daar gaat ElisaB niet voor wegquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:38 schreef Prowl het volgende:
5 euro
geëditquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n topic [TK] Creative I-Trigue L3500 2.1 wordt een beetje verprutst door iemand die vetgedrukt een winkelprijs (?) plaatst. (omdat ik hem aan iemand anders verkoop?)
Thanks Sc0rPi0nquote:
Lutz0r! hij kost dus 75,= nieuw en die heb ik lekker besteldquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Thanks Sc0rPi0n(nu wel met nullen
)
Diegene die zich aangesproken voeltquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wie is Lutz0r?
donequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:05 schreef sk888er het volgende:
[TK] fifa street voor de gamecube
op slot heb hem al verkocht![]()
I think you are so rightquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
Elies.. Ik denk dat Matthijs gewoon dat ding niet wil. Ongeacht regiovrij of niet
Ow, dat is wel erg ingewikkeld; zo ver had ik niet doorgedacht. Ik begreep dat je met 0,50 ging overbieden en dat is niet gewenst. Excuses, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:10 schreef flesje_bier het volgende:
Elisa waarom heb je mijn bod weggehaald?
Ik snap dat je niet met 50 cent mag overbieden maar als je naar het laatste bod kijkt en mijn laatse bod dan zit er 5 euro tussen.De bezorg kosten zijn volgens mij 5.50 dus haal dan zijn bod weg en niet het mijne.
[TK] Armani blouse XXL ongedragen!
Ik wilde het net aankaarten, dankjewelquote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Mikkie het volgende:
'T is niet mijn topic, maar daarom niet minder vervelend. In het volgende topic doet Timmai aan een vorm van topic kapen...
[GEZ] Werkende prepaid simkaarten
aangepast..quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Mikkie het volgende:
'T is niet mijn topic, maar daarom niet minder vervelend. In het volgende topic doet Timmai aan een vorm van topic kapen...
[GEZ] Werkende prepaid simkaarten
Toe maarquote:Op maandag 5 december 2005 08:13 schreef Mauro het volgende:
Kan dicht. Heb inmiddels een nieuwe pc gekocht.
Een zeer verstandig besluitquote:Op maandag 5 december 2005 12:08 schreef Mauro het volgende:
Tja, dat jaar garantie dat deed het hem.
Oh, en de aanwezigheid van een goede dvd brander![]()
Nope... Toen we een deal hadden, heb ik twee andere gegadigden afgezegd. Een daarvan heeft daarna wel gezegd nog interesse te hebben (maar niets meer van vernomen), de anders hoefde niet meer. En daar baal ik eigenlijk enorm vanquote:
Ik doe nix hoorquote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef Dizer het volgende:
Mijn (uren aan gewerkte) sony topic, wat doe je
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Tweedehands CD-speler kopen?
Wordt het niet eens tijd om de omschrijving van dit board aan te passen? Iets van ' Tweedehands iPod kopen?"
Cd-spelers...![]()
Ik heb dus 3 uur met de trein gereist en een uur op het station gewacht....quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef fokuserdetiende het volgende:
Vandaag helaas slechte ervaringen gemaakt met Sadar
heb helemaal moeten haasten om op tijd op het station te zijn volgens afspraak. Naar een half uur wachten maar weer naar huis gegaan.
Lekker is dat....heb wel beters te doen als op ene van der dufus te wachten.....en dan nog voor een matsprijs!![]()
voortaan telnr vragen en zeker als je een flinke treinreis moet maken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:50 schreef Sadar het volgende:
Ik heb dus 3 uur met de trein gereist en een uur op het station gewacht....
Ik heb dus jou mailtje niet meer gelezen waarin stond dat je op de parkeerplaats zou wachten.
Ik heb het dus niet af laten weten maar ik heb jou mailtje dus niet optijd gelezen
1 uur en 30 minuten klopt..maar ik moest ook nog naar huisquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef fokuserdetiende het volgende:
3 uur met de trein naar Tilburg eb terug heb je maar 1 uur en dertig minuten nodig?
heenweg via Amsterdam gereden zeker?
lol
was al dichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef spanks het volgende:
[TR] Rolling Stones kaartjes voor Foo Fighter Kaartjes
mag op slot.
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van V&Aquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de Fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor V&A
anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren'
Ik heb dit gelezen, maar het wil niet tot me doordringen waar het om draait. Ik ben he-le-maal niet thuis in Wiki en heb geen idee wat een mens ermee moet. Dit postje is om je te laten weten dat ik je bericht heb gezien, maar de eer graag overlaat aan mijn collega's, die er wellicht wel verstand van hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de Fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor V&A
anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren'
Gaat goe-oedquote:Op donderdag 8 december 2005 15:34 schreef Shagya het volgende:
En nog meer plek.[TK] 9 stuks kleine Harde Schijven.
de FOk! wiki is een beetje afgeleid van de beter bekende wikipediaquote:Op donderdag 8 december 2005 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb dit gelezen, maar het wil niet tot me doordringen waar het om draait. Ik ben he-le-maal niet thuis in Wiki en heb geen idee wat een mens ermee moet. Dit postje is om je te laten weten dat ik je bericht heb gezien, maar de eer graag overlaat aan mijn collega's, die er wellicht wel verstand van hebben
Ik ben bijvoorbeeld heel goed in nachtelijke slotjes
Hij is dichtquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vind eigenlijk dat deze dicht moet: [TK] Dolce & Gabbana longsleeve
Het is een nepding en TS reageert ook niet meer.
Volgens de regels moet je gewoon een nieuw topic openen hiervoor. Dat K750i topic zou ik dan even na moeten lezen/kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Zwarte Samsung polsbandje
ElisaB waarom mocht ik niet vragen of ik zo'n zilveren mocht dan?
TS wil zwarte, en dus niet die zilveren. Dan is het toch geen kapen?
Laatst was er ook een K750i topic waar andere users onderling in het topic ook deals gingen sluiten, daar mocht het wel.
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Skv het volgende:
ElisaB waarom mocht ik niet vragen of ik zo'n zilveren mocht dan?
Laatste nagekomen bericht: ik zie TS dat niet luid en duidelijk zeggen (maar misschien zei TS dat wel, maar enigszins onvriendelijk en heb ik het daarom verwijderd... zou zomaar kunnen). Anyway; teruglezend op basis van wat er nu nog staat kan ik het niet meer reconstrueren. Ieg is het altijd het meest safe om gewoon een eigen topic te openen. Zit je altijd goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Skv het volgende:
TS wil zwarte, en dus niet die zilveren.
Ja, prima.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer
Volgens mij - maar hang me er niet aan op, want ik weet het écht niet meer zeker - was er een hele riedel offtopic ontstaan na jouw post. Maar misschien zit ik er ook wel gewoon naast en ging deze edit in de vaart der volkeren. Ik weet ook niet meer wat er precies stond.
Kortom: ik weet het niet meer dus
In het algemeen edit ik dit soort dingen. Soms gaat het goed (zoals wellicht in het door jou genoemde topic, maar dat zegt me zo niets), maar heel veel vaker gaat het fout en ontstaan er complete rellen. Dat zie je misschien niet vaak, maar ik zie het wél redelijk vaak. Dus in het kader van 'de regels zijn redelijk helder en het is beter voorkomen dan genezen' haal ik alle 'topic-kaaps' weg. Wat overigens niet per definitie wil zeggen dat je iets heel erg verschrikkelijks hebt gedaan hoor
Yo Daiz....quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
Yo Lies... [TK] Home Cinema Set Sony DAV-SC8
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef Skv het volgende:
Ja, prima.
Ik had in mijn post zelf ook nog bij naam genoemd dat het geen poging tot topic kapen was.
Maarja, t is wel prima zo
Ik zie er niets verkeerds aan; de vraag wordt aan TS gesteld. Sluit aan zou ik zeggen, dan blijf ik er met mn vingers vanaf. Beloofdquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:55 schreef Skv het volgende:
Mag dat dan wel?
bij dezequote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Blik het volgende:
[TK] PS2 + toebehoren + 12 spellen
mag dicht, ga het toch allemaal niet verkopen omdat het vriendinnetje het niet wilt
Tuurlijk; en aangepastquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Dizer het volgende:
Hallo!
Mag [GEZ] [DVD] Matrix 10-disc + X Files S8 & S9 Highlander BOX veranderd worden in:
[GEZ] [DVD] Matrix 10-disc + X Files S8 & S9 Highlander BOX
THX
Ik kan er niets zinnigs op zeggenquote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef T42 het volgende:
[TK] Pocket pc met tom tom navigatie
krijg geen reacktie meer terug en ze is 20 min gelede nog hier geweest heb al paar mailtjes gestuurd. maar hoor ineens nix meer? begin beetje te twijfelen omdat er net nog op nieuws was geweest dat er veel oplichters aan het werk zijn die techische dinge zogenaamd verkope.![]()
laatste wat ik heb reacktie was op woensdag 7dec
ik w8 nog efkes af, dat pc stuk is lijkt mij nie omdatze vandaag nog online was hier.quote:Op zondag 11 december 2005 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan er niets zinnigs op zeggen
Misschien is de TS ff ziek (zoals een kwart van NL) of is haar PC ff stuk (zoals de mijne de afgelopen dagen). En misschien is het inderdaad dikke nep.
Ik weet het niet
Donequote:Op maandag 12 december 2005 01:30 schreef Dizer het volgende:
Het zou fijn zijn als al het gebagger hieruit gehaald kan worden, thx
[TK] 2 Kinder Slaapkamers
Donequote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Icey1986 het volgende:
Zou iemand in mijn topic de TR om kunnen zetten naar een TR/TK.
[TK/ R] Shuttle HTPC Dan zal ik er daarna zelf een richtprijs bijzetten.
Hartelijk dank voor de mededeling; topic is dichtquote:Op maandag 12 december 2005 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] 2x256 MB 400 MHZ Samsung orginal
Donequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:54 schreef Dizer het volgende:
Hey liesje schatje baby..
[TK] 2 Kinder Slaapkamers mag een slotje krijgen... whooooppa
Sorry, ben in een zeer vrolijke stemming
Hij keek een beetje te diep in het glaasje en is toen verzopen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey biermans! Waar hing jij uit? Ik heb je gemist
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
Hij keek een beetje te diep in het glaasje en is toen verzopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet grappig..
Ik had per ongeluk (quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey biermans! Waar hing jij uit? Ik heb je gemist
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij keek een beetje te diep in het glaasje en is toen verzopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet grappig..
nietquote:
Ja, echt jaquote:
dichtquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Godver deze staat al weer veel te lang open ; [TK] 2x Sweex PCI 54Mbit Wifi kaarten
Gaa's aan werk
Beide dicht en proostquote:Op woensdag 14 december 2005 08:07 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] CF kaartjes mag op slot
deze ook overigens [TK] Accesoires voor Jornada.
alvast bedankt, en nu is het tijd voor![]()
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[GEZ] GameCube Mario Games
Waar is die gebleven?
Hij denkt zeker dat we helemaal van Jetje zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef Skv het volgende:
[TK] DVD Madagascar
Inmiddels gaat de gebrande versie over de toonbank via mail
En?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik drop het ff bij de FA's
done en die topicreport werkt gewoon hoor. Heb hem net als gelezen aangemerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
Topicreport schijnt niet te werken... kan een modje even de bagger van King_of_Kool deleten uit mijn topic? [TK] 13 DVDtjes
TR werkt als een tierelierquote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
Topicreport schijnt niet te werken...
Als jullie 'm lezen wel jaquote:
alsquote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef crackhead het volgende:
Als jullie 'm lezen wel ja. Maar bedankt voor het opschonen.
Heb jij de MED al bekekenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Heeft iemand hier al naar gekeken?
[TK] DVD Madagascar
Even een CCtje naar BREIN ;-)
MED?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij de MED al bekeken
Het mailtje naar Brein mag je zelf sturen
Ja enorm; ik haal ze ook altijd door elkaarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
* spectrumanalyser is weer heerlijk bezig.
kan iemand deze [TK] S370 Processoren (1 ghz, 800 mhz) voor in de kerstboom naar V&A schoppen? Ja PTA lijkt ok zo vreselijk op V&A
Klopt, maar nu staat ie vol met offtopic gelul en andere verkopenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het goed is doet ie het weer
Hoe kan dat nou weerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt, maar nu staat ie vol met offtopic gelul en andere verkopenKun je het aub opschonen?
Een Xbox 360 is in de winkel 300 euro, dus als je hiervoor 350 vraagt is het handel, omdat je het dan boven de nieuwprijs verkoopt. TS maakt in principe misbruik van de schaarste.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Dit is toch geen handel? Als hij in de Randstad niet te krijgen is en hij is elders gehaald is het toch geen handel als je je benzinekosten vraagt?
[TK] XBOX 360 Core met garantie nieuw in doos met bon
donequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Slotje b.t.w.
[tk] paar ps2 spellen
bij dezequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:13 schreef spree het volgende:
euhm had al enkeer of vier topic report gewdaan maar in elk geval deze[tk] opruiming mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |