Lijkt me nou helemaal niet handig, dan blijft er namelijk niet veel over.... (ja, de speakers, maar meer is er niet).quote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef MatthijsDvD het volgende:
Kan ik de set ook zonder dvd speler kopen misschien?Of is dat niet handig natuurlijk
?
Deze: [Centraal] Sony: Informatie, Image en Ervaring!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef Quara het volgende:
Welke set heb je nu gekocht ElisaB?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:58 schreef MatthijsDvD het volgende:
Haha goede onderhandelaarNou voor een bakje thee erbij doe ik het wel, suiker erbij en dan hebben hebben we helemaal een deal. Even zonder gekheid. 400 euro is goed. Het is zeker niet handig om hem nog werkend te zien, want dan moet je alles weer inpakken enzo.
Laat even weten wanneer je kan. Ik kan zowiezo volgende week dinsdag. Ik hoor het wel!
Owja is het trouwens makkelijk te installeren de complete set? Ben daar niet zo'n held in namelijk!
Ik begin te vermoeden dat je eigenlijk niet weet waar je 'ja' tegen hebt gezegd. Een HCS zonder het gedeelte waarmee je DVD's afspeelt is namelijk geen HSC, dat is een set speakersquote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef MatthijsDvD het volgende:
Kan ik de set ook zonder dvd speler kopen misschien?Of is dat niet handig natuurlijk
?
Yeps, had ik ook al bedacht; gewoon een extra DVD-speler aan de HCS hangen. Persoonlijk zou ik dat liever doen dan zelf gaan kloten met de DAV-SC8. Ik zou bang zijn dat ik er iets aan stuk zou maken (misschien kan dat helemaal niet, maar ik ben niet zo technisch, dus bij mij is alles mogelijk).quote:Op woensdag 30 november 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
Misschien een handige tip voor MatthijsDVD. Koop deze set en koop zo een goedkope dvd speler van 25 euro die ALLES afspeelt wat God digitaal heeft gemaakt dat past op een cd of dvd
Helleu MatthijsDVD... anybody home?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef ElisaB het volgende:
Psstt... MatthijsDvD, laat je even weten wat je wilt?
Nee, kijk: de DVD-speler ís de set. Het is niet meer dan dat apparaat (zie de pics) en zes speakers. En daarmee heb je alles. Als je je huidige DVD-speler op de HCS aansluit, heb je dus via die weg de versterker en de aansluiting naar de speakers. Bovendien heb je via de HCS je radio-ontvangst. Verder kun je er bijvoorbeeld een Pundit op aansluiten, zodat je ook via deze set je MP3-tjes kunt luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:24 schreef MatthijsDvD het volgende:
Hoi,
ik weet wel waar ik ja tegen zeg alleen heb me vergist met dat hij niet regiovrij is. heb zelf al een goedkope dvd speler die regio vrij is, maar het is dan niet handig dat deze dvd speler niet regio vrij is, want dan heb ik een dvd speler erbij die ik niet kan gebruiken snap je? Want de dvd speler is natuurlijk ook geen koopje in de set.
Dat kan ik snappenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef ShaoliN het volgende:
Ik geef je er zo 250 euro voor.
Als je het wilt weten, dan wil ik het voor je testen. Gooi ze dan wel morgen even op de post, want anders gaat het allemaal wel heel lang duren. Stuur me ff een mailtje, dan mail ik je mn adres terug.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ik denk dat de enige manier zou kunnen zijn het opsturen van DVD's, maar dat is natuurlijk wel een aparte manier!
Die heb ik afgezegd toen jij het bod accepteerdequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:03 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ik zie dat je nog meerdere kopers hebt die staan te dringen
Je hebt het zelf heel mooi gezegd ik zou hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:45 schreef ElisaB het volgende:
Help Dizer, ik ben bang dat jij hier even je licht over moet laten schijnen
De meneer in kwestie heeft gelukkig toch nog steeds interesse voor 400 euro.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Die heb ik afgezegd toen jij het bod accepteerde
Zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 5 december 2005 14:40 schreef Cosworth het volgende:
Wat een drama zeg, zo'n ding verkopen...
Als dat inhoudt dat je als ons schilderwerk komt doen, inclusief 35 meter tuinhekje, dan wil ik er over nadenken.quote:
ook als je niet kan schilderen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat je als ons schilderwerk komt doen, inclusief 35 meter tuinhekje, dan wil ik er over nadenken.
Zolang je het beter doet dan ikquote:Op maandag 5 december 2005 16:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ook als je niet kan schilderen?
ik vind het goed hoorquote:Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat je als ons schilderwerk komt doen, inclusief 35 meter tuinhekje, dan wil ik er over nadenken.
ik wil wel een vrijblijvende poging wagenquote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang je het beter doet dan ik
(en ik kan overigens errug goed en netjes schilderen)
ach tijd heb ik toch teveel, geld nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:38 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee hoeveel kozijnen, deuren, boeiboorden en andere shit wij hier hebben
De verf is veruit 't duurst.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:38 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee hoeveel kozijnen, deuren, boeiboorden en andere shit wij hier hebben
'quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:26 schreef Shagya het volgende:
[on-topic] Ik heb 't eens bekeken en ik kan 'm jammer genoeg echt niet kwijt.De boxen dan.
![]()
Yeps, dat kan. Had ik ook kunnen doen, maar ik had last van een estetische overreactie en wilde eindelijk eens twee apparaten hebben die kwa design op elkaar leken. En dat is er de reden van dan de DAV-SC8 plaats moest maken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:42 schreef Quara het volgende:
Kan je er wel een dvd-recorder extra op aansluiten?
Vrouwen en design...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:49 schreef ElisaB het volgende:
En Dizer, je hebt helemaal gelijk: ik ben er kwa geluidskwaliteit op achteruit gegaan nu ik weer een passieve subwoofer heb. Alleen vind ik dat niet heel erg, omdat wij huis- tuin- en keukengebruikers zijn: af en toe eens de radio aan, een filmpje kijken en opgenomen tv-programma's afspelen. Dus écht heel erg is het niet. Maar mn oude set was beter en zelfs ik hoor het verschil.
Gewoon onder een kloon postenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:36 schreef Shagya het volgende:
Mijn vrouw gaat erg boos kijken als ik dat er ook nog bij ga zetten.![]()
Ik wil 'm verkopen voor 400.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef Kai77 het volgende:
Dus wil je hem nog verkopen voor 350?
Thnxquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef Kai77 het volgende:
ok, mijn bod blijft staan, succes met het verkoop
Ik had de Pundit erop aangesloten en speelde zo MP3 af.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
Heeft ie ook een ingang voor pc, zodat ik mijn geluidjes via dat ding af kan spelen?
Als jij een Stereo-Jack vanuit de PC naar TULP op de HomeCinema aansluit heb je heel mooi geluid. Heb jij een hele mooie Geluidskaart met digitale uitgang (Coax) dan kan jij je PC digitale (DTS) aansluiten op de HomeCinema en zeer mooi geluid (DolbySurround) beluisterenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
Heeft ie ook een ingang voor pc, zodat ik mijn geluidjes via dat ding af kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |