Ik heb een simlockvrije Nokia 2600 in de aanbieding.
Belangrijkste kenmerken
* Pocketformaat zodat je de telefoon overal kan meenemen
* 4.096-kleurenscherm, 128 x 128 pixels
* Rekenblad
* Personaliseerbare converter
* Rekenmachine
* Handtekeningbestanden voor SMS-berichten
* Contactenlijst met opslagruimte voor 200 items, en nog eens 250 items op de SIM-kaart
* Agenda met dag-/week-/maandoverzichten
* Maximum 10 herinneringen
* Ingebouwde handsfree luidspreker
* Bewegende screensavers
* Polyfone beltonen (ingebouwde MIDI-tonen)
* Ingebouwde games
* Verwisselbare Xpress-on™ covers beschikbaar
* Gewicht: 94.5 g
* Afmetingen: 107.6mm x 45.9mm x 20.3 mmUitgebreide details van dit toestel zijn te vinden op:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/2600/index.htmlDe telefoon heeft in totaal maar een paar uur aangestaan en is echt amper gebruikt, ik had de telefoon voor mijn ma gekocht, lekker makkelijk toestel dacht ik... Maar ze kan er absoluut niet mee overweg, ik heb 300 keer uitgelegd hoe de toetsenblok eraf moet en hoe je moet opnemen enzo, maar het lukt allemaal niet erg, vandaar dat de telefoon in de verkoop gaat.
Alle doosjes, zakjes, boekjes zitten erbij, en natuurlijk de lader en als extraatje een Golla beschermhoesje. (lijkt op een iPod sok)
Tevens wordt meegeleverd: een Telfort Prepaid simmetje met 11,29 euro beltegoed, het telefoonnummer is maar bij 2 mensen bekend, dus geen gedoe met vreemden aan de lijn (m'n ma meld wel dat het nummer niet meer gebeld hoeft te worden), ook is het nummer nergens aangemeld bij sms diensten.
De telefoon is 100% krasvrij en echt zo goed als nieuw.
Ik heb net ff snel een foto geschoten, is een beetje overbelicht, maar later op de dag zal ik betere foto's plaatsen.
![]()
Ik wil er minimaal 40 euro voor hebben.
[ Bericht 20% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 11-11-2005 04:07:43 ]