Als dat inhoudt dat je als ons schilderwerk komt doen, inclusief 35 meter tuinhekje, dan wil ik er over nadenken.quote:
ook als je niet kan schilderen?quote:Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat je als ons schilderwerk komt doen, inclusief 35 meter tuinhekje, dan wil ik er over nadenken.
Zolang je het beter doet dan ikquote:Op maandag 5 december 2005 16:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ook als je niet kan schilderen?
ik vind het goed hoorquote:Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat je als ons schilderwerk komt doen, inclusief 35 meter tuinhekje, dan wil ik er over nadenken.
ik wil wel een vrijblijvende poging wagenquote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang je het beter doet dan ik
(en ik kan overigens errug goed en netjes schilderen)
ach tijd heb ik toch teveel, geld nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:38 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee hoeveel kozijnen, deuren, boeiboorden en andere shit wij hier hebben
De verf is veruit 't duurst.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:38 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee hoeveel kozijnen, deuren, boeiboorden en andere shit wij hier hebben
'quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:26 schreef Shagya het volgende:
[on-topic] Ik heb 't eens bekeken en ik kan 'm jammer genoeg echt niet kwijt.De boxen dan.
![]()
Yeps, dat kan. Had ik ook kunnen doen, maar ik had last van een estetische overreactie en wilde eindelijk eens twee apparaten hebben die kwa design op elkaar leken. En dat is er de reden van dan de DAV-SC8 plaats moest maken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:42 schreef Quara het volgende:
Kan je er wel een dvd-recorder extra op aansluiten?
Vrouwen en design...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:49 schreef ElisaB het volgende:
En Dizer, je hebt helemaal gelijk: ik ben er kwa geluidskwaliteit op achteruit gegaan nu ik weer een passieve subwoofer heb. Alleen vind ik dat niet heel erg, omdat wij huis- tuin- en keukengebruikers zijn: af en toe eens de radio aan, een filmpje kijken en opgenomen tv-programma's afspelen. Dus écht heel erg is het niet. Maar mn oude set was beter en zelfs ik hoor het verschil.
Gewoon onder een kloon postenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:36 schreef Shagya het volgende:
Mijn vrouw gaat erg boos kijken als ik dat er ook nog bij ga zetten.![]()
Ik wil 'm verkopen voor 400.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef Kai77 het volgende:
Dus wil je hem nog verkopen voor 350?
Thnxquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef Kai77 het volgende:
ok, mijn bod blijft staan, succes met het verkoop
Ik had de Pundit erop aangesloten en speelde zo MP3 af.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
Heeft ie ook een ingang voor pc, zodat ik mijn geluidjes via dat ding af kan spelen?
Als jij een Stereo-Jack vanuit de PC naar TULP op de HomeCinema aansluit heb je heel mooi geluid. Heb jij een hele mooie Geluidskaart met digitale uitgang (Coax) dan kan jij je PC digitale (DTS) aansluiten op de HomeCinema en zeer mooi geluid (DolbySurround) beluisterenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
Heeft ie ook een ingang voor pc, zodat ik mijn geluidjes via dat ding af kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |