Beste ChOas,quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef ChOas het volgende:
ALWEER ?!?!?!?!?!?!?!
(Die ouwe van je doet het nog PERFECT hier)
quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef ChOas het volgende:
ALWEER ?!?!?!?!?!?!?!
(Die ouwe van je doet het nog PERFECT hier)
quote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beste ChOas,
Ben je al bekend met de cirkel van het leven? Zo ja.. weet je wat je te doen staat. Zo nee, dan is zal ik het je uitleggen:
ElisaB koopt een set
ElisaB verkoopt deze set
ChOas koopt deze set
ElisaB koopt een nieuwe set
ElisaB verkoopt deze set
ChOas koopt deze set....
LOLquote:Op maandag 28 november 2005 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je nog niet aan vervanging toe
Owkee, sla jij maar een rondje over danquote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef ChOas het volgende:
LOL![]()
Ben jij lekker dan!, ik sla even 1 generatie over... beetje meer ellipse dan cirkel vormen
p.s. Wa's het adres van je webshop ookalweer?
Hi MatthijsDvD, welkom terugquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:06 schreef MatthijsDvD het volgende:
hoi ElisaB, ben er weer
375 voor het setje en ik kom hem ophalen! Ik hoor het wel
Ja, met mij kan je lachenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:58 schreef MatthijsDvD het volgende:
Haha goede onderhandelaarNou voor een bakje thee erbij doe ik het wel, suiker erbij en dan hebben hebben we helemaal een deal. Even zonder gekheid. 400 euro is goed. Het is zeker niet handig om hem nog werkend te zien, want dan moet je alles weer inpakken enzo.
Laat even weten wanneer je kan. Ik kan zowiezo volgende week dinsdag. Ik hoor het wel!
Owja is het trouwens makkelijk te installeren de complete set? Ben daar niet zo'n held in namelijk!
Ik heb het nooit geprobeerd en heb geen idee...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef MatthijsDvD het volgende:
Owja en speelt de DVD speler ook regio 1 ( of regiovrij )af zal maar zeggen NTSC ? erg belangrijk
Ik heb zomaar het vermoeden dat ie niet regiovrij is, maar Dizer kan het ons vast vertellenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:01 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ok thnx dat is voor mij namelijk nog best een belangrijk dingHeb veel kopies van wat aparte films die meestal niet te halen zijn hier, maar die zijn regio 1 of andere regio's
![]()
Als je een laptop met infrarood hebt waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef MatthijsDvD het volgende:
Owja en speelt de DVD speler ook regio 1 ( of regiovrij )af zal maar zeggen NTSC ? erg belangrijk
Doe jij dat zoquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef ChOas het volgende:
Als je een laptop met infrarood hebt waarschijnlijk wel
Lieve schat. je weet toch dat je emails naar mij moet verzenden via je ander email accountquote:
quote:Dizer, help
(ik zal ff kijken of Dizer hier het antwoord op weet, want die weet tenslotte bijna alles)
Zeg je nou kopies? Of Orginele? Kopies zijn altijd namelijk NIET regio gebonden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:01 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ok thnx dat is voor mij namelijk nog best een belangrijk dingHeb veel kopies van wat aparte films die meestal niet te halen zijn hier, maar die zijn regio 1 of andere regio's
![]()
Ow dear, had ik dat moeten wetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
Lieve schat. je weet toch dat je emails naar mij moet verzenden via je ander email accountHet is goed dat ik even ging kijken of je dit schoonheid al een keer hebt verkocht
![]()
En jij! Dank je wel voor je antwoordquote:Wat ben je toch lief
![]()
Weet je nog dat je eerste mail steeds niet aankwam die ene keerquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear, had ik dat moeten weten
Ik loop... hopeloos achter
Graag gedaanquote:En jij! Dank je wel voor je antwoord
Ja, het begint te dagen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
Weet je nog dat je eerste mail steeds niet aankwam die ene keer
Je neemt ze maar mee hoor. Kunnen we altijd kijken of ze het doen. Zelf heb ik alleen enkele légale kopieen (van eigen dvd's; een keer gemaakt voor de kinderen om mee te nemen naar een logeerpartijtje). En de onze zijn allemaal regio 2. Oftewel: ik kan het niet voor je testen. Je mag er ook een paar opsturen, dan kan ik ze voor je testen en hoef je niet voor niets hierheen te komen als ze het niet doen (stuur ik ze uiteraard weer terug).quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef MatthijsDvD het volgende:
Dizer het zijn zal maar zeggen illegale dvds en weet eigenlijk dus niet of die kunnen afspelen op die dvd speler? Kan er misschien een paar meenemen en bij jou testen mocht dat goed werken hebben we alsnog een deal, maar dat is wel een beetje omslachtig haha. Heb helaas geen laptop en nog meer exta kosten om hem regiovrij te maken zie ik helaas niet zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |