Donequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:54 schreef Dizer het volgende:
Hey liesje schatje baby..
[TK] 2 Kinder Slaapkamers mag een slotje krijgen... whooooppa
Sorry, ben in een zeer vrolijke stemming
Hij keek een beetje te diep in het glaasje en is toen verzopen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey biermans! Waar hing jij uit? Ik heb je gemist
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
Hij keek een beetje te diep in het glaasje en is toen verzopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet grappig..
Ik had per ongeluk (quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey biermans! Waar hing jij uit? Ik heb je gemist
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij keek een beetje te diep in het glaasje en is toen verzopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet grappig..
nietquote:
Ja, echt jaquote:
dichtquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Godver deze staat al weer veel te lang open ; [TK] 2x Sweex PCI 54Mbit Wifi kaarten
Gaa's aan werk
Beide dicht en proostquote:Op woensdag 14 december 2005 08:07 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] CF kaartjes mag op slot
deze ook overigens [TK] Accesoires voor Jornada.
alvast bedankt, en nu is het tijd voor![]()
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[GEZ] GameCube Mario Games
Waar is die gebleven?
Hij denkt zeker dat we helemaal van Jetje zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef Skv het volgende:
[TK] DVD Madagascar
Inmiddels gaat de gebrande versie over de toonbank via mail
En?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik drop het ff bij de FA's
done en die topicreport werkt gewoon hoor. Heb hem net als gelezen aangemerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
Topicreport schijnt niet te werken... kan een modje even de bagger van King_of_Kool deleten uit mijn topic? [TK] 13 DVDtjes
TR werkt als een tierelierquote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
Topicreport schijnt niet te werken...
Als jullie 'm lezen wel jaquote:
alsquote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef crackhead het volgende:
Als jullie 'm lezen wel ja. Maar bedankt voor het opschonen.
Heb jij de MED al bekekenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Heeft iemand hier al naar gekeken?
[TK] DVD Madagascar
Even een CCtje naar BREIN ;-)
MED?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij de MED al bekeken
Het mailtje naar Brein mag je zelf sturen
Ja enorm; ik haal ze ook altijd door elkaarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
* spectrumanalyser is weer heerlijk bezig.
kan iemand deze [TK] S370 Processoren (1 ghz, 800 mhz) voor in de kerstboom naar V&A schoppen? Ja PTA lijkt ok zo vreselijk op V&A
Klopt, maar nu staat ie vol met offtopic gelul en andere verkopenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het goed is doet ie het weer
Hoe kan dat nou weerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt, maar nu staat ie vol met offtopic gelul en andere verkopenKun je het aub opschonen?
Een Xbox 360 is in de winkel 300 euro, dus als je hiervoor 350 vraagt is het handel, omdat je het dan boven de nieuwprijs verkoopt. TS maakt in principe misbruik van de schaarste.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Dit is toch geen handel? Als hij in de Randstad niet te krijgen is en hij is elders gehaald is het toch geen handel als je je benzinekosten vraagt?
[TK] XBOX 360 Core met garantie nieuw in doos met bon
donequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Slotje b.t.w.
[tk] paar ps2 spellen
bij dezequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:13 schreef spree het volgende:
euhm had al enkeer of vier topic report gewdaan maar in elk geval deze[tk] opruiming mag dicht
donequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:00 schreef Gajescheren het volgende:
[TR] SonyEricsson P900
Mag dicht, ga hem toch verkopen. Danku!
Donequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef DaMook het volgende:
[TK] Mio168 met tomtom3.
Kan de iPod uit de TT gehaald worden ? Dank je
Ben je ervan opgeknaptquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Prowl het volgende:
[TK]
Mag deze op slot?
Sorry, ik had ff een dipje![]()
Mag ik er nog 1 openen???quote:
Je doet maar hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Prowl het volgende:
Mag ik er nog 1 openen???
Ok, ik waarschuw je zo wel even welke op slot magquote:
Ja, doe maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Prowl het volgende:
Ok, ik waarschuw je zo wel even welke op slot mag![]()
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zal nog een keer een slotje voor je zetten![]()
Ik zag het, maar daar houdt ie wel mee op, want hij vindt het helemaal niet leuk als zijn topics voor 48 uur dichtgaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
smaakpolitie kickt wel erg vaak binnen 24 uur
Donequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:09 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Slotje
Doe maar dicht, ik heb ff genoeg voor vanavond
donequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag er een slotje op mijn enevertopic? hij wordt nogal verbaggerd![]()
zie mijn laatste post daar
Dank jequote:
ik sluit dat topic en hij mag mailen voor tekst en uitleg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:53 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Logitech MX3100 en Creative I-trique L3500
TS ging akkoord om vervolgens binnen 3 minuten terug te krabbelen, nou reageert ie al niet eens meer terwijl hij nog wel op forum heeft ingelogd. Ik vraag me af wat er met dit topic zou moeten gebeuren? Het lijkt erop dat hij een ultrahoge bod wilt of zo aangezien er op marktplaats al op zijn vraagprijs is geboden en hij nog altijd niet over de brug is gegaan?
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
kan een modje even de bagger van King_of_Kool deleten uit mijn topic? [TK] 13 DVDtjes
Zowiezo worden dit soort reacties verwijderd.quote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef Schorpioen het volgende:
Zeg ElisaB, als ik in [GEZ] degelijke router zeg dat sweex een brak rotmerk is dan doe ik dat niet om te trollen ofzo, maar omdat het gewoon echt zo is. Ik heb jarenlang op de supportafdeling van ISP's gewerkt en heb alleen maar slechte ervaringen met dat merk, ook met hun andere hardware overigens. Als er door TS gevraagd wordt om een "degelijke router die niet afkapt bij 400kb/s" en iemand komt met sweex aanzetten dan lijkt me zo'n reactie op zijn plaats. Misschien zat er wat teveel "kut" en "klote" in mijn post maar dan nog hoef je het niet weg te editten!
dichtquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef BlueEyed het volgende:
Beebje, deze mag dicht; [TK] 2 x 128 mb SDRAM, PC133
Deal is in principe rond
opgeruimd.quote:
geintjequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik drink hem helemaal niet zelf op..
ze mogen me mailen en anders gaat hij naar een zwerver.
Gelukkig verziek je zelf nooit topics, anders zou iemand nog eens kunnen zeggen 'how does it feel on the other side'quote:Op zondag 18 december 2005 15:37 schreef tonks het volgende:
[tk] iDog zou je hier de offtopic posts kunnen verwijderen? ze verzieken het topic een beetje.
Ik had niet anders gedacht; het past bij jequote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef tonks het volgende:
Dat eerste negeer ik maar even.
Regel 7 crew faq, ff lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet anders gedacht; het past bij je
Hele faq lezen.... jij danquote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef tonks het volgende:
Regel 7 crew faq, ff lezen.
Ow, belachelijkquote:Op zondag 18 december 2005 20:32 schreef BlueEyed het volgende:
Ik heb een klacht
Heb eerder in dit topic een verzoek gedaan aan ElisaB om [TK] 2 x 128 mb SDRAM, PC133 te sluiten, echter dit is nog steeds niet gebeurd..![]()
Goed idee! Wel niet te hard dan!quote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, belachelijk
Ik zou een klacht indienen want het is he-le-maal niet netjes.
Als ik haar zie, zal ik haar voor je slaan. Dat zal dr leren
en jij een schop onder je kont dat je zo onder de plak van ElisaB zitquote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Goed idee! Wel niet te hard dan!![]()
Dat schorpioenen geval daarentegen, die mag ferme tikken krijgen! Zomaar topics sluiten die helemaal niet voor hem bedoeld waren!![]()
Dat heet liefde Sc0rp, liefde!quote:Op zondag 18 december 2005 21:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
en jij een schop onder je kont dat je zo onder de plak van ElisaB zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |