Harrie moet aan de halldoll. Die leeft in een waanwereld.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef Koekepan het volgende:
Ik geef toe dat je veel WFL-bezoekers een zeker wetenschapsfanatisme niet kunt ontzeggen, en daar komt vaak een blind vertrouwen in de evolutietheorie en de relativiteitstheorie bij kijken.
Maar wat vind jij nou van harriechristus, nu je er toch zelf mee komt?
Omdat hij denkt dat hij Cristus is. Z'n theorie overtuigt me ook niet echt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Koekepan het volgende:
Waarom denk je dat?
Misschien volkomen onnodig om te vermelden, maar persoonlijk zou ik bijvoorbeeld de 24 % die denkt dat je gek bent niet direct als medestanders rekenen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef rudeonline het volgende:
[..]
61% is het eens met Einstein... ( zo weinig)![]()
Ik ook niet. De mensen die dat denken zijn gewoon dom en horen nergens bij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Misschien volkomen onnodig om te vermelden, maar persoonlijk zou ik bijvoorbeeld de 24 % die denkt dat je gek bent niet direct als medestanders rekenen.
Inderdaad, los van het feit dat hij dit op Fok in GC poste wat natuurlijk niet representatief is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Misschien volkomen onnodig om te vermelden, maar persoonlijk zou ik bijvoorbeeld de 24 % die denkt dat je gek bent niet direct als medestanders rekenen.
Ja zo kan ik ook een poll rechtpratenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:34 schreef rudeonline het volgende:
De verhouding 40/60 is niet echt veel om 100% overtuigt te zijjn van je eigen gelijk.
Je durft niet eens anders te denken. Ik zeg 40% omdat de personen die zeggen dat ik gek ben helemaal niet weten waarover ze praten. Als ze Einstein geloven is dat omdat het aangeleerd is. Als ze beter zouden lezen dan hadden ze die keus nooit gemaakt.
Tru Rude, ik zie jou zeker niet als gestoord, eerder als oneindig koppig. Maar ik zie heel veel overeenkomsten:quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat hij Cristus is. Z'n theorie overtuigt me ook niet echt.![]()
Helaas, er is een maximum aan mogelijke koppigheid. Voorts is dit maximum voor alle waarnemers hetzelfde. Ik heb hier een bewijs voor, maar ja, jullie zijn allemaal veel te beperkt om het te begrijpen en het past ook al niet in de kantlijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tru Rude, ik zie jou zeker niet als gestoord, eerder als oneindig koppig.
Je kunt mijn vraag niet beantwoorden. Wie wil hier nou geen discussie voeren eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef thabit het volgende:
Laat eerst maar eens zien dat je de RT begrijpt, rude, door enkele tentamenopgaven in dit onderwerp hier voor te doen. Moet voor iemand die daadwerkelijk revolutionaire ideeen heeft op dit gebied een koud kunstje zijn.
En dat is wetenschappelijk onverdedigbaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef rudeonline het volgende:
En inderdaad, zelfs als ik hier nier meer mag komen wordt ik gevolgd door Haushover..
En hij roept al een jaar.... EN DIT IS MIJN LAATSTE POST!
Toch fijn als mensen hun niche gevonden hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:59 schreef soulsurvivor het volgende:
![]()
Nu rudeonline een topic in truth geopend heeft
lol idd door een knulletje van 27 als modderaar, die zegt alles al te hebben onderzocht in zijn 15 jaar lange studiequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:04 schreef rudeonline het volgende:
Dit is makkelijker. Zijn er tenminste moderators die ervoor zorgen dat het geen zooitje wordt.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:59 schreef soulsurvivor het volgende:
![]()
Nu rudeonline een topic in truth geopend heeft volgt zelfs haushofer hem![]()
Kennelijk vervulde hij hier toch een behoefte.
you rock RUDE![]()
Jammer dat je het dan niet kunt waarderen dat ik het dan elke keer toch maar weer probeerde, want het heeft mij ( en andere users natuurlijk ) veel tijd gekost. Maar je hebt gelijk, ik heb me er alles behalve geloofwaardig mee gemaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef rudeonline het volgende:
[..]
En inderdaad, zelfs als ik hier nier meer mag komen wordt ik gevolgd door Haushover..
En hij roept al een jaar.... EN DIT IS MIJN LAATSTE POST!
Ik heb hem enkele vragen gesteld m.b.t. het feit dat zijn theorie feiten weerspreekt. Deze vragen zijn door rude verder niet beantwoord.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:55 schreef soulsurvivor het volgende:
en ergerde me nogal aan de hypocrytie van de mod[s] in WFL. Wel constant de discussie zoeken met rudeonline en tegelijkertijd hard roepen dat hij op moet houden omdat hij nergens verstand van heeft.![]()
Velen probeerde hem in te laten zien waar hij denkfouten maakte. Anderen vonden het interessant omdat de relativiteitstheorie aan bod kwam. Dat laatste kan echter ook in een topic daar speciaal aan gewijd.quote:Rudeonline vervulde een behoefte op WFL. Bij uitstek voor de geen die hun kennis willen ventileren.
En ookal zit rudeonline er helemaal naast. SO WHAT?! Door na te denken over verkeerde stellingen leer je een hoop en train je je hersenen ook nog een keer.
Rude's topics trokken veel publiek en zijn topics zaten zo vol. Als rude echt zo overbodig was op wfl kan ik het feit dat hij een publiekstrekker was niet wetenschappelijk verklaren.
Dat vind ik dan weer ook een goede vraag.quote:Ik heb altijd zoiets gehad, als mensen er genoeg van hebben waarom blijven ze dan niet gewioon weg?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:55 schreef soulsurvivor het volgende:
en ergerde me nogal aan de hypocrytie van de mod[s] in WFL. Wel constant de discussie zoeken met rudeonline en tegelijkertijd hard roepen dat hij op moet houden omdat hij nergens verstand van heeft.
Ik had eigenlijk de [s] weg moeten laten geen mod[s] maar mod Ik doelde niet op jou.quote:Ik heb hem enkele vragen gesteld m.b.t. het feit dat zijn theorie feiten weerspreekt. Deze vragen zijn door rude verder niet beantwoord.
De reden dat ik de titel wijzig is omdat je veel topics opent die op zichzelf geen bestaansrecht hebben. In plaats van om opnieuw een topic te sluiten centraliseer ik nu de boel, zodat het gewoon open kan blijven.quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Akkersloot het volgende:
Zou je je kinderachtig gedoe even voor je kunnen houden en mijn topic titel weer willen herstellen.
Waarom mag ik geen topics openen zonder dat een modje mijn topic titel wijzigt ?
[Centraal] Akkersloot topic (Theo van Gogh was tolerant. Noemde zijn God Allah).
Hoe zo geen bestaansrecht?quote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
De reden dat ik de titel wijzig is omdat je veel topics opent die op zichzelf geen bestaansrecht hebben. In plaats van om opnieuw een topic te sluiten centraliseer ik nu de boel, zodat het gewoon open kan blijven.
1. Dat maak jij er van met kromme redenen, en valt op die manier niet over te discussieren.quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe zo geen bestaansrecht?
1. Islamcritici worden vaak als intolerant afgeschilderd. Maar volgens de redenering van de zeer gerespecteerde ex-modSchorpioen was Theo dus juist tolerant.
2. Met mijn stelling haal ik dus het dogma onderuit dat christenen om tolerant te zijn hun God ook Allah moeten noemen. Christenen zouden het juist wel moeten en Theo zou het juist niet mogen![]()
Dat zien we nog even aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"Fundamentalistische atheïsten" bestaan niet !
Nutteloze topickick..
Krijg ik nog antwoord waarom mijn onderbouwing dat "fundamentalistische atheisten" onzin is als "bagger" gesloten is.?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:44 schreef DionysuZ het volgende:
--edit door Doffy: niet in feedback ajb
Sluitpost lijkt me duidelijk. Verdere discussie gesloten.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:48 schreef Akkersloot het volgende:
Krijg ik nog antwoord waarom mijn onderbouwing dat "fundamentalistische atheisten" onzin is als "bagger" gesloten is.?
Het is bagger omdat het geen discussiewaarde heeft voor WFL, en niets toevoegt.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar mij niet dat het bagger is.
Behalve dan dat degene die het topic gesloten heeft een fundamentalist is. Want als je de gelijkstelling van "fundamentalistische atheisten" aan "fundamentalistische akaboutertjesisten" bagger vindtquote:Op woensdag 14 december 2005 19:58 schreef Alicey het volgende:
Het is bagger omdat het geen discussiewaarde heeft voor WFL, en niets toevoegt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef Doffy het volgende:
De discussie is gesloten. Punt. Klaar.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Waarom is dit topic dan nog open ?
Pas maar op OverSight.. Ik ben dan weliswaar niet zwanger, maar ik heb ook last van mijn hormonen!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Waarom is dit topic dan nog open ?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op OverSight.. Ik ben dan weliswaar niet zwanger, maar ik heb ook last van mijn hormonen!![]()
Doe maar eens ff.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Da's waar ook.
daar moet toch een goed rel-topic inzitten ?
ik ga er een hele dag over denken!
Volgens mij moet dat met twee postings wel prima lukkenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:28 schreef Oversight het volgende:ik ga er een hele dag over denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |