10 euro exclusief verzendkostenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Blupp het volgende:
Burnley uit maat L
15 euro exc geboden.. :-)quote:Sunderland thuis maat L
Ook benieuwt naarquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:24 schreef Bjoro het volgende:
Zijn het de officiele shirts, zijn ze tijdens een wedstrijd gedragen of zijn het Costa-del-Sol-imitatie-look-a-likes ?
Zitten er rugnummers op ? Zo ja, staan er namen boven/onder ?
15 Incl. verzenden voor het Westham shirt dan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:08 schreef Blupp het volgende:
Scorpion wederom bedankt.
Prada, jij hebt mail.
Brighton, ik wacht nog even af.
RD4, die shirts zijn idd 15 per stuk, Sunderland is in principe verkocht aan Prada; wel nog interesse in West Ham?
mvg Blupp
Is goed. Ik hou het topic in ieder geval in de gaten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:08 schreef Blupp het volgende:
Brighton, ik wacht nog even af.
je zou best gelijk kunnen hebben hoor, excuus, tis iig wel n barca-nike-shirtquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef Luizao het volgende:
die van barcelona is geen officieel wedstrijdshirt... zal wel uit de winkel daar komen ofzo.. maar heeft niet de kenmerken van een officiele replica!
je hebt mail terugquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Basso het volgende:
ik heb je een mail gestuurd
Als het goed is zul je de 15 euri ontvangen hebben...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:10 schreef RD4 het volgende:
[..]
15 Incl. verzenden voor het Westham shirt dan...
En mail terugquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef Blupp het volgende:
klopt rd4, morgen shirt op de bus
brighton je hebt mail
mvg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |