of Roel mee slepen waren ze al een stuk verder dan dit geslaap.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Kee, maar volgens mij liggen ze nu allemaal een tactiek te bedenken, ze laten die twee in ieder geval niet met rust maar weten nog effe niet hoe ze het moeten gaan aanpakken.
Lieske heeft net thee gezet voor iedereen maarja, ook dat werkt niet echt geloof ik. Snap ook niet wat daar de bedoeling van was, maar je moet wat he.
Het is moeilijk om het niet al te opvallend te doen.
En moeilijk om Roel relaxed te houden.
D of R meeslapen is eenvoudiger dan meeslepenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:59 schreef melke het volgende:
[..]
Als een van de opdrachtmensen had gezegd ja kom op gezellig thee drinken met z'n allen. De anderen dan volgen en Dido of Roel mee slepen waren ze al een stuk verder dan dit geslaap.
Ik voel me vereerd dat ik dit nummer heb aangemaakt... maar wat is er zo speciaal aan?quote:
Wat een onzin, ingrid en lies gaan toch ook elke dag 2 uur sporten , rob en joost triktrakten de hele dagen en ingrid en chantal zaten ook hele dagen apart te roddelen. Ik zie verschil niet zo dat ze elke middag uurtje op bed knuffelen ...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:52 schreef melke het volgende:
[..]
Laag? Het werd eens tijd zeg! Leuk als je elkaar leuk vind, maar je hoeft niet de hele groep links te laten liggen en constant liggen te rotzooien.
kijk liever naar sportende mensen hoor dan naar die twee kleffe mutsen, heb je het geluid wel 's aangezet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat een onzin, ingrid en lies gaan toch ook elke dag 2 uur sporten , rob en joost triktrakten de hele dagen en ingrid en chantal zaten ook hele dagen apart te roddelen. Ik zie verschil niet zo dat ze elke middag uurtje op bed knuffelen ...
Die spoort echt niet hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:14 schreef Foreverblue het volgende:
Dido zingt: krakertje, wat kijk je boos boos boos... hou je dan niet van Frau Roos Roos Roos![]()
[afbeelding]
Doegie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor de reguliere BB en daarna Journaal+film dus ben weggoz tot 22:14:49
Tot later!
Doei Bong... tot laterquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor de reguliere BB en daarna Journaal+film dus ben weggoz tot 22:14:49
Tot later!
Niet tot 22:14:57? Een man van de seconde dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later!
Check mijn userid 'es?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ik voel me vereerd dat ik dit nummer heb aangemaakt... maar wat is er zo speciaal aan?
Nou, eigenlijk hoop ik dat die zich een keer laat gaan en flink stennis gaat schoppen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:54 schreef regenworm het volgende:
Leuke geheime opdracht.
En nu maar hopen dat Roel niet te agressief gaat worden.
Bedoelde het eigenlijk anders dat er geen slachtoffers gaan vallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk hoop ik dat die zich een keer laat gaan en flink stennis gaat schoppen.![]()
Dat gaat ze niet lukkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:01 schreef melke het volgende:
De opdracht gaat vanavond pas interessant worden. Ze mogen namelijk niet samen slapen!
Wát gaat wie niet lukken? De opdracht? Of het samen slapen?quote:
Waar is Rob als ze hem nodig hebbenquote:
Help ik krijg een kruisverhoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wát gaat wie niet lukken? De opdracht? Of het samen slapen?
En hoe kom jij aan die kennis? Heb je een glazen bol?
Of denk je dat het niet gaat lukken? En waarom dan?
Dat maakt een hoop duidelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Help ik krijg een kruisverhoor.![]()
Dat Roel en Dido vanavond apart gaan slapen gaat volgens mij niet lukken.
Roel is op dit moment veel te verliefd op Dido.
Hij zal dit niet accepteren en zal zich verschrikkelijk gaan verzetten.
Rob who the fuck is Rob.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is Rob als ze hem nodig hebben![]()
Roel wordt nu al geirriteerd, dus dat gaat nog wat worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Help ik krijg een kruisverhoor.![]()
Dat Roel en Dido vanavond apart gaan slapen gaat volgens mij niet lukken.
Roel is op dit moment veel te verliefd op Dido.
Hij zal dit niet accepteren en zal zich verschrikkelijk gaan verzetten.
Rob is die man die elke zondag het vlees sneedquote:
Wat zei Lieske tegen Roel heb het niet gehoord zat te luisteren naar een andere stream?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Lieske geeft Roel maar weeeer eens op zijn flikker. En terecht overigens.
Dan moeten we nog twee dagen wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Rob is die man die elke zondag het vlees sneed![]()
Ze vroeg of hij de aardappelen nou kwam stampen, maar toen ging hij naar de badkamer. Ze zei toen je doet ook nooit wat hier. Hij riep dat hij er aan kwamquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat zei Lieske tegen Roel heb het niet gehoord zat te luisteren naar een andere stream?
Dat is erg lekker hoorquote:
Dan lijkt het op zijn rug.quote:
Een echte Lieske opmerking die door de ene fok user wordt gewaardeerd en andere fok user juist niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
[..]
Ze vroeg of hij de aardappelen nou kwam stampen, maar toen ging hij naar de badkamer. Ze zei toen je doet ook nooit wat hier. Hij riep dat hij er aan kwam
door mij dus niet, laat die studentenhoer maar oprottenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een echte Lieske opmerking die door de ene fok user wordt gewaardeerd en andere fok user juist niet gewaardeerd.
Alleen de nacht lijkt mij erg moeilijk maar de dag moet iets makkelijke zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
Nou deze geheime missie voor de bewoners wel een beetje onmogelijk.
Doe eens ff normaal zeg! Ze is in ieder geval wel slimmer dan jij, zij maakt kans op 3 ton. Daar droom jij alleen maar vanquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
door mij dus niet, laat die studentenhoer maar oprotten![]()
Doe 'ns een beetje dimmen....quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
door mij dus niet, laat die studentenhoer maar oprotten![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Rob is die man die elke zondag het vlees sneed![]()
eeh ik heb m'n twijfels over haar geestelijke capaciteiten.Verder ben ik al verder in mijn sudie en daarbij maak ik kans op een aantal miljoenen aangezien ik volgens mij nog steeds meedoe met de lottery en ik volgens mij daar meer mee kan winnen, ben ik nu slimmer????quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:35 schreef melke het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg! Ze is in ieder geval wel slimmer dan jij, zij maakt kans op 3 ton. Daar droom jij alleen maar van
Hai Regenwormquote:
Dat had ik in de gaten daarom dezequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai Regenworm![]()
Ik was er heel de tijd al hoor
Was alleen een keertje aan het lurken....
Ik heb ook m'n twijfels over jouw geestelijke capaciteiten. Je vorige berichtje zegt genoeg..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh ik heb m'n twijfels over haar geestelijke capaciteiten.Verder ben ik al verder in mijn sudie en daarbij maak ik kans op een aantal miljoenen aangezien ik volgens mij nog steeds meedoe met de lottery en ik volgens mij daar meer mee kan winnen, ben ik nu slimmer????![]()
en ja ik heb het al vaker gezegd, ik ben echt 100% anti Lieske
Ten eerste is het bij BB volgens mij de bedoeling om extreme haat/liefde met bepaalde bewoners te creeeren maar heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n twijfels over jouw geestelijke capaciteiten. Je vorige berichtje zegt genoeg..
De lotterij zegt niets. Jouw kansverhoudingen zijn 1 op 100.000. Dan staat Lieske en de andere bewoners er toch veeel beter voor
Succes met het winnen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000![]()
![]()
Lieske is de hoofdprijsquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef melke het volgende:
[..]
Succes met het winnen!Welke loterij en wat is de hoofdprijs?
Volgens mij zijn de kansverhoudingen voor Lucky Day hoger.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ten eerste is het bij BB volgens mij de bedoeling om extreme haat/liefde met bepaalde bewoners te creeeren maar heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000![]()
![]()
Roels in het BB huis: slapen, op de bank hangen, rotzooien met Dido, zuipen, drinken en rokenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
Roel ligt alweer uitgezakt op de bank
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ten eerste is het bij BB volgens mij de bedoeling om extreme haat/liefde met bepaalde bewoners te creeeren maar heb niet echt zin in dit gezeik... En voel ook niet de behoefte om mezelf te verdedigen. Toch nog 1 ding mijn kansverhoudingen zijn om precies te zijn 1 op 245000![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |