Bij een setje moet ik altijd aan lingerie denkenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
doe je ook aan inruil van een leuk setje?
Klinkt indrukwekkend, maar gezien mijn recente aanschaf, kan ik het echt niet gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb een receiver van sony:
Sony STR DE245 (incl surround boxen)
twee grote front speakers van sony met super accoustically loaded woofers
en een actieve sony subwoofer sa-w305 eveneens met dat SAW techniek
en een dvd-speler van revoy met dolby digital decoder
hehe dat dacht ik al, ik zit te denken om het te verkopen en dan dat van jou over te nemen maar dat gaat allemaal zo lang duren denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klinkt indrukwekkend, maar gezien mijn recente aanschaf, kan ik het echt niet gebruiken.
Sorry
Ik heb geen gierende haast (al moet het hier liever niet nog weken staan), dus denk er even over na zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hehe dat dacht ik al, ik zit te denken om het te verkopen en dan dat van jou over te nemen maar dat gaat allemaal zo lang duren denk ik
ik ga der een nachtje over slapenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen gierende haast (al moet het hier liever niet nog weken staan), dus denk er even over na zou ik zeggen
Doe jij dat maar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ga der een nachtje over slapen
Eerlijk gezegd vind ik dat het grootste bezwaar bij de surround-sets. Het zijn prachtige speakers, daar niet van, maar je hebt er wel vier van in je kamer staan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:44 schreef Shagya het volgende:
Het is wel een leuk setje.Ik twijfel nog een beetje waar ik 't moet neerzetten allemaal.
![]()
Yeps, hij is er nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:24 schreef Plotinus het volgende:
En? Heb je de set nog? Begin volgende maand krijg ik wat extra geld en dat wil besteden aan een nieuwe of goeie 2e hands DVD speler, let me know...
Dank je wel voor je bod, maar het is me te laag. Als je 'm helemaal nieuw met garantie bij Elektronicagigant kunt kopen voor 650, dan zou ik het zeker doen als ik jou was, want het is een geweldige setquote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef Plotinus het volgende:
Tot nu toe nog geen serieuze koper gehad neem ik aan, dus de eerder gedande bodjes neem ik dus niet mee in mijn bod. In je OP wil je er minimaal 300 euro voor hebben, ik geef je er 325 voor. En ja, de nieuwprijs ligt 'vele' malen hoger, etc. Maar je verkoopt in dit geval een 2 jaar oude (en gebruikte!) set, dus er is totaal geen vergelijk mogelijk met de huidige nieuwprijs.
Begrijp me niet verkeerd (het komt misschien een beetje 'agressief' over) maar ik wil even geen onduidelijkheid en/of valse hoop scheppen. Let me know...
Overigens is 325 euro de helft van de nieuwkoop bij Elektronicagigant, dus ik denk dat dit een redelijk bod is.
Je moet ergens beginnen. De rest van het verhaal staat in de rest van het topic.quote:Op zondag 27 november 2005 15:30 schreef Plotinus het volgende:
Oke, jammer. Tip: plaats in je OP dan ook geen 300 euro als minimaal bod...
Dat staat hier:quote:Oh, uit nieuwsgierigheid wat wil je er dan voor hebben?
quote:Dit product is verouderd en mogelijk niet langer verkrijgbaar bij uw plaatselijke verkooppunt.
Ook dat is al meerdere keren in dit topic voorbij gekomen hoorquote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Markster het volgende:
Moet je natuurlijk wel alles van de site kopieren:
Serieus, wat heb je nou niet begrepen? Heb je het topic wel doorgelezen? Wat is er mis met gewoon een opening geven en er al doende achterkomen wat ie nog ongeveer waard is? Das niet zo heel bijzonder vind ik.quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef Plotinus het volgende:
'Ik verkoop een dvd speler, ik wil er 450 euro voor hebben maar je mag bieden vanaf 300... '![]()
anyhow, succes.![]()
Beste ChOas,quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef ChOas het volgende:
ALWEER ?!?!?!?!?!?!?!
(Die ouwe van je doet het nog PERFECT hier)
quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef ChOas het volgende:
ALWEER ?!?!?!?!?!?!?!
(Die ouwe van je doet het nog PERFECT hier)
quote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beste ChOas,
Ben je al bekend met de cirkel van het leven? Zo ja.. weet je wat je te doen staat. Zo nee, dan is zal ik het je uitleggen:
ElisaB koopt een set
ElisaB verkoopt deze set
ChOas koopt deze set
ElisaB koopt een nieuwe set
ElisaB verkoopt deze set
ChOas koopt deze set....
LOLquote:Op maandag 28 november 2005 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je nog niet aan vervanging toe
Owkee, sla jij maar een rondje over danquote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef ChOas het volgende:
LOL![]()
Ben jij lekker dan!, ik sla even 1 generatie over... beetje meer ellipse dan cirkel vormen
p.s. Wa's het adres van je webshop ookalweer?
Hi MatthijsDvD, welkom terugquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:06 schreef MatthijsDvD het volgende:
hoi ElisaB, ben er weer
375 voor het setje en ik kom hem ophalen! Ik hoor het wel
Ja, met mij kan je lachenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:58 schreef MatthijsDvD het volgende:
Haha goede onderhandelaarNou voor een bakje thee erbij doe ik het wel, suiker erbij en dan hebben hebben we helemaal een deal. Even zonder gekheid. 400 euro is goed. Het is zeker niet handig om hem nog werkend te zien, want dan moet je alles weer inpakken enzo.
Laat even weten wanneer je kan. Ik kan zowiezo volgende week dinsdag. Ik hoor het wel!
Owja is het trouwens makkelijk te installeren de complete set? Ben daar niet zo'n held in namelijk!
Ik heb het nooit geprobeerd en heb geen idee...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef MatthijsDvD het volgende:
Owja en speelt de DVD speler ook regio 1 ( of regiovrij )af zal maar zeggen NTSC ? erg belangrijk
Ik heb zomaar het vermoeden dat ie niet regiovrij is, maar Dizer kan het ons vast vertellenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:01 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ok thnx dat is voor mij namelijk nog best een belangrijk dingHeb veel kopies van wat aparte films die meestal niet te halen zijn hier, maar die zijn regio 1 of andere regio's
![]()
Als je een laptop met infrarood hebt waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef MatthijsDvD het volgende:
Owja en speelt de DVD speler ook regio 1 ( of regiovrij )af zal maar zeggen NTSC ? erg belangrijk
Doe jij dat zoquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef ChOas het volgende:
Als je een laptop met infrarood hebt waarschijnlijk wel
Lieve schat. je weet toch dat je emails naar mij moet verzenden via je ander email accountquote:
quote:Dizer, help
(ik zal ff kijken of Dizer hier het antwoord op weet, want die weet tenslotte bijna alles)
Zeg je nou kopies? Of Orginele? Kopies zijn altijd namelijk NIET regio gebonden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:01 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ok thnx dat is voor mij namelijk nog best een belangrijk dingHeb veel kopies van wat aparte films die meestal niet te halen zijn hier, maar die zijn regio 1 of andere regio's
![]()
Ow dear, had ik dat moeten wetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
Lieve schat. je weet toch dat je emails naar mij moet verzenden via je ander email accountHet is goed dat ik even ging kijken of je dit schoonheid al een keer hebt verkocht
![]()
En jij! Dank je wel voor je antwoordquote:Wat ben je toch lief
![]()
Weet je nog dat je eerste mail steeds niet aankwam die ene keerquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear, had ik dat moeten weten
Ik loop... hopeloos achter
Graag gedaanquote:En jij! Dank je wel voor je antwoord
Ja, het begint te dagen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
Weet je nog dat je eerste mail steeds niet aankwam die ene keer
Je neemt ze maar mee hoor. Kunnen we altijd kijken of ze het doen. Zelf heb ik alleen enkele légale kopieen (van eigen dvd's; een keer gemaakt voor de kinderen om mee te nemen naar een logeerpartijtje). En de onze zijn allemaal regio 2. Oftewel: ik kan het niet voor je testen. Je mag er ook een paar opsturen, dan kan ik ze voor je testen en hoef je niet voor niets hierheen te komen als ze het niet doen (stuur ik ze uiteraard weer terug).quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef MatthijsDvD het volgende:
Dizer het zijn zal maar zeggen illegale dvds en weet eigenlijk dus niet of die kunnen afspelen op die dvd speler? Kan er misschien een paar meenemen en bij jou testen mocht dat goed werken hebben we alsnog een deal, maar dat is wel een beetje omslachtig haha. Heb helaas geen laptop en nog meer exta kosten om hem regiovrij te maken zie ik helaas niet zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |