Toevallig vandaag bij die 2 users, 2 PC's opgehaald en dat is prima verlopen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het zo is, maar makkelijk vindt ie het zelf ook niet, want hij gebruikt de twee accounts regelmatig per ongeluk door elkaar heen. Het is overigens toeval dat ik het weet hoor; veruit de meeste klonen ontgaan mij volledig
Kijk maar uit, voordat je het weet noemen ze je een handelaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef Shagya het volgende:
[..]
Toevallig vandaag bij die 2 users, 2 PC's opgehaald en dat is prima verlopen.![]()
zolang je 15% laat afvloeien naar ElisaB is er niets aan de handquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:22 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voordat je het weet noemen ze je een handelaar![]()
Met een Celeron 500 en een Duron 1300?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:22 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voordat je het weet noemen ze je een handelaar![]()
Is het niet handig als er een stap-voor-stap handleiding in de FAQ komt hoe je foto's kan plaatsen (mbv ImageShack bijvoorbeeld)? Niet dat mensen de FAQ lezen, maar dan kan je in elk geval in zo'n topic een linkje naar dat FAQ onderdeel plaatsen zodat de kans wat groter is dat iemand alsnog z'n foto's plaatst.quote:ja sorry ik ben vrij nieuw hier en snap niks van fotoos plaatsen hierzo.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:51 schreef bigben04 het volgende:
N.a.v. dit topic en de volgende opmerking daarin (niet persoonlijk bedoeld, maar dit soort dingen zie je vaker):
[TK] diverse mooie voetbalshirts
[..]
Is het niet handig als er een stap-voor-stap handleiding in de FAQ komt hoe je foto's kan plaatsen (mbv ImageShack bijvoorbeeld)? Niet dat mensen de FAQ lezen, maar dan kan je in elk geval in zo'n topic een linkje naar dat FAQ onderdeel plaatsen zodat de kans wat groter is dat iemand alsnog z'n foto's plaatst.
Hmm, die heb ik net nog doorgekeken maar ik kon het daar niet vinden. Heb je een linkje voor me?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef ElisaB het volgende:
... en het staat al in de faq (oveigens niet onze faq, maar de grote faq).
geslotenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Nokia 2600 simlockvrij mag dicht. Thnx alvast.
donequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef kinky_queen het volgende:
Zou een modje [TK] willen toevoegen? Vergeten
[TK] THE MATRIX Limited Attaché Case
dicht..quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:38 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[GEZ] Golden Sun 2: The Lost Age (GBA) mag dicht.
Spel is binnen
let's not and say they did!quote:Op zondag 27 november 2005 12:10 schreef Prowl het volgende:
[TK] Mijn oude server Fujitsu Siemens Scovery xS Thin Client
Geef mij mod rechten en ik doe em zelf wel ff dicht![]()
Je hebt 'm al gesloten zie ikquote:Op zondag 27 november 2005 12:10 schreef Prowl het volgende:
[TK] Mijn oude server Fujitsu Siemens Scovery xS Thin Client
Geef mij mod rechten en ik doe em zelf wel ff dicht![]()
donequote:Op zondag 27 november 2005 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Dvd'tjes
Mag dicht, heb inmiddels een nieuw topic geopend met een recentere OP en wat toevoegingen.
donequote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef akkom het volgende:
deze mogen dicht:
[TK] stoelen (9 stuks)
[TK] DVD'S
bedankt![]()
Donequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:17 schreef NutKees het volgende:
* Deze * mag dicht, heb hem aan een collega gegeven.
En hij is eruitquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Butra het volgende:
Zou een modje even 8 Mile uit de TT willen halen? Die is inmiddels verkocht.
[TK] About a Boy
donequote:Op woensdag 30 november 2005 14:28 schreef Prowl het volgende:
[TK] Laptop Celeron 366mhz 32MB 10GB ¤45!
Deze mag ook dicht, na wat gekloot met de TPG staat ie hier fijn te pruttelen![]()
Gefixtquote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef perezoso het volgende:
[TK] Nintendo Entertainment System (NES) tags vergeten, TK
NP; nu weet je het in elk gevalquote:Op woensdag 30 november 2005 18:44 schreef SilentOne het volgende:
Oh Sorry ElisaB, wist niet dat dat niet mocht !!!!! Zalhet niet meer doen, excuzes.
yo hijs dicht.quote:
nou vooruit danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Logitech G5 2000 DPI Lasermouse mag ook dicht.
dichtquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:10 schreef RD4 het volgende:
Jow Liesje B en/of kompanen, ---> [GEZ] PC mag dicht, ben voorzien door Shagya!
Yo, Liesje B is in tha house!quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:10 schreef RD4 het volgende:
Jow Liesje B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |