Hmz... ik ga nadenkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, het is... hoe heten de krengen ook alweer... een keepcase geloof ik. Zo'n standaardverpakking.
Ik denk dat ik mijn bod toch inneem, als je mij het niet kwalijk neemt. Mede omdat ik de komende week de hele week wegben en dus de betaling niet kan regelen. En ik wil jouw verkoop niet ophouden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat het past. In één envelop zou het 2,25 zijn. Mocht het niet lukken en moet ik toch twee enveloppen gebruiken, dan neem ik het verlies van de extra kosten wel. Zullen we 12 euro inclusief doen dan? Zo ja, dan mag je me mailen op het mailadres uit de OP
Ik laat het je morgen weten, als er iemand anders is voro de dvd, mag ie het gewoon kopen hoor, helaas voor mij danquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je snel beslist mag je 'm hebben voor een tientje inclusief
Doe mij geen bod. Geef een ander een kansquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is prima, ik zie het morgen wel. Maar moet ik voor jou een bod van een tientje inclusief noteren en wil je nog ff bedenktijd, of heb je sowieso een lager bod? Dan weet ik wat ik moet als in de tussentijd iemand anders biedt...
je hebt mailquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor 7,50 hebben we een deal, dan hebben we de verzendkosten enigszins gedeeld. Mail maar naar mikejuh [at] hotmail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |