Hmz... ik ga nadenkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, het is... hoe heten de krengen ook alweer... een keepcase geloof ik. Zo'n standaardverpakking.
Ik denk dat ik mijn bod toch inneem, als je mij het niet kwalijk neemt. Mede omdat ik de komende week de hele week wegben en dus de betaling niet kan regelen. En ik wil jouw verkoop niet ophouden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat het past. In één envelop zou het 2,25 zijn. Mocht het niet lukken en moet ik toch twee enveloppen gebruiken, dan neem ik het verlies van de extra kosten wel. Zullen we 12 euro inclusief doen dan? Zo ja, dan mag je me mailen op het mailadres uit de OP
Ik laat het je morgen weten, als er iemand anders is voro de dvd, mag ie het gewoon kopen hoor, helaas voor mij danquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je snel beslist mag je 'm hebben voor een tientje inclusief
Doe mij geen bod. Geef een ander een kansquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is prima, ik zie het morgen wel. Maar moet ik voor jou een bod van een tientje inclusief noteren en wil je nog ff bedenktijd, of heb je sowieso een lager bod? Dan weet ik wat ik moet als in de tussentijd iemand anders biedt...
je hebt mailquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor 7,50 hebben we een deal, dan hebben we de verzendkosten enigszins gedeeld. Mail maar naar mikejuh [at] hotmail.
Je zou het op de achterkant van het doosje kunnen zien, maar volgens mijn berekening is dit ook 4:3. En dan heb ik helaas geen interessequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n DVD-Profiler meld op basis van de productcode een 1.33:1, en volgens mijn geweldige hoofdrekencapaciteiten is dat gelijk aan 4:3 toch? Of ben ik achterlijk geworden na een lange werkdag?![]()
Je hebt mailquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens.
Als je ff mailt op mikejuh [at] hotmail.com, dan handelen we het daar verder af, okay?
Ik zal nog ff kijken...quote:Op zondag 27 november 2005 15:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor 6 euro excl. hebben we een deal.
The eye...zitten daar Nederlandse subs bij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
You do that.
Zit er verder niet nog iets voor je bij...? Hoe meer je afneemt, hoe leuker de prijs kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |