10 harde schijven in één pcquote:Op woensdag 2 november 2005 12:07 schreef T42 het volgende:
ben toch partikulieren heb eenmaal grote hobby's
heb ook 3 auto's als hobby en een boot duss..
en die nieuwe hobby is een 3 meter lange boa
dus moet ik ruime maken in de bijkeuken haha
ze hebben wel een half jaar in een pc gezeten maar die waren niet gebruikt.
pas toen ik er 36gb in heb gezet. en ik heb ze over![]()
jah met van die sledes voor backups dat ze in een kluis konde gelegt worden (als pc in bedrijf zou staan)quote:Op woensdag 2 november 2005 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[V&A] Veedbek was weer vol
[..]
10 harde schijven in één pc
Ja hoor met Scsi HD's zie je vaak 2x raid 5 in een server.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[V&A] Veedbek was weer vol
[..]
10 harde schijven in één pc
Ik wor gek...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef T42 het volgende:
jah met van die sledes voor backups dat ze in een kluis konde gelegt worden (als pc in bedrijf zou staan)
Een beetje een mal linkje, maar ik heb 'm gevonden. En hij is dichtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/post_reply/770040 <-- mag dicht.
Alvast bedankt
Ik ben blij dat je het zo geweldig vindt.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef Markster het volgende:
FIETBECK WHAHAHAHAHAHAHAH IK LIG OP DE GROND VAN HET LACHEN!!
FIETBECK HOE KOM JE ER OP!!
HAHAHAHAHHAHA
!
Anders niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zo geweldig vindt.
Verder nog iets
Ik had datzelfde. Leuke grap, Bassie.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef Markster het volgende:
FIETBECK WHAHAHAHAHAHAHAH IK LIG OP DE GROND VAN HET LACHEN!!
FIETBECK HOE KOM JE ER OP!!
HAHAHAHAHHAHA
!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef Markster het volgende:
Komt er een man met een onwijs grote bult op zijn buik bij de de dokter. Dus de dokter zegt:"Ik zie het al, uw lever is helemaal opgezet. Wat drinkt u?" Zegt de patient:"Dat geeft niet, wat u maar in huis hebt!"
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef Markster het volgende:
Anders niet.
Hij is dichtquote:Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef Burner2000 het volgende:
[TK] Moederbord ASUS K8U-X Deze kan op slot.
nergens was " mijn" pc (server) tot dat ik die verkocht en die em kocht wou er 36gb schijven bij. en die ging em gebruike als internet server ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wor gek...
En in welk bedrijf moest dat ding dan staan?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]en weer een tevreden klant
Ik moest wel lachen om je mopje
Ik vind het maar een vaag verhaal, maar dat komt vooral omdat ik geen idee heb waar je het over hebt. Omdat ik vandaag in een opperbeste stemming ben, is je topic bij deze weer openquote:Op donderdag 3 november 2005 08:08 schreef T42 het volgende:
nergens was " mijn" pc (server) tot dat ik die verkocht en die em kocht wou er 36gb schijven bij. en die ging em gebruike als internet server ofzo.
nou dan was ik wel zo aardig om te proberen je in de opperbeste stemming te krijgenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vaag verhaal, maar dat komt vooral omdat ik geen idee heb waar je het over hebt. Omdat ik vandaag in een opperbeste stemming ben, is je topic bij deze weer open
Ow, en als ik niet in een opperbeste stemming was, dan ging ie ook weer open hoor
Het is geluktquote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef T42 het volgende:
nou dan was ik wel zo aardig om te proberen je in de opperbeste stemming te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |